خرید ضایعات آهن
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

خرید ضایعات آهن

خرید ضایعات

خریدار ضایعات شرکت بنگاه خرید ضایعاتی علی عبدی یک شرکت تخصصی و حرفه ای برای خرید ضایعات در تهران و ایران می باشد که دارای تیم تخصصی و با تجربه در بازار خرید و فروش ضایعات می باشد که سابقه چندین سال و طولانی‌ مدت در بازار خرید و فروش ضایعات دارد و به تمامی شرکت ها و کارخانه ها و تولیدی ها کمک می کنند تا فروش ضایعات شان را با قیمت به روز و به صرفه انجام دهند.

خرید ضایعات در تهران

خرید ضایعات آهن

خریدار ضایعات آهن شرکت بنگاه خرید ضایعاتی علی عبدی یک شرکت تخصصی و حرفه ای برای خرید ضایعات آهن در تهران و ایران می باشد که دارای تیم تخصصی و با تجربه در بازار خرید و فروش ضایعات می باشد که سابقه چندین سال و طولانی‌ مدت در بازار خرید و فروش ضایعات دارد و به تمامی شرکت ها و کارخانه ها و تولید ها کمک می کنند تا فروش ضایعات آهن شان را با قیمت به روز و به صرفه انجام دهند.

خرید ضایعات فلزی

خرید ضایعات فلزی موادی بازیافت پذیر هستند . همه ی وسایلی که ما می شناسیم بخش های قابل بازیافت دارند مثل اتومبیل‌ها، صنایع ساختمانی و مواد دور ریخته شده همه و همه بخش‌هایی قابل بازیافت دارند . برخلاف زباله‌ها، ضایعات، ارزش پولی قابل توجهی دارند و میتوان به آن ها زباله های گران قیمت گفت . به ویژه ضایعات فلزی و خریدار ضایعات آهن که در باره ی آن ها میتوان گفت که بیشترین قیمت را دارند . ضایعات آهن و فلزی هم در نواحی صنعتی و هم در نواحی مسکونی یافت می شوند .

خریدار ضایعات

شرکت ضایعاتی علی عبدی خریدار ضایعات فلزی و غیر فلزی بازیافتی‌ها با اطلاعیه‌ ای که عنوان می‌کند که آن ها قصد جمع‌آوری آهن قراضه و به درد نخور را دارند ، دست به جمع‌آوری ضایعات آهن و فلزی چه در نواحی صنعتی و چه در نواحی مسکونی می ‌زنند .این ضایعات را در انبار هایی نگه داری میکنند که هم میتواند بسته به حجم کاری و گستره ی فعالیات بازیافتی خیلی بزرگ و یا کوچک و جمع و جور باشد که به این انبار ها در هر ابعادی که باشند انبار ضایعات گفته می شود . نکته ی دیگری که خوب است بدانید این است که فروش ضایعات آهن و غیر آهنی بر اساس کیلو (وزن) صورت می‌گیرد .

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم. مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی لینک شده است.




ن : khashayars

آموزشگاه زبان تهران

آموزشگاه زبان تهران

امروزه متقاضیان شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هر روز بیشتر و بیشتر می شوند. مهاجرت، تحصیل در خارج از کشور، ارتقاء شغلی و عواملی از این دست، از مهترین فاکتورهای افزایش تقاضا برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری زبان است. در آموزشگاه زبان تهران ما به برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید مجرب و در کلاس های مجهز می پردازیم. برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی با کارشناسان ما در آموزشگاه زبان تهران تماس بگیرید تا از قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و مزایای آن آگاه شوید.

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی در چند سال گذشته بسیار بیشتر شده است. افرادی که بیشتر درزمینهٔ تجارت فعالیت می‌کنند یا قصد ادامه تحصیل در آلمان یا مهاجرت به آلمان را دارند، به دنبال یادگیری این زبان هستند و اکثر آن‌ها بیشتر کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی را به کلاس‌های عمومی را ترجیح می‌دهند. برای همین، کلاس تدریس خصوصی زبان آلمانی بیشتر مورد تقاضای افراد است. در آموزشگاه زبان تهران، کلاس های گروهی و کلاس های آموزش خصوصی زبان آلمانی برگزار می شود.

در چند سال گذشته تعداد افرادی که به دنبال ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی هستند بسیار زیاد شده است. علت استقبال ایرانیان از کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی را در چند عامل می توان جست. افزایش سریع تعداد کسانی که قصد اقامت گرفتن از کشور ترکیه را دارند. آن ها به دلیل کمبود وقت نمی توانند وقت خود را در کلاس های عمومی زبان ترکی تلف کنند و از این رو به کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی روی می آورند.

مزایای تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

  • به راحتی و خیلی سریع می‌توان زبان ترکی را یاد گرفت.
  • ارتباط بین زبان آموز و مدرس به صورت رودررو و مستقیم است و زبان آموز استرس و ترس کلاس‌های عمومی را ندارد.
  • اشتباهات زبان آموز خیلی سریع و بهتر رفع خواهد شد.
  • برنامه ریزی کلاس‌ها به صورت انعطاف پذیر بوده و زبان آموز می‌تواند بر اساس ساعت دلخواه خود حتی روزهای تعطیل هم آموزش ببیند.
  • تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی نسبت به کلاس‌های عمومی از استقبال بیشتری برخوردار بوده است.
  • آموزش در دوره تدریس خصوصی زبان ترکی به صورت کامل تضمینی خواهد بود.
  • زبان آموزان خانم می‌توانند از دوره تدریس خصوصی زبان ترکی توسط مدرس خانم در منزل خود استفاده کنند.
  • دوره‌ تدریس خصوصی زبان ترکی براساس سطح و هدف زبان آموز تنظیم می‌شود.
  • مدرس تمام وقت خود را صرف زبان آموز می‌کند و هیچ اتلاف وقتی وجود نخواهد داشت.

ویژگی های دوره‌ های تدریس خصوصی زبان ترکی

دوره‌های خصوصی آموزش زبان ترکی براساس نیاز زبان آموز و براساس سطح او برگزار می‌شود. مدرس کلاس تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی با توجه به اینکه آیا متقاضی دانش اولیه دارد یا خیر، یک برنامه زمانی را تنظیم می‌کند و براساس آن فعالیت کلاسی را شروع خواهد کرد. در دوره تدریس خصوصی زبان ترکی، بر اساس کتاب‌های آموزشی که وجود دارد و همچنین منابع بیشتری که مدرس صلاح می‌داند، آموزش شروع خواهد شد و بسته سطح کلاس این آموزش‌ها ادامه خواهد داشت. هدف تمامی دوره‌های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی این است که اول از همه زبان آموز در آخر دوره بتواند با به این زبان به راحتی تکلم کند و دوم اینکه مدارک زبان سفارت را دریافت نماید.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

منبع تحت فشار

منبع تحت فشار

منبع تحت فشار پمپ آب که معمولا با رنگ های گوناگون عرضه میشود و با اسم هایی از جمله منبع دیافراگمی پمپ آب و مخزن تحت فشار و مخازن دیافراگمی پمپ آب و منابع دیافراگمی و مخزن تحت فشار بسته شناخته می شوند.  برای خرید منبع دیافراگمی  با ما تماس بگیرید.

منبع تحت فشار هاماک یکی از منابعی است که همانند بقیه وظیفه پمپاژ آب از داخل مخزن به لوله‌ها را در صورت نیاز به فشار آب دارد. منبع تحت فشار در حداقل 11 مدل عرضه می‌شود که توسط مهندسان ایران و ترکیه و تحت لیسانس آلمان تولید می‌شود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده رسمی فروش مخزن تحت فشار ایرانی هاماک در تهران و شهرستان ها می باشد.

شرکت منبع تحت فشار زیلمت یک برند معروف ایتالیایی است که درزمینهٔ تولید انواع منبع تحت فشار فعالیت می‌کند. منبع تحت فشار زیلمت مانند بقیه منابع دیگر برندها وظیفه انتقال آب از منبع به لوله‌ها و هدایت و کنترل آن‌ها به منظور افزایش فشار آب در هنگام مصرف بالا دارد. منبع تحت فشار زیلمت در کنار دیگر برندها با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده رسمی فروش مخزن تحت فشار زیلمت در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید منبع تحت فشار زیلمت ایتالیا با ما تماس بگیرید.

کارایی مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی به صورتی می باشد که با داشتن تیوپ منبع تحت فشار داخل منبع , باد پر فشاری که در آن است آب را با فشار به داخل لوله ها هدایت می کند , کارکرد منبع تحت فشار طوری عمل میکند که فلنج لبه بین مخزن تحت فشار و فلنج گیر می کند و باعث آب بندی آن میشود . آب که با فشار پمپ به داخل مخزن تحت فشار هدایت شده است به محض باز شدن شیر تخلیه میشود , اگر شما آبی بیش از حد مصرفی ذخیره در منبع تحت فشار را طلب کنید آنگاه پمپ روشن شده و خواسته شما را اجرا میکند , فشار باد درون منبع دیافراگمی بستگی به تعداد طبقات ساختمان و متراژ و تعداد واحد ها و … دارد ولی به طور نسبی ۲۰ تا ۴۵ پی اس آی قرار میگیرد. مزیت استفاده منبع دیافراگمی در پمپ های خانگی این است که اصطحلاک پمپ پایین آمده و مقدار فشار لازم برای خروجی آب مصرفی ایجاد میشود .مخزن تحت فشار پمپ آب از 5 تا 2000 لیتری جهت مصرف در پمپ های خانگی , بوستر پمپ های آبیاری ، بوستر پمپ آتشنشانی , پمپ های صنعتی ، جهت تصحیح در اتوماتیک کردن پمپ و جلوگیری از انبساط آب , دارای تیوپ ایتالیایی واقعی جهت دوام و مقاومت بالا در جهت افزایش طول عمر تیوپ و عدم تغییر طعم و مزه آب مصرفی. با پایه های بلند جهت نصب آسان لوله های ورودی با کانکتور استیل جهت عدم زنگ زدگی در پایان خرید منبع تحت فشار خوب شامل تیوپ و ورق استفاده شده برای منبع دیافراگمی می باشد.  شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نمایندگی فروش منبع تحت فشار یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی برندهای مختلف در تهران و شهرستان ها می باشد.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

ساخت سوئیچ و ریموت

ساخت سوئیچ و ریموت

در امداد کلید ما خدمات کامل برای ساخت سوئیچ و ریموت ماشین های مختلف خودروهای داخلی خارجی، سوئیچ فابریک، اصلی و اورجینال و ساخت سوییچ ریموت دار ماشین ها مانند ساخت سوئیچ و تعمیر ریموت ماشین پژو ، سوئیچ پراید، سوئیچ ریموت دار پراید ، سوئیچ  و ریموت سمند، سوئیچ ماشین هیوندا ، سوییچ کی لس استارتر پژو 207، سوئیچ رنو ساندرو، سوئیچ تیبا 2، سوئیچ ماشین بنز، سوییچ و ریموت بی ام و، ساخت ریموت پورشه، ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت هیوندا، ساخت ریموت لکسوس، ساخت سوئیچ کددار رنو کولئوس، ایموبلایزر کیا سراتو، ساخت سوييچ کیلس استارتر تویوتا کرولا ، ساخت سویچ مزدا 3 و ساخت کلید کددار دیگر محصولات شرکت های خودروسازی را در اسرع وقت و با بهترین قیمت ارائه می دهیم.

ریموت پژو مدل‌های مختلفی دارد. در واقع هر نوع پژو که شما می‌شناسید، دارای ریموت مخصوص به خود است. از این رو در هنگام ساخت و خرید حتماً باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشت. ما در فروشگاه خود در ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت پژو فعالیت داریم. ساخت سوئیچ فابریک، اورجینال و همچنین سوئیچ‌های ریموت دارانواع پژو مانند ریموت پژو 206، ریموت پژو 405، سوئیچ پژو پارس، سوئیچ پژو 207 یا سوئیچ ریموت دار پژو 207 و همچنین سوئیچ پژو 407 توسط متخصصان ما در سریع‌ترین زمان و بهترین کیفیت تولید و حتی تعمیر هم می‌شوند.

ریموت کیا شامل ریموت کیا اپتیما، سوئیچ کیا اسپورتیج، ریموت کیا اسپورتیج، سوییچ ریو، ریموت کیا سراتو، ریموت کیا پیکانتو، سوئیچ کیا سراتو، سوییچ کیا پیکانتو و سوییچ کیا اپتیما است. هرکدام در ظاهر شاید یکی باشد؛ اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که هر مدل خودرو کیا، کد مخصوص به خود را دارد. یکی از خدمات اصلی ما، ساخت و تعمیر سوئیچ و ریموت کیا در سریع‌ترین زمان و با استفاده از آخرین تکنولوژی به روز است. حتی خدمات تعمیر انواع سوئیچ ریموت کیا هم توسط کارشناسان ما در محل برای شما انجام می‌شود.

ساخت سوئیچ و ریموت کیا

ساخت سوییچ و ریموت کیا توسط کارشناسان ما در محل و در هر کجایی از ایران که باشید (تهران، مشهد، اهواز، سنندج، سمنان، بیرجند، گرگان، زاهدان، بندرعباس، کرمان، یزد، بجنورد، ارومیه، تبریز، اردبیل، رشت، ساری، همدان، کرج، قزوین، کرمانشاه، ایلام، بوشهر، یاسوج، شهرکرد، اصفهان، شیراز، اراک، قشم، کیش، بوشهر، قم، زنجان، خرم آباد) متخصصان شرکت سریعاً خود را به محل شما رسانده و پس از ساخت یا تعمیر سوییچ خودرو و دریافت مدارک، آن را تحویل شما خواهند داد.

 

در واقع، ساخت سوئیچ کیا در محل یک مزیت خیلی مهمی برای شرکت است. هدف شرکت از این کار، کاهش زمان انتظار صاحب خودرو در هنگام ساخت ریموت کیا است. ریموت ها ممکن است که بنا به دلایلی خراب یا گم شوند و این بدترین لحظه برای صاحب خودرو خواهد بود. ما این لحظه را همانند شما درک خواهیم کرد و از این رو کارشناسان خود را در سریع‌ترین زمان به محل گم شدن خودرو شما ارسال می‌کنیم. فقط شما باید تا رسیدن کارشناس صبر کرده و هیچ اقدامی را انجام ندهید.

 

از آنجا که هر ریموت کیا فقط برای یک مدل خودرو است و حتی در ریموت یکسان با توجه به این کد مختلفی دارند، نمی‌توانند برای یک مدل خودرو استفاده شوند، از این رو به هیچ وجه با ریموت دیگران اقدام برای باز یا بسته کردن درب خودروی خود نکنید. در واقع با این کار هم اعصاب خود را خرد و هم وقتتان را تلف خواهید کرد.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

خدمات زیبایی در کرج

خدمات زیبایی در کرج

هر خانمی برای رسیدگی به امور زیباییش لازمه که حداقل ماهی یک بار هم که شده به آرایشگاه مراجعه کنه برای همین است که آرایشگری جزء پردرآمد ترین مشاغل کشور ماست. این مطلب مخصوص خانم های کرجی است که می خوان با مراجعه به بهترین آرایشگاه های زنانه کرج زیباییشون رو کامل کنند. در اینجا بهترین سالن های زیبایی در کرج و بهترین کاشت ناخن در کرج رو بهتون معرفی می کنم و خدماتی که به خانم ها ارائه میدن رو برات میگم تا بنا به نیازی که داری یک آرایشگاه خوب رو از بین این سالن های زیبایی که بهترین آرایشگاه های زنانه کرج هستند انتخاب کنید. .

ابروها یکی از مهم ترین بخش های صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، روش های زیادی برای تغییر دادن آنها وجود دارد، ما در اینجا به معرفی سالن های زیبایی که مشغول انجام خدمات میکروبلیدینگ ابرو در کرج هستند می پردازیم. میکروبلیدینگ یک روش تتوی دستی نسبتا جدید است. این روش در مقایسه با روش های قدیمی و سنتی که با استفاده از دستگاه انجام می شدند، روشی نیمه دائمی است. میکروبلیدینگ با استفاده از یک تیغه بسیار نازک انجام می شود و رنگدانه ها را به داخل پوست منتقل می کند. در امریکا فردی که میکروبلیدینگ انجام می دهد باید دارای مدرک تخصصی هنر روی بدن باشد.

بهترین سالن های کاشت ناخن در کرج: کاشت ناخن هم مانند خیلی چیزهای دیگر، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است. اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید. نوع پودری معروفترین نوع کاشت است که در 85 درصد ازآرایشگاه های زنانه انجام می شود.

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌های‌شان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.مهم نیست به چه دلیل و با چه انگیزه‌ای کاشت ناخن را انتخاب می‌کنید ؛ مهم این است که با واقعیت‌ها و عوارض کاشت ناخن آشنا شوید. در این شماره انواع کاشت، مزیت‌ها و عوارض آنها را  با متخصص پوست و مو، خلیل صداقت پیشه و کارشناس ناخن، فروزان رستمی مرور می‌کنیم.

 

کاشت قالب

 

در این نوع از کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌گذارند تا شکل آن را به خود بگیرد. ابتدا مواد ضد قارچ را روی ناخن می‌زنند و بعد قالب را روی ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن خشک ‌شود بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را برمی‌دارند. در این نوع کاشت دیگر سوهان‌کشی نمی‌شود و از چسب ناخن هم استفاده نمی‌شود این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت و در عین حال بی‌کیفیت‌ترین است. در این نوع کاشت به دلیل اینکه عمل سوهان‌کشی انجام نمی‌شود بعد از مدت کوتاهی به‌اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است. در این نوع کاشت باید مراقب بود تا ناخن‌ها کمترین تماس را با آب داشته باشند.

 

کاشت پودری

 

در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا  اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می‌دهند. بهترین نوع کاشت همین نوع پودری است.  برای این نوع کاشت   زمانی بیشتر و سوهان‌کشی دقیق و حرفه‌ای جهت یکسان بودن ۱۰ انگشت نیاز است.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

تنوع هود آشپزخانه اخوان

تنوع هود آشپزخانه اخوان

هود آشپزخانه اخوان تلفیقی از ظرافت، زیبایی، کارایی و طول عمر می باشد. هود آشپزخانه اخوان که با بیش از 100 طرح مختلف تولید میشود در پنج دسته کلی از نظر نحوه نصب و کاربری شامل مورب، شومینه ای، جزیره، زیر کابینتی و مخفی تولید می شود. تنوع نام برده در تولید هود آشپزخانه اخوان تنها در نوع و جایگزینی بوده و از نظر ظاهر هود آشپزخانه اخوان بصورت شیشه ای، استیل و تلفیقی تولید می شود. بر حسب کدهای مختلف تولیدی هود آشپزخانه اخوان میتواند دارای آپشن های مختلفی شامل فیلتر آلومینیومی، فیلتر ذغالی، ریموت کنترل، صفحه نمایش، سنسور و لامپ باشد. هود آشپزخانه اخوان کم صدا بوده با قدرت مکش بالا بصورت تک موتوره و دو موتوره و دارای 20 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت می باشد. از نظر میزان مصرف برق هود آشپزخانه اخوان دارای گرید مناسبی بوده با برق 220 ولت و با فرکانس 50 هرتز کار می کند.

مشخصات اجاق گاز اخوان

اجاق گاز اخوان با بیش از 100 طرح مختلف تولید شده و حتی طرح های جدیدتری نیز در دست تولید می باشد. از نظر نمای ظاهری در بدنه اجاق گاز اخوان از شیشه، استیل و یا ترکیب شیشه و استیل استفاده شده است و نمای ظاهری آن در صورت شیشه ای بودن به رنگ سفید، مشکی و آینه ای و در صورت استیل بودن استیل ساده یا آجدار است. اجاق گاز اخوان بصورن دو شعله، سه شعله، چهار و پنج شعله مناسب با فضاهای مختلف تولید میشود و دارای 18 ماه گارانتی شرکت و خدمات پس از فروش می باشد. شرکت اخوان جم مفتخر است به عنوان بزرگترین تولید کننده اجاق گاز صفحه ای در خاور میانه محصولات خود را با راندمان حرارتی بیش از استاندارد تعریف شده عرضه کند. نوع سوخت اجاق گاز اخوان گاز طبیعی بوده و بسیاری از قطعات بکار رفته در ساختمان آن بصورت مستقیم از ایتالیا وارد می شوند.

مشخصات فنی سینک ظرفشویی اخوان

بدون تردید یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت اخوان جم سینک ظرفشویی تولیدی این شرکت می باشد. سینک ظرفشویی اخوان از جنس استنلس استیل ضد زنگ تولید شده و در سه دسته بندی اصلی از نظر نحوه قرارگیری شامل توکار، روکار و زیر کابینتی عرضه شده است. تنوع سینک ظرفشویی اخوان به نزدیک به 200 طرح مختلف می رسد که در دو نوع باکسی و فانتزی عرضه شده اند. سینک ظرفشویی اخوان با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی دنیا با ورق فوق کشش بصورت یک تکه تولید شده و معمولا با ده سال ضمانت پس از فروش عرضه می شود. بسته به نوع و کد محصول سینک ظرفشویی اخوان دارای متعلقات متعددی شامل تخت گوشت پلاستیکی، سبد پلاستیکی باکسی، لگن پلاستیکی باکسی، جا مایع، تخته گوشت شیشه ای و سیفون عرضه می شود. سینک ظرفشویی اخوان برای بالا بردن کاربری در فضاهای مختلف بصورت لگن چپ و لگن راست تولید شده است.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

کیفیت تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

کیفیت تجهیزات آشپزخانه اخوان جم

شرکت اخوان جم که توسط محسن اخوان در سال 1348 به بهره برداری رسیده است. محصولات اخوان امروزه بسیار گسترده و هر محصول دارای تنوع بسیاری از شکل، سایز، آپشن و متعلقات و نوع کاربری کی باشد. تنوع نمایندگی فروش محصولات اخوان به بیش از 2000 مدل شامل انواع سینک های ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر توکار، اجاق گاز و شیر آلات بهداشتی میرسد که برخی از محصولات و تولیدات در طی زمان از خط تولید خارج شده و با موارد مدرن تر با کارایی بیشتر جایگزین شده اند. کلکسیون افتخارات و تندیس های شرکت اخوان بسیار بلند و این شرکت در طی سالیان متمادی با بهبود کیفیت تولید توانسته است در جهت رضایت مشتری قدم بردارد.

تماس با شرکت اخوان جم

شرکت تولیدی تجهیزات آشپزخانه اخوان جم دارای بخش های مختلفی برای پاسخ به مشتریان می باشد. تماس با اخوان جم به منظور خرید، کسب اطلاعات فنی، درج شکایات تقدیر و یا انتقاد در بخش صدای مشتریان، دریافت اطلاعات نمایندگان فروش، اطلاعات نمایشگاهی و یا گرفتن خدمات حضوری از تکنسین های اخوان جم صورت می پذیرد. اطلاعات تماس نمایندگی مرکزی اخوان (فروشگاه احمدی) در وبسایت بصورت کامل درج شده است. تماس با اخوان جم از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر می باشد.

معرفی فر توکار اخوان جم

فر توکار اخوان جم با تنوعی بسیار گسترده نسبت به دیگر برند های تولید کننده فر توکار تولید می شود. فر توکار اخوان دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و بصورت گازی، برقی و تلفیقی گازی-برقی تولید و عرضه میشود. فر توکار اخوان بر حسب کد می تواند دارای موتور جوجه گردان، شیر ترموستات، تایمر دیجیتالی، قابلیت تنظیم و برنامه ریزی پخت، فن داکتی جهت یکنواختی پخت، شلف، ریل تلسکوپی، شلنگ استنلس استیل، حسگر پخت و برنامه یخ زدایی باشد. از نظر ظاهری فر توکار اخوان بسیار ظریف و زیبا بوده و بصورت شیشه ای سفید، مشکی، رفلکتیو و استیل تولید و عرضه می شود.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

فروشگاه اینترنتی خونه به خونه ایرانیان

فروشگاه اینترنتی خونه به خونه ایرانیان

 

فروشگاه خونه به خونه ایرانیان از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم خانگی آغاز کرده است. در طی این سالها با عنایت پروردگار مفتخر به عرضه بهترین محصولات و با بالاترین کیفیت بوده ایم.

علی رغم نوسانات شدید در لوازم خانگی همواره تلاش کرده ایم تا با بهترین کادر مجرب کمترین قیمت را در لوازم خانگی ارائه دهیم.یکی از مهمترین مسائل در زمینه لوازم خانگی گارانتی و ضمانت محصولات می باشد.در فروشگاه خونه به خونه ایرانیان کلیه کالاها توسط بهترین شرکت های بیمه و گارانتی مورد ضمانت قرار گرفته اند وکلیه محصولات به همراه خود کارت گارانتی دارند.

مهمترین ویژگی های ما :

  • عرضه کالا با پایینترین قیمت موجود در بازار
  • عرضه گارانتی معتبر به همراه محصولات
  • نماد الکترونیک
  • عرضه درگاه مستقیم جهت خرید آنلاین
  • همکاری با بهترین برندها روز ایران از جمله اسنوا،دوو،سامسونگ و ...
  • ایجاد تعامل با خریداران جهت اطمینان از دریافت و صحت عملکرد کالا
  • و ...

کلیه کالاهای موجود در سایت با قیمت روز بوده، اما جهت اطمینان بیشتر از قیمت ها حتما پیش از خرید کالای خانگی مورد نظر خود، با شماره تماس های مندرج در سایت و یا در همین صفحه تماس حاصل کنید تا علی رقم میل باطنی مجبور به افزایش یا کاهش قیمت ها نشویم .

تلفن تماس : 0113225318309337192871

آدرس : مازندران- بابل جاده قائمشهر بعد از پمپ بنزين انبار خونه به خونه ايرانيان

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

بازار املاک ترکیه را بهتر بشناسیم

 بازار املاک ترکیه را بهتر بشناسیم

در چند  سال اخیر ، املاك کشور ترکیه، به خصوص  نواحی ساحلی تركیه نظیر آنتالیا، آلانیا، بلک ، بدروم و کوش آداسی، به یك هدف فوق العاده برای خریداران بین المللی خانه تبدیل شده است.همانند آنجه سابقا در اسپانیا تجربه شده است ، رشد  سريع در بازار نوظهور املاك در تركیه سرمایه گذاران بین المللی را به سمت خود جلب می كند.

عوامل قابل ملاحظه كه تقاضا برای خرید ، فروش و سرمایه گذاری در تركیه را تعیین می كنند عبارتند از:

1 - با وجود رونق بازار مسکن در سالهای اخیر،  قیمت ملک در ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای مشابه همچنان ارزان است  ( مثلا برابر است با قیمت ملک در اسپانیا در سال ۱۹۸۰ میلادی )

 

2 - هر ساله قوانین جدیدتری در جهت حذف مالیات و ایجاد تسهیلات بیشتر بمنظور ایجاد انگیزه برای                     سرمایه گذاران و خریداران خارجی املاک در ترکیه وضع می شود.

 

3 - طبق آمار کشور ترکیه،  بازار مسکن در شهرهای بزرگ نظیر استانبول و آنتالیا رشد بین 10% تا 15%          داشته و این رشد برای سالهای آتی نیز پیش بینی میشود .

 

4 - صنعت بزرگ توریسم ترکیه با رشد سریع و پایدار و دور نمایی طلائی، موجب تقاضای بیشتر برای بازار مسكن با كیفیت شود كه برای سرمایه گذاران املاك یک فرصت ایده آل است .

 

5- مراحل آسان سرمایه گذاری با نرخ پایین بهره بانکی و ارائه تسهیلات به اتباع خارجی موجب عدم رکود در بازار مسکن و سرمایه گذاری در ترکیه گردیده است .

 

6-  سواحل مهیج و آب و هوایی كه برای زندگی بازنشستگی مناسب است.

 

7 - مخارج پایین زندگی ( رتبه چهارم پایین ترین بین كشورهای OECD  ) و ضریب  بالای امنیت .

 

8 - علاوه بر خریداران خارجی، ترکیه با داشتن جمعیتی 75 میلیونی و درصد بالای جمعیت جوان، نیاز جوانان برای داشتن خانه افزایش یافته است که این خود یکی از امتیازات رونق سرمایه گذاری در بخش مسکن  میباشد.

.

 

شما با مراجعه به سایت جامع  پارسیان آنتالیا (اولین سایت فارسی املاک در ترکیه) میتوانید به تمامی آگهی های املاک و مستغلات بازار مسکن ترکیه با جامع ترین مشخصات و توضیحات ، دسترسی پیدا کنید      www.parsiangrup.com

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد. ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

اجاره خودرو ارزان در تهران

اجاره خودرو ارزان در تهران

صنعت اجاره خودرو، صنعتی جدید (البته در ایران) می باشد که هنوز به بصورت کامل در جامعه به جایگاهی که باید و شاید نرسیده است ولی با گذشت زمان و افزایش نیاز های روز افزون افراد در زندگی، صنعت کرایه خودرو نیز رو به رشد است و هر چقدر زمان می گذرد بیشتر خلاء اجاره ماشین به چشم می خورد. در همین زمینه شرکت های اجاره ی خودرو تاسیس شدند که نیازهای مردم به خودرو را مرتفع سازند و اما چرا ما باید خودرو اجاره کنیم؟ جواب به این سوال در دنیای امروزی بسیار می تواند آسان باشد ما در زندگی روزمره ی خود به مراتب از خودروها برای حمل و نقل استفاده می کنیم خواه خودروی شخصی باشد و یا عمومی و شما در نظر بگیرید که خودرو شخصی شما دچار نقص فنی شود و همچنین شما نیز نیاز به خودرو داشته باشید، تکلیف چیست؟

 

برای انجام کارهای روزمره خود باید ماشین دیگری را خریداری کنید! و یا اینکه تصمیم دارید با دوستان و یا اقوام خود به مسافرت بروید ولی وسیله ی نقلیه مناسب و به تعداد نیاز در اختیار ندارید و یا برای قرارهای کاری خود نیاز به یک خودرو لوکس و مدرن دارید و یا اینکه یک روز رو دوست دارید با دوستان خود با اجاره کردن ماشین لوکس یک روز به یادماندنی و خاطره انگیز داشته باشید و یا خیلی از دلایل دیگر که شما را مجاب به اجاره ی اتومبیل می کند تا بتوانید به کارهای خود رسیدگی کنید.

 

اجاره خودرو بدون راننده، همراه با انواع بیمه ها از جمله بیمه بدنه و سرنشین، نداشتن هزینه های پنهان همچون افت قیمت اتومبیل، اطمینان کامل از سلامت فنی خودرو، تنوع انتخاب خودرو با توجه به نوع استفاده و مقصد و در امان بودن از هزینه های آزاردهنده تعمیر و ترمیم خودرو، تنها بخشی از مزیت های استفاده از خودروهای کرایه ای است که باعث جذابیت این سرویس در میان دیگر خدمات حمل و نقل شده است.

مهمترین دلیل عدم استقبال از سرویس خودروهای اجاره ای در کشور ما پروسه دشوار کرایه خوردو و نیز شرایط اجاره خودرو از جمله ضمانت هایی همچون چک و سفته برای در اختیار گرفتن خودرو از شرکت ارائه دهنده است که متقاضیان استفاده از این خدمت را با دشواری های بسیاری مواجه می کند.

علاوه بر اینکه شرکتهای اجاره خودرو در کشور ما از تنوع خودرو چندانی برخوردار نیستند و از عوامل مهم تاثیر گذار در عدم استقبال از این سرویس حمل و نقل در کشور است.

 

با تمام این تفاسیر؛ این بار به سراغ مجموعه ای ایرانی رفتیم که در زمینه اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ی خودرو با راننده در تهران ، همراه با خودرو های ایرانی و خودرو های خارجی ، مبتکر طرح های بسیار جالبی می باشند . ایرانی رنت نام مجموعه ای می باشد که موفق شده است با استفاده از شیوه‌های نوآورانه ارائه خدمات ، مشکلات مهم و اساسی صنعت اجاره خودرو را حل نماید و اینگونه جایگاهی خاص برای خود در بین متقاضیان این سرویس فراهم نماید و گامی بلند در راستای ارتقای صنعت اجاره خودرو در کشور بردارد.

نیم نگاهی به خدماتی که توسط ایرانی رنت ارائه می شود:

گاهی اوقات شما نیاز دارید برای استقبال از مهمان های خاص خود از خودرو لوکس استفاده کنید و یا اینکه قرار مهم کاری دارید و پرستیژ برای شما خیلی مهم است و شما نیاز به یک خودرو لوکس دارید ایرانی رنت با دارا بودن انواع خودروهای برند و لوکس میتواند به شما کمک کند. یکی دیگر از خدمات ایرانی رنت اجاره ماشین عروس در بیادماندنی ترین شب زندگیتان است. شرکت اجاره خودرو ایرانی رنت با در اختیار داشتن انواع خودرو های لوکس و خودروهای کلاسیک، خودرو کروک، اتومبیل شاسی بلند، ماشین اسپرت آماده ی ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد، شرکت اجاره ماشین ایرانی رنت برای قرارهای کاری شما مانند رفتن به یک قرار مهم تشریفاتی و یا جشن عروسی که شما نیاز به اجاره ی ماشین با راننده دارید خدمات ترانسفر تشریفاتی را در نظر گرفته است که شما میتوانید خودرو مورد نظرتان را همراه با راننده اجاره کنید.

اگر تصمیم به اجاره ی خودرو ارزان دارید، خدمات اجاره ی خودرو معمولی شامل خودروهای پایین رده و میان رده میباشد که میتواند بهترین انتخاب برای سفرهای درون شهری و اجاره خودرو به مدت چند روز برای انجام کارهای روزمره، انجام کارهای اداری باشد شما میتوانید خودرو مورد نیاز خود را با قیمت و کیفیت مناسب از ایرانی رنت اجاره کنید.

همچنین متقاضیان کرایه خودرو برای اجاره ماشین باید مدارکی به همراه داشته باشند که میتوانید از اینجا مدارک مورد نیاز برای اجاره ی خودرو را مشاهده کنید.

 

علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر و استفاده از خدمات ایرانی رنت به سایت این شرکت به آدرس https://iranirent.ir مراجعه و از خدمات آن بهره مند شوند.

 

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

آغاز یک رقابت جدید بین کسب و کارها

آغاز یک رقابت جدید بین کسب و کارها

 

محبوبیت بالای اینترنت باعث شده امروزه بسیاری از کسب و کارها شغل و جنبش بازرگانی خود را به واسطه این رسانه گسترش دهند. از طرف دیگر، کاربران اینترنت هم به علت ورود کمپانی های معتبر به این عرصه، کم کم اعتماد زیادی به اینترنت پیدا کرده اند و حاضر به هزینه کردن پول خود به صورت آنلاین شده اند. وقتی هم که رقابت زیاد باشد،

طبیعتاً نیاز زیادی به روش های تبلیغاتی کارساز احساس می شود. و چیزی که چه بسا در ایران هنوز جایش خیلی پر نشده باشد، هستی آموزش های درست در زمینه شیوه های موثر تبلیغات اینترنتی است. به همین خاطر، تصمیم گرفتیم سه شیوه کارساز برای تبلیغات اینترنتی و جذب مخاطبان بیشتر را به شما شناسایی نماییم.

 

سئو و بهینه سازی وب سایت

 

در سوی دیگر معادله گوگل، گزینه سئو و بهینه سازی تارنما وجود دارد. سئو به معنی بهینه سازی تارنما برای موتور جستجو است و دربرگیرنده تمام کارهایی است که شما انجام می دهید تا بتوانید رتبه های بهتری را در نتایج طبیعی کسب کنید. یعنی زمانی که کاربر یک جستجوی مرتبط با کار شما را انجام داد، شما را در بین نتایج اول ببینید.

 

سئو و بهینه سازی سایت به طور کلی شامل دو بخش است:

سئو و بهینه سازی درونی وب سایت: که یعنی شما صفحات سایت خویش را ویرایش می کنید تا از کیفیت بیشتری برخوردار باشند و نیاز کاربران را بهتر برآورده کنند. بدین ترتیب، گوگل شما را به عنوان یک منبع خود می شناسد و در نتیجه، با اعتماد اکثریت شما را در بین نتایج بالا نمایش می دهد. سئو داخلی شامل موارد بسیاری است:بهینه سازی متن صفحات با سنجیدگی به واژه ها کلیدی، بهینه سازی سایت برای گوشی و تبلت، بهینه سازی کدهای وب سایت، برپایی لینک های داخلی، تولید محتوا و ...

سئو و بهینه سازی خارجی وب سایت: که یعنی شما باید از سایت اینترنتی های خوب، معتبر و پیوسته به خود، لینک بگیرید. وقتی یک تارنما دیگر، کاربر خودش را به سمت وب سایت شما هدایت می کند، گوگل این جستار را به منزله اعتماد آن سایت اینترنتی به شما می بیند و در نتیجه، شما را به عنوان یک منبع خوب می شناسد. پس هر چقدر که لینک هایی که به سمت شما داده می شود، بیشتر باشد، اقبال شما هم برای رتبه های بالای گوگل زیاد است.

دقت کنید که سئو و بهینه سازی وب سایت، بر خلاف تبلیغات گوگل، یک پروسه طولانی مدت است و حداقل 3 ماه زمان لازم است تا بتوانید نتیجه آن را به خوبی مشاهده کنید. بعد رهنمود ما این است که همراه با آن، یک راهبرد زودبازده تبلیغاتی همچون تبلیغات گوگل را نیز برای خویش در نظر گیرید.

در نهایت، باید این سوژه را به شما خاطرنشان کنم که سئو سایت اینترنتی امری است که احتیاج به زمان و هزینه دارد. در واقع، اگر این کار با تخصص و مهارت کافی انجام نشود، نه فقط سودمند نیست، بلکه تاثیری منفی در جایگاه تارنما شما خواهد داشت که به سادگی نمی توانید آن را از بین ببرید. فلذا رهنمود می کنیم که پیش از هر کاری، یک پیش زمینه ای در مورد سئو و بهینه سازی اطلاعات کسب کنید تا بتوانید یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

شرکت های بسیاری (از جمله شرکت ما) هستند که خدمات سئو و بهینه سازی سایت را به شما ارائه می دهند. اما بسیاری از این شرکت ها، رویکردی غیر مسئولانه در مقابل موضوع دارند و حتی اگر هزینه کمی از شما بگیرند، نباید به سراغشان بروید. اگر هم دوست دارید در ارتباط با سئو بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنم به سراغ مطالب تعلیم سئو و بهینه سازی ما بروید. در طی این مقالات، ما از ساده ترین اصول سئو تا پیشرفته ترین آنها را به شما تعلیم خواهیم داد و کمک می کنیم با آگاهانیدن بیشتر در مورد سئو سایت خویش تصمیم بگیرید.

 

رپورتاژ خبری

آخرین روشی که قصد داریم با شما به اشتراک بگذاریم، رپورتاژ خبری است. می پرسید هدف از رپورتاژ خبری چیست؟ خب ساده است، رپورتاژ خبری یک مقاله برای تعلیم یا شناسایی فرآورده و خدماتتان است که می نویسید و در تارنما های پربازدید و با اعتبار بالا منتشر می کنید. مثلا همین متنی که الان مشغول خواندنش هستید، یک رپورتاژ خبری از طرف شرکت بازاریابی ما یعنی میموس است که در آن به آموزش در زمینه شیوه های تبلیغات اینترنتی می پردازیم.

اما اینکار چه مزیتی دارد؟ خب ساده است... در درجه نخست شما مشغول معرفی خویش و خدماتتان به مشتری هستید. منتها، بر خلاف سایر شیوه های تبلیغاتی، شانس این را دارید که کامل درباره شغل خود تبادل نظر کنید و به جزئیات و مزایای آن بپردازید. در واقع، نوشتن یک مقاله به بیننده کمک می کند تا بهتر با شما آشنا شود و اعتماد زیادی به شما کند. به خصوص اگر که مطلب شما واقعاً مفید باشد و در سایت پربازید و حتی مرتبطی منتشر شود.

اما این فقط مزیت رپورتاژ خبری نیست. رپورتاژ خبری یک مزیت بزرگ سایر هم برای شما دارد و آن چیزی نیست جز لینک سازی. در واقع، از طریق رپورتاژ خبری شما می توانید از سایت های مرتبط و معتبر، برای خود لینک بگیرید و به اعتبار خود بیفزایید. به این ترتیب، گوگل نیز شما را به عنوان یک منبع معتبرتر خواهد شناخت و شما را در نتایج بالاتری نمایش خواهد داد.

در صورتی که می خواهید بیشتر در باره رپورتاژ خبری و مزایای آن بدانید، پیشنهاد می کنم به سراغ راهنمای خرید رپورتاژ بروید و آن را کامل مطالعه کنید. همچنین، اگر قصد دارید از این طریق تبلیغاتی بهره ببرید، بد نیست اگر به صفحه خدمات رپورتاژ خبری ما به آدرس https://mimos.ir/promote/ سری بزنید. چرا؟ ساده است:چون ما می توانیم رپورتاژهای خبری شما را با تخفیف منتشر کنیم و هزینه مالی شما را کاهش دهیم، در وقت شما صرفه جویی نماییم و در نهایت، به کیفیت کار شما بیفزاییم.

 

آموزش بازاریابی دیجیتال و گرفتن مشاوره بازاریابی

در نهایت، اگر علاقه مند هستید بیشتر در مورد شیوه های بازاریابی و جذب مشتری بخوانید، توصیه می نماییم به سراغ وبسایت ما بروید و مطالب آموزش بازاریابی اینترنتی آن را بخوانید. اگر هم که وقت زیادی ندارید که خودتان به تبلیغ و بازاریابی بپردازید و ترجیح می دهید خیلی سریع تر شیوه های درست را بشناسید، توصیه می نماییم با شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره بازاریابی بگیرید تا بهترین راه های تبلیغاتی را متناسب با بودجه خود معرفی کنید. یا آنکه به سراغ صفحه خدمات بازاریابی اینترنتی ما بروید تا بیشتر با کار و سرویس ما آشنا شوید.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

فروشگاه لوازم تجهیزات شبکه

فروشگاه لوازم تجهیزات شبکه

با توجه به شرایط پیش آمده فعلی از لحاظ واردات و تحریم‌ های اعمال شده بر علیه ایران، بعضی از شرکت‌ های سازنده مانند محصولات سیسکو و دیگر شرکت‌ های فعال در حوزه فناوری به علت تحریم ‌های وضع شده علیه ایران، امکان داشتن نماینده رسمی فروش را ندارند، به همین علت شرکت‌ های فعال در زمینه واردات زیرساخت‌ به ایران نیاز به حضور شرکت‌ های واسطه در کشورهای دیگر دارند و این موضوع مشکلات بسیاری برای آنها در زمینه تامین این تجهیزات بوجود آورده است. لازم به ذکر راست این مقاله، تنها برای برند هایی اختصاص داده شده است که در کشور ما، وارد شده و موجود می ‌باشد و همچنین دارای کیفیت بالایی نیز هستند.

از جمله شرکت ها معروفی که تجهیزات آنها در ایران به فروش می ‌رسد:

  • شرکت سیسکو ارائه دهنده ‌ی دستگاه‌ هایی نظیر : روتر سیسکو، سوئیچ شبکه، شبکه، فایروال ها ، اکسس سرور ، اکسس پوینت و ... می ‌باشد.
  • شرکت HP ارائه دهنده‌ی تجهیزات پردازشی همانند سرور ها ، ذخیره ساز ها و ... می‌باشد
  • شرکت Juniper در زمینه امنیت و تجهیزات امنیتی همچون فایروال ها و UTM ها فعالیت می‌ کند.

با تمامی مشکلات و سختی که وارد کنندگان تجهیزات شبکه متحمل می‌ شوند سعی بر آن است که کالاهای وارد شده با بهترین کیفیت و از برترین برند ها باشد و همچنین تمامی کالاها دارای گارانتی معتبر و توسط سازمان تنظیم مقررات تایید شده باشند.

از جمله گارانتی‌ های معتبر ایرانی در این زمینه ، شرکت مستر شبکه می ‌باشد که پشتیبانی‌ اش بواسطه‌ فعالیت چند ساله ‌ی خود و همچنین داشتن تیم فنی بسیار قوی و با سابقه، توانسته خدمات جامع و وسیعی را در این زمینه ارائه نماید.

امروزه داشتن شبکه ‌ی کامپیوتری یکی از ضروریات بسیار مهم در بسیاری از شرکت ‌ها و حتی منازل بر اساس کاربرد آن شده است. در شرکت یا سازمان ‌ها با داشتن شبکه می ‌توانند با به اشتراک گذاشتن تجهیزات شبکه مهم ، در هزینه ‌ی خرید بسیاری از دستگاههای سخت افزاری صرفه جویی نمایند. برای مثال زمانی که یک دستگاه چاپگر دارید و می‌ خواهید همه‌ ی کامپیوترها از آن استفاده کنند، تجهیزات شبکه کمک کی کند یک شبکه خانگی بسازید.

همچنین در زمینه سخت افزاری نیز به صرفه می‌ باشد به ‌طوری که می‌ توان در شبکه، CD-ROM و دستگاه‌ های ذخیره سازی مانند هارد دیسک و نیز اطلاعات را در تمامی نرم افزارهای تحت شبکه ، به اشتراک گذاشت.

شبکه‌ کامپیوتری که به درستی طراحی شده باشد، می تواند از دسترسی غیر مجاز به منابع شبکه جلوگیری نماید و ویژگی‌ های بسیار قدرتمندی را برای شما مهیا ‌سازد. بنابراین انتخاب فروشنده‌ ای صادق و حرفه ‌ای در زمینه تجهیزات ، لوازم و محصولات شبکه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت مستر شبکه بوده که شما می ‌توانید در ارتباط با خرید و کسب اطلاعات در زمینه تجهیزات شبکه به این سایت مراجعه نمایید.

بزرگترین ویژگی ‌هایی که شما در استفاده از این سایت از آن بهره مند خواهید شد امکان مقایسه ویژگی‌ های تجهیزات در کنار یکدیگر و همچنین جستجوی مدل مورد نظر از طریق جستجوی پیشرفته براساس امکانات موجود بر روی تجهیزات می‌ باشد.
اکثر مدیران شبکه در این زمینه با مشکلات زیادی رو به رو هستند و گاهی بدلیل گستردگی اطلاعات شبکه ‌ی کامپیوتری ، نیازمند اطلاعاتی فراتر از خصوصیاتی که در سایت‌ ها مطرح شده است می‌‎باشند ، در صورت لزوم امکان استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان این شرکت از طریق تماس تلفنی نیز مهیا شده است.

یکی از مهمترین اهداف این سایت ارائه اطلاعات صحیح و دقیق به مشتریان خود در تمامی زمینه ‌ها می‌ باشد. اطلاعاتی واضح و روشن که به زبان ساده مطرح شده است.

 

حال که به ضرورت حضور شبکه و فناوری اطلاعات در زندگی روزمره شما اشاره شد به عبارتی حضور این صنعت در ابعاد وسیع و اشکال مختلف در زندگی انسان احساس می‌ شود که توانسته است امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد .

از طرفی نیاز به این دانش ، روز به روز در حال افزایش است و در ایران نیز معدود افرادی هستند که دانش کافی و لازم در زمینه تجهیزات شبکه را داشته و همچنین تخصص ‌های مربوط به آن را به صورت آکادمیک گذارنده باشند.

علم شبکه ‌ی کامپیوتری نیازمند دانش تخصصی می‌باشد. به همین دلیل در انتخاب تجهیزات شبکه باید بسیار دقت داشت تا بر اساس نیاز ، تجهیزات را با مشاوره صحیح بتوان با قیمت مناسب و همراه با گارانتی معتبر خریداری کرد.
در این مقاله هدف ما معرفی برند های معتبر در هر یک از زمینه‌ های فناوری اطلاعات و ارتباطات می ‌باشد. در متن زیر برای کسب اطلاعات بیشتر لیستی مختصر از برند های محبوب در زمینه‌ ها مختلف برای شما قرار داده‌‎ایم:
روتر و سوئیچ شبکه : سیسکو و روتر میکروتیک

سرور : محصولاتHP

رادیو های وایرلس: میکروتیک، ubnt، موتورولا

دستگاه های ذخیره ساز: HP ، EMC

فایروال ها و UTM: سیسکو، SOPHOS، JUNIPER، FORTIGATE

تجهیزات VOIP : سیسکو، تجهیزات سنگوما ، گرند استریم ، YELINK

فیبر نوری لگراند، نگزنس، Belden

رک های شبکه: برند های مختلف تولید ایران

تجهیزات جانبی مثل پچ پنل و پچ کرد: لگراند، نگزنس، AMP، برندرکس، اشنایدر

ماژول ها و کارت ها: سیسکو،  HP
این نام‌ها برای برند های معتبر و با کیفیت شبکه می‌ باشد و لازم به ذکر است امکان فراموش شدن برخی از برند‌ های خوب که بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرند، در این متن وجود دارد از این رو امکان تغییر لیست بالا خارج از انتظار نیست.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

اجازه تحصیل در کانادا - درباره روند

اجازه تحصیل در کانادا - درباره روند

اجازه تحصیل در کانادا سندی است که دولت کانادا آن را صادر می کند که اجازه می دهد اتباع خارجی در موسسات و دانشگاه های کانادا تحصیل کنند . اکثر اتباع خارجی اجازه  تحصیل در کانادا را دارا می باشند . قبل از ارسال درخواست مطمئن شوید که همه اسناد مورد نیاز را در اختیار دارید . شما باید قبل از سفر به کانادا درخواست خود را ارائه دهید .

توجه داشته باشید که مجوز تحصیل در کشور کانادا شما ، ویزای تحصیلی شما نیست . با در اختیار داشتن آن به تنهایی ، اجازه ورود به کانادا را نخواهید داشت . همچنین ممکن است به یک ویزای اقامت موقت یا مجوز سفر الکترونیک نیز ، نیاز داشته باشید . اگر چنین است ، دولت کانادا آن را به عنوان بخشی از اپلیکیشن اجازه تحصیل در کانادا شما بررسی خواهد کرد .

1

مدت اقامت در کانادا با اجازه تحصیل چقدر است ؟

اعتبار اجازه تحصیل به اندازه طول دوره تحصیلی به علاوه 90 روز می باشد . این زمان اضافی به شما اجازه آماده شدن برای ترک کانادا یا ارائه درخواست اقامت در آن را ارائه می دهد .

اگر نمی توانید قبل از اعتبار اجازه تحصیل ، فارغ التحصیل شوید ، می بایست به عنوان یک دانشجو برای تمدید آن ، درخواست خود را ارسال نمایید .

اگر زودتر از زمان معمول فارغ التحصیل شوید ، اعتبار اجازه تحصیل در کانادا شما 90 روز پس از اتمام دوره به پایان می رسد . ( در این صورت تاریخ چاپ شده بر روی اجازه تحصیل مهم نیست )

شما در صورتی مطالعات خود را به پایان رسانیده اید اگر

  • در تاریخی که اولین اعلان از موسسه خود را دریافت می کنید (مانند ایمیل ، نامه ، متن ، و غیره) یا
  • هنگامی که مدرک ، دیپلم یا گواهی خود را دریافت می کنید .

شما باید تاریخی را که یکی از این ها را دریافت کرده اید ، اثبات کنید .

نکته : اگر تاریخ اولین اعلان دریافتی از دانشگاه را نتوانید اثبات کنید ، دولت کانادا از اولین تاریخ موجود در سند استفاده می کند . ممکن است لازم باشد این تاریخ را با موسسه شما مطابقت دهند .

اگر دارای پذیرش مشروط از دانشگاه های کانادا باشید ، دولت کانادا مجوز تحصیل در کانادا شما را برای مدت این دوره ها صادر می کند ( به ععنوان مثال دوره های زبان قبل از آغاز دوره اصلی ) . هنگامی که شما پذیرش دوره اصلی را اخذ کردید ، می توانید درخواست اقامت خود را به عنوان دانشجو از داخل کانادا اعمال کنید .

آیا می توانید در حین تحصیل در کانادا به خانه برگردید ؟

اگر می خواهید کانادا را در تعطیلات تحصیلی مانند تابستان ، تعطیلات زمستانی یا ... ترک کنید ، ممکن است مجبور باشید هنگام برگشت به کانادا ثبت نام خود در یک موسسه کانادایی را اثبات کنید . در این صورت :

  • باید مطمئن شوید که ویزای شما اعتبار دارد
  • و مجوز سفر الکترونیک شما ( eTA ) نیز کماکان اعتبار دارد .

برای کسب اطلاعات بیستر در این زمینه و مشاهده مقاله به صورت کامل  به وب سایت ما مراجعه فرمایید .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در متن رپرتاژ آگهی لینک آن قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.