ارزان‌ترین خودروهای 2016 را بشناسید
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

ارزان‌ترین خودروهای 2016 را بشناسید

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: خرید خودروی ارزان در اکثر موارد یک معامله‌ی سودآور به نظر می‌آید اما همیشه هم این‌گونه نیست. ما درباره‌ی خودروهای ارزان صحبت می‌کنیم. آیا درسی برای یادگرفتن وجود دارد؟ آیا خودروهای ارزانی که برخی خودروسازان ارزان می‌کنند کاملاً ارزشمند هستند؟
 
خودروهای ارزان‌قیمت صفرکیلومتر از گارانتی کارخانه و اعتمادی بالاتر سود می‌برند. البته که ارزان‌ترین خودروهای جدید در مقایسه با خودروهای کارکرده‌ی ارزان، راه و روشی متفاوت را برای خرید طلب می‌کنند. در بازار انگلستان حداقل 6 هزار پوند برای خرید ارزان‌ترین خودرو نیاز دارید و البته باید این را هم گفت که این مدل‌ها انتظارات کاملاً متفاوتی را ایجاد می‌کنند.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
خودروسازان مدل‌های پایه‌ی خودروهای ارزان را برای جلب‌توجه خریداران پیشنهاد می‌کنند و خریدار با مراجعه به نمایندگی‌ها و دیدن بروشورهای تبلیغاتی و همچنین نوشیدن یک فنجان قهوه تحت تأثیر قرار می‌گیرند و ممکن است که مدل گران‌تری را بخرند!
 
در بسیاری از نمونه‌ها، بزرگ‌ترین چالشی که خودروهای ارزان پیش روی خود می‌بینند، وجود خودروهای دست‌دوم با امکانات و تجهیزات بیشتر است که با قیمتی مشابه، عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند. در این‌گونه موارد برخی نشان و تجهیزات بیشتر را ترجیح داده و خودرویی دست‌دوم می‌خرند اما افرادی هم هستند که گارانتی و قابلیت اعتماد خودروی صفرکیلومتر را اولویت اصلی خود می‌دانند.
 
خب با این تفاسیر ما ارزان‌ترین خودروهای انگلستان را برای شما لیست کرده‌ایم. خودروهایی که هم اکنون در حال فروش هستند. البته درنظر داشته باشید که قیمت خودروها در انگستان بالاتر از قیمت جهانی همین خودروهاست. با ما همراه باشید.
 
1. داچیا ساندرو – 5995 پوند (8560 دلار)
 
داچیا در سال‌های اخیر موفقیت‌های عظیمی را تجربه کرده است. برند موردحمایت رنو با پیشنهاد محصولاتی ساده و کم حاشیه به همراه قیمت‌هایی شگفت‌انگیز خریداران را راضی نماید.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
ساندرو ارزان‌ترین خودروی انگلستان بوده اما سوپرمینی فول سایزی است که بسیاری از خودروهای شهری را پشت سر می‌گذارد. سادگی، راحتی و کاربردی بودن ساندرو موردعلاقه‌ی آن‌هایی است که خودروی بی حاشیه و بدون حیله‌ای را می‌خواهند.
فضای داخلی خودرو جادارتر از بسیاری از رقبای ساندرو است و هزینه‌های رانندگی خودرو هم پایین بوده و مسائل مکانیکی این خودرو نیز کم بوده که نشان می‌دهد ساندرو خودرویی قابل اعتماد است.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
ریشه‌های ساندرو به نسل دوم رنو کلیو معرفی شده در سال 1998 بازمی‌گردد. اگرچه که این سخن به معنی شاسی قدیمی خودرو است اما پیشرانه‌ی خودرو از برخی تکنولوژی‌های جدید رنو استفاده می‌کند و باعث می‌شود تا این خودرو بسیار کم‌مصرف و پاک باشد.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 

 
2. رنو توئیزی – 6895 پوند (9840 دلار)
 
آیا توئیزی یک خودرو است؟ این وسیله‌ی نقلیه‌ی دو سرنشینه ی کوچک 4 چرخ، شبیه کانسپت های آینده‌نگرانه‌ است و برای راندن آن نیازمند گواهینامه رانندگی هستید. مدل پایه‌ی این خودرو دومین مدل ارزان‌قیمت بوده و 6895 پوند قیمت دارد.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
توئیزی تنها 2.32 متر طول،1.19 متر پهنا و 1.46 متر ارتفاع دارد. توئیزی فاقد درب‌های جانبی است اما می‌توان درهای جانبی و پنجره‌های زیپی را برای آن سفارش داد. فضای بار 31 لیتری آن نیز تنها یک کیف‌دستی را در خود جای می‌دهد. علیرغم همه‌ی این موارد، توئیزی برای اکثر خریداران غیرعملی است.
 
توئیزی از پیشرانه‌ی الکتریکی 17 اسب بخاری با 57 نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کند و سقف سرعت آن به 80 کیلومتر در ساعت می‌رسد. شارژ خودرو با برق خانگی در سه ساعت و نیم صورت می‌گیرد. تریم های Urban،Colour و Technic برای خودرو قابل سفارش هستند و رنو یک نسخه‌ی تجاری از این خودرو را نیز ارائه می‌کند!
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 

 
3. داچیا لوگان – 6995 پوند (9990 دلار)
 
تعجبی ندارد که ساخته‌ی دیگری از داچیا را در این لیست ببینیم اما شوکه کننده آن است که لوگان MCV فضای بسیار زیادی را با پول پرداختی آن در اختیار شما می‌گذارد. لوگان ارزان‌ترین استیشن بازار انگلستان است و تریم پایه‌ی آن تنها 6995 دلار قیمت دارد.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
نقطه‌ضعف خودرو این است که با این مقدار پرداختی باید از مواردی چون شیشه‌های برقی، رادیو و پشت‌سری‌های عقب چشم‌پوشی کنید مگر اینکه بخواهید به‌صورت آپشن آن‌ها را سفارش دهید. مدل‌های سطح متوسط نیز قیمت زیر 8 هزار پوند دارند و از تجهیزات بیشتری سود می‌برند. مدل فول آپشن لوگان نیز حول‌وحوش 9 هزار پوند قیمت دارد.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
علیرغم این معامله‌ی ارزان، لوگان MCV هم شبیه سایر ساخته‌های این خودروساز است. لوگان سواری راحتی دارد و کنترل آن آسان است.
جذابیت دیگر این خودرو به کاربردی بودن آن بازمی‌گردد. لوگان فضای بار 573 لیتری دارد و اگر خواهان همین مقدار فضا در دیگر رقبا باشید، باید مبلغ بسیار زیادی را برای خودروهایی چون فولکس گل استیت و فورد فوکوس استیت بپردازید.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 

 
4. سوزوکی سلریو – 6999 پوند (9995 دلار)
 
این خودرو از اوایل سال 2015 در بازار حضور دارد و جایگزین هر دو خودروی شهری آلتو و اسپلش شده است. فضای داخلی سلریو بزرگ‌تر از اشکودا سیتی گو بوده و تجهیزات استاندارد بیشتری را نسبت به هیوندای i10 ارائه می‌دهد و هزینه‌های سواری آن از سئات Mii کمتر است. این آغاز خوبی است اما کیفیت و تجربه رانندگی سلریو در مرتبه‌ی پایینی قرار دارد.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
قیمت خودرو از زیر 7 هزار پوند آغاز می‌شود و همه‌ی مدل‌ها به رینگ آلیاژی، سیستم تهویه، اتصال بلوتوث و رادیوی DAB مجهزند. با پرداخت مبلغ اضافی می‌توانید تریم SZ4 با شیشه‌های عقب برقی و سیستم صوتی با 4 بلندگو را به دست آورید. کیفیت خودرو در حد رقبای اروپایی نیست اما هیچ خودروی شهری موجود در بازار چنین تجهیزاتی را با این قیمت ارائه نمی‌کند.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
پیشرانه‌ی 3 سیلندر بنزینی خودرو هم کم‌مصرف بوده و در هر صد کیلومتر 3.5 لیتر سوخت می‌سوزاند. همان‌طوری که انتظار دارید، پرفورمنس اولویت اصلی خودرو نیست و سلریو برای شهر طراحی شده است.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 

 
5. پروتون ساوی – 7995 پوند (11400 دلار)
 
قلب تپنده‌ی این خودرو پیشرانه‌ی 1.2 لیتری ساخت رنو است و با این قیمت کارایی برجسته‌ای را ارائه می‌دهد. سواری ساوی در اکثر اوقات پذیرفتنی است.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
با کابینی جادار و موقعیت رانندگی مناسب، این خودروساز مالزیایی می‌تواند یک برنده باشد. متأسفانه کوچک‌ترین پروتون در جنبه‌های کلیدی‌ای چون کیفیت ساخت ناامیدکننده عمل می‌کند و گیربکس این خودرو نیز یکی از بدترین نمونه‌های آزمایش شده است.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
پروتون ساوی ارزان و کاربردی است؛ چیز دیگری وجود ندارد.
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 
ارزان‌ترین خودروهای جدید سال 2016
 

 



:: برچسب‌ها: ارزان‌ترین خودروهای 2016 را بشناسید , ارزان‌ترین خودروهای 2016 , ارزان‌ترین خودروهای سال 2016 , ارزان‌ترین خودروهای سال , لیست ارزان‌ترین خودروهای 2016 , ارزان قیمت ترین خودرو های 2016 , ارزان قیمت ترین خودرو ها , ارزان قیمت ترین خودرو های سال , قیمت روز خودرو, قیمت خودرو, قیمت لحظه ای خودرو, قیمت خودرو, قیمت خودروها وارداتی, قیمت خودروهای داخلی, قیمت خودرو دست دوم, قیمت خودرو خارجی, قیمت خودروهای پلاک اروند, قیمت خودرو ایران خودرو, قیمت خودرو لیفان, قیمت خودرو در دبی, قیمت خودرو منطقه آزاد انزلی, قیمت خودرو جیلی, قیمت خودرو دنا, قیمت خودروی سابرینا, قیمت خودروی ریو, قیمت خودروهای وارداتی, قیمت خودروهای سایپا, قیمت خودروهای ایران خودرو, ,


ن : khashayars

فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017

zoomit.ir - مهرداد عیسی لو: پورشه به تازگی از نسل جدید پانامرا رونمایی کرده است، خودرویی فوق‌العاده که ترکیبی از راحتی و عملکرد یک سدان لوکس را به همراه سرعت و چابکی خودروی اسپرت ممتاز، به همراه دارد. صرفنظر از تمامی نظرات، صحت عملکرد چنین ترکیبی مستلزم بکارگیری سطح بالایی از فناوری است و البته،پورشه مدعی است که پانامرا ۲۰۱۷ از فناوری‌های منحصر به فردی بهره می‌برد. اما آیا این ادعا صحت دارد؟ 
 
با فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 آشنا شوید
 
هنگامی که صحبت از نوآوری در جهت دستیابی به موفقیت در مسابقات باشد، پورشه یقینا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اما پانامرا چیزی فراتر از یک غول پیست است. پانامرا ۲۰۱۷ قرار است تا خودرویی GT با عملکرد حرکتی بالا و امکانات رفاهی متعددی باشد. به موارد بالا یک برچسب قیمتی ۱۰۱٫۰۴۰ دلاری را نیز برای مدل پایه‌ی پانامرا 4S اضافه کنید تا به این ترتیب متوجه شوید که با محصولی همه کاره و گرانقیمت مواجه هستید.
 
با فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 آشنا شوید
 
اما نسل جدید پانامرای از لحاظ فناوری چه از حیث کابین و چه از حیث بخش فنی، چه فناوری‌های جدیدی را به همراه دارد؟ در ادامه می‌توانید بخشی از نوآوری‌های به کار رفته در پرچمدار پورشه را مشاهده کنید.
 
فناوری‌های مرتبط با سرعت
 
با فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 آشنا شوید
 
با توجه به ماهیت خودروهای پورشه، در ابتدا در خصوص عواملی که باعث سریع شدن پانامرا می‌شوند صحبت خواهیم کرد؛ مهم‌ترین عامل، پیشرانه‌ی بروزرسانی شده‌ی این خودرو است.
 
سه نوع پیشرانه برای این خودرو در نظر گرفته شده است که هر سه به صورت توربوشارژ بوده و از سیستم‌ چهارچرخ محرک (AWD) و جعبه دنده‌ی هشت سرعته‌ی PDK بهره می‌برند.
 
مدل پایه‌ی 4S از یک پیشرانه‌ی ۲.۹ لیتری و شش سیلندر بهره می‌برد که قادر به تولید ۴۴۰ اسب بخار قدرت در دور موتور ۵۶۵۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۴۰۶ پوند – فوت در ۱۷۵۰ دور بر دقیقه است. بنابراین در پانامرای نسل جدید شاهد افزایش قدرت به میزان ۲۰ اسب بخار و گشتاور به میزان ۲۲ پوند – فوت نسبت به نسل قبل هستیم. این خودرو ظرف مدت ۴.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن حدود ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت است و میزان مصرف سوخت خودرو نیز به میزان ۱۱ درصد بهبود یافته است.
 
در مرحله‌ی بعد، نوبت به پانامرا توربو می‌رسد؛ در این مدل از یک پیشرانه‌ی ۴ لیتری و هشت سیلندر استفاده شده که قادر به تولید ۵۵۰ اسب بخار قدرت در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه و ۵۶۸ پوند - فوت گشتاور در دور موتور ۱۹۶۰ دور بر دقیقه (۳۰ اسب بخار و ۵۲ پوند - فوت بیشتر از نسل قبل).  مدت زمان لازم برای پانامرا توربو جهت رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون برابر با ۳.۸ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز تقریبا ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت است. به لطف سیستم‌هایی مانند کنترل تطبیقی سیلندر، که به موجب آن تعداد سیلندرهای فعال حین گشت و گذار به نصف کاهش می‌یابد، در این مدل نیز شاهد کاهش میزان مصرف سوخت به میزان ۱۱ درصد هستیم.
 
با فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 آشنا شوید
 
و در نهایت نیز به مدل 4S دیزل که به یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر دیزلی مجهز شده است، می‌رسیم. این پیشرانه قادر به تولید ۴۲۲ اسب بخار قدرت در دور موتور ۳۵۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور شگفت انگیز ۶۲۷ پوند – فوت در دور موتور ۱۰۰۰ دور بر دقیقه است. این مشخصات، پیشرانه‌ی یاد شده را به قدرتمندترین پیشرانه‌ی دیزلی بدل کرده که تا کنون در یک خودروی پورشه استفاده شده است. پانامرا 4S دیزل همچنین با حداکثر سرعت ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت، عنوان سریع‌ترین خودروی دیزل دنیا را نیز در اختیار دارد. برای حفظ روند شتاب، در این خودرو از سیستم توربوشارژ ترتیبی استفاده شده است؛ به این ترتیب که توربوی دوم در دور موتور ۲۷۰۰ دور بر دقیقه فعال می‌شود.
 
با فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 آشنا شوید
 
از ویژگی‌های برجسته‌ی این پیشرانه‌ها می‌توان به توربوهایی اشاره کرد که در داخل بانک‌های سیلندر V شکل نصب شده و موجب کاهش پایپینگ و افزایش پاسخ دهی دریچه‌ی گاز می‌شود. در هر سه مدل حالت‌های متعدد رانندگی در نظر گرفته شده که توسط حلقه‌‌ی چرخان تعبیه شده بر روی غربیلک فرمان، قابل انتخاب هستند، این حلقه از خودروی 918 اسپایدر الهام گرفته شده است. علاوه بر این، باید به گزینه‌ی انتخابی اسپرت کرونو پکیج اشاره کرد که شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودروها را به میزان ۰.۲ ثانیه بهبود می‌بخشد.
 
با فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 آشنا شوید
 
ویژگی قابل ذکر دیگر، سیستم تعلیق بادی و تطبیقی سه محفظه‌ای جدیدی است که در داخل مجموعه‌ی قابلیت‌های معمول دستیار رانندگی پورشه (مدیریت تعلیق فعال پورشه، کنترل دینامیک شاسی پورشه ، جهت دهی گشتاور پورشه و غیره) جای گرفته است. در بخش انتهایی خودرو نیز شاهد بکارگیری سیستم فرمان‌پذیری محور عقب هستیم که پیش از این نیز در خودروهای 918 اسپایدر و 911 توربو استفاده شده بود.
 
و سیستم کنترل شاسی 4D نیز با پایش اطلاعات سیستم‌های مختلف شاسی و بهینه کردن آن‌ها، ارائه‌ی بهترین عملکرد را تضمین می‌کند.
 
فناوری‌های مرتبط با کنترل
 
با فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 آشنا شوید
 
پس از فناوری‌های مرتبط با سرعت، اجازه دهید نگاهی به داخل کابین داشته باشیم. پورشه مدعی است که تعداد قابل توجهی از کلید‌های فیزیکی داخل کابین پانامرا را حذف کرده و آن‌ها را با پنل‌های لمسی در قسمت جلو و عقب کابین جایگزین ساخته است. در قسمت میانی داشبورد صفحه‌ نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی نصب شده است که در مواردی چون سرگرمی، موقعیت‌یابی و یکپارچه‌سازی تلفن هوشمند (اپل کارپلی نیز شامل می‌شود) بکار می‌رود. سیستم کنترل صدای جدید نیز در داخل کابین پانامرا تعبیه شده است.
 
در پشت غربیلک فرمان دو صفحه نمایش ۷ اینچی قرار گرفته است که اطلاعات مورد نیاز راننده در آن‌ها به نمایش در می‌آید. در بین این دو صفحه نمایش، یک سرعت سنج آنالوگ بزرگ قرار گرفته است.
 
فناوری‌های مرتبط با ایمنی و راحتی
 
با فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 آشنا شوید
 
پورشه برای مواردی که شما از راندن پانامرای جدید خود خسته شده‌اید نیز قابلیت جدیدی را موسوم به Porsche InnoDrive در نظر گرفته است. علاوه بر قابلیت استاندارد سیستم کروز کنترل تطبیقی، سیستم جدید InnoDrive با استفاده از داده‌های موقعیت‌یابی، رادار و فیدهای ویدئویی، ورودی دریچه‌ی گاز، ترمز و انتخاب دنده را به تناسب وضعیت جاده‌ی پیش رو، بهینه‌سازی می‌کند.
 
علاوه بر موارد یاد شده، پانامرای جدید از قابلیتی موسوم به دستیار دید در شب (Night Vision Assistant)، بهره می‌برد که با استفاده تصویربرداری حرارتی انسان‌ها و حیوانات را در کنار جاده مشخص کرده و به راننده هشدار می‌دهد. در کنار این موارد نوعی از چراغ‌های جلوی LED وجود دارد که قادر است تا به صورت لحظه‌ای عابرین پیاده‌ای را که خارج از محدوده‌ی عادی پرتوهای نور چراغ‌ها، قرار گرفته‌اند، مشخص کند؛ این چراغ‌ها به صورت آپشن در دسترس هستند.
 
نتیجه‌گیری
 
با فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 آشنا شوید
 
بطور کلی پورشه قابلیت‌های بسیار خوبی را برای نسل جدید پانامرا در نظر گرفته است. اما به سختی می‌توان آن‌ها را بدیع و نوآورانه خطاب کرد. پیشرانه‌ها، جدید و بهبود یافته هستند، اما به واقع تفاوت چندانی با نسل اول خود ندارند. دیگر قابلیت‌های مرتبط با سرعت، نظیر محور عقب فرمان‌پذیر را می‌توان در یک 911 مدرن نیز مشاهده کرد، در حالی که بقیه‌ی موارد نیز از آئودی به امانت گرفته شده‌اند.
 
البته، این موضوع هنگامی که بهترین‌های دنیا را در قالب یک بسته‌ی بروزرسانی شده، عرضه می‌کنید، چندان هم تعجب برانگیز نیست.
 
با فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 آشنا شوید
 
با این وجود باید سیستم Porsche InnoDrive را یک استثنا دانست. این شرکت، سال گذشته با پیش نمایش سیستم یاد شده، وعده‌ی متحول ساختن عملکرد آن در دنیای خودروهای خودران را داد. برای پی بردن به اینکه آیا فناوری جدید پورشه به حداکثر توانایی خود دست یافته است یا خیر، باید منتظر بررسی‌های بیشتر باشیم، اما بنظر می‌رسد که پانامرا در زمینه‌ی عملکرد رانندگی خودکار به تکامل رسیده باشد.


:: برچسب‌ها: فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا 2017 , فناوری پورشه پانامرا 2017 , فناوری های پیشرفته پورشه پانامرا , نوآوری در پورشه پانامرا 2017 , پورشه پانامرا , اطلاعات پورشه پانامرا , قیمت پورشه پانامرا 2017 , قیمت پورشه پانامرا 2016 , قیمت پورشه پانامرا جدید , قیمت خودرو لوکس , قیمت پورشه در ایران , قیمت پورش در ایران , پورش پانامرا 2016 , پورش پانامرا , قیمت روز خودرو, قیمت خودرو, قیمت لحظه ای خودرو, قیمت خودرو, قیمت خودروها وارداتی, قیمت خودروهای داخلی, قیمت خودرو دست دوم, قیمت خودرو خارجی, قیمت خودروهای پلاک اروند, قیمت خودرو ایران خودرو, قیمت خودرو لیفان, قیمت خودرو در دبی, قیمت خودرو منطقه آزاد انزلی, قیمت خودرو جیلی, قیمت خودرو دنا, قیمت خودروی سابرینا, قیمت خودروی ریو, قیمت خودروهای وارداتی, قیمت خودروهای سایپا, قیمت خودروهای ایران خودرو, ,


ن : khashayars

بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (سری دوم)

وب سایت پدال - مسعود انیس حسینی: در قسمت اول مطلب بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس، تعدای از این خودروها را مرفی کردیم. اینک در قسمت دوم و معرفی سایر خودروهای مهم کامپکت لوکس با ما همراه باشید.
 
۷) آئودی Q5
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
Q5 به شکلی ظریف و هوشمندانه، یک شاسی انعطاف‌پذیر را با کارآیی بالا و قابلیت‌های رانندگی در تمام شرایط آب‌وهوایی ترکیب کرده است. گزینه‌های پیشرانه در این مدل شامل یک موتور چهار سیلندر توربوی نه چندان سریع و یک موتور سرسخت‌تر V-6 با سوپرشارژر و قدرت ۲۷۲ اسب‌بخار می‌شوند. این در حالی است که یک نسخه هیبرید نیز برای این مدل درنظر گرفته شده که البته بهای گزافی باید برای آن پرداخت. یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز به صورت استاندارد در آئودی Q5 ارائه می‌شوند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
به سبک سایر محصولات آئودی، Q5 نیز در سطح بسیار بالایی طراحی شده و کیفیت ساخت بسیار خوبی در آن به کار رفته است. سیستم اطلاعات و سرگرمی در این مدل، در زمره راحت‌ترین و منطقی‌ترین سیستم‌هایی است که در این کلاس وجود دارد. البته آئودی Q5، یک خودروی واقعاً اسپورت محسوب نمی‌شود؛ مخصوصاً با سیستم فرمان کرخت و بی‌حس، و میزان قابل‌توجهی از لغزش بدنه . برای داشتن یک خودروی اسپورت واقعی، شاید باید به سراغ مدل SQ5 با قدرت ۳۵۴ اسب‌بخار بروید.
 

 
۶) کادیلاک XT5
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
چه در حال گذر از خیابان آن را ببینید یا به صورت پارک‌شده در یک مکان خاص، در هر حال، مدل جدید XT5 نیمرخ بسیار جذابی دارد؛ چیزی بسیار فراتر از مدل SRX قبلی. ساختار سبک‌وزن در این خودرو موجب یک هندلینگ چالاک شده، ولی در عین حال، واکنش پدال در ترکیب موتور ۳۱۰ اسب‌بخاری V-6 و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک چندان قابل‌توجه نیست. میزان مصرف سوخت در سطحی مشابه سایر رقبای چهار سیلندر توربو در این کلاس قرار دارد. همچنین این مدل در حالت استاندارد، به صورت دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود و مشتریان امکان انتخاب آپشن دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک را دارند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
کابین زیبای کادیلاک XT5 دارای صندلی‌های عقب با قابلیت خم‌شدن به عقب و حرکت طولی است. این صندلی‌های می‌توانند با نسبت 40/20/40 جمع شوند و به این وسیله فضای بیشتری ایجاد کنند. از جمله تجهیزات در دسترس در XT5 می‌توان به امکان ارتباط 4G در وای‌فای داخلی خودرو، سیستم‌عامل‌های اپل کارپلی و اندروید اتو، یک نمایشگر بزرگ لمسی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی اشاره کرد؛ امکاناتی که باعث می‌شوند که کادیلاک نسبت به ادعای ارائه یک مدل با تکنولوژی سطح بالا، حق داشته باشد.
 

 
۵) ب‌ام‌و X4
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
ب‌ام‌و مدل X4 خود را که در واقع یک نسخه فست‌بک از X3 است، یک «کوپه ۴ در» می‌نامد؛ موضوعی که بیشتر به معنای ارتفاع سقف پایین و یک فضای خودمانی‌تر در داخل کابین، مخصوصاً در صندلی‌های عقب است. با اینکه ب‌ام‌و X4 ویژگی‌های کاربردی کمتری دارد و دید راننده نسبت به محیط پیرامون، شرایط چندان مناسبی ندارد، ولی مسلماً این خودرو در شلوغی ترافیک، بسیار بیشتر از مدل سنتی هم‌خانواده خود به چشم می‌آید.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
گزینه‌های پیشرانه عبارتند از یک موتور چهار سیلندر توربو با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار، یک موتور شش سیلندر توربو با قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار. علاوه بر اینها، نسخه M40i با قدرت ۳۵۵ اسب‌بخار، سیستم لانچ کنترل، دیسک‌های ترمز بزرگتر در جلو، چرخ‌های ۱۹ اینچی و یک سیستم تعلیق با تنظیمات اسپورت در دسترس قرار می‌گیرد. تمام مدل‌های X4 از ترکیب گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک استفاده می‌کنند. دینامیک رانندگی در این خودرو، در سطح بسیار بالایی است؛ ویژگی‌ای از محصولات ب‌ام‌و که به کراس‌اورهای این برند نیز کشیده شده است. ب‌ام‌و X4 در دو رده پایین‌تر از مدل مشابه مکانیکی X3 قرار می‌گیرد که این موضوع بیشتر به خاطر قابلیت‌های کاربردی کمتر در اثر استفاده از شیب بیشتر در سقف است.
 

 
۴) مرسدس‌بنز کلاس GLC
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
اگر تصور کنیم که یک سدان کلاس C بر روی نوک پنجه‌های خود بایستد، در این حالت یک کراس‌اور کامپکت لوکس کلاس GLC مرسدس‌بنز را خواهیم داشت که بیشتر ویژگی‌های طراحی خارق‌العاده داخلی خود را از سدان هم‌خانواده خود گرفته است. در این خودرو مجموعه‌ای از امکانات استاندارد ایمنی و تکنولوژیک در دسترس قرار می‌گیرد؛ از جمله سیستم دستیار جلوگیری از برخورد و کراس‌ویند، یک سیستم تعلیق انطباقی و یک استارت بدون کلید.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
GLC300 مجهز به یک موتور توربوی ۲ لیتری است که قدرتی به میزان ۲۴۱ اسب‌بخار تولید می‌کند و با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و پدل‌شیفتر همراه است. امکان انتخاب آپشن دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک برای مشتریان وجود دارد که برای ساکنان مناطق با زمستان سرد و پُر از برف ضروری است. در غیر این صورت، GLC به صورت دیفرانسیل عقب ارائه می‌شود. صندلی‌ها، شرایط راحتی دارند و سکوت و آرامش مناسبی در کابین حکمفرماست؛ درست به همان گونه از یک مرسدس‌بنز انتظار می‌رود.
 

 
۳) ب‌ام‌و X3
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
X3 ترکیبی از ویژگی‌های کاربردی در یک کراس‌اور را با تجربه لذت‌بخش رانندگی در یکی از سدان محبوب دنیای خودرو، یعنی ب‌ام‌و سری 3 در اختیار قرار می‌دهد. برای این مدل، سه گزینه پیشرانه توربو درنظر گرفته شده است؛ یک ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار، یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر با قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار و یک موتور دیزلی چهار سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۱۸۰ اسب‌بخار که بیشتر از آن‌ که بخواهد تجربه رانندگی مناسب ارائه کند، به بهبود مصرف سوخت توجه داشته است.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
همانند گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، سیستم دیفرانسیل عقب نیز به صورت استاندارد در ب‌ام‌و X3 عرضه می‌شود. با این حال، تمام مدل‌ها به غیر از مدل پایه، از سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک ب‌ام‌و ایکس‌درایو استفاده خواهند کرد. لیست آپشن‌ها در این خودرو بسیار طولانی است، ولی شاید بسیاری از علاقه‌مندان به رانندگی، به پکیج «داینامیک هندلینگ» توجه خاصی داشته باشند.
 

 
۲) پورشه ماکان
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر پورشه کاین بخواهد منقبض شود، به چه شکلی در خواهد آمد؟ نتیجه احتمالاً مدل ماکان خواهد بود. ماکان ساختار اصلی خود را با آئودی Q5 مشترک است، ولی در عین حال نسخه‌های سطح بالای S، GTS و توربو، به لطف استفاده از موتور دو توربوشارژر V-6، به‌ترتیب با قدرت‌های خروجی ۳۴۰، ۳۶۰ و ۴۰۰ اسب‌بخار، از چابکی و قابلیت‌های بیشتری برخوردارند. تمام نسخه‌های ماکان به صورت دو دیفرانسیل هستند و برای انتقال قدرت، از یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک بهره می‌برند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
با این حال، حسّ کرختی موجود در سیستم فرمان پدال ترمز نرم، مواردی هستند که کمتر در محصولات پورشه مشاهده می‌شود. در مقابل، قیمت‌گذاری چیزی است که به مانند سایر مدل‌های این کمپانی است. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در مدل ۲۰۱۷، با اضافه شدن یک مدل پایه با موتور چهار سیلندر توربو با قدرت ۲۵۲ اسب‌بخار، سطح نخست قیمت پورشه ماکان به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته و به ۴۸ هزار و ۵۵۰ دلار رسیده است. امّا همین قیمت را می‌توان با انتخاب آپشن‌های مختلف، به‌سرعت به دو برابر افزایش داد. در نهایت، ماکان یک کراس‌اور لوکس با رانندگی لذت‌بخش است که محبوبیت زیادی در بین علاقه‌مندان دارد.
 

 
۱) جگوار اف-پیس
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
اف-پیس مدلی است که استایل جذاب و ورزشکارانه جگوار به یک کلاس پرفروش‌ در بازار خودرو وارد کرده است. گزینه‌های پیشرانه در این مدل شامل یک موتور استاندارد ۳۴۰ اسب‌بخاری یا ۳۸۰ اسب‌بخار سوپرشارژر V-6 است. هر کدام از این موتورها با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک همراه می‌شوند. این در حالی است که یک نسخه دیزلی نیز برای آینده برنامه‌ریزی شده است.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت دوم)
 
عناصر آلومینومی در این خودرو، موجب ایجاد یک ساختار صلب شده‌اند. سیستم فرمان تیز و کنترل فوق‌العاده بدنه، از مواردی هستند که اعتماد به نفس بسیار خوبی را برای راننده ایجاد می‌کنند. کابین اف‌-پیس فضای جادار و گسترده‌ای دارد و میزان فضای حمل وسایل نیز مناسب است. این در حالی است که ارتقای سیستم اطلاعات و سرگرمی، بالاخره باعث شده که این سیستم از واکنش‌های سریعتری برخوردار شود. اولین شاسی‌بلند جگوار، تا به اینجا، بهترین نمونه در کلاس خودرویی‌اش بوده و توانسته در صدر این لیست قرار بگیرد.


:: موضوعات مرتبط: اطلاعات خودرو ها، ،
:: برچسب‌ها: بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس , بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور , بهترین کراس‌اورهای لوکس , کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس , کراس‌اورهای جمع‌و‌جور , کراس‌اورهای لوکس , اطلاعات کراس اور , خودرو کراس اور , کراس اور چیست , قیمت روز خودرو, قیمت خودرو, قیمت لحظه ای خودرو, قیمت خودرو, قیمت خودروها وارداتی, قیمت خودروهای داخلی, قیمت خودرو دست دوم, قیمت خودرو خارجی, قیمت خودروهای پلاک اروند, قیمت خودرو ایران خودرو, قیمت خودرو لیفان, قیمت خودرو در دبی, قیمت خودرو منطقه آزاد انزلی, قیمت خودرو جیلی, قیمت خودرو دنا, قیمت خودروی سابرینا, قیمت خودروی ریو, قیمت خودروهای وارداتی, قیمت خودروهای سایپا, قیمت خودروهای ایران خودرو, قیمت کراس اور ,


ن : khashayars

بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (سری اول)

وب سایت پدال - مسعود انیس حسینی: شاسی‌بلند-کراس‌اورها رفته‌رفته بخش عمده‌ای از خودروهایی هستند که در جاده‌ها وخیابان‌ها تردد می‌کنند و به نظر می‌رسد که این روند ادامه داشته باشد.  بخشی از بازار که قبلاً‌به سدان‌های لوکس جمع‌وجور اختصاص داشته، اینکه تحت نفوذ کراس‌اورها قرار گرفته است. هر مشتری در بازار خودرو، فارغ از بودجه و ذائقه‌ای که برای خرید دارد، می‌خواهد یکی از این شاسی‌بلندهای کاربردی و احتمالاً عضلانی را داشته باشد. انتخاب‌های متنوع پیش‌روی این مشتریان در بازار، کم نیستند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
در ادامه، بهترین مدل‌های ۲۰۱۶ یا 2017 از کراس‌اورهای لوکس کامپکت را که هم‌اکنون در بازار خودرو در دسترس هستند، مرور می‌کنیم.
 
۱۵) کادیلاک SRX
 
>کادیلاک SRX یک گزینه پیشرو در کلاس خودرویی‌ای است که قبلاً توسط مدل محافظه‌کارانه لکسس RX پایه‌گذاری شده است. خریداران می‌توانند از بین دو نوع سیستم دیفرانسیل جلو و تمام‌چرخ متحرک، و همین‌طور دو آپشن مختلف سیستم تعلیق با درجه صلبیت متفاوت، انتخاب خود را داشته باشند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
تعویض دنده‌ها در گیربکس‌ ۶ دنده اتوماتیک، گاهی اوقات آن‌چنان نرم نیست و موتور ۳/۶ لیتری V6 سر و صدای زیادی در هنگام شتاب‌گیری ایجاد می‌کند. این در حالی است که در سرعت‌های معمول، کابین SRX از شرایط آرام و ساکتی برخوردار است.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
SRX علی‌رغم سطح عملکرد پایین‌تر نسبت به سایر رقبا، به عنوان گزینه محبوب در بین مشتریان کراس‌اورها مطرح است. با این حال، رابط کاربری اعصاب‌خردکن در نمایشگر لمسی و تجربه رانندگی ناامید کننده، موضوعاتی نیستند که بتوان به‌سادگی از کنار آنها گذشت. مدل ۲۰۱۶، آخرین نسخه از کادیلاک SRX خواهد بود و قرار است که با مدل جدید XT5 جایگزین گردد. بنابراین، احتمالاً نمایندگی‌های کادیلاک ظرفیت مذاکره بیشتری را در هنگام معامله داشته باشند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 

 
۱۴) ولوو XC70
 
XC70 چیزی بین یک شاسی‌بلند و یک استیشن‌واگن است، امّا ولوو علاقه دارد که آن را با عنوان یک «شاسی‌بلند» ارائه کند؛ هر چند که این مدل قرابت بیشتری با یک «استیشن‌واگن» دارد. گزینه‌های پیشرانه از یک موتور توربوی چهار سیلندر با حجم ۲ لیتر و قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار شروع می‌شود که با استفاده از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، قدرت خود را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. اگر بخواهید یک مدل دو دیفرانسیل داشته باشید، یک موتور توربوی پنج سیلندر دریافت می‌کنید که قدرتی برابر ۲۵۰ اسب‌بخار تولید می‌کند و با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه است.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
فاصله خودرو از سطح زمین به میزان مناسب ۲۱۱ میلی‌متر است. امّا این حقیقت که XC70 یک نسخه «قدبلندتر» از V70 واگن است، به این معناست که ارتفاع رانندگی در این مدل به اندازه رقیبانش نیست. به سبک سایر محصولات ولوو، مجموعه‌ای از امکانات ایمنی در دسترس قرار می‌گیرند؛ از جمله سیستم ترمز اضطراری که می‌توان از بسیاری از برخوردها با وسایل نقلیه دیگر و عابران پیاده جلوگیری کند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 

 
۱۳) ولوو XC60
 
XC60 به عنوان یک گزینه جذاب برای آلمانی‌های حاضر در این کلاس، یک خودروی اسپورت محسوب نمی‌شود، ولی از یک سواری راحت، یک کابین هوشمند و مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های ایمنی برخوردار است. نسخه‌های دیفرانسیل جلو از این مدل، یک متور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار دریافت می‌کنند و این در حالی است که یک موتور توربوی ۲/۵ لیتری پنج سیلندر به همراه سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک عرضه می‌شود.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
همچنین خریداران مدل‌های دو دیفرانسیل می‌توانند از یک موتور با توربوشارژر و سوپرشارژر  ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۳۰۲ اسب‌بخار نیز استفاده کنند. هر دو نوع موتور چهار سیلندر در کنار یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و موتور پنچ سیلندر در کنار یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در دسترس قرار می‌گیرند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
سبک اسکاندیناوی و مجموعه‌ گسترده‌ای از تجهیزات ایمنی باعث می‌شود که مالکان XC60 احساس راحتی و امنیت مناسبی داشته باشند. شاید یکی از نقاط ضعف پیشرانه محجوب XC60، سیستم استاپ‌-استارت اتوماتیک باشد که برای کاهش مصرف سوخت استفاده می‌شود؛ سیستمی که عملکرد آن کاملاً قابل‌لمس است و البته، خوشبختانه می‌توان ‌آن را از کار انداخت. قرار گرفتن این مدل از ولوو در نزدیکی‌های پایین‌ترین رده کلاس خودرویی، احتمالاً به این دلیل است که مدت زیادی از معرفی آن در سال ۲۰۰۹ می‌گذرد.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 

 
۱۲) اینفینیتی QX50
 
یک سواری آرام و خونسرد، شاسی متعادل و یک پیشرانه کاریزماتیک به QX50 کمک می‌کند تا گزینه‌ای ورزشکارانه برای مشتریان باشد. شاید تنها در چیزی که در میان، درنظر گرفته نشده، ارتباط مؤثر فرمان است. یک موتور ۳/۷ لیتری V-6 با قدرت ۳۲۵ اسب‌بخار و یک سیستم گیربکس خشک ۷ سرعته اتوماتیک، تنها گزینه پیشرانه QX50 را تشکیل می‌دهند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
این مدل در حالت استاندارد به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود و این در حالی است که امکان انتخاب دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز وجود دارد. QX50 که قبلاً دارای کابین مجهزی بوده، برای مدل ۲۰۱۶ طول بیشتری پیدا کرده و در نتیجه، میزان فضای پاها در عقب به میزان ۱۰۴ میلی‌متر افزوده شده است.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
صفحه نمایش ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی اینفینیتی QX50 از بسیاری از نمونه‌های مشابه در مدل‌های رقیب کوچکتر است و همین‌طور، طرح‌های گرافیکی در آن قدیمی به نظر می‌رسند. این در حالی است که آپشن‌هایی مانند سیستم راهبری، کروز کنترل انطباقی و هشدار برخورد از جلو، موقعیت مناسبی را برای آن ایجاد می‌کنند. امّا در هر صورت، QX50 نیاز به یک بازنگری کامل در طراحی خود دارد تا بتواند همچنان در صحنه رقابت باقی بماند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 

 
۱۱) آکورا RDX
 
RDX برای کسانی که برای ویژگی‌های چون راحتی، ایمنی و تکنولوژی بیشتر از دینامیک رانندگی، ارزش قائل هستند، یک کراس‌اور لوکس محسوب می‌شود. در این مدل، موتور ۳/۵ لیتری V-6 قدرتی معادل ۲۷۹ اسب‌بخار تولید می‌کند و چرخ‌های جلو را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به همراه پدل‌شیفتر به حرکت می‌اندازد. سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به صورت یک آپشن عرضه می‌شود.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
آکورا RDX مصرف سوخت مناسبی دارد و شاسیِ آن برای یک رانندگی آرام تنظیم شده است. همچنین تجهیزات ایمنی هوشمندی شامل کروز کنترل انطباقی و هشدار برخورد از جلو در این مدل ارائه شده‌اند. آنچه در اینجا فراموش می‌شود، نبود هر گونه علاقه به رانندگی محصولات آکورا ست که باعث می‌شود که RDX نتواند در رده‌های بالایی کلاس خودرویی‌اش حضور داشته باشد.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 

 
۱۰) لندروور دیسکاوری اسپورت
 
طراوت بیشتر در چهره ظاهری دیسکاوری اسپورت باعث می‌شود که برخی قابلیت‌های مهم این خودرو در خارج از جاده، از نگاه‌ها پنهان باقی بماند؛ موضوعی که باعث می‌شود که این مدل از بسیاری از رقبایش متمایز شود. البته شاید یک موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار و یک گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته شاید همیشه زوج خوشبختی نباشند؛ چرا که برخی اوقات واکنش‌ها نسبت به پدال گاز با اندکی تأخیر همراه است. لندروور دیسکاوری اسپورت در حالت استاندارد، به صورت دو دیفرانسیل است و این در حالی است که یک سیستم ۴ حالته «واکنش به مسیر»، آن را برای حالت‌های مختلف، اعم از ماسه، برف، سنگ و گِل، آماده می‌کند.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
در دیسکاوری اسپورت امکان انتخاب آپشن ردیف سوم صندلی‌ها با ابعاد کوچک وجود دارد که ظرفیت خودرو به صورت اسمی، به ۷ سرنشین می‌رساند. در حالی ردیف سوم صندلی‌ها ممکن فضای خفه‌کننده‌ای داشته باشد، ولی صندلی‌های ردیف دوم شرایط مناسبی دارند. هندلینگ  دیسکاوری اسپورت با سایر رقبا قابل‌مقایسه است، ولی وضعیت سواری ممکن است چندان راحت نباشد؛ به‌ویژه با استفاده از چرخ‌های ۲۰ اینچی.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
نمایشگر لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی، شرایط متوسطی دارد و نسبت به برخی از سیستم‌های مشابه مدل‌های رقیب، در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 

 
۹) لینکلن MKX
 
MKX با استفاده از یک طراحی منحصر به فرد در بدنه و سطح بالای تجهیزات استاندارد، سعی بر این دارد که خود را از فورد اِج متمایز کند؛ مدلی که بر اساس آن ساخته شده است. پیشرانه استاندارد این مدل، یک موتور ۳/۷ لیتری V-6 با قدرت ۳۰۳ اسب‌بخار است و این در حالی است که امکان استفاده از آپشن دو توربوشارژر ۲/۷ لیتری V-6 با قدرت ۳۳۵ اسب‌بخار نیز وجود دارد. هر دوی این موتورها با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه خواهند شد که به صورت استاندارد، قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد. سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک در این مدل به صورت آپشن عرضه می‌شود.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
کابین MKX مملو از امکانات لاکچری است؛ از جمله صندلی‌های نرم چرمی و یک آپشن سیستم صوتی Revel با ۱۹ اسپیکر. البته برخی لبه‌های سخت نیز در طراحی کابین یافت می‌شوند. همچنین این کابین سکوت و آرامش مناسبی دارد؛ موضوعی که به لطف استفاده از شیشه‌های آکوستیک و عایق صوتی هوشمند محقق شده است. امّا قیمت‌گذاری سطوح بالاتر تریم لینکلن MKX، شاید بسیار جاه‌طلبانه باشد.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 

 
۸) لکسس RX
 
نگذارید که طراحی افراطی لکسس RX شما را به اشتباه بیندازد؛ چرا که این همان کراس‌اور مجللی است که قبلاً بوده و کمتر با تصوری که از طراحی ظاهری خودرو در ذهن ایجاد می‌شود، مطابقت می‌کند. RX به صورت استاندارد از یک موتور ۲۹۵ اسب‌بخاری V-6، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم دیفرانسیل جلو استفاده می‌کند و در عین حال، امکان انتخاب یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز وجود دارد.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
علاوه بر این، یک نسخه گران‌قیمت هیبرید نیز از لکسس RX در دسترس مشتریان قرار دارد. این مدل همراه با آپشن دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، مصرف سوخت ناامیدکننده‌ای ۱۰/۷ لیتر در تست‌ها نشان داده است که فاصله زیادی با تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا به میزان ۷/۸۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. کابین RX از متریال‌هایی گران‌قیمت بهره می‌برد و مدل F اسپورت نیز علاوه بر سایر آپگرید‌ها، یک سری صندلی‌های نرم و راحت دریافت می‌کند. البته رابط کاربری «ریموت تاچ» در لکسس که با آپشن سیستم راهبری در دسترس قرار می‌گیرد، شرایط استفاده راحت و ساده‌ای ندارد.
 
بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)
 
 

 



:: موضوعات مرتبط: اطلاعات خودرو ها، ،
:: برچسب‌ها: بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس , بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور , بهترین کراس‌اورهای لوکس , کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس , کراس‌اورهای جمع‌و‌جور , کراس‌اورهای لوکس , اطلاعات کراس اور , خودرو کراس اور , کراس اور چیست , قیمت روز خودرو, قیمت خودرو, قیمت لحظه ای خودرو, قیمت خودرو, قیمت خودروها وارداتی, قیمت خودروهای داخلی, قیمت خودرو دست دوم, قیمت خودرو خارجی, قیمت خودروهای پلاک اروند, قیمت خودرو ایران خودرو, قیمت خودرو لیفان, قیمت خودرو در دبی, قیمت خودرو منطقه آزاد انزلی, قیمت خودرو جیلی, قیمت خودرو دنا, قیمت خودروی سابرینا, قیمت خودروی ریو, قیمت خودروهای وارداتی, قیمت خودروهای سایپا, قیمت خودروهای ایران خودرو, قیمت کراس اور ,


ن : khashayars

حقایقی جالب از اژدهای 6 چرخ مرسدس بنز

وب‌سایت چرخان: راه‌های خیلی زیادی برای لذت بردن از خودرو وجود دارد. اما شاید تمام این راهها نهایتا به چند سرگرمی کلی مثل رانندگی با سرعت بالا و یا گشت و گذار در صحرا، کوهستان و مناطقی از این دست ختم شوند. خودروهای زیادی وجود دارند که برای لذت بردن از سرعت بالا می‌توان انتخاب کرد اما یافتن گزینه مناسب برای سرگرمی دوم یکم مشکل‌تر به نظر می‌رسد. البته شاید شما با این نظر موافق نباشید و خیلی سریع نام چندین خودروی SUV خوب را به ذهن بیاورید که می‌توان بهترین لذت رانندگی را با آنها تجربه کرد. بله حق با شماست! اما صحبت اصلی ما درباره وضعیتی است که درآن یک خانواده سلطنتی تصمیم می‌گیرند با خودرویی سطح بالا به رانندگی آفرود بپردازند!

حقایقی جالب از اژدهای 6 چرخ مرسدس بنز!

علاقه‌مندان به رانندگی SUV ها به راحتی با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار می‌توانند یک رنج روور و یا با مبلغ کمتر یعنی ۹۰ هزار دلار یک لندکروز فول آپشن را خریده و از رانندگی آفرود لذت ببرند. این مبالغ برای خریدن یک خودروی سرعتی مثل پورشه ۹۱۱ هم کفایت می‌کنند. اما اینجا صحبت از یک آفرود واقعیست! به جز چندین شرکتی که اختصاصا در زمینه تیون خودرو فعالیت دