ساخت استخر
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

ساخت استخر

ساخت استخر

درساخت ویلا،مکان های تفریحی و… برای زیباسازی و جلوه ی بهتر از ساخت استخر استفاده میکنند.در ساخت استخرخانگی باید استاندارد هایی رعایت شود که این شرکت تمام تلاش خود را میکند که به بهترین شکل این استانداردهارا رعایت کند.

انواع استخر

استخر انواع زیادی دارند که دراینجا به برخی از آنها اشاره میکنیم:
استخر روباز
همانطور که از نامشان پیداست روباز هستند.این نوع استخرها بیشتر در مناطق گرمسیر استفاده میشوند.
استخر سرپوشیده
این استخرها درون ساختمان هستندو بیشتر برای زمستان ساخته میشوند.
استخرعمومی
اندازه و عمق متفاوتی دارند.
استخر مسابقات
عمق این استخرها۲۵یا۵۰متر است و حداقل ۸خط جداگانه دارند.این استخر بیشتر به شکل مستطیلی است.
استخرانعکاسی
این استخر عمق کمی دارد و برای جلوه زیباتر پیرامون به کار میرود.
استخر شیشه ای
این استخر از شیشه ساخته شده است.دیوارهای شیشه ای باعث انتقال نور و زیبایی هرچه تمام تر استخر میشوند.
ساخت استخر(مصالح)

 


درساخت استخر باید از مصالحی استفاده کرد که پایداری استخر به صورت هرچه تمام تر حفظ شود که شرکت این اصل را شدید رعایت میکند.
بلوک
ساخت استخر با بلوک کم هزینه ترین ساخت است.باید درساخت استخر مقاومت دیواره ها و پی سازه مورد توجه قرار بگیرد به این منظور استخر باید درمکانی ساخته شود که فاقد ریشه باشد.این کار کمک زیادی به افزایش عمر استخر میکند.
آجر
ساخت استخر آجر به دو صورت:مسلح و بنایی است.به دلیل اینکه مصالح بنایی و آجردر یاخت استخر فقط مقاومت فشاری را تحمل میکند نمیتواند به تنهایی استاندارد باشد پس برای جبران این ضعف میتوان ازمیلگرد استفاده کرد.
علاوه براین روش ها شرکت طبیعت سازان روش های دیگری را مورد نظر قرار داده تا بتواند درخدمت مشتری انتخاب های متنوعی قرار دهد.

ظاهر استخر
برای زیبایی استخر شرکت طبیعت سازان تدابیر زیادی اندیشیده.تصویر زیبا و دلنشین یه استخر از مهمرین ارکان این شرکت است.
شکل استخر
شکل استخر مهمترین اصل در ظاهر آن است.باید سعی کنیم از فضا استفاده کافی کرده و بهترین شکل را با توجه به محیط انتخاب کنیم.درساخت استخرها اشکال مختفی درنظر گرفته میشود مانند مستطیل،الو…
اسپا
از استخر میتوان برای اسپا نیز استفاده کرد.ابعاد این استخر نسبت به بقیه استخرها کوچکتر بوده و نگهداری از آنها نیز راحت تر است.
سرگرمی
گاهی اوقات استخر عمیق نیس در چنین مواقع افراد برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش های آبی از این استخرها استفاده میکنند.
نورپردازی
مهمترین بحث در زیبایی استخر نورپردازی آن است.استفاده درست از نورودرنطر گرفتن مناسب فضا برای جایگذاری نور یکی از مواردی است که باید توجه زیادی به آن شود که شرکت طبیعت سازان تمام تلاش خود را جهت عملی کردن عالی تر این امر انجام می دهد.
گیاه
برای دلنشین کردن استخر از گل و گیاه نیز میتوان استفاده کرد؛اما باید درنظر داشت که این گل ها درچه مکانی قرار داده شوند.به عواملی چون:اقلیم،نگهداری آسان،یکپارچگی،تنوع،رنگ و بافت،حریم شخصی،عطرورایحه و…دراستفاده گیاه باید توجه کرد.
آلاچیق
یکی دیگر از عواملی که باعث جذاب شدن استخر میشود آلاچیق است.معمول ترین نوع آلاچیق چوبی آن است که زیبایی استخر و منظره را دو چندان میکند.
آبنما
زیبایی که آبنما به استخر میدهد قابل انکار نیست.آبنما انواع مختلفی دارد اعم از:سنگی،شیشه ای،موزیکارو….
نوای دلنشینی که آبنما ایجاد میکند زیبایی وصف نشدنی به استخر میدهد که دل کندن از آن سخت است وساعت ها لذت زیبایی به وجود می آورد.جالب است بدانید از آبنما در ایران باستان نیز استفاده میشده.

تمام این امکانات توسط شرکت طبیعت سازان به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتری قرار میگیرد.
این شرکت باکیفیت ترین خدمات خود را با کمترین قیمت در اختیار مشتری قرار میدهد.




ن : khashayars

اطفا حریق دژ صنعت

اطفا حریق دژ صنعت

از جمله خطراتی که همواره تأسیسات و صنایع مختلف در معرض آن قرار دارند، آتش‌سوزی و خسارات ناشی از آن می‌باشد. خسارات جانی و مالی ناشی از حریق به قدری بالاست که کارخانجات مختلف، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بیمه و… را بر آن داشته که سرمایه‌گذاری های بزرگی را در جهت مقابله با حریق و کاهش خسارات ناشی از آن انجام دهند. از آن‌جایی که جمعیت بالای افراد در فضاهای شهری و ساختمان‌ها متمرکز شده است، آتش‌سوزی در این محیط‌ها نیز تهدید بزرگی برای جان افراد محسوب می‌شود. به عنوان مثال، برج‌ها و ساختمان‌های بلندمرتبه مسکونی و تجاری، در صورت وقوع آتش‌سوزی تبدیل به محلی بسیار نا امن برای متصرفین می‌شوند.در واحدهای صنعتی نیز آتش‌سوزی پیامدهای شدیدی مانند در معرض خطر قرار گرفتن جان پرسنل، آسیب به محیط زیست، ایجاد تهدید برای سرمایه‌های سازمان‌ها‌ و کاهش اعتبار شرکت‌ها را به دنبال دارد.از این رو وجود سیستم های اعلام و اطفا حریقاستاندارد در چنین فضاهایی نقش بسزایی در کاهش تلفات جانی و مالی خواهد داشت.

طراحی سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق

دپارتمان مهندسی سیستم اطفا حریق این شرکت متشکل از کارشناسان مجربی است که با تکیه بر بنیان علمی و سوابق عالی آکادمیک در حوزه مهندسی سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق فعالیت می‌نمایند. طراحی انواع سیستم‌های اعلام حریق، اطفاء حریق آبی، گازی و فوم بر اساس استانداردهای بین‌المللی NFPA و BS-EN و ضوابط سازمان آتش‌نشانی توام با استفاده از نرم‌افزارهای مربوطه توسط دپارتمان مهندسی این شرکت صورت می‌پذیرد.

خدمات دژصنعت آرمان در حوزه طراحی سیستم‌های حفاظت از حریق عبارتند از:

  • طراحی سیستم‌های اعلام حریق متعارف، آدرس‌پذیر، هوشمند و بی‌سیم
  • طراحی سیستم‌های F&G
  • طراحی و محاسبات شبکه بارنده خودکار (Sprinkler)
  • طراحی و محاسبات سیستم‌های اطفاء حریق Water Mist و Deluge در نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌های نفت و گاز و مجتمع‌های پتروشیمی
  • طراحی و محاسبات سیستم‌های اطفاء حریق مبتنی بر گاز FM200، CO2 و Inert Gas  جهت اتاق کنترل،  اتاق سرور، سالن مانیتورینگ، بایگانی، صندوق امانات و…
  • طراحی و محاسبات سیستم‌های اطفاء حریق فوم
  • طراحی و محاسبات سامانه های کنترل دود نظیر سامانه فشار مثبت، اگزاست و…
  • طراحی و محاسبات پرده‌های دود و حریق
  • طراحی و محاسبات پوشش‌های مقاوم حریق

 

سیستم اعلام و اطفاء حریق اتاق سرور (دیتاسنتر)

سیستم اعلام و اطفا حریق اتاق سرور (دیتاسنتر) یکی از مهم ترین سیستم هایی است که باید در هر سازمان و ارگانی راه اندازی شود. از این رو حتما باید در این زمینه با متخصصی این امر در تماس باشید و بهترین سیستم اعلام و اطفاء حریق اتاق سرور (دیتاسنتر) را برای مجموعه خود خریداری کنید.

برای پیشگیری از آتش سوزی در سازمان ها و ارگان هایی که مجهز به دیتا سنتر هستند، باید سریعا مشخصه های آتش سوزی تعیین شود تا بهترین تصمیم گیری در مورد اطفای حریق گرفته شود. برای این کار استفاده از سیستم هایی که دود را سریع کشف می کنند و بسیار فعال عمل می کنند، یکی از راه حل های اساسی برای مقابله با آتش سوزی و جلوگیری از گسترش حریق در اتاق سرور و دیتاسنتر می باشد.

عوامل متعددی می تواند باعث آتش سوزی در اتاق سرور یا دیتا سنتر شود. اتصالات کوتاه در مدارهای الکترونیکی، افزایش دما، مصرف بیش از حد مجاز از جمله مواردی هستند که باعث اشتعال و حریق در اتاق سرور می شوند. با توجه به حساسیت بالای تجهیزات شبکه های کامپیوتری و با توجه به اینکه دمای بالا بدون وجود احتراق می تواند به این سیستم ها صدمه بزند، وجود سیستم اعلام و اطفاء حریق اتاق سرور (دیتاسنتر) ضروری به نظر می رسد.

از آنجاییکه سیستم های دیتا سنتر با کابل به هم متصل هستند، بنابراین در زمان آتش سوزی سرعت گسترش بسیار بالا خواهد بود. برای جلوگیری از وقوع حریق توسط کابل ها، استفاده از دتکتورهای خطی حرارتی بهترین گزینه برای شناسایی حریق می باشد. کابل ها عموما در کف اتاق و روی سینی های کابل قرار می گیرند. دتکتورهای خطی حرارتی که از انواع سیستم اعلام و اطفاء حریق اتاق سرور (دیتاسنتر) هستند به صورت سینوسی روی سینی های کابل قرار می گیرند.

در زمان آتش سوزی در هر نقطه ای از کابل های شبکه، احتراقی رخ دهد و میزان حرارت افزایش پیدا کند، دتکتورهای خطی حرارت را مستقیما حس خواهند کرد و علامتی به پنل می فرستند و کاربران را افزایش دما و احتراق مطلع می کنند.

در طراحی سیستم اعلام و اطفاء حریق اتاق سرور (دیتاسنتر) نه تنها جلوگیری از وقوع حریق بلکه اطفا< سریع آن نیز در نظر گرفته شده است. چون امکان وقوع و گسترش سریع آتش در اتاق سرور و مراکز پایگاه داده ها وجود دارد. بنابراین استفاده از سیستم اطفاء حریق مناسب برای اتاق سرور بسیار ضروری است.

روش کار سیستم اعلام و اطفاء حریق اتاق سرور

در این سیستم روش کار بدین شکل است که مجموعه دتکتور ها و آنالیزور ها در دو یا سه زون وارد کنترل پنل می شوند. این ادوات پس از تشخیص حریق پیغامی را برای کنترل پنل ارسال می کنند. کنترل پنل در صورت دریافت سیگنال از یک زون سیستم های هشدار دهنده را فعال می سازد. پس از دریافت سیگنال دوم سیستم های هشدار ثانویه را فعال کرده و پس از 30 ثانیه گاز را در محیط رها می سازد. دلیل این تاخیر خروج افراد حاضر در اتاق و همچنین امکان قطع در صورت عدم وجود حریق است.

 

 

 

 




ن : khashayars

معایب دستگاه های ضد رسوب الکترومغناطیسی و رادیویی و سختی گیرها و تفاوت آن ها با تجهیزات سوپر مغناطیس

معایب دستگاه های ضد رسوب الکترومغناطیسی و رادیویی و سختی گیرها و تفاوت آن ها با تجهیزات سوپر مغناطیسی دائمی در چیست؟

تکنولوژی رفع رسوب بدون استفاده از مواد شیمیایی چیست؟

رسوب یک معضل در تاسیسات می باشد و ضد رسوب درمان آن.  در حدود 15 سال پیش تکنولوژی ضد رسوب مغناطیسی برای رفع رسوبات آب وارد ایران شد. اما متاسفانه بدلیل بومی نشدن این تکنولوژی با توجه به شرایط آب و هوایی و سختی بالای آب ایران موفق نبود.

در این روش بدون استفاده از مواد شیمیایی و با اعمال میدان مغناطیسی ساختار کریستالی آب تغییر کرده و آب خواصی مشابه آب نرم پیدا می کند.

ضد رسوب الکترونیکی بی اثر و ضعیف هستند

تفاوت سختی گیر و ضد رسوب مغناطیسی چیست؟

در این روش میزان سختی آب تغییری نمی کند بدلیل اینکه از نظر شیمیایی تغییری روی آب اتفاق نیفتاده و صرفا خواص فیزیکی آب تغییر می کند. بنابراین عدد سختی موقت یا اصطلاحا TDS آب قبل و بعد از دستگاه در تمام روشهای مغناطیسی و الکترومغناطیسی و اولتراسونیک ( رادیویی ) یکسان می باشد و این تکنولوژی قادر به گرفتن سختی آب نیست. بنابراین اصطلاح سختی گیر یک اشتباه رایج می باشد.

معایب سختی گیر ها چیست؟

رایج ترین انواع سختی گیر ها, سختی گیر رزینی می باشد. نحوه ی عملکرد آن ها، جایگزینی یون های سخت منفی در آب سخت با اتم سدیم مثبت موجود در رزین سختی گیر، می باشد. این رزین ها می بایست به طور مداوم توسط نمک احیا شوند تا مانع رسوب مواد معدنی سخت در آن شود. که این امر نیازمند خارج شدن سختیگیر از سیکل و عبور نمک محلول در آب بوده و در طول شب انجام می شود.

مشکل اصلی سختیگیر های تبادل یونی:

1-نیاز به نظارت دقیق در نحوه ی راهبری

2-نیاز به خرید مواد شیمیایی و رزین سختی گیر و خرید نمک

3-مصرف بالای آب

4-ورود آب نمک با غلظت بالا و مواد شیمیایی مصرفی به محیط زیست

5-و از همه مهمتر هزینه های دائمی و همیشگی و سربار و…

معایب دستگاه های الکترو مغناطیسی چیست؟

مهمترین عامل در عملکرد منفی این دستگاه ها پایین بودن قدرت میدان مغناطیسی( 800 الی 1400 گاوس)، به خوبی روی آب ،نفوذ پذیری نداشته و قادر به تغییر ساختار کریستالی آب و پایش فیزیکی آن نیستند در نتیجه رسوبات موجود در تاسیسات تغییر چندانی نمی کرد.در حالی که ضد رسوب مغناطیسی شرکت کیمیا آبنوش بدلیل استفاده از سوپر مگنت های نئودیمیوم رنج خاص، با قدرت بالا(12700گاوس)، دارای نفوذپذیری و عملکرد مطلوب می باشد.

مشکل مهم دیگر سیستم های الکترومغناطیسی این است که با قطع برق منبع تغذیه دستگاه دیگرعملکرد نداشته و نیز در بعضی مکان ها مانند مزارع کشاورزی ممکن است منبع تغذیه وجود نداشته باشد.

از دیگر مشکلات آن ها، خرابی قطعات الکترونیکی، احتمال سوختگی و آسیب دیدگی قطعات برقی هزینه بر بودن تعمیر یا تعویض آن ها ،نیاز به سیم کشی به منظور تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه‌ها و عدم امکان نصب در برخی محیط ها به دلیل شرایط محیطی دشوار، اشاره کرد.

معایب دستگاه های التراسونیک یا رادیویی چیست؟

این دستگاه ها از دو بخش سیگنال ساز و حلقه فریتی تشکیل شده اند.سیگنال ساز امواج التراسونیک با فرکانس متغیر  20 تا 200 کیلو هرتز و با تغییر جهت 60 بار در ثانیه تولید می کند. سپس امواج حاصله توسط یک کابل رابط مخصوص به سمت حلقه ی فریتی آلیاژی که دور لوله نصب شده ارسال می گردد. در نتیجه یک ولتاژ سینوسی کامل  متغیر بین 5 تا 35 ولت و با برد 1000 متر ایجاد می گردد که خود باعث یک میدان الکتریکی متناظر می گردد.

مشکل این روش برد محدود امواج بوده که با عث می شود به ازای هر هزر متر دستگاه دیگری نصب شود که هم به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نبوده و هم ممکن است محدودیت در نصب دستگاه وجود داشته باشد.

مشکل دیگر و مهمتر این سیستم این است که قدرت امواج ایجاد شده در لوله های به قطر نهایت 40 میلیمتر پاسخگو بوده و برای لوله های با سایز بزرگتر بدلیل عدم نفوذ امواج در سیال عملکردی ندارد. و مانند دستگاه ههای الکترومغناطیسی دارای منبع تغذیه می باشد که خود می تواند یکی از معضلات این سیستم باشد.

نحوه ی عملکرد ضد رسوب مغناطیسی :

زمانی که آب گرم می شود ،تجزیه و ته نشینی کلسیم کربنات در دمایی 25 درجه سانتیگراد آغاز می شود. در این وضعیت ، فلز موجود در گرمایش یک پایه لنگر شکل ثابت برای تجمع فیزیکی-شیمیایی(انجماد) ایجاد می کنند.

زمانی که کربنات در آب از میدان مغناطیسی دستگاه Anti-Scale عبور می کند، پیوند های یونی فلزی-قلیایی تضعیف شده و ساختار آنها تغییر می نماید. الکترون آزاد شده توسط دستگاه Anti-Scale از بخش های اساسی میدان مغناطیسی ، تعادل اتمی تغییر پیدا می کند. در رابطه با مدارهای باز (نظیر لگن دستشویی، دوش و اجناس بهداشتی) ترکیب فلزی-قلیایی متا پایدار جدید در آب پراکنده می شود و با باز شدن شیر ها خارج می گردد.

تاثیر میدان مغناطیسی بر روی آب

میدان های مغناطیسی بر روی آب و نیز ترکیبات کلسیم و منیزیم محلول در آب تاثیر گذاشته و سبب تغییرات فیزیکی در آن ها می شود. درنتیجه این تغییرات ، نه تنها آب دیگر تمایلی به رسوب گذاری ندارد، بلکه قادر است رسوبات قدیمی تشکیل شده را نیز به مرور زمان پاک نماید.

در وهله اول  دستگاه ضد رسوب مغناطیسی با تغییر خواص طبیعی کربنات کلسیم و منیزیم در آب (سختی آب) و تغییر ساختار کریستالی کربنات کلسیم (CaCo3) از کلسیت (که تمایل به چسبندگی و رسوب دارد) به آراگونیت و کربنات منیزیم (MgCo3)  از مگنسیت (تمایل به چسبندگی و رسوب )به دولومیت  سبب می شود تا این ترکیبات تمایل داشته باشند در آب محلول باقی بمانند و به سطوح لوله ها و تجهیزات نچسبند،به این ترتیب هیچ رسوبی تشکیل نمی شود.از طرف دیگر با عبور آب از میدان مغناطیسی دستگاه، کشش سطحی آب کاهش می یابد،به همین سبب آب قادر است ترکیبات محلول را بهتر در خود نگه دارد و نیز امکان زدودن رسوبات قبلی را فراهم نماید.

علت عملکرد مثبت ضد رسوب مغناطیسی کیمیا آبنوش و مزایای آن نسبت به روشهای دیگر چیست؟

برخلاف تصور همگان در روش مغناطیس برد موثر مطرح نبوده و آنچه که اهمیت دارد زمان موثر میدان مغناطیسی می باشد که این دستگاه بدلیل قدرت بالای میدان مغناطیسی به محض عبور سیال از میدان مغناطیسی دستگاه  قابلیت نفوذپذیری خوب در سیال را داشته و قادر به تغییر آرایش الکترونی سیال می باشد.

همچنین پوشش های مناسب با هر محیط، عدم نیاز به اپراتوری و منبع تغذیه شارژ مجدد، نصب آسان، دبی نامحدود، قابلیت نصب بر روی انواع لوله، تولید برای تمام سایزهای استاندارد لوله ( از 2/1اینچ تا 42 اینچ) از مزایای تولیدات این شرکت می باشد.

 




ن : khashayars

کفپوش اپوکسی چیست ؟

کفپوش اپوکسی چیست ؟

کفپوش اپوکسی  در اصل از نوعی رزین است که با یک سخت کننده یا هاردنر ترکیب شده و روی سطوحی صاف مانند بتن ، سیمان ، موزاییک و … قرار می گیرد و پس از آن تبدیل به یک سطح ایده آل و مسطح ، تمیز ، بدون هیچ درز ، شیک ، بسیار بادوام و همچنین مقاوم با تحمل وزن بالا ، در رنگ ها و طرح های متنوع و … می شود.

ثمین پرو مجری کفپوش اپوکسی برای دریافت قیمت کفپوش اپوکسی با ما تماس بگیرید .

کفپوش اپوکسی در چه مکان هایی قابل استفاده است؟

از این نوع کف پوش می توان در هر نوع مکانی استفاده کرد. مانند :

۱  – کفِ بیمارستان ها و درمانگاه ها ، شرکت های دارو سازی ،
شرکت های تولید مواد آرایشی و مکان هایی که احتیاج به سطحی آنتی باکتریال و راحت تمیز شو ! دارند.

۲- کفِ کارخانه ها ، سوله ها و مکان هایی که ترافیک کاری و رفت و آمد زیاد دارند
و همچنین دستگاه هایی با وزن بالا از آن عبور می کنند
مانند صنایع فولاد ، کارخانه های خودرو سازی و …

۳- هر نوع مکان رو بسته ای مانند پارکینگ ها ، سالن های ورزشی ، انبار ها ، اتاق های سرور ، صنایع آب و فاضلاب و …

مزایای کفپوش های اپوکسی

مزایای استفاده از کفپوش های اپوکسی واقعا زیاد و غیر قابل باور است که به تعدادی از آن ها در زیر اشاره می کنیم.

۱ – این کف پوش ها هیچ درز و فاصله ای ندارند ، هیچگاه گرد و غبار ایجاد نمی کنند
و سطح صاف و ایده آلی را به وجود می آورند.

۲ – این کف پوش ها می توانند مقاومت مکانیکی بالایی داشته باشند
و وزن بالایی را تحمل کنند.
برای مثال فقط یک سطح ۳ میلی متری از آن می تواند در کارخانه هایی
که ماشین آلات سنگینی تا ۵ یا ۶ تن وزن دارند ، قابل استفاده باشد.
در صورتی که لازم باشد ماشین آلات سنگین تری بر روی آن سطح گذر کنند
کافیست که مقداری بر ضخامت کف پوش اپوکسی آن مکان اضافه کرد.

۳ – این کف پوش ها در برابر مواد اسیدی ، مواد قلیایی یا هر نوع ماده شیمیایی به خوبی مقاوم هستند .

۴ – این کف پوش ها به غیر از مزایای فنی و بهداشتی حُسن های دیگر هم دارند
مانند زیبایی ، شیک بودن ، و همچنین تنوع بسیار زیاد در رنگ ها و طرح ها .

۵ –  طول عمر بالا و مقاومت در برابر ساییدگی و خراشیدگی

۶ – سهولت شستشو و ضد آب بودن

معایب کفپوش های اپوکسی

عیوب این کف پوش ها در برابر مزایای آن بسیار کم و ناچیز است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

۱ – اولین عیبی که برای این کف پوش ها می توان نام برد قیمت بالا تر آن نسبت به سایر کفپوش ها است.

۲ – عیب دیگر این نوع کفپوش ها انعطاف پذیری کمتر آن به نسبت
بعضی مدل ها در مکان هایی می باشد که واقعا این موضوع برای آن جا مهم است و
همچنین این نوع کف پوش بسیار سطح صیقلی دارد که باعث لیز بودن آن می شود .
این مشکل را با تکنیک های در اجرای سطحِ آن از بین می برند.

۳ – یکی دیگر از عیوب این کف پوش ها لایه لایه شدن ،
پوسته پوسته شدن سطح و گچی شدن سطحِ کف پوش در مکان هایی است
که در مقابل نور مستقیم خورشید قرار دارند.

امیدوارم در این مطلب به طور مختصری با این کف پوش ها آشنا شده باشید و این مقاله بتواند شما را در انتخاب کف پوش مورد نظرتان یاری دهد.

اجرای کفپوش اپوکسی

برای اجرای کف پوش اپوکسی پس از خرید لوازم و تجهیزات مورد نظر ، مراحل زیر انجام می شود.

مرحله اول : آماده سازی سطح اولیه مانند بتونه کاری ، حذف مواد و لایه های اضافی و ساب زدن

مرحله دوم : اجرای پرایمر (Epoxy Primer)

مرحله سوم : اجرای لایه دوم یا میانی (Epoxy Mid Coat)

مرحله چهارم : اجرای روکش نهایی (Epoxy Top Coat)

در ادامه با نحوه اجرای این مراحل آشنا شوید.

نکات مهم در اجرای کفپوش اپوکسی

۱- از وسایل و ماسک های ایمنی استفاده کنید و شیر گاز ، آب را ببندید و هر گونه ماده مشتعل را از محیط دور کنید.

۲- در طول زمان اجرای لایه های اپوکسی از تردد روی آن جلوگیری کنید و در زمان کار مجریان طرح حتما از کفش های مخصوص استفاده کنید.

۳- در زمان اجرا دمای محیط کار از +۵ کمتر نباشد.

قیمت کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی یک محصول دو جزئی میباشد که دارای خواص مقاومتی عالی از جمله مقاومت مکانیکی بالا ، مقاومت سایشی بالا ، مقاومت شیمیایی عالی در برابر مواد قلیایی و اسیدها روغنی هاو چربی ها و همچنین ایجاد سطحی صاف و صیقلی مورد استفاده وسیعی در سالن های تولیدی مراکز صنعتی ، شیمیایی ، بیمارستانی ، نیروگاهی ، فرودگاهی میباشد و در ادامه بیشتر با این محصول از جمله قیمت ، کاربرد ، مزایا و معایب آن صحبت خواهیم کرد.

برای استعلام قیمت روز و همچنین براورد هزینه با مشاوران گروه مهندسی ثمین در تماس باشید.

پارامترهای زیر در قیمت کف پوش اپوکسی موثر خواهند بود

موقعیت پروژه نسبت به موقعیت پیمانکار.
احجام پروژه و مقدار سطح.
نوع سطح زیرین به جهت برآورد مصرف مواد.
ضخامت پیشنهادی اجرا پروژه.
مقدار واقعی مصرف کفپوش.
کیفیت کفپوش اپوکسی قیمت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
دستمزد نیروی انسانی و عوامل اجرایی.
ماشین آلات مورد استفاده در عملیات اجرایی.
سایر موارد….

منبع: www.samin.pro

 




ن : khashayars

5 تا از بهترین پاوربانک های موجود در بازار ایران

5 تا از بهترین پاوربانک های موجود در بازار ایران

پاوربانک ها اقدام به طبقه بندی پاوربانک های موجود دار بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت کرده که از دید مرکز پاوربانک ها به شرح زیر است:

1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با ظرفیت   5000 10000 20000 40000  می نمایند یکی از پیشنهادات پاوربانک ها برای خرید شارژر همراه خرید محصولات این برند می باشد.

2- رتبه دوم را پاوربانک شیائومی دوست داشتنی اختصاص می دهیم که الحمدالله به واسطه تبلیغات چشم گیری که این شرکت در بازار ایران انجام داده این اسم برای همه اشنا هست اوج معروفیت این شرکت در تولید پاوربانک شیائومی MI 2C  بود که از قابلیت شارژ سریع نوع سوم بهره می برد که این محصول رو از رقبای هم طراز خود جدا می کنند و یکی از مهمترین ضعف های این شرکت قرار ندادن نشانگر LED  درصد شارژ این پاوربانک های این شرکت هست که هیچ موقع مصرف کنند متوجه نیست دقبق پاوربانکی که از ان در حال استفاده است دارای چند درصد شارژ می باشد  ولی در کل محصولات این شرکت در زمینه پاوربانک در ایران زبان زد خاص و عام هستند و کمتر خریداری بود که از خرید این محصول ناراضی بودند و یکی از مشکلاتی که در این زمینه این شرکت با ان رو به رو است کپی کردن افراد سود جو از این محصولات است که به خریداران نا آشنا به عنوان محصول اصلی فروخته خواهد شد در مقاله بعدی پاوربانک ها به شما اموزش خواهیم داد چگونه پاوربانک اصلی بخرید.

3-رتبه سوم پاوربانک روموس کسب کرده است شرکت همواره با تنوع انبوه پاوربانک در بازار های جهانی یکی از متنوع ترین پاوربانک های با اقسام مدل های مختلف در اختیار خریدارن قرار می دهد و محصولات این شرکت به سرعت به مردم این در حال رشد است رو به روز به اعتبار این شرکت به مردم افزوده می شود یکی از نقاط قوت این شرکت تنوع فوق العاده بالای انواع پاوربانک است که می توان گفت کلیه نیاز کاربران به شارژ همراه را براورده می کند.

4- رتبه چهارم را به پاوربانک مارک اختصاص می دهیم که از لحاظ قیمت نسبت به برند های معروف موجود در بازار ایران قیمت منصفانه ای تری دارد و از کیفیت بالای برخودار دارد که یکی از مهمترین برتری های این پاوربانک دارای نشانگر LED  میزان مصرف شارژ پاوربانک است که همراه مقدار دقیقی از ظرفیت پاوربانک رو به ما نشان می دهد و هم از لحاظ قیمتی می توان گفت حداقل 30 درصد از قیمت پاوربانک های گروه اول دوم سوم ارزانتر است و گزینه مناسبی برخریدار می باشد

5-رتبه پنجم رو به پاوربانک انکر اختصاص میدیم شاید برای شما عجیب باشد چرا انکر که جز بهترین پاوربانک ها در بازار جهانی محسوب می شود ما رتبه 5 ام رو بهش احتصاص دادیم دلیل این امر این نیست این پاوربانک ضعیف یا بدی باشد و از نمونه اول تا چهارم ما پایین تر باشد اگه توجه کرده باشید اول مقاله نوشتیم 5 تا از بهترین پاوربانک های موجود در بازار ایران و دلیل این مساله همین است می توان به جرات می توان گفت این برند امریکایی اکثر محصولاتش رو با قیمت بالای 50 دلار بفروش می رساند که این مساله برای ما ایرانی ها خیلی عذاب اور است پس شک نکید پاوربانک هایی که که در بازار با قیمت های پایین با نام انکر به فروش می رسانند اصل نیست برای اینکه این موضوع رو بهتر درک کنید سری به فروشگاه های انلاین جهانی مثل Ebey  و Amazoon  بزنید و قیمت های این محصول رو در بازار جهانی مشاهده کنید




ن : khashayars

بهترین فست فود ایرانی را چقدر می شناسید؟

بهترین فست فود ایرانی را چقدر می شناسید؟

فست فود یا غذای فوری عنوانی است برای غذاهایی که به سرعت طبخ و آماده می‌شوند. انواع ساندویچ به ویژه همبرگر از فست فودهای رایج هستند. فست فود در مورد غذاهای خانگی به کار نمی‌رود. بلکه بیشتر اشاره به غذاهایی می‌کند که در رستوران‌ها تهیه می‌شوند. مک دونالد و کی اف سی از رستوران‌های مشهوری هستند که در سراسر دنیا غذای سریع ارایه می‌دهند.

یک غذای سریع در خیلی از کشورها شامل یک ساندویچ (همبرگر، مرغ و مانند آن)، سیب زمینی سرخ کرده و یک نوشابه گازدار است. قیمت مواد غذایی در رستوران‌ها فست فود ارزان‌تر از سایر رستوران‌ها است. اما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین و خوشمزه ترین فست فودهای ایرانی آشنا کنیم. می توانید این ساندویچ را با انواع سس میل کنید. (طرز تهیه سس باربیکیو را بخوانید)

 

فلافل، یک خوراک عمده‌ خاورمیانه‌ای و غذای خیابانی محبوبی در نقاط مختلف دنیا است که با گلوله سرخ شده نخود و ادویه‌جات تهیه می‌شود. این غذا در خاورمیانه و به‌ویژه اهواز، بیروت، دمشق و شیراز و بغداد، ایلام (که در ایلام با نان سنتی صمون یا سمون و سس انبه در گویش محلی استفاده می‌شود)، آبادان و بندرعباس زیاد استفاده می‌شود. در ادامه طرز تهیه فلافل را آموزش خواهیم داد.

مواد لازم

  • نخود:1 کیلو
  • جعفری :100 گرم
  • پیاز :1 عدد
  • سیر :1 بوته
  • فلفل سیاهو سفید :2/3 قاشق مرباخوری
  • نمک :به میزان لازم
  • ادویه :به میزان لازم
  • ادویه مخصوص فلافل زیره،گشنیز ، زردچوبه و ادویه های مختلف
  • سسانبه :به میزان دلخواه
  • روغن ترجیحاکنجد :به میزان لازم

طرز تهیه فلافل

ابتدا نخودی را که از 24 ساعت قبل خیس کردیم و چند بار آب را عوض کردیم به همراه جعفری ، پیاز و سیر داخل چرخ گوشت یا خرد کن می ریزیم تا باهم میکس شوند.

خمیر که آماده شد . نم ، فلفل و ادویه های لازم رو بهش اضافه میکنیم و با قاشق مخصوص یا قالب هایی که در بازار هم موجود هستند فلافل ها را قالب میزنیم.

اگر داخل خمیر آب افتاد میتوانید با اضافه کردن کمی آرد نخود چی آب آن را جمع کنید و سعی کنید فلافل ها را به صورت گنبدی قالب بزنید و داخل روغن داغ شده میریزیم تا هر دو طرف آن سرخ شود.

وقتی که خمیر خودش را داخل روغن گرفت به سمت بالا ی روغن میاید که آن موقعه میتوانید فلافل ها را پشت و رو کنید.
دقت کنید بر اثر حرارت بالای روغن نسوزد و از ظرف کوچکتر و گود تر استفاده کنید تا روغن زیادی مصرف نشود




ن : khashayars

همه چیز درباره دستگاه یو پی اس

همه چیز درباره دستگاه یو پی اس

یو پی اس چیست؟

یو پی اس به دستگاهی گفته می شود که وظیفه ی تامین برق در مواقع اضطراری و در قطع برق را بر عهده دارد. از اصلی ترین تجهیزات داخلی و خارجی کمک می کند (در واقع بدون آن امکان پذیر نیست) ups به وظیفه  خود به خوبی عمل کند باتری یو پی اس است.

باتری یو پی اس برق را از ورودی گرفته در خود ذخیره نموده و از خروجی توسط ups برق را به مصرف کننده ها ارائه میکند. به غیر از تامین برق در زمانی قطعی وظیفه اصلی یو پی اس مسون نگه داشتن مصرف کننده ها از مشکلات برق شهری اعم از نوسان و نویز است که در ادامه به آن میپردازیم.

انواع یو پی اس

در اینجا 3 مدل ups | یو پی اس آفلاین offline  - یو پی اس لاین اینتراکتیو Line interactive – یو پی اس آنلاین Online معرفی میکنیم که در ادامه با نوع عملکرد آنها آشنا میشویم.

یو پی اس آفلاین : از اولین ترین نوع یو پی اس می توان به سری یو پی اس های آفلاین اشاره کرد. یو پی اس های آفلاین offline دارای مدار bypass هستند که انرژی (بار الکتریکی) خود را از طریق آن و قبل از آن از ورودی دریافت میکنند. اگر برق قطع شود یا ولتاژ کم یا زیاد شود اینورتر شروع به کار می کند.

در یو پی اس های آفلاین شارژر باتری یو پی اس در حال کار مداوم است تا همیشه باتری ها آماده به کار باشند. بعد از قطع برق از ورودی و تامین نکردن برق توسط Bypass وقفه چند میلی ثانیه در جهت سوئیچ رئی اینورتر صورت می گیرد که دستگاه ها این چند میلی ثانیه حس نمیکنند و بعد از سوئیچ inverter مصرف کننده از برق استفاده می کنند. ممکن است بعضی از مصرف کننده وقفه کوتاه را احساس کنند که دچار خسارات می شوند و بعضی از آن حس نکنند.

استفاده از نوع این ups ها (آفلاین) دیگر به ندرت صورت میگیرد و سری های لاین اینتراکتیو و آنلاین در صدر خرید یو پی اس در بازارهای جهانی هستند.

یو پی اس لاین اینتراکتیو : سری یو پی اس های line interactive همانند سری یو پی اس های آفلاین میباشند. نوع عملکرد آن ها یکسان بوده و در تمامی بخش ها مشترک هستند. تنها قسمتی که یو پی اس لاین اینتراکتیو را از آفلاین متفاوت میکند اضافه شدن بخشی به نام مدار تنظیم ولتاژ است که دیگر در حین افت و افزایش ولتاژ از حد استاندارد برق bypass را روی اینورتر سوئیچ نمیکند . فقط در زمان قطع کامل این اتفاق می افتد. از مزایای تنظیم ولتاژ می توان به افزایش طول عمر باتری های یو پی اس اشاره کرد که سبب کاهش هزینه می شود. این سری یو پی اس ها در توان های کم و زیاد ساخته می شوند که عمدتا در توان های بالا از یو پی اس های آنلاین استفاده می کنند.

یو پی اس آنلاین Online  : از کامل ترین نوع یو پی اس که در حاضر تمامی مشکلات برق شهری را رفع میکند (در ادامه با مشکلات برق شهری آَشنا میشویم) یو پی اس آنلاین میباشد. این نوع یو پی اس ها (آنلاین) توانایی حل خطاها را دارند و برق 100 درصد سالم را در اختیار مصرف کننده ها (دستگاه های الکترونیکی و برقی) قرار میدهند.

عملکرد این نوع دستگاه ها به این شکل است که همیشه فعال بوده و برق ورودی را توسط رکتیفایر RECTIFIER یا یکسوکننده به برق DC تبدیل می کند که در این حالت برق INVERTER و شارژر باتری تامین می شود. در این حالت مصرف کننده از امنیت بالای برخوردار می شوندو از عمده ترین مشکلات برقی اعم از نویز و نوسان در واقع ایزوله شده و در 2 مرحله تصفیه میگردد.

یو پی اس های آنلاین گران قیمت بوده و در همه جا مخصوصا در مراکز بزرگ و حساس مورد استفاده قرار میگیرند. این یو پی اس از 1KVA تا 800kva و توان های بالاتر تولید و در بازار عرضه میگیرند.

تعمیر یو پی اس

بی شک قبل از خرید هر محصولی ارائه سرویس پشتیبانی و تعمیرات تخصصی در این رابطه فکر هر خریداری را به خود درگیر میکند. شرکت کیان صنعت ایرانیان نمایندگی انحصاری یو پی اس مکلسان ترکیه در ایران است که یو پی اس های تولیدی مجموعه MAKELSAN  مورد تائید این شرکت بوده و در بسیاری از مراکز حساس و پالایشگاه ها و بیمارستان و .. توسط این شرکت نصب و پشتیبانی گردیده است.

هم اکنون شرکت کیان صنعت ایرانیان دارای کادر مجرب فروش و متخصصین مربوطه در امر پشتیبانی و ارائه سرویس خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی یو پی اس با سابقه 10 ساله در حوزه برق ، انرژی و عرضه یو پی اس در ایران است که از شرکت های مطرح در این حوزه می باشد.

 

برندهای یو پی اس در ایران

از برندهای یو پی اس که در ایران مورد استفاده قرار میگیرند و شرکت های بین المللی با سابقه فعالیت چندین ساله و دارای نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش در بسیاری از کشور های می توان به شرکت های یو پی اس APC – MASTERGUARD – MAKELSAN – REILLO – ASTRID – BORRI – MGE – ABLEREX و ... اشاره کرد.

از یو پی اس در کجا استفاده می شود؟

از یو پی اس در همه جا میتوان استفاده کرد. بسته به نیاز با توان های مختلف میتوان از ups ها در هر مکانی استفاده کرد.

در حال حاضر بیش ترین سری از یو پی اس هایی که مورد استفاده قرار میگیرند سری یو پی اس آنلاین و بعد از آن لاین اینتراکتیو است. در مکان های بزرگ با توان بالا از سری یو پی اس های آنلانی بیش ترین استفاده را میکنند.

از یو پی اس در مکان های حساس ، پتروشیمی ، پالایشگاه ، آزمایشگاه ، بیمارستان ، برای استفاده در دوربین های مدار بسته نظارتی و امنیتی و در خانه ها برای لوازم الکترونیکی نظیر تلویزیون ، یخچال ، کولرگازی و ... استفاده میکنند.

 

مشکلات برق شهری

از سری مشکلات رایج در برق شهری میتوان به قطع برق ، افزایش و کاهش طولانی ولتاژ در برق شهری ، نویز ، نوسانات در بارهای الکتریکی ، هارمونیک های موجود در برق شهری ، تغیررات مداوم فرکانسی ، افزایش و کاهش ناگهانی سریع و پیوسته ولتاژ اشاره کرد.

 

منبع : http://finetco.ir/all-about-ups/




ن : khashayars

بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس

بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس

افزونه های صفحه ساز وردپرس به شما کمک می کنند که به راحتی وب سایت های زیبا ایجاد کرده و آنها را به تنهایی، بدون نیاز به استخدام برنامه نویس، سفارشی سازی کنید. در این مقاله بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس در سال 2020 را معرفی می کنیم.

با اینکه قالب های وردپرس زیادی وجود دارند که نیاز های شما را برآورده کرده و با کار شما هماهنگی داشته باشند، اما گزینه های سفارشی سازی در اکثر قالب ها محدود است و کاربران وردپرس به غیر از توسعه دهندگان آن نمی توانند تغییرات قابل توجهی در طراحی قالب خود به وجود آورند.

در این مواقع افزونه های صفحه ساز وردپرس به کمک شما می آیند. یک افزونه صفحه ساز کشیدن و رها کردن وردپرس به شما این امکان را می دهد که طرح بندی های دلخواه و سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کرده و بدون نیاز به داشتن اطلاعات کدنویسی هر صفحه ای که می خواهید، بسازید.

قبل از اینکه به معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس بپردازیم بهتر است نگاهی به آنچه که باید از یک افزونه صفحه ساز انتظار داشته باشید بیندازیم در این صورت می توانید افزونه ای را که با نیازهای شما هماهنگ تر است انتخاب کنید.

  • سازگاریاگر نمی خواهید قالب فعلی وردپرس خود را برای یک افزونه صفحه ساز تغییر دهید، اولین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که آیا افزونه صفحه سازی که موردنظر شما است با قالب شما سازگاری دارد یا خیر. بیشتر افزونه هایی که در این مقاله معرفی می شوند با اکثر قالب های وردپرس سازگاری دارند.
  • ویژگی هاهنگام مقایسه ویژگی های افزونه ها باید کیفیت منحصر به فرد هر افزونه را بدانید. به عنوان مثال برخی از صفحه سازها دارای پوسته های درون ساخته زیادی هستند درحالی که بعضی دیگر افکت های انیمیشنی بسیاری دارند.
  • رسپانسیو بودنباید اطمینان حاصل کنید که صفحه سازی که موردنظر شما است امکان ایجاد صفحه های واکنش گرا و موبایل دوستانه را به شما می دهد. تمام افزونه هایی که در این مقاله به عنوان بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس معرفی می شوند امکان ساخت صفحه های موبایل دوستانه و ریسپانسیو را به شما می دهند.
  • SEO : در انتخاب یک افزونه صفحه ساز مناسب باید اطمینان حاصل کنید که افزونه صفحات سئو دوستانه ایجاد می کند. خوشبختانه تمام افزونه های معرفی شده در این مقاله در ادغام با افزونه Yoast SEO کاملاً سئو دوستانه هستند.

در این مقاله بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس را معرفی کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه می کنیم در این صورت شما به راحتی می توانید صفحات فروش و صفحات فرود زیبا و سفارشی برای سایت وردپرسی خود ایجاد کنید.

معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس

Elementor (بهترین افزونه های رایگان صفحه ساز وردپرس)

Elementor در اواسط سال 2016 میلادی عرضه شد و در حال حاضر با بیش از 3 میلیون نصب فعال و کسب امتیاز 4.9 از 5 یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز بصری وردپرس است و امکان کنترل دقیق تک تک المان های صفحه را می دهد. افزونه Elementor امکان ویرایش زنده را نیز می دهد، به این معنی که نیاز به کلیک بر روی دکمه بروزرسانی یا پیش نمایش ندارید و همه تغییرات را می توانید همان لحظه مشاهده کنید.

افزونه Elementor در اصل به صورت رایگان و منبع باز عرضه شد. با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن این افزونه و المان های درون ساخته آن می توانید به راحتی صفحات را از فرانت اند سایت خود ایجاد و ویرایش کنید. نسخه Elementor Pro آن نیز عرضه شده است که قابلیت های منحصر به فرد زیادی دارد.

Elementor چندین قالب صفحه آماده و از پیش ساخته شده دارد که باعث می شود هر بار که می خواهید یک صفحه جدید ایجاد کنید، مجبور نباشید کار را از اول شروع کنید.

این افزونه یک صفحه ساز بصری است، به این معنی که شما می توانید فرم ها را در رابط کاربری صفحه ساز بصری ایجاد کنید. شما در این صفحه ساز می توانید یک فرم تماس معمولی یا فرم های ثبت نام ایمیل که به MailChimp یا افزونه MailPoet متصل می شود را ایجاد کنید. دیگر سرویس های ایمیل مارکتینگخارجی می توانند با استفاده از وب هوک Zapier متصل شوند.

از دیگر ویژگی های افزونه Elementor می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوم یا Canvas : شما می توانید یک صفحه فرود با نام تجاری خود بدون هدر و فوتر بسازید که برای تبدیل های نرخ بالا بهینه است.
  • حالت تعمیر و نگهداری: با استفاده از مد تعمیر و نگهداری درون ساخته این افزونه شما می توانید سایت خود را به راحتی آفلاین کنید.
  • ادغام با Zapier : با استفاده از این ویژگی شما می توانید به راحتی وب سایت خود را با اپلیکیشن های شخص ثالث وب یکپارچه کنید.

در مقاله آموزش افزونه Elementor می توانید اطلاعات کامل و دقیقی درباره نحوه کار با این افزونه و چگونگی ساخت صفحات به دست آورید.

اگرچه افزونه المنتور ویژگی ها و ابزارک های بسیار زیادی دارد که با استفاده از آنها می توانید صفحات زیبا و حرفه ای بسازید، با این حال اگر می خواهید قدرت طراحی خود را به سطح بالاتری رسانده و سایت تعاملی تر و کاربرپسندتری داشته باشید می توانید از بهترین افزودنی های افزونه المنتور که هم به صورت رایگان و هم پرمیوم عرضه شده اند، استفاده کنید.

Beaver Builder

Beaver Builder یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز کشیدن و رها کردن وردپرس است که به شما امکان ساخت صفحات زیبا بدون داشتن اطلاعات کدنویسی را می دهد.

این افزونه با تمام قالب های وردپرس کار می کند و امکان کنترل کامل محتوا را به شما می دهد. نکته جالب توجه در مورد افزونه Beaver Builder این است که حتی اگر به کار با این افزونه ادامه ندهید، محتوای شما به ویرایشگر وردپرس منتقل خواهد شد.

افزونه Beaver Builder دارای چندین قالب صفحه آماده برای صفحات فرود و صفحات محتوا است که می توانید از آنها در موقعیت هایی که نمی خواهید یک صفحه را از ابتدا بسازید، استفاده کنید. حتی صفحات داخلی سایت مانند صفحه تماس با ما را می توانید به راحتی با این افزونه بسازید.

نسخه رایگان افزونه Beaver Builder که در مخزن وردپرس موجود است، تخمین دقیقی از آنچه که نسخه Pro آن ارائه می دهد در اختیار شما قرار می دهد و برای شروع کار هر آنچه که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد اما گزینه های ویرایش آن محدود است.

در مقاله آموزش افزونه Beaver Builder می توانید درباره این افزونه و نحوه کار کردن با آن اطلاعات دقیق تری به دست آورید.

Page Builder by SiteOrigin

SiteOrigin یکی از محبوب ترین و بهترین افزونه های صفحه ساز رایگان وردپرس است که کاملاً مستقل از قالب بوده و با هر قالبی به خوبی کار می کند.

این صفحه ساز هم ویرایشگر بک اند و هم ویرایشگر فرانت اند دارد و به شما امکان ساخت صفحات واکنش گرا را می دهد. ویرایشگر فرانت اند امکان ایجاد تغییرات زنده را روی صفحات و ویرایشگر بک ند اجازه اعمال تغییرات سریع را به طرح بندی می دهد.

صفحه ساز SiteOrigin با تمام قالب های وردپرس به خوبی کار می کند. انعطاف پذیری یکی دیگر از مزایای اصلی این افزونه است. SiteOrigin یک سازنده کشیدن و رها کردن دارد که برای ایجاد صفحات به جای استفاده از المان ها از ردیف ها و ابزارک ها استفاده می نماید. با استفاده از سازنده ردیفی این افزونه می توانید برای هر ستون، به هر تعداد که می خواهید ردیف انتخاب کنید.

افزونه SiteOrigin برخلاف دیگر افزونه های معرفی شده در این مقاله، المان های سفارشی برای ساخت صفحات ارائه نداده و تنها قابلیت استفاده از ابزارک های وردپرس را می دهد. اگر چه یک بسته نرم افزاری رایگان توسط SiteOrigin ارائه شده که می توانید آن را دانلود کنید اما تنها 20 ابزارک اساسی و پایه را دریافت می نمایید.

SiteOrigin امکان ایجاد صفحات در هر دو قسمت بک اند و فرانت اند را می دهد، بنابراین می توانید تغییرات اعمال شده را سریعاً مشاهده کنید. مرورگر History این افزونه به شما اجازه می دهد در صورت نارضایتی از تغییرات اعمال شده به تغییرات قبل بازگردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن مقاله آموزش افزونه SiteOrigin را مطالعه کنید.

WP Page Builder

WP Page Builder یکی از بهترین افزونه های رایگان صفحه ساز وردپرس است که در تاریخ 1 آگوست 2018 به بازار آمد و در میان افزونه های قدرتمند صفحه ساز تاکنون نامی برای خود به دست آورده است. تیم Themeum سالهای زیادی سرمایه گذاری کرده تا محصول کاملی را ارائه دهد.

طراحی روان و ساده این صفحه ساز به شما کمک می کند تا حتی اگر قبلاً از سازنده صفحه استفاده نکرده اید، آن را سریعتر درک کنید. نوار ابزار این افزونه نیز بسیار آسان است و درک استفاده از سطرها و ستون های آن را بسیار ساده تر می کند.

افزودنی های افزونه WP Page Builder برای انجام مجموعه مشخصی از کارها ایجاد شده اند و قادر به اجرای کامل آنها نیز هستند. بخش کتابخانه به شما امکان می دهد تا در هر زمان از کار، هر ردیف متشکل از مجموعه ای از add-on ها را ذخیره کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا مجدداً از کار خود استفاده کنید که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

بلوک های از پیش تعیین شده و طرح بندی های WP Page Builder عناصر بسیار مفیدی هستند. فقط با بهره گیری از ویژگی کشیدن و رها کردن ساده می توانید با یک کلیک یک صفحه ایجاد کنید. این بلوک ها از نظر محتوا بسیار غنی هستند و طراحی بسیار خوبی را ارائه می دهند.

استفاده از WP Page Builder به مهارت برنامه نویسی احتیاج ندارد، اما اگر می خواهید طراحی پیشرفته تری داشته باشید می توانید از گزینه CSS سفارشی استفاده کنید.

Themify Builder (بهترین افزونه های پرمیوم صفحه ساز وردپرس)

Themify Builder یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که با رابط کشیدن و رها کردن خود امکان ایجاد هر نوع صفحه ای را به شما می دهد.

این افزونه بیش از 60 طرح بندی و افکت انیمیشنی آماده دارد که اگر می خواهید ساخت صفحات را از ابتدا شروع نکنید، می توانید از آنها استفاده نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طرح بندی موردنظر خود را ایمپورت کرده، متن و تصاویر خود را جایگزین کنید و صفحه خود را منتشر نمایید.

صفحه ساز Themify به عنوان یک ویژگی استاندارد برای تمام قالب های Themify است. این صفحه ساز با بیشتر افزونه های معروف مانند افزونه WooCommerce ، افزونه Disgus و افزونه Yoast SEO کار می کند. همچنین می توانید آن را با هر قالب وردپرس شخص ثالث دیگری استفاده کنید.

این افزونه قابلیت ویرایش بک اند و فرانت اند را دارد. سازنده فرانت اند امکان پیش نمایش زنده تغییرات را می دهد و ویرایشگر بک اند به شما کمک می کند تا المان ها را در اطراف صفحه به سرعت حرکت دهید.

برای ارتقاء قابلیت های صفحه ساز Themify تعداد زیادی add-on های مختلف وجود دارد که می توانید آنها را به صورت جداگانه یا به صورت یک بسته نرم افزاری خریداری کنید.

افزونه Themify Builder در حال حاضر تنها به صورت پرمیوم عرضه می شود و نسخه رایگان آن منقضی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار با این افزونه می توانید آموزش افزونه Themify Builder را مطالعه کنید.

Divi Builder

Divi Builder یک افزونه قدرتمند و یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که به شما امکان ایجاد هر نوع طراحی در وب سایت خود را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن می دهد. این افزونه توسط تیم Elegant Themes که یک شرکت معروف قالب ها و افزونه های وردپرس است، ساخته شده است.

تیم Elegant Themes به خاطر قالب مشهور Divi شناخته شده است. تنها مشکل قالب Divi این است که اگر شما تصمیم بگیرید از قالب دیگری استفاده کنید، تمام طرح بندی ها و پوسته های سفارشی خود را از دست خواهید داد. به همین دلیل Divi Builder ساخته شد. با استفاده از این صفحه ساز شما می توانید صفحه های زیبا و چشم گیر بسازید بدون اینکه در قالب Divi گیر بیفتید.

سازنده Divi به دو صورت عرضه شده است. سازنده اصلی آن که بک اند است و سازنده بصری فرانت اند. سازنده بک اند این صفحه ساز که در مخزن وردپرس موجود است برای اعمال تغییرات سریع و فوری مناسب است و بهتر است برای ایجاد صفحات جدید از آن استفاده نشود. سازنده فرانت اند به شما امکان ساخت صفحات جدید در فرانت اند را می دهد بنابراین شما می توانید بدانید که صفحات بعد از انتشار دقیقاً به چه شکلی هستند.

با استفاده از صفحه ساز Divi سه ساختار ساختمانی پایه دارید: 3 بخش، 20 ردیف و بیش از 40 ماژول محتوا که به شما امکان اضافه کردن دیدگاه های کاربران، پورتوفولیو، جدول های قیمت گذاری و بسیاری موارد دیگر را می دهد. همچنین می توانید هر المان را با استفاده از تنظیمات پیشرفته این افزونه، سفارشی سازی کنید.

Thrive Architect

Thrive Architect یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز بصری فرانت اند وردپرس است که با هر قالبی کار می کند. با استفاده از این افزونه شما می توانید تمام تغییرات اعمال شده را سریعاً ببینید و صفحات زیبا و تعاملی ایجاد کنید.

افزونه Thrive Architect توسط تیم توسعه دهنده Thrive Themes که یک شرکت ارائه دهنده قالب ها و افزونه های همسو با نرخ تبدیل بیشتر است، طراحی شده و برای وب سایت های متمرکز بر تبدیل ساخته شده است.

این افزونه علاوه بر آیتم های استاندارد مانند عنوان، متن و تصویر، دارای عناصر متمرکز بر تبدیل مانند دکمه های فراخوان عمل (Call to Action)، تایمر شمارش معکوس و فرم های تولید لید و جذب مخاطب هدفمند نیز می باشد.

افزونه Thrive Architect به شما امکان ایجاد صفحه های تمام عرض با انتخاب پس زمینه دلخواه را می دهد. شما برای ایجاد پس زمینه موردنظر خود می توانید به هر تعداد که می خواهید لایه اضافه کنید.

همچنین این افزونه شامل 271 قالب صفحات فرود آماده است که در مجموعه های مختلفی گروه بندی شده اند. به عنوان مثال هر مجموعه شامل یک صفحه گزینش، یک صفحه تأیید و یک صفحه دانلود است.

افزونه Thrive Architect کاملاً واکنش گرا و موبایل دوستانه است.

WPBakery Page Builder

WPBakery Page Builder که قبلاً به عنوان Visual Composer شناخته می شد یکی دیگر از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که به صورت پرمیوم عرضه شده است و نسخه رایگان ندارد.

اگر شما به یک افزونه صفحه ساز پرمیوم وردپرس که بروزرسانی های همیشگی ارائه می دهد نیاز دارید قطعاً WPBakery بهترین انتخاب است. این افزونه هر دو ویرایشگر بک اند و فرانت اند را دارد که باعث می شود ویرایش محتوا بسیار راحت و سریع شود.

صفحه ساز WPBakery با افزونه های معروف وردپرس شامل Yoast SEO و ووکامرس و همچنین با افزونه های قدرتمند ترجمه مانند افزونه Polylang و افزونه WPML کاملاً یکپارچه است. شما با قدرت گیری از این صفحه ساز می توانید به راحتی وب سایت های چندزبانه بسازید.

آیا با وجود ویرایشگر گوتنبرگ در نسخه 5 وردپرس باز هم نیاز به افزونه های صفحه ساز هست؟

ویرایشگر مبتنی بر بلوک جدید وردپرس که با نام ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس نیز شناخته می شود، به عنوان ویرایشگر پیش فرض وردپرس از نسخه 5 به بعد آن عرضه شده است. این ویرایشگر از بلوک ها به عنوان عناصر محتوا برای ایجاد نوشته ها و برگه ها استفاده می کند.

اگرچه ویرایشگر گوتنبرگ برای ساخت صفحات مانند بعضی از صفحه سازهای معرفی شده در این مقاله عمل می کند اما به هیچ عنوان نمی تواند جایگزینی برای آنها باشد. گوتنبرگ در شکل فعلی خود هیچ یک از ویژگی های قدرتمندی که این افزونه ها ارائه می دهند را ندارد.

نتیجه گیری

تقریباً تمام افزونه هایی که در این مقاله به عنوان بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس معرفی شد دارای سازنده کشیدن و رها کردن در بک اند و یک ویرایشگر زنده در فرانت اند هستند. مهم است بدانید که کدام ویژگی یک افزونه صفحه ساز را خاص و منحصر به فرد کرده است.

اگر به دنبال یک صفحه ساز رایگان وردپرس هستید، Elementor بهترین گزینه است. نسخه رایگان این افزونه به راحتی با بسیاری از افزونه های پرداختی ارائه شده در این مقاله رقابت می کند. البته نسخه رایگان SiteOrigin Page Builder هم با آنکه تمام امکانات Elementor را ارائه نمی دهد اما گزینه قابل قبولی است.

اگر ترجیح می دهید از افزونه های صفحه ساز پرمیوم استفاده کنید، Beaver Builder و Divi به عنوان بهترین افزونه های صفحه ساز معرفی شده اند. این افزونه ها تمام امکاناتی که شما برای ساخت یک صفحه زیبا و ایجاد طرح بندی های شگفت انگیز برای وب سایت خود نیاز دارید را دارا می باشند. همچنین دارای قالب های صفحات فرود با تبدیل بالا و قابلیت تست A/B می باشند. Visual Composer نیز گزینه خوبی است و قابلیت های بسیار زیادی دارد.

امیدواریم معرفی بهترین افزونه های صفحه ساز در سایت مدیر وردپرس به شما کمک کرده باشد که یک صفحه ساز مناسب برای سایت وردپرسی خود انتخاب کنید. دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید.




ن : khashayars

سوله سازی و تهیه سوله برای کارخانه و کارگاه

سوله سازی و تهیه سوله برای کارخانه و کارگاه

 

با کاهش هزینه اولیه ساخت کارخانه خود ، درصد سود بالاتری از تولید داشته باشید

دنیایی که در آن زندگی میکنیم پر است از ایده ها و نوآوری هایی که پا به عرصه وجود نهاده و بسط و گسترش می یابند. بسیاری از این ایده ها با اهداف ایجاد کسب و کار و درآمد زایی شکل می گیرند. هنگامی که این ایده ها به مرحله عمل وارد می شوند و تحت عناوین مختلف هدف درآمد زایی خود را دنبال می کنند قطعاً به فضاهایی نیاز دارند که بتوانند بطور اثرگذار تری عمل نمایند. وقتی کسب و کاری راه اندازی می شود نیاز به نیروی کار و تجهیزات ، استفاده از فضاهای کاری بزرگ تر را لازم می نماید.

مناسب ترین گزینه ای که در راه اندازی کسب و کارهای مختلف توانسته است نیازهای کارفرمایان و مشتریان را تامین نماید ، استفاده از سازه های فلزی و اسکلت های سوله است. سازه هایی که با مقاومت بالا امکان احداث ساختمان های بسیار بزرگ را فراهم می آورند.

بنابراین  می توان گفت که صنعت سوله سازی به عنوان مهم ترین صنعت در راه اندازی کسب و کارهای مختلف می باشد. اما سازه ای که به طور مطلق و خاص صرفاً برای سوله سازی اطلاق گردد : اسکلت تیر ورقی سوله است. این نوع سوله ها علاوه بر اینکه از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار هستند ، توانایی مونتاژ و دمونتاژ شدن ، جابجایی را نیز دارند.

نوعی از سوله های تیرورقی وجود دارند که تحت عنوان دست دوم در بین کارفرمایان و سازندگان سوله مورد استفاده قرار می گیرند.

اما آیا سوله های دست دوم واقعاً دست دوم هستند ؟

ساخت کارخانه ۵۰٪ ارزانتر از قیمت فهرست بهای ابنیه

شرکت های مختلف بر حسب حوزه کاری خود تعاریف متعددی برای این نوع سازه ها تدوین نموده اند تا بتوانند نظر مشتریان را به سمت فروش محصولات خود جلب نمایند. اما در حالت کلی بهترین تعریفی که می توان برای این نوع سوله ها بیان کرد عبارت است از :

سوله دست دوم به سازه های تیرورقی گفته می شود که پس از تولید در محوطه و یا انبارهای شرکت دپو و نگهداری شده و در مواقع فروش ، جهت حمل و نقل آماده می شوند. این نوع سازه ها از لحاظ کیفیت ساخت و جوشکاری در حد سوله های نو بوده و از رنگ آمیزی بسیار مناسبی برخوردار هستند.

ویژگی سوله دست دوم تیر ورقی چیست؟

قیمت پایین سوله

مهم ترین خصیصه سوله های دست دوم قیمت بسیار پائین آن در مقایسه با سوله های نو می باشد. این سوله ها به دلیل اینکه بصورت روتین ساخته می شوند ، هزینه های طراحی ، نقشه کشی و برشکاری و جوش کاری قطعات را به همراه ندارند.

استحکام بالا

همچنین استفاده از فولاد با قطرهای 6 تا 10 میلیمتر موجب شده است که سوله های دست دوم تیر ورقی در مقایسه با سازه های خرپایی و یو بی ام مقاومت و استحکام بسیار بالایی داشته باشند.

کمتر بودن زمان اجرای پروژه

پیش ساخته بودن و تحویل فوری اسکلت این نوع سوله ها ، باعث پایین آمدن زمان اجرای پروژه و در نتیجه کاهش هزینه های ساخت می گردد و برای کافرمایان و افرادی که در حال شروع کسب و کار خود هستند بسیار مقرون به صرفه است.

ساخت ساختمان هایی با ابعاد بسیار بزرگ

ساخت سالن های های ورزشی بزرگ تر و چند منظوره ، ساخت سوله های انبار غلات ، سوله سازی مرغداری و دامداری ، احداث سوله های سردخانه ، ساختمان های پتروشیمی و کارخانجات صنعتی ، همه و همه از جمله کارایی هایی است که  استفاده از سوله های دست دوم تیر ورقی در پی دارد.

اگر به فکر شروع کسب و کار و یا گسترش حوزه کاری خود هستید ، ما به شما شرکتی را معرفی میکنیم که در کنار کیفیت بالای محصولات خود ، سوله های نو و دست دوم را طراحی ، تولید و بصورت تحویل فوری ، به مشتریان محترم عرضه می نماید.

  1. ارائه مشاوره قبل از خرید
  2. قیمت پایین و رقابتی
  3. خدمات پس از فروش
  4. نصب و اجرای پروژه در کمترین زمان
  5. حمل و نقل و ارسال اسکلت سوله به سراسر کشور

از جمله ویژگی های متفاوت شرکت بانک سوله ایران است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02122220266 و 09121017171 تماس حاصل نمایید.




ن : khashayars

پوکه معدنی چیست

پوکه معدنی چیست

پوکه معدنی که معادل انگلیسی آن پومیس (Pumice )  می‌باشد در واقع به سنگ های آتشفشانی بسیار سبک و متخلخل گفته می شود که در اثر فوران آتشفشان به سطح زمین می آیند و بعد از سرد شدن و گذر زمان به شکل پوکه کنونی در می آیند . بعد از فوران آتشفشان، گاز از درون گدازه‌ های شیشه ‌ای که به سرعت در حال سرد شدن هستند خارج شده و همین امر موجب متخلخل شدن این پوکه ‌ها می‌ شود .  پوکه سبک دانه معدنی در همه جای دنیا وجود ندارد و فقط در مناطق و کوه های آتشفشانی قابل استخراج است.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی نمونه صنعتی پوکه معدنی که به پوکه صنعتی معروف است نیز تولید می شود که در شرایط کارخانه ای تولید و آماده مصرف می شود. پوکه صنعتی از قیمت بالاتری نسبت به پوکه معدنی برخوردار است خوبی این پوکه این است که در اشکال متنوع و متناسب با نیاز ها ساخته و راهی بازار مصرف می ‌شوند.

آنچه در ادامه درباره پوکه معدنی خواهید خواند:

  1. پوکه معدنی چیست؟
  2. پوکه معدنی ویکی پدیا
  3. پوکه معدنی قروه
  4. کاربرد پوکه معدنی چیست؟

پوکه معدنی چیست؟

پوکه معدنی در واقع به صورت کاملا طبیعی به وجود می آید و در اصل در دل کوه وجود دارد و حاصل از فعالیت های آتشفشانی است. از پوکه معدنی در موارد بسیاری استفاده می ‌شود که یکی از آنها ساختمان سازی است مزیت عمده استفاده از پوکه معدنی ساختمانی نسبت به مصالح ساختمانی مشابه از قبیل شن و ماسه، دارا بودن وزن بسیار کم پوکه، دارا بودن درجه سختی بسیار بالاتر و وجود تخلخل بالای آن است. پوکه معدنی دارای دانه بندی های متفاوتی است و از سایز ذرات غباری تا قطعات بزرگ با قطر بیش از ۱۰۰ میلیمتر یافت می‌ شود. با توجه به داشتن سایز های متفاوت سنگ پوکه معدنی در زمینه هایی مختلف کاربرد دارند.

پوکه معدنی ویکی پدیا

تعریف پوکه معدنی در ویکی‌پدیا به اینگونه است:

پوکه معدنی که از گدازه‌ های آتشفشان به وجود آمده و ماده ‌ای عایق صوت، سرما، و گرما است که جهت شیب بندی بام ساختمان به کار می ‌رود. وزن مخصوص آن کمتر از مصالح مشابه است و روی آب شناور می‌ ماند. با استفاده از پوکه معدنی وزن ساختمان، تا یک سوم کتر شده و مسئله سبک سازی رعایت می شود و در برابر زلزله مقاوم ‌تر می ‌شود. این مواد همچنین در صنایع عایق سازی کاربرد دارند و برای متخلخل کردن خاک نیز آن را به خاک می ‌افزایند.

پوکه معدنی قروه

پوکه معدنی قروه حاصل فعالیت آتشفشان های اطراف شهرستان قروه است که با ایجاد شرایط خاص در سایز ها و ابعاد و رنگ های مختلف توسط طبیعت در این شهرستان تولید و استخراج می ‌شود. پوکه معدنی قروه دارای بالاترین درجه کیفیت نسبت به سایر پوکه معدنی های سراسر ایران است که این امر توسط کارشناسان ساخت و ساز تایید شده است. پوکه قروه دارای تخلخل بسیار بالایی است از همین رو با استفاده از پوکه معدنی قروه در سازه ها می ‌توانید وزن سازه را بسیار کم و مقاومت سازه را به شدت بالا برد.

قیمت پوکه معدنی : پوکه معدنی قروه دارای قیمت مناسبی است از همین رو مورد استقبال مصرف کننده ها واقع شده است.

ویژگی پوکه معدنی قروه

پوکه معدنی قروه تمامی ویژگی پوکه های معدنی دیگر مناطق دنیا را دارد همچنین این پوکه از درجه سختی بالا تر و سبکی و تخلخل بیشتری نسبت به پوکه های معدنی دیگر برخوردار است به گونه ای که برخی از آنها به راحتی در سطح آب شناور می ‌مانند. پوکه های معدنی شهرستان قروه مناسب ترین پوکه برای استفاده در سازه های مهم و بزرگ مانند سد، برج، فروشگاه ها و ساختمان ها هستند.

کاربرد پوکه معدنی چیست؟

پوکه معدنی قروه در سایز ها و رنگ و قیمت های مختلفی وجود دارد. با کسب دانش و تجربه بیشتر و بیشتر می‌ توان به کاربرد های پوکه معدنی قروه پی برد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می ‌کنیم.

  • در شیب دار کردن سقف ساختمان ها از پوکه معدنی استفاده می ‌شود.
  • برای هم سطح نمودن کف طبقات ساختمان و یا مکان های عبور و مرور از پوکه معدنی استفاده می‌ شود.
  • از پوکه معدنی قروه در تولید بلوک سقفی بسیار سبک استفاده فراوانی می ‌شود.
  • امروزه در ساخت بتن های متفاوت برای مقاومت بیشتر و وزن کمتر از پوکه استفاده می‌ شود.
  • بلوک های (دیواری یا سقفی) متنوعی وجود دارد که در ساخت آنها از پوکه استفاده می ‌شود.
  • برای پر نمودن سطح لوله کشی ‌های ساختمانی و ایجاد لایه ای اطراف لوله از پوکه استفاده می ‌شود.
  • جهت عایق صدا کردن دیواره های موتورخانه و مکانهای پر سر و صدا از این پوکه معدنی استفاده می‌ شود.
  • برای عایق حرارت کردن از پوکه معدنی قروه استفاده می‌ شود زیرا توانایی تحمل دمای بیشتر از 760 درجه سانتیگراد را دارد. از طرفی قابل اشتعال نیست و نمی سوزد و یک عایق مناسب است.
  • برای مصارف کشاورزی در مناطقی که کم آب، پشت بام هستند از این محصول استفاده فراوانی می شود زیرا قابلیت توانایی نگهداری آب را دارد.
  • در صنعت رنگ بری پارچه از قابلیت های پوکه جهت سنگ شور کردن پارچه استفاده می ‌شود.
  • ساخت ساختمان در مکان هایی که مورد حمله حشرات و موریانه های قرار می‌ گیرند. پوکه معدنی دارای گوگرد فراوانی است که حشرات از آن متنفر هستند.
  • در تصفیه خانه ها جهت جدا سازی مواد و آلودگی های آب از پوکه معدنی که به صورت یک صافی عمل می کند استفاده می‌ شود.
  • استفاده از پوکه معدنی در وسایل و تجهیزات آرایشی و بهداشتی مانند خمیر دندان ها، لایه بردار های سلول های مرده پوست بدن و… کاربرد فراوانی دارند.
  • امروزه در وسایل تزییناتی مانند دکمه، گردنبند و… هم از پوکه های معدنی ریز استفاده شده است.

بهترین پوکه معدنی که در ایران استخراج و مصرف می‌شود پوکه معدنی  شهرستان قروه است.

منبع : جهان پوکه




ن : khashayars

گالری طلا کاکامی

گالری طلا کاکامی

گالری کاکامی ، با شعار درخشش یک رؤیا و با هدف ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز ، فعالیت خود را به منظور ایجاد خلاقیت و نوآوری در صنعت طلا و جواهر ایران شروع نمود.

برند کاکامی با ارائه جدیدترین مدل های فانتزی روز دنیا برای سلیقه های مختلف  ، تلاش می کند تا نام خود را به عنوان برترین برند طلا و جواهر در سطح کشور ثبت نماید.

خرید قسطی و اعتباری طلا از گالری کاکامی

گالری طلا کاکامی ، اولین فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید قسطی طلا در کشور

گالری طلا کاکامی با همکاری ایران رنتر اقدام به راه اندازی سامانه ای جهت خرید قسطی آنلاین طلا در این فروشگاه کرده است. به همین منظور شما مشتریان عزیز، بـا استفاده از این امکان می‌توانید از فـروشگاه اینترنتی طلا کاکامی به راحتی و بدون نیـاز به پـرداخت نقدی، به صورت اقساطی در بازه ۳ تا ۱۲ ماهه خرید کنید.

بـا استفاده از این امکان می‌توانید از فـروشگاه اینترنتی طلا کاکامی به راحتی و بدون نیـاز به چک و ضامن ، به صورت اقساطی خرید کنید.

محصولات گالری طلا کاکامی

عرضه کننده جدیدترین مدل های فانتزی روز دنیا با اجرت مناسب برای سلیقه های مختلف

گردنبند طلا ، انگشتر طلا ، دستبند طلا ، گوشواره طلا ، سرویس طلا ، نیم ست طلا ، پلاک طلا ، آویز ساعت طلا




ن : khashayars

چگونه بتوانیم به راحتی خیاطی یاد بگیریم

چگونه بتوانیم به راحتی خیاطی یاد بگیریم

مرجع خیاطی و مدلینگ

سایت هنردوز بصورت تخصصی روی آموزش خیاطی ، آموزش مجازی خیاطی ، آموزش رایگان خیاطی و همینطور حوزه های مرتبط با خیاطی تمرکز دارد . اگر شما هم دوست دارید بهترین متدهای خیاطی روز دنیا را با کمترین هزینه یاد بگیرید یا آنرا به دیگران آموزش دهید می توانید بصورت رایگان عضو سایت هنردوز شوید . همچنین اگر محصول با کیفیت در امور خیاطی دارید مثل پارچه فروشی ، چرخ خیاطی یا سایر اقلام مرتبط با خیاطی به بودن شما در هنردوز افتخار میکنیم .

آموزش خیاطی

با شرکت در دوره های مجازی  خیاطی و همینطور ورک شاپ های حضوری آموزش خیاطی که در نقاط مختلف کشور برگزار می شود به آخرین متدهای روز خیاطی مسلط شوید و درآمد خود را افزایش دهید . همچنین اگر می خواهید از درسهای رایگان خیاطی در سایت استفاده نمائید به ما بپیوندید .

سرویس های مجازی خیاطی

اگر میخواهید تجربیات خود در زمینه خیاطی را با دیگران به اشتراک بگذارید و از این طریق کسب درآمد کنید یا مشکلات خود در زمینه خیاطی را با کمترین هزینه و بطور مجازی برطرف نمائید با ما همراه شوید .

معرفی و کاریابی برای هنرجویان برتر

پس از آنکه هنرجویان در کلاس های مجازی آموزش خیاطی شرکت کردند آنها می توانند از کارهای انجام شده توسط خودشان عکس و یا فیلم تهیه کرده و آنرا برای ما بفرستند و سپس سایت هنردوز یک صفحه اختصاصی رایگان برای آنها آماده می کند و هنرجویان را برای سفارش کار به همه معرفی میکند .




ن : khashayars

رژیم غذایی مدیترانه ­ای

رژیم غذایی مدیترانه ­ای

آمادگی جایگزینی رژیم غذایی خود با رژیم غذایی سالمتری برای قلب را دارید؟ اینجا توضیح می­ دهیم این رژیم جذاب و واقع ­بینانه از چه عناصری تشکیل شده است و چگونه می­ توانید آن را عملی کنید.

اگر به دنبال یک برنامه غذایی مساعد سلامت قلب هستید، رژیم مدیترانه­ ای می ­تواند گزینه­ ی مناسب شما باشد. رژیم مدیترانه ­ای اصول بنیادی تغذیه­ ی سالم را با طعم­ ها و روش های آشپزی سنتی مدیترانه ترکیب می­ کند.

رژیم غذایی مدیترانه ­ای، برنامه ­ی غذایی مطلوب قلب

چرا رژیم مدیترانه­ ای؟

به گزارش گروه سلامت پلاس ماد، علاقه به رژیم مدیترانه­ ای از دهه ۱۹۶۰ آغاز شد- زمانی که مشاهده شد بیماری عروق کرونر قلبی در کشورهای مدیترانه مانند یونان و ایتالیا در مقایسه با ایالات متحده و شمال اروپا باعث مرگ و میر کمتری شده است. مطالعات بعدی نشان داد رژیم غذایی مدیترانه­ ای با کاهش عوامل خطر بیماریهای قلبی عروقی همراه است.

رژیم مدیترانه ­ای یکی از برنامه ­های غذایی سالمی است که در “دستورالعمل­ های رژیمی برای آمریکایی­ ها” برای ارتقاء سلامت و پیشگیری از بیماری­ های مزمن توصیه شده است (این دستورالعمل­ ها توسط وزرات بهداشت و وزارت کشاوری ایالات متحده ارائه می­شود).

این رژیم همچنین توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک الگوی رژیمی سالم و پایدار و توسط سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد به عنوان یک دارایی فرهنگی نا مشهود شناخته شده است.

رژیم مدیترانه­ ای چیست؟

رژیم مدیترانه ­ای سبکی غذایی بر پایه­ ی غذاهای سنتی کشورهای هم مرز با دریای مدیترانه است. اگرچه تعریف مشخصی از رژیم مدیترانه­ ای وجود ندارد، اما به طور معمول حاوی مقدار زیادی سبزیجات، میوه، غلات سبوس­ دار، آجیل، تخمه و روغن زیتون است.

اجزای اصلی رژیم مدیترانه­ای عبارتند از:

  • مصرف روزانه­ ی سبزیجات، میوه، غلات سبوس­دار و چربی­ های سالم
  • مصرف هفتگی ماهی، مرغ، حبوبات و تخم مرغ
  • مقادیر متوسطی از محصولات لبنی
  • مصرف محدود گوشت قرمز

سایر عناصر مهم سبک غذایی مدیترانه ­ای اشتراک وعده­ های غذایی با خانواده و دوستان، و فعال بودن از لحاظ جسمی است.

بر پایه گیاهان است نه گوشت

پایه و اساس رژیم مدیترانه ­ای سبزیجات، میوه­ ها، گیاهان چاشنی، آجیل، حبوبات و غلات سبوس ­دار است. پایه ­ی وعده­ های غذایی این مواد گیاهی است. در رژیم غذایی مدیترانه­ ای مقادیر متوسط لبنیات، مرغ و تخم مرغ و نیز غذای دریایی از اهمیت ویژه ­ای برخوردار است. در مقابل، گوشت قرمز فقط گهگاهی خورده می­شود.

چربی­ های سالم

چربی­ های سالم تکیه­ گاه اصلی رژیم مدیترانه ­ای هستند. آنها به جای چربی­ های کمتر سالم مانند چربی­ های اشباع و ترانس، که در بیماری­ های قلبی نقش دارند، خورده می ­شوند.

روغن زیتون منبع اصلی چربی افزوده در رژیم مدیترانه ­ای است. روغن زیتون چربی تک­ زنجیره­ای غیر اشباع را فراهم می­کند، که مشخص شده است مجموع کلسترول و چربی بد (LDL) را کاهش می­ دهد. آجیل و تخمه ­ها نیز حاوی چربی تک ­زنجیره ­ای غیر اشباع هستند.

ماهی نیز در رژیم مدیترانه ­ای اهمیت زیادی دارد. ماهی­ های چرب – مانند ماهی خال­ مخالی، شاه­ ماهی، ساردین، ماهی تن آلباکور، سالمون و قزل­ آلای دریاچه – سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. اسیدهای چرب امگا ۳ نوعی چربی چند زنجیره­ ای غیر اشباع هستند که می­ تواند التهاب را در بدن کاهش دهند. این اسیدهای چرب همچنین به کاهش تری­گلیسیرید، کاهش لخته شدن خون و کاهش خطر سکته و نارسایی قلبی کمک می ­کنند.

غذا خوردن به روش مدیترانه ­ای

به رژیم غذایی مدیترانه ­ای علاقمند شدید؟ این نکات در شروع کار به شما کمک می­ کنند:

  • میوه و سبزیجات بیشتری بخورید.روزانه ۷ تا ۱۰ وعده میوه و سبزیجات بخورید.
  • غلات سبوس­دار را انتخاب کنید.نان، غلات و ماکارونی سبوس­دار را جایگزین انواع معمولی کنید. سایر غلات کامل مانند بلغور و فارو را نیز امتحان کنید.
  • از چربی­ های سالم استفاده کنید.هنگام پخت و پز روغن زیتون را به عنوان جایگزینی برای کره امتحان کنید. به جای استفاده از کره یا مارگارین روی نان، آغشتن آن به روغن زیتون طعم ­دار را امتحان کنید.
  • غذاهای دریایی بیشتری بخورید.هفته ­ای دو بار ماهی بخورید. ماهی تن، سالمون، قزل­آلا، خال­ مخالی و شاه­ماهی به شکل تازه یا “کنسرو شده در آب” انتخاب هایی سالم هستند. ماهی کباب شده طعم خوبی دارد و پخت آن اسانتر است. از ماهی­ های روغن­ جوش شده پرهیز کنید (روغن­ جوش کردن به معنای سرخ کردن در روغن فراوان است).
  • مصرف گوشت قرمز را کاهش دهید.ماهی، مرغ یا لوبیا را جایگزین گوشت کنید. اگر گوشت می­ خورید، مطمئن شوید که کم چربی است و مقادیر کمی بخورید.
  • مقداری لبنیات بخورید.ماست یونانی یا ماست ساده ­ی کم­ چرب و مقادیر کمی از انواع پنیر مصرف کنید.
  • ادویه استفاده کنید.چاشنی و ادویه­ جات طعم غذا را بیشتر می­ کنند و نیاز به نمک را کم می­ کنند.
  • آب نوشیدنی اصلی شماست.

به علاوه:

  • مواد غذایی یا غذاهای آماده­ ی بسته­ بندی شده جایی در این رژیم ندارند. رژیم مدیترانه ­ای بر غذاهای تازه تأکید دارد.
  • دسر معمولاً میوه است. خوردن گه گاهی شیرینی هم برای دسر ایرادی ندارد.
  • فعال بودن هر روزه بخشی از سبک زندگی مدیترانه ­ای است.
  • رژیم مدیترانه ­ای به عنوان یک رژیم کم ­چربی شناخته نمی ­شود. اما چربی اشباع کمی دارد و کاملاً در محدوده ­ی دستورالعمل­ های انجمن قلب آمریکا جای می­ گیرد.

آیا اجرای آن دشوار است؟

میزان تلاش مورد نیاز برای پیروی از این رژیم کم یا متوسط است. شما می ­توانید آشپزی و خرید را با برنامه­ ریزی پیشاپیش برای وعده­ های غذایی ساده کنید؛ مواد پرمصرف آشپزخانه مانند روغن زیتون، کنسرو گوجه ­فرنگی، غلات سبوس­دار، ماکارونی و ماهی تن را در خانه داشته باشید؛ و چند بار در هفته به خرید محصولات گیاهی تازه و غذاهای دریایی تازه بروید. همچنین به راحتی می­توانید بسیاری از غذاهای رژیمی مدیترانه ­ای را گریل یا کباب کنید.

آیا موثر است؟

هیچ تردیدی در مورد آن وجود ندارد. سالها پژوهش نشان داده است که رژیم مدیترانه ­ای یکی از سالم­ترین رژیم­ های غذایی است. برای کاهش وزن، آن را بیش از ۶ ماه (و ترجیحاً برای همیشه) ادامه دهید، به طور منظم ورزش کنید و مقدار غذای خود را کنترل کنید.

آیا برای عارضه­ های خاصی  مفید است؟

این رژیم برای سلامتی قلب و طول عمر بسیار مهم است. مطالعات حاکی از آن است که می­تواند احتمال ابتلا به بیماری­های قلبی را کاهش دهد، فشار خون و کلسترول خون را پایین بیاورد، به شما در مدیریت دیابت، و در پیشگیری از برخی سرطان­ها و بیماری­های مزمن کمک کند.

جمع ­بندی

تحقیقات همچنان نشان می­دهد که رژیم غذایی مدیترانه ­ای، بر پایه غذاهای سالم و فعالیت بدنی، بهترین نسخه برای یک زندگی طولانی و سالم است. این رژیم خوشمزه و سالم، به راحتی قابل اجرا و انعطاف­ پذیر است. حتی اگر رژیم را با وفاداری کامل دنبال نکنید، خوردن بیشتر غذاهای موجود در این برنامه، غذا خوردن در آرامش و بدون عجله، و فعال­تر بودن اهدافی عالی برای حفظ سلامتی هستند. بسیاری از افرادی که به این سبک غذا خوردن رو می­ آورند می­ گویند که دیگر هرگز این رژیم را رها نمی­ کنند.




ن : khashayars

مزایای طراحی سایت وردپرس

مزایای طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت با وردپرس مزایای خیلی زیادی دارد که در مورد آن ها باهم صحبت خواهیم کرد . و در مورد قابلیت ها و امکانات و انعطاف پذیری و ویژگی های دیگر آن نیز برایتان توضیحاتی را نیز شرح می دهیم تا بطور کاملا مفصل با آن آشنا شوید.

قابلیت ها و امکانات

قابلیت ها و امکانات خیلی زیادی که می شود در بستر وردپرس پیاده کرد این سیستم مدیریت محتوا را از دیگر سیستم های مدیریت محتوا متمایز کرده است و روز به روز استفاده از آن به خاطر ویژگی های مثبتی که دارد بیشتر می شود. برای سفارش طراحی سایت وردپرس می توانید به تیم طراحی آریا کاملا اعتماد کنید.

باورهای اشتباه درباره طراحی سایت بر بستر وردپرس                       

خیلی از افراد بر این باور هستند که اگر سایت خودشان را با این سیستم مدیریت محتوا راه اندازی کنند با مشکلات امنیتی زیادی روبرو می شود، اما دقیقا برعکس است. اگر از افراد کم تجربه در زمینه برنامه نویسی این سوال را بپرسید بازهم شاید برایشان وردپرس ناخوشایند باشد اما اگر از یک فرد با تجربه و کاملا مسلط بر زبان های برنامه نویسی این سوال را بپرسید برایتان توضیح می دهد که وردپرس می تواند بستر بسیار مناسبی برای سایت شما باشد.

انعطاف پذیری بالا

طراحی سایت با وردپرس انعطاف خیلی زیادی در سایت شما خواهد داشت و شما هر لحظه تصمیم بگیرید هر ویژگی را به سایتتان اضافه کنید آن ویژگی از قبل در قالب یک کد آماده یا پلاگین برنامه نویسی شده است که به راحتی و بدون هیچ مشکلی در سایت خودتان می توانید پیاده سازی کنید (البته که یک متخصص باید آن را انجام دهد). همچنین شما می توانید به راحتی سایت خودتان را مدیریت کنید بدون حتی یک خط کد نویسی مطالبی را که می خواهید در سایت بگذارید. و هر قابلیتی را که فکرش را هم نمی کنید سیستم مدیریت محتوا وردپرس جواب گوی آن خواهد بود.




ن : khashayars

روما کلینیک، بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران!

روما کلینیک، بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران!

تمامی خدمات زیبایی را از بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران دریافت کنید و بار دیگر از زیبایی خود لذّت ببرید! روما کلینیک بهترین مرکز زیبایی در شهر تهران محسوب می‌شود و طیف گسترده‌ای از خدمات زیبایی را به زیباجویان گرامی عرضه می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با خدمات زیبایی این مرکز تخصصی آشنا نماییم.

بهترین خدمات زیبایی را از بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران دریافت کنید!

 

چرا زیباجویان همواره روما کلینیک را برای دریافت خدمات زیبایی انتخاب می‌کنند؟

روما کلینیک از طرف شما زیباجویان عزیز با عنوان بهترین کلینیک جراحی زیبایی و لیزر تهران شناخته می‌شود و این امر بی دلیل نمی‌باشد. این کلینیک زیبایی در طی سال‌های طولانی فعّالیت خود موفّق شده است تا بهترین جرّاحان و متخصصین زیبایی را گرد هم آورد تا بتواند خدماتی ارزنده را به شما عزیزان در تمامی زمینه‌های زیبایی ارائه نماید. کیفیّت خدمات ارائه شده توسّط روما کلینیک موجب شده است تا این مرکز زیبایی با عنوان بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران شناخته شود و بسیاری از زیباجویان برای دریافت خدمات مورد نیاز خود به این مرکز زیبایی مراجعه نمایند. طبیعی بودن نتایج فرآیند‌های زیبایی جزو ویژگی‌های منحصر به فرد خدمات ارائه شده توسّط این کلینیک زیبایی می‌باشد و به همین دلیل است که تمامی استفاده کنندگان از خدمات این کلینیک از نتایج بدست آمده بسیار راضی بوده‌اند. در واقع، به همین دلیل است که روما کلینیک با عناوینی همچون بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران شناخته می‌شود و این مسئله نشان دهنده‌ی شهرت بالای این مرکز زیبایی در ارائه‌ی خدمات با کیفیّت به مشتریان خود می‌باشد. شما زیباجویان گرامی می‌توانید با یک بار استفاده از خدمات زیبایی روما کلینیک شخصاً تفاوت کیفیّت خدمات ارائه شده توسّط این مرکز را با دیگر مراکز زیبایی مشاهده نمایید و به جمع مشتریان ثابت روما کلینیک بپیوندید.

روما کلینیک بهترین خدمات زیبایی را در تمامی زمینه‌ها به زیباجویان ارائه ی‌دهد!

 

بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران چه خدماتی را به زیباجویان ارائه می‌دهد؟

روما کلینیک آماده‌ی ارائه‌ی خدمات زیبایی در تمامی زمینه‌های زیبایی می‌باشند و شما عزیزان می‌توانید از این خدمات با هزینه‌ای معقول بهره‌مند شوید. از جمله خدمات ارائه شده توسّط این مرکز زیبایی می‌توان به مواردی همچون:

انواع خدمات لیزر:

مواردی همچون: لیزر موهای زاید، جوان‌سازی پوست با استفاده از لیزر، از بین بردن لک، جوش، اسکار و کلوئید، انواع خدمات بلیچینگ، برداشتن خال و زگیل و درمان واریس عروق تنها قسمتی از خدمات لیزر ارائه شده در این مرکز زیبایی می‌باشد. تمامی این خدمات با استفاده از جدیدترین و بهترین دستگاه‌های روز دنیا ارائه می‌شوند و این مسئله باعث شده است تا روما کلینیک به بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران تبدیل شود.

روما کلینیک بهترین انتخاب برای دریافت باکیفیّت‌ترین خدمات زیبایی می‌باشد!

 

خدمات لاغری غیر تهاجمی:

تمامی خدمات مربوط به روش‌های لاغری غیر تهاجمی با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا انجام می‌گیرند و این مسئله باعث شده است تا این کلینیک از نظر زیباجویان با عنوان بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران شناخته شود. از جمله دستگاه‌های استفاده شده در این مرکز زیبایی می‌توان به مواردی همچون: 3D Cool Shaping (جهت لاغری و از بین بردن چربی‌های اعضای مختلف بدن بدون نیاز به جرّاحی جنرال، مولتی پولار RF (برای از بین بردن افتادگی پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن)، کاویتیشن و وکیوم (برای حذف چربی‌های بدن با استفاده از ایجاد ارتعاشات) و اولترا سونیک (حذف چربی‌های قسمت‌های مختلف با استفاده از امواج فراصوت) اشاره کرد. روما کلینیک با استفاده از این دستگاه‌ها‌ی جدید و بروز برای ارائه‌ی خدمات زیبایی موجب شده است تا به بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران تبدیل شود و بسیاری از زیباجویان تنها به این کلینیک زیبایی برای دریافت خدمات مورد نیاز خود اعتماد داشته باشند.

 

جراحی جنرال:

بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران آماده‌ی ارائه‌ی خدمات جراحی جنرال در زمینه‌ی لاپاراسکوپی، لیپوماتیک (پیکر تراشی لیزری) و هموروئیدکتومی لیزری می‌باشد و نیازمندان این خدمات می‌توانند با صرف کم‌ترین هزینه از بهترین خدمات بهره‌مند شوند.

این مرکز زیبایی در میان زیباجویان با عنوان بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران شناخته می‌شود!

 

دیگر خدمات ارائه شده توسّط روما کلینیک:

موارد ذکر شده تنها قسمتی از خدمات قابل ارائه توسّط بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران به زیباجویان عزیز می‌باشد و این کلینیک زیبایی آماده است تا خدمات ارزنده‌ای را در زمینه‌هایی همچون: لیپولیز غبغب، ماموپلاستی و پروتز و لیفت سینه ها، لبیاپلاستی و جوان‌سازی واژن، ابدومینوپلاستی، بلفاروپلاستی، پلاسماجت جهت جوان‌سازی، لیفت صورت و ابرو و شقیقه، نخ گذاری جوان‌ساز و كلاژن‌ساز، ژل و بوتاكس، مادلینگ صورت و زاویه فك و چانه، پروتز و سانترال لب، چال گونه، پروتز سینه و باسن، میكرونیدلینگ و مزوتراپی، لیزر هموروئید و فیشر و كیست مویی و انواع جراحی زیبایی، سرپایی و ترمیمی را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با خدمات بهترین کلینیک جراحی، زیبایی و لیزر تهران به سایت رسمی این کلینیک و آدرس اینستاگرام و تلگرام  آن مراجعه نمایید و اطّلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

ساعات کاری روما کلینیک: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18 و پنج‌شنبه از ساعت 10 الی 15

شماره‌های تماس: 09215472629 و 021-22231437

آدرس: تهران، قیطریه، بلوار کاوه شمال، خیابان روشنایی، خیابان بهار شمالی، کوچه جلیل زاده، پلاک6، طبقه 4، شماره 12




ن : khashayars

تفریح و سرگرمی؛ هر مناسبت یک پیامک

تفریح و سرگرمی؛ هر مناسبت یک پیامک

(معرفی اجمالی سایت تفریح و سرگرمی)

قطعا دوست دارید با فرا رسیدن هر مناسبتی برای دوستان، خانواده و مخاطب خاص خودتان یک متن یا پیام زیبا ارسال کنید ولی متن مناسبی پیدا نمی کنید یا وقت زیادی را برای جستجو در وب هدر می دهید! ... به شما بانک جامع پیامک و متن مناسبتی خودمان را پیشنهاد می دهیم.

بخش های فعال سایت ما:

پیامک ها

دلنوشته ها

جملات حکیمانه

عکس نوشته ها

تفریحات سالم

خواص خوراکیها

ورود به سایت تفریح و سرگرمی

پیامک ها

متن ها و جملات زیبا ویژه تمام مناسبت های مذهبی – ملی –  اس ام اس با موضوع عاشقانه – طنز و ... بانک جامع پیامک های فارسی زیبا در اختیار شما خواهد بود.

دلنوشته ها

اشعار کوتاه و دلنوشته های عاشقانه ویژه مناسبتها – اشعار مذهبی (ولادت ها و شهادت ها ) – شعرهای عاشقانه و ...

جملات حکیمانه

جملات و سخنان زیبای بزرگان و اندیشمندان جهان – متن های آموزنده و تاثیرگذار – جملات کوتاه فلسفی

عکس نوشته ها

عکسهای متن دار و تصاویر زیبا برای پروفایل و کارت پستال های مناسبت ها – عکس نوشته های عاشقانه – جملات تصویری

تفریحات سالم

کوتاه و مفید درباره پرورش و نگهداری انواع گل و گیاه آپارتمانی

کوتاه و مختصر درباره نگهداری انواع ماهیان آکواریومی

کوتاه و مفید درباره پرورش و نگهداری انواع پرندگان زینتی

خواص خوراکیها

مروری بر خواص شگفت انگیز خوراکیها – کوتاه درباره فواید میوه ها و سبزی ها در درمان بیماری ها




ن : khashayars

اوزون تراپی چیست و مزایای اوزون درمانی

اوزون تراپی چیست و مزایای اوزون درمانی

درمانگاه درمان درد چند تخصصی درد پردیس کلینیک چند تخصصی درد پردیس، مجموعه ای است که جهت درمان دردهای مختلف بدن با دیدگاه تلفیقی برپا شده است.

مزایای اوزون تراپی

  • غیر فعال کردن باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها
  • تحریک سیستم ایمنی و تسریع روند بهبودی
  • بهبود جریان خونرسانی
  • تصفیه خون و غدد لنفاوی
  • متعادل کردن روند تولید هورمون ها و آنزیم ها
  • دارای خاصیت ضد التهابی
  • تسکین درد
  • توقف خونریزی
  • پیشگیری از سکته و دیابت
  • بهبود و تقویت عملکرد مغز و حافظه
  • پیشگیری از آریتمی قلبی

در کنار موارد گفته شده، برخی دیگر مزایای این روش درمانی عبارتند از:

  • روشی با کمترین میزان تهاجم
  • روش سرپایی
  • مدت زمان انجام کوتاه این روش
  • هزینه ای به مراتب کمتر از روش های جراحی
  • روشی فاقد درد

روند انجام اوزون درمانی

روش های زیادی برای انجام اوزون تراپی وجود دارد که بهترین آن برای فرد در نظر گرفته خواهد شد:

  • مستقیم به بافت: در صورتی که هدف از انجام اوزون تراپی، درمان زخم باشد، گاز اوزون مستقیما به بافت ناحیه هدف تزریق می شود.
  • داخل وریدی: در درمان اختلالات داخلی مانند ایدز، گاز اکسیژن در خون حل می شود و به همین خاطر، اکسیژن با خون فرد ترکیب و به صورت داخل وریدی به فرد تزریق خواهد شد.
  • عضلانی: اوزون تراپی معمولا به صورت عضلانی تزریق می شود. به این صورت که ابتدا گاز اوزون با خون و یا آب استریل ترکیب و سپس تزریق انجام می شود.



ن : khashayars

اوزون تراپی

اوزون تراپی

از جمله کاربردهای اوزون تراپی :

١.استفاده در درمان آرتروز زانو و دیگر مفاصل:اوزون با خاصیت ضد التهابی خود باعث بهبود درد در مفصل شده و همچنین با بهبود اکسیژن رسانی

و جریان خون باعث جلوگیری از تخریب بیشتر مفصل و کمک به بازسازی و ترمیم غضروف مفصلی میشود.پس دقت کنید که اوزون علاوه بر تسکین درد در آرتروز نقش درمان و عضروف ساز را نیز دارد.

٢.کاهش التهاب و بهبود انواع تاندونیتها،بورسیتها و آسیبهای اطراف مفاصل

٣.برطرف کردن اسپاسم و گرفتگی عضلات و بهبود عملکرد عضلانی اسکلتی(برای افرادی که مکررا دچار گرفتگی عضلات وکمر درد هستند).

۴.استفاده جهت زخمهای دیابتی

اوزون درمانی دکتر آرش احمدی:

اوزون درمانی می تواند در مفاصل، زیر پوست و داخل تاندون ها و ماهیچه ها تزریق شود پاسخگویی افراد به این درمان متفاوت است اما در شرایط خاص افراد به ۳ تا ۵ جلسه برای درمان نیاز دارند اکثر افراد بعد از انجام این روش با کاهش درد مواجه میشوند. در ادامه مواردی که ازن تراپی برای آنها بررسی گردیده و موفقیت آن گزارش شده است شامل :

۱- برای درمان درد مختلفن بدن

۲- در درمان دردهای شدید مفصل کمر و گردن

۳- آسیب دیدگی تاندون روتاتور کاف

۴- مشکلات و آرتروز لگن و زانو

۵- بیرون زدگی و فرسودگی دیسک

۶- سندروم تونل کارپال

۷- درد عصب و رگ سیاتیک

۸- سینوزیت ( شدید یا ملایم )

۹- اختلال آرنج تنیس بازان ( تنیس البو )

۱۰- درد و اختلالات لگن

۱۱- عفونت های دندان

۱۲- بهبودی بعد از جراحی مفاصل

۱۳- شکستگی های غیر قابل درمان

۱۴- جراحات

۱۵- آسیب دیدگی ها ورزشی




ن : khashayars

انواع دستگاه پرکن مایعات

انواع دستگاه پرکن مایعات

شاید تصور کنید که یک دستگاه پرکن مایعات کار آسانی دارد. این دستگاه‌ها مواد مختلف مثل مایعات, گازها, قطعات جامدات و … را درون یک ظرف مشخص ریخته و برای بسته بندی آماده می‌کنند. اما مسئله به این سادگی نیست و وظیفه این دستگاه به‌راحتی انجام نمی‌شود. ماشین‌آلات پرکن انواع مختلفی دارند زیرا ما انواع مختلفی از متریال ها را داریم  که می‌خواهیم آن‌ها را بسته بندی کنیم برای مثال بسته بندی یک گاز سمی نیاز به درجه ایمنی بسیار بالایی دارد و یا بسته بندی یک مایع چسبنده مشکلات خاص خود را دارد و نیازمند یک ماشین بسته بندی مناسب خود می‌باشد.
بنابراین ضرورت دارد که دستگاه پرکن مایعات انواع مختلفی داشته باشند.

انواع دستگاه پرکن مایعات:

 دستگاه‌های بسته بندی پرکن به هفت زیرشاخه اصلی دسته‌بندی می‌شوند.

 این زیرشاخه‌ها هرکدام توسط شرکت‌های مختلف طراحی , تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اگر شما یک تولیدکننده محصولات مختلف هستید برای خرید یک دستگاه پرکن به چه چیزهایی توجه می‌کنید. البته قیمت یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای خرید ماشین‌آلات پرکن موردتوجه است اما شما بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که سلامت محصول شما را با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد تضمین نماید. برای مثال اگر شما تولیدکننده نوشابه هستید و قصد خرید یک دستگاه پرکن نوشابه برای خط تولید خود دارید بسیار مهم است که محصول خود را طوری بسته بندی کنید که گاز خود را از دست ندهد و کف نکند. کدام یک از ماشین‌آلات پرکن نوشابه قادر است این خواسته شما را برآورده کند و چنین ویژگی‌هایی داشته باشد؟

لزوم استفاده از دستگاه پرکن مایعات :

 دستگاه‌های پرکن مایعات علاوه بر افزایش بهره‌ وری، دقت بسته بندی را نیز به میزان چشمگیری افزایش می‌دهند.

استفاده از ماشین بسته بندی پرکن ضمن افزایش بهره‌وری کمک زیادی به دقت بسته بندی می‌کند. مایعات مختلف به‌منظور ریخته شدن در ظروف و بطری‌ها نیازمند روشی هستند که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیسم مؤثر، ساده و بدون دردسری داشته باشند. ازاین‌رو با به‌کارگیری دستگاه پرکن مایعات می‌توان این نیاز را رفع نمود. ازآنجاکه مایعات ازنظر گرانروی با هم متفاوت هستند به مکانیسم تزریق مختلفی نیز نیازمند می‌باشند برای مثال نحوه جاری شدن یک لیوان آب با یک ظرف مارمالاد تفاوت دارد. بنابراین در دستگاه‌های پرکن نیز باید از مکانیسم‌های مختلف برای پر کردن مایعات گوناگون استفاده نمود.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق

مایعات رقیق درست مانند آب رفتار می‌کنند. انواع نوشیدنی‌ها  اعم از آبمیوه‌ها, شربت‌ها, نوشابه, دلستر و عرقی جات گیاهی در دسته مایعات رقیق قرار می‌گیرند. اما مایعاتی مثل عسل به دلیل گرانروی بالا یا ویسکوزیته زیاد از جمله مایعات غلیظ به شمار می‌روند. بنابراین به دستگاه پرکن متفاوتی برای بسته بندی عسل یا بسته بندی شکلات مایع و بسته بندی آبمیوه یا دیگر نوشیدنی‌های رقیق نیاز داریم.

بسته بندی لبنیات نیز نیازمند دستگاه پرکن مایعات است. اما این مواد غذایی نیز با هم تفاوت دارند برای مثال ماست و خامه از جمله مایعات غلیظ به شمار می‌روند درحالی‌که دوغ, شیر و شیرکاکائو از مایعات رقیق محسوب می‌شوند.

مکانیسم پر شدن در دستگاه پرکن مایعات :

برای یک دستگاه پرکن مایعات سه مکانیسم
۱.    پمپی
۲.    پرکن ثقلی
۳.    پرکن سیلندری پیستونی

جهت تزریق مایعات با هر نوع گرانروی وجود دارد.
ممکن است یک روش برای بسته بندی یک مایع مناسب بوده اما برای دیگر مایعات کاربردی نداشته باشد. بنابراین انتخاب درست مکانیسم تزریق مایعات بسیار مهم است.

سیستم تزریق پمپی

 از مکانیسم پمپی می‌توان برای انواع مایعات استفاده کرد. این روش دقت بالایی ندارد. این روش برای پر کردن مایعاتی مثل گریس سرد که چسبندگی زیادی دارد بسیار مناسب می‌باشد.

سیستم تزریق ثقل

 سیستم‌های پرکن ثقل را معمولاً برای بسته بندی عرقیات , بسته بندی دوغ, و بسته بندی انواع شوینده‌ها به کار می‌برند. این روش ارزان‌ترین مکانیسم پرکن است که به کمک جاذبه و وزن خود مایع عملیات پر کردن انجام می‌شود. از این روش برای طراحی دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده می‌گردد.

سیستم تزریق سیلندر پیستون

 روش پرکن سیلندر پیستون مکانیسمی است که در برخی از ماشین‌آلات پرکن اتوماتیک به کار گرفته می‌شود. این روش دقت بالایی دارد و بهترین گزینه برای بسته بندی و پر کردن مایعات غلیظ است. خطای تزریق در این روش بسیار کم است زیرا حجم ثابت مایع به‌صورت دقیق تنظیم شده است بنابراین برای پر کردن مایعات غلیظ معمولاً از این نوع مکانیسم استفاده می‌شود.

انواع دستگاه‌های پرکن

 در اینجا به بررسی انواع دستگاه‌های پرکن مایعات می‌پردازیم.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

برای تولید مایعات در تیراژهای انبوه باید از یک خط کامل پرکن مایعات استفاده نمود. به‌این‌ترتیب محصولات مایع به کمک دستگاه پرکن اتوماتیک تا سقف ۲۰۰۰ بطری ۱ لیتری با درصد خطای ۰/۱ در هر ساعت پر می‌شوند.

دستگاه پرکن روتاری

 در این دستگاه‌ها محل ظروف و بطری به‌صورت دایره بوده و نسبت به پرکن‌های خطی فضای کمتری را اشغال می‌کنند. در این دستگاه‌ها می‌توان از سیستم تزریق پمپ، سیلندر و پیستون و حتی ثقل استفاده نمود.

دستگاه پرکن بشکه

ظروف بزرگ ۲۲۰ لیتری را توسط دستگاه پرکن بشکه می‌توان بسته بندی نمود. در این روش بشکه‌ها روی رولیک ها قرار می‌گیرند و به زیر نازل تزریق هدایت می‌شوند.

دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

 این نوع دستگاه‌ها نیز با سیستم تزریق پمپ، ثقل و یا سیلندر پیستون قابل طراحی می‌باشند. دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک در دو نوع
۱.    رومیزی
۲.    شاسی دار
طراحی و تولید می‌شود. حجم کار این دستگاه با توجه به نازل تزریق مشخص می‌شود.

دستگاه پرکن گریس

گریس‌ها از موادی هستند که دارای چسبندگی بالایی بوده و بهتر است با استفاده از مکانیسم پمپ تزریق شوند.
سیستم تزریق از کف انجام می‌گیرد تا فاصله و حباب در ظروف ایجاد نشود.

دستگاه پرکن عسل

از دیگر مایعات دارای ویسکوزیته بالا عسل است.
مکانیسم سیلندر و پیستون بهترین روش پر کردن عسل می‌باشد.
می‌توان مخزن و تعداد سیلندرها را برای بالا بردن سرعت افزایش داد.
بهتر است عسل قبل از تزریق گرم شود تا پر کردن بهتر انجام گیرد.


دستگاه پرکن گالن

از دستگاه پرکن گالن برای پر کردن مایعاتی نظیر آب رادیاتور و عرقیات که در گالن‌های ۲۰ لیتری تزریق می‌شوند استفاده می‌شود.
با استفاده از حسگر لودسل دقت این عملیات افزایش می‌یابد.

جهت اطلاعات بیشتر در باره این دستگاهها به سایت بهسام ماشین مراجعه نمایید.

 

 




ن : khashayars

آیا بهترین دسرهای ایرانی را می شناسید؟

آیا بهترین دسرهای ایرانی را می شناسید؟

دسر که در فرهنگ‌های آشپزی کشورهای سراسر جهان که معمولاً در پایان یک وعدهٔ غذایی مصرف می‌شود- به‌طور معمول جزو مواد غذایی شیرین می‌باشد. دسرهای مشترک غربی عبارت ان از: " کیک، کلوچه، میوه، ژله، بستنی، فالوده، پودینگ، ماست، بیسکویت، شیرینی، پای‌ها و آبنبات‌ها " تنوع دسرها را می‌توان در سراسر جهان یافت. اما در این مقاله قصد داریم به بهترین دسرهای ایرانی اشاره کنیم با ما همراه باشید. اولین دسرها آبنبات‌هایی بودند که از خرمای خشک و موم کندوی زنبور عسل ساخته شده بودند. قرون وسطی، زمانی که شکر برای اولین بار به صورت کلی تولید شد، مردم از طعم شیرینی‌ها لذت می‌بردند و شیرینی چیز جدیدی به حساب می‌آمد. اما چون شکر بسیار گران بود فقط افراد ثروتمند از شیرینی‌ها و دسرها بهره‌مند بودند.

حلوا

حلوای ایران از دیگر جاهای خاورمیانه متفاوت تر است. آرد سفیدی که به آرامی تفت داده می شود و موادی مثل شکل، گلاب و زعفران طعم خاصی به این دسر می دهند که هرگز از یاد هیچ کسی نمی رود. با اینکه این دسر بیشتر در مراسم خاص درست می شود، اما میان بهترین دسرهای ایرانی از نگاه گردشگران جای خود را ثابت کرده است. طرز تهیه حلوا را مطالعه کنید.

 

شله زرد

نکته جالب در مورد این دسر این است که گردشگران خارجی آن را با مفهوم «نذری» می شناسند. توریست ها وقتی کسی را می بینند که این مورد از بهترین دسرهای ایرانی را به بقیه می دهد معمولا بسیار کنجکاو می شوند و در مورد این رسم سوالاتی می پرسند و برایشان بسیار جالب است. به هر حال با در نظر گرفتن تمام این موارد، شله زرد یکی از خوشمزه ترین دسرهای ایرانی است که از ترکیب برنج، آب، زعفران، گلاب، شکر و … درست می شود. طرز تهیه شله زرد را مطالعه کنید.

 

 

زولبیا و بامیه

معمولا خود ما ایرانی ها این دسر را بیشتر در ماه مبارک رمضان خریداری می کنیم و می خوریم. اما از نگاه گردشگران خارجی این دسر همیشه باید خورده شود. زولبیا معمولا از ترکیب موادی چون آرد، ماست، روغن، جوش شیرین و زعفران تهیه می شود. به این صورت که نشاسته و ماست با هم مخلوط شده، روغن را به آن اضافه می کنیم و زمانی که مایع درست شد، آب، گلاب و زغفران را به آن اضافه کرده و سرخش می کنیم. بامیه نیز شکر، آب، گلاب، زعفران و … دارد.

 

 

فالوده شیرازی

جالب است که گردشگران خارجی در ابتدا فکر می کنند که فالوده یک جور نودل است. یکی از گردشگران گفته است که بعد از اینکه فالوده خوردم، متعجب شدم که چطور بدون آن می شود زندگی کرد. حرف از فالوده که به میان می آید، اولین شهر هم که شیراز است که ذهنمان به سمتش می رود. این دسر بیشتر در تابستان محبوب است که می توان آن را با کمی لیموی تازه نوش جان کرد و از گرما رهایی یافت.

 

بستنی سنتی

در تمام دنیا بستنی های متفاوتی وجود دارند که علاقمندان به این دسر را جذب خود می کنند. اما بستنی سنتی که می گویند در دهه ۱۹۵۰ توسط فردی به نام اکبر مشتی درست شده، یکی از معروف ترین دسرهایی است که خارجی ها عاشقش می شوند. ترکیب بستنی وانیل زعفرانی با گل رز و پسته مطمئن باشید که شما را شاد می کند، اما نه به اندازه تکه های کرم یخ زده ای که در این بستنی وجود دارد.

خارجی ها معمولا یاد می گیرند که بستنی سنتی را چگونه می شود خورد. اینکه با نان بستنی آن را بخورید بخورید، تنها به صورت کاسه ای و یا بستنی را با فالوده ترکیب کنید، همگی بسیار خوشمزه هستند.

 

 

کیک یزدی

یکی دیگر از محبوب ترین دسرهایی که بیشتر گردشگران به آن اشاره می کنند، شیرینی های یزدی است. یزد به خاطر این شیرینی ها بسیار معروف است و هر گردشگری که به این شهر کویری می رود باید از انواع و اقسام آن ها استفاده کند. یکی از جاهایی که می توانید شیرینی فروشی های زیادی پیدا کنید، میدان امیرچخماق است.

معمولا توریست ها از دسرهایی مثل باقلوا، قطاب یزدی، پشمک و… بسیار تعریف می کنند و در سفرنامه هایشان، اگر به یزد سفر کرده باشند، حتما راجع به شیرینی های یزدی چیزی نوشته اند.

 

کلوچه

مطمئنا یکی از بهترین دسرهای ایرانی کلوچه است. این شیرینی که ترکیبات متفاوتی مثل دارچین، شکر، گردو و غیره دارد تقریبا در مناطق مختلف ایران یافت می شوند که طرز پختی متفاوت دارند. مثلا در کرمان نوعی کلوچه به نام کلمپه وجود دارد که داخل آن خرما و مواد دیگر دارد و یا یکی دیگر از کلوچه های معروف، کلوچه فومن می باشد. گردشگرانی که به ایران می آیند عاشق خوردن کلوچه با چای می شوند که معمولا در عصر سرو می شود.

 

سوهان

سوهان را می توان دسر معروف قم نامید که با جوانه گندم، تخم مرغ، گل رز، شکر، کره و هل درست می شود. روی این دسر با پسته تزیین می شود که مزه بسیار خوبی به آن می دهد. گردشگران می گویند که این شیرینی بسیار اعتیادآور است مخصوصا اگر یک قوری چای هم دم دست‌تان باشد.

 

گز

هیچ سفری به اصفهان بدون گز تکمیل نمی شود. این مورد از بهترین دسرهای ایرانی علاوه بر اصفهان در جاهایی مثل چهارمحال و بختیاری و کرمان نیز دیده می شود. موادی که در این دسر استفاده می شود عبارتند از: شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام و پسته و هل و گلاب

البته این شیرینی در نقاط مختلف مزه ها و طعم های متفاوتی دارد که همین موضوع باعث شده در میان دسرهای محبوبی قرار بگیرد که گردشگران از آن یاد کنند.

 

 

 




ن : khashayars

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت مشهد

در طراحی سایت دو فاکتور قیمت و کیفیت اهمیت بسیاری دارند. شرکت  طراحی سایت راد وب به منظور رسیدن به بالاترین کیفیت در زمینه کاری خود طراحی سایت مشهد ، طراحی اپلیکیشن مشهد و سئو مشهد با بهره گیری از متد پیشرفته و سطح علمی بالای پرسنل، این افتخار را داریم که از برترین مجریان طراحی سایت در ایران باشیم. شرکت راد وب با به کارگیری تیم متخصص، در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتری، تلاشی بی وقفه دارد. طراحی انواع وب سایت های اختصاصی و ریسپانسیو، سئو سایت، طراحی اپلیکیشن از فعالیت ‌های حرفه ای شرکت طراحی سایت راد وب می‌باشد. شرکت راد وب امروز با گذر از سالها تجربه در زمینه طراحی سایت از شرکت های موفق در این حوزه می باشد که مشتریان زیادی در سراسر ایران و حتی دیگر کشورهای همسایه دارد. در ادامه میخواهیم به بخشی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت بپردازیم.

طراحی سایت راد وب

در دنیای تکنولوژی امروز یکی از عواملی که هر کسب و کار را میتوان موفق نامید و حتی اگر بخواهید یک کسب و کار را در دنیای رقابتی امروز موفق کنید، خواه یا ناخواه برای ارتباط با مشتری و دیده شدن خدمات کار و بیزینس خود نیاز به مکانی دارید که به سادگی دیده شده و مشتریان به راحتی دسترسی به شما داشته باشند. پس به همین منظور شما باید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و در مرحله اول شما باید سایتی برای معرفی کار خود دارا باشید تا بتوانید آنچه ارائه می دهید را به مشتریان بالقوه خود عرضه کنید و وب سایت حرفه ای یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست که آن را می توانید به شرکت طراحی سایت مشهد راد وب بسپارید.

بهینه سازی و سئو سایت

متدهای داینامیک و استاتیک

طراحی اپلیکیشن بر روی پلتفرم های مختلف

فروشگاه آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

سئو سایت (SEO)

حتما خود شما نیاز به وسیله یا مطلبی داشتید که در مورد آن تحقیق کنید و یا قصد خرید محصولی را داشته اید و اولین جایی که به ذهنتان می رسد برای جستجو دنیای اینترنت است. پس این موضوع را هم بهتر است بدانید که کسب و کار شما هم در اینترنت و گوگل سرچ می شود. فرایند پیاده سازی سئو سایت نیازمند دانش زیاد و صبر است. داشتن یک وب سایت متناسب با شغلتان بدون اینکه بتوانید در رتبه های بالای نتایج موتور های جستجو از جمله گوگل قرار بگیرید، نمی تواند بازدهی لازم را داشته باشد. پس نکته مهم در هر سایت سئو است و شما هر هزینه برای آن بکنید مطمئنا برای شما سود آور است و ماندگاری بالایی دارد. سودآوری سئو را قطعا” شرکت هایی که در صفحه ی اول موتور جستجوی گوگل قرار گرفته اند درک می کنند، یقینا” حضور شما در رتبه های برتر در گوگل از اهداف طراحی سایت مشهد راد وب می باشد.

طراحی سایت مشهد با هزینه عالی

نحوه پیاده سازی وبسایت یکی از مهم ترین دلایل تفاوت هزینه است. پیاده سازی هر سایت بسته به روش های مختلف شامل هزینه های متفاوتی است، استفاده از مدیریت محتوای آماده، اختصاصی و کدنویسی در هزینه تمام شده سایت شما تاثیر گذار است. روش های ذکر شده هر کدام شامل هزینه هایی برای شما می شوند، شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه های خود و بازخورد بهترین تاثیر با تیم طراحی سایت مشهد راد وب مشورت کرده و از راهنمایی های ما در این زمینه کمک بگیرید.

گرافیک در طراحی سایت

یکی از مهمترین ویژگی هایی که هر سایت دارید گرافیک آن است، به طوریکه بعد از ورود هر کاربر به سایت اولین موضوعی که نظر او را جلب می کند گرافیک سایت یا به اصطلاحی UI آن است. استفاده از تصاویر مناسب، رنگ ها، فونت و آیکون های بکار رفته در سایت باعث جذب کاربر بیشتری برای هر سایت می شود که شرکت راد وب با دارا بودن سالها تجربه در زمینه طراحی سایت مشهد و طراحی اپلیکیشن مشهد در این زمینه شما را کمک می کند و سایت شما را با بهترین گرافیک طراحی می کند. بطوریکه همین موضوع باعث عتف در کار شما شود و کاربران و مشتریان بیشتری را به سمت و سوی سایت شما بکشد. پس گرافیک موضوع مهمی است که باید حتما به آن توجه کنید.

طراحی سایت مشهد ریسپانسیو

سایت ریسپانسیو (Responsive  ) یا واکنش گرا، وب سایتی است که در مرورگر های دیوایس های مختلف مانند لپتاپ ، گوشی های موبایل و … شکل و قالب خود را حفظ کند. با گسترش دنیای اینترنت و گوشی های هوشمند و تبلت ها ، تکنیک طراحی سایت ریسپانسیو اهمیت بسیاری پیدا کرد. از آنجا که طراحی سایت ریسپانسیو دارای اهمیت بسیاری ست، شرکت راد وب همه طراحی وب سایت های خود را به صورت ریسپانسیو انجام می دهد. نمونه کارهای ما حاکی از اثبات این ادعاست!

کاربران بسیاری عبارت طراحی وب سایت را در گوگل جستجو می کنند. این افراد به دنبال شرکت های برتر طراحی وب سایت هستند که ضمن ارائه ی خدماتی با کیفیت بالا قیمت مناسبی هم داشته باشد. پیشنهاد میکنیم اگر برای یک طراحی وب سایت حرفه ای هستید با ما تماس بگیرید. شرکت راد وب نیز خدمات طراحی سایت تخصصی را انجام می دهد.

خدمات و پشتیبانی طراحی سایت مشهد

برخی از شرکت های طراحی سایت متأسفانه بعد از اتمام پروژه، خدمات و پشتیبانی ضعیفی را به مشتریان خود ارائه می دهند. تیم مشاوره و پشتیبانی راد وب قبل از شروع کار پروژه ی شما تا آموزش کامل مدیریت سایت و پشتیبانی فنی تا یکسال به صورت رایگان به همراه شماست. افزودن امکاناتی جدید با توجه به نوع آن با قیمت طراحی سایت ارزان برای شما انجام می شود. قبل از شروع پروژه به منظور مشاوره و فهم نیاز های مشتری به طور دقیق، جلسات متعددی با شما هماهنگ می گردد. گروه پشتیبانی راد وب، آماده ی مشاوره ی مشتریان گرامی از سراسر دنیا می باشد. ما ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.

قیمت مناسب طراحی سایت ضمن تضمین کیفیت پروژه

جلب رضایت مشتری یکی از فاکتورهای مهم شرکت طراحی سایت مشهد راد وب می باشد، کیفیت انجام پروژه و برطرف کردن نیازهای مشتری از اولیت های راد وب بوده که می توانید این خدمات را با قیمتی مناسب از ما بخواهید.

استفاده از فناوری های نوین با توجه به نیاز مشتری

همه مجریان پروژه اعم از مشاوران و طراحان سایت در این مجموعه، از دانش کافی برخوردار هستند و از اطلاعات بروز به منظور طراحی سایت شما چه در بخش کد نویسی و چه در بخش سئو و گرافیک سایت استفاده می کنند.

جهت تماس با ما می توانید از راههای ارتباطی زیر اقدام کنید

شماره های تماس:

09156992294

051-38538777

ایمیل:

info[at]radwebco.com

.

.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت محتوای آن با سایتی است که لینک آن در داخل رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




ن : khashayars

معرفی استارتاپی برای بهترین خرید لوازم و تجهیزات پزشکی

معرفی استارتاپی برای بهترین خرید لوازم و تجهیزات پزشکی

امروز تصمیم گرفتیم یکی از بهترین استارت‌آپ‌های حوزه پزشکی را خدمت شما معرفی کنیم. برای این کار تا پایان نوشته را دنبال کنید.

در بازار لوازم و تجهیزات پزشکی بسیاری از افراد در خرید به مشکل برمی‌خورند. چرا؟! چون این جنس کالاها با سلامتی انسان ارتباط مستقیم دارند و طبیعتاً پیدا کردن فروشنده‌ای که کاملاً قابل اعتماد باشد بسیار سخت است.

از طرفی این روزها فروش الکترونیکی و فروشگاه‌های اینترنتی یکی از بهترین فضاها برای خرید هستند. در این فروشگاه‌ها علاوه بر مشاهده تمامی اطلاعات کالاها، قیمت آن‌ها را هم به لحظه می‌توان دید و این تا حد بسیار بالایی اطمینان از خرید را بالا می‌برد. خصوصاً اگر آن وبسایت نمادهای اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کرده باشد.

اما بررسی‌های ما به کجا رسید؟!

ما بیش از ۲۰ فروشگاه اینترنتی را بررسی کردیم و با جمیع جهات به یک نام رسیدیم؛ فروشگاه اینترنتی برانکارد! اما چرا برانکارد را انتخاب کردیم؟!

برانکارد ویژگی‌هایی دارد که آن را کاملا منحصر به فرد کرده. برخی از آن‌ها به ترتیب زیر هستند:

۱. برانکارد جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی در این حوزه است و بیش از ۸۵۰ قلم کالا را پوشش داده است.

۲. در برانکارد، انواع تجهیزات پزشکی، لوازم مصرفی پزشکی، لوازم مادر و کودک، لوازم و تجهیزات نگهداری بیمار در منزل و …. دیده می‌شود.

۳. برانکارد این قدرت را دارد که به صورت عمده محصولات را خریداری کند و به همین جهت بسیاری از برترین برندهای این حوزه با آن همکاری می‌کنند. همین موضوع باعث شده در اکثر کالاها پایین‌ترین قیمت‌ها را داشته باشد.

به عنوان مثال مقایسه حدود ۸۰ قلم کالایی که هم در برانکارد و هم در دیجی‌کالا وجود دارد، این نتیجه را ایجاد می‌کند که به صورت میانگین قیمت‌های برانکارد ۲۰ درصد ارزان‌تر هستند.

۴. برانکارد اپلیکیشن اندروید هم دارد که از کافه بازار قابل دانلود است. از ۲۰ موردی که بررسی کردیم تنها ۳ مورد اپلیکیشن داشتند که برانکارد یکی از آن‌هاست.

۵. برانکارد یک پنل ویژه برای همکاران، مطب پزشکان، کلینیک‌های درمانی، آزمایشگاه‌ها و … دارد که پس از احراز هویت، پنل جداگانه به آن‌ها می‌دهد و قیمت‌هایی کاملاً متفاوت برای محصولات در نظر گرفته.

۶. برانکارد مشاوره رایگان تلفنی دارد. طبق تماس‌های ما مشخص شد که تیم پشتیبانی تلفنی آن‌ها کاملاً متخصص هستند و هر روز در ساعات اداری پاسخگو هستند.

۷. هزینه ارسال کالاها از برانکارد بسیار معقول است و در اکثر اوقات از هزینه‌های پستی هم پایین‌تر است.

۸.‌طبق بررسی‌ها برانکارد در قلب بازار پزشکی ایران قرار دارد. این استارتاپ در خیابان ولیعصر و تقاطع جمهوری قرار گرفته و طبیعتاً این یکی از مزایای برانکارد برای تأمین کالاهاست.

۹. جایگاه این وبسایت در بین وبسایت‌های ایرانی بر طبق معیارهای وبسایت جهانی الکسا کمتر از ۲۰۰۰ است و این برای کسب و کاری که هنوز دو سال از عمر آن نمی‌گذرد جزو نقاط قوت محسوب می‌شود.

۱۰. خرید از برانکارد بسیار ساده است و با کمترین اطلاعات ممکنه خرید انجام می‌شود. با بررسی‌های صورت گرفته تجربه‌ی خرید اینترنتی از برانکارد جزو ساده‌ترین‌ها و لذت‌بخش‌ترین‌ها قرار گرفت.

اما چند نقطه ضعف؛

۱. برانکارد هنوز اپلیکیشن ios ندارد.

۲. برانکارد در شبکه‌های اجتماعی خیلی فعال نیست و این جزو نقاط ضعف آن‌هاست.

۳. برانکارد هنوز سیستم پرداخت درب محل شهرستان‌ها را راه‌اندازی نکرده است.

در کل با بررسی‌های انجام شده برانکارد یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید لوازم و تجهیزات پزشکی است، هر چند هنوز برای توسعه مسیر بسیار طولانی‌ای را باید طی کند.

شما هم اگر خواستید خریدی در حوزه پزشکی انجام دهید، برانکارد یکی از بهترین پیشنهادها برای هر جای ایران است.

برای خرید تجهیزات پزشکی کلیک کنید.

.

.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت محتوای آن با سایتی است که لینک آن در داخل رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




ن : khashayars

خرید کتاب از خرید خانه و سهام هم سودآورتر است

خرید کتاب از خرید خانه و سهام هم سودآورتر است

شاید در وحله اول تعجب کنید که اگر به شما بگویند «خرید کتاب از خرید سهام، ملک و طلا هم سودآورتر است» اما این ادعا به لحاظ منطقی و عقل سلیم ادعایی صحیح است. می توان دلایل بی شماری برای آن ارائه داد اما بی تردید خودِ این مقایسه اشکالاتی دارد و کتاب و دانش و سودآوری آگاهی را تنها به امور اقتصادی و مادی تقلیل می دهد. خیلی ساده می توان مثال زد که ثروتمند بودن مصادف با سعادتمند بودن نیست، چه بسیار ثروتمندانی که با انواع بیماری های روحی و جسمی و اخلاقی و غیره مواجه اند و هیچ کامیابی و خیری از زندگی نمی بینند. بنابر این می توان گفت گرایش و میل به کتاب فی نفسه امری معنوی یا دست کم فرامادی و انسانی است.

اما حتی اگر کسی وجه مادی و اقتصادی زندگی برایش محور زندگی است باید است بداند که پیش از هرگونه سرمایه گذاری و انجام معامله سود آور، بهتر است اولین سرمایه های خود را در خرید کتاب و خواندن آن صرف کند. سرمایه گذاری برای کتاب تنها مادی نیست، بلکه شما برای خواندن یک کتاب باید وقت صرف کنید. حال آنکه بدون خواندن کتاب راههای اشتباه و خطایی می توان رفت، ممکن است گمراه شویم و سالها وقت صرف کسب تجربه های شکست خورده کنیم. اما با خواندن کتاب و کسب اطلاعات و آگاهی از موضوعات مورد نیاز و مورد نظر خود می توان ضریب، کمیت و کیفیت خطاها و اشتباهات و آنچه می بازیم را به حداقل ممکن برسانیم.

آنکه نمی خواند قطعا تنها به میزان تجربه اش می داند، و ای بسا به میزان تجربه هم نمی داند، چرا که طبق مطالعات انجام شده مطالعه و خواندن کتاب قوای فهم، ضریب هوشی و توانمندی های ذهنی افراد را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. مطالعه در حوزه های مختلف، بخصوص حوزه هایی که باطنن علاقه شدیدی نسبت به دانستن درباره آنها داریم، ذهن و تفکر ما را پرورده می کند، به شکلی که تجربه های ما از غنای بیشتری برخوردار می شود. به اعتبار مطالعه است که می توان ذهن خود را ورزیده کرد و تفکر مفهومی را تجربه کرد، تجربه ها و موارد انضمامی و عینی را با مفاهیم توضیح و تفسیر و تشریح کرد. می توان ابعاد مختلف موضوعات را عمیقاً واکاوی کرد و پی برد که نادانسته های ما در زمینه های شغلی و حرفه ای و روزمره مان بسیار بیش از آن چیزی است که تصورش را می کنیم.

در جهان پساصنعتی و پسامدرنِ امروز چگونه می توان در طوفان ارتباطات و انفجار اطلاعات کتاب را زمین گذاشت؟! و عمق فاجعه آن است که به اینترنت، موبایل و دانش ها و دانسته های پراکنده و بی بنیان آنها تکیه کنیم، تسلیم جهان رسانه ها شویم که نتیجه ای جز از بین رفتن بنیان تفکر و اراده و تصمیم گیری در پی نخواهد داشت. آنچه ما امروز بیش از پیش نیازمند آگاهی از جنس ناب و اصیل آن است که نه یک شبه و در یک صفحه وبسایت یا وبلاگ یا کانال و انواع شبکه های اجتماعی، که در صفحات زیاد و لابلای ورق های کتابها در طی یک روند زمانی به دست می آید. از این رو برای زندگی بهتر نیازمند دانستن و آگاهی اصولی تر و بنیادی تر هستیم و برای دستیافتن به این آگاهی ناب نیازمند خواندنِ هرچه بیشتر کتاب هستیم و در نهایت برای خواندن هرچه بیشتر کتاب نیازمند انگیزه و اراده و جدیتی هستیم که ما را مصمم در برابر وسوسه های اینترنت و رسانه های مختلف وا دارد که کتاب اولویتمان باشد.

مطالعه گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات روزمره، خانوادگی و کاری ما هستند که می توان با مراجعه به آنها بهترین مشورت ها را از آنها گرفت، کتاب راهگشای بسیاری از مشکلاتی است که شاید حتی تصورش را هم نکنیم. مطالعه تنها وسیله ای است که می توانید با آن بدون این که جایی بروید سفر کنید. تنها وسیله ای که می توانید زندگی یک شخص دیگری را تجربه کنید. به شما این فرصت را می دهد که سفر ذهنی داشته باشید و مکان ها و انسان هایی که توصیف می شوند را تصور کنید. می توانید مشکلات مردمی که از فرهنگ های متفاوتی هستند را تجربه کنید و درک آن ها از زندگی را بفهمید. تمام دردها و لذت های آن ها را تجربه می کنید چون بخشی از این سفر هستید. درست مثل احساسی که هنگام تماشای یک فیلم دارید.

علاوه بر تمامی موارد یاد شده برای خواندن کتاب نیازمند آشنایی با کتابها و یک کتابخانه یا کتابفروشی بزرگ هستیم، جایی که بی نهایت کتابِ خوب و قابل خواندن داشته باشد و اساساً ما را در آشنایی با کتابهایی که حقیقتاً ارزش خواندن دارند یاری رساند. این روزها شاید به میزان تمامی صفحات اینترنت کتاب و بی شمار تعداد صفحه در کتابها موجود باشد، اما آیا حقیقتاً تمامی کتابها ارزش خواندن دارند؟! یقیناً خیر. حال چگونه می توان با آنچه ارزش خواندن دارد آشنا شد؟! با مطالعه و ورق زدن تمام کتابها؟! بازهم خیر، یقیناً عمر ما کفاف این کار را نخواهد داد. برخط بوک به عنوان یک کتابفروشی اینترنتی بر مبنای معرفی کتاب خوب و آثار فاخر و ارزشمند در تمامی زمینه ها و حوزه ها شکل گرفته است. در اینجا می توانید کتاب خانه ای سرشار از خواندنی ها را مشاهده  کنید و در صورت تمایل آن ها را در کمترین زمان و با کمترین هزینه تهیه کنید. با برخط بخوانید، همیشه خوب بخوانید: کتاب کودک، ادبیات، ادبیات جهان، ادبیات ایران، فلسفه، جامعه شناسی... از تمامی حوزه ها بهترین ها را در برخط بخوانید. فروش کتاب تنها غایت ما نیست، بلکه معرفی و عرضه بهترین ها رسالت ماست.

.

.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت محتوای آن با سایتی است که لینک آن در داخل رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




ن : khashayars

جاذبه های گردشگری مکزیک

جاذبه های گردشگری مکزیک

مکزیک کشوریست پر از سواحل تمیز و آرام. بزرگ ترین صخره‌های جهان در مکزیک واقع شده است. این کشور دارای فرهنگی شاد و تمدنی باستانی است که آن را به یک گزینه ی توریستی محبوب تبدیل می کند. این کشور سرزمین رنگ و طراحی های معماری عالی می باشد. سواحل شلوغ این کشور شما را به شهرهای آرامش بخش و پر از رنگ دعوت می‌کند. هتل ها و مسافرخانه های این شهر ها رو به جنگل و یا رو به دریا هستند و در هر حالت شما از اقامت خود لذت خواهید برد. در این جنگل ها طوطی و میمون زندگی می کند که به راحتی می توانید آن ها را تماشا کنید، این کوه‌ها در پایان به بیایان‌ می رسد.

شما میتوانید با شرکت در تور های شرکت ریسمون از جاذبه های گردشگری مکزیک لذت ببرید.

 

پوئبلا در مکزیک

در سال 1531 پوئبلا در وسط این کشور ساخته شده و ششمین شهر بزرگ در مکزیک شناخته می شود. این شهر بیش از دو میلیون جمعیت در خود جای داده است. وضعیت استراتژیکی پوئبلا آن را یک شهر مهم در مکزیک کرده است. این شهر امروزه با گردشگران گرسنه ی زیادی رو به رو می شود و علت آن غذاهای لذیذ با طعم های متفاوت است. اگر به این شهر سفر کردید بدون تردید غذا های سنتی مکزیک که پوبلانو نام دارد، را بچشید تا به لذت غذاهای مکزیکی پی ببرید. این غذاها را افراد همین شهر اختراع کرده اند، پس نام شهر بر روی غذا گذاشته شده است. در کنار این شهر آتش فشان پوپوکاتپتل موجود است که یکی از جاذبه های طبیعی به شمار می رود. معبد  Catedral de Pueblaدر نزدیکی همین شهر است. این معبد از سقف گنبدی و مجسمه‌های عقیق زیبا ساخته شده است که الگوی طراحی این معبد از سنت پیتر روم برداشته شده است. اهرام بسیار بزرگی در شهر چولولا وجود دارد و این شهر دقیقا در نزدیکی پوئبلا قرار گرفته است 

پوئبلا در مکزیک

پوئبلا در مکزیک

 

تخکو در مکزیک

افرادی به جواهرات و بدلیجات نقره که علاقه ی شدیدی دارند می‌توانند به این شهر سری بزنند. شهر تخکو براساس جواهرات و نقره های خود در جهان بسیار مشهور است. این شهر مهم‌ترین و اولین شهر معدنی در کشور مکزیک وجود دارد. در این شهر کوچه و خیابان ها با آجرها سنگ های مختلف آرایش داده شده اند. خانه های بسیار بزرگ و سلطنتی با بالکن های پر از گل و گیاه در همه جای شهر به چشم می خورد و همه جا کارگاه های کوچک و بزرگ نقره سازی دیده می شود. در این شهر کلیساهای زیادی وجود دارند ولی کلیسای  سنتا پریسکا خاص ترین آن هاست، زیرا نوع معماری آن سبک باروک است. برای مشاهده و آشنایی با عقاید و مذهب این مردم می توانید در هفته ی مقدس به این شهر سفر کنید و با مراسم های مذهبی جالب مردم این شهر آشنا شوید.

برای دیدن از این شهر زیبا می توانید به تور مکزیک شرکت ریسمون بپیوندید و با ما از این زیبایی ها لذت ببرید.

تخکو در مکزیک

تخکو در مکزیک

 

گوآناخوآتو در مکزیک

گوآناخوآتو نام یک پایتخت ایالتی است که همانند شهر های دیگر مکزیک بسیار جذاب و دیدنی است. سبک باروک به این شهر با سنگ فرش های جالب و رنگی، کافه‌ و رستوران های موجود در کنار خیابان و معماری ساختمان های جالب جان و روح عجیبی بخشیده است. در این شهر از تونل های زیر زمینی به عنوان جاده استفاده می شود که همین باعث می شود این شهر جذابیت جهانی داشته باشد. شهر گوآناخوآتو دارای معادن طلا و نقره‌ ی بسیاری است که از برخی می توانید بازدید کنید و به همین خاطر مشهور شده است. این شهر دارای موسیقی ماریاچی است که گوش نواز ترین موسیقی می تواند برای شما باشد.

گوآناخوآتو در مکزیک

گوآناخوآتو در مکزیک

 

موریلیا در مکزیک

موریلیا شهری بسیار زیبا و جالب است. خانه های آن با آجر های صورتی و نماهای جذاب توجه تمام گردشگران را به خود جلب میکند. به دلیل وجود این خانه ها به یک رنگ و مدل های متنوع به این شهر، شهر صورتی نیز می گویند. مردم از کشور های مختلف دنیا فقط برای بازدید از این ساختمان ها به مکزیک می آیند. این شهر زیبا در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

موریلیا در مکزیک

موریلیا در مکزیک

.

.

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت محتوای آن با سایتی است که لینک آن در داخل رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.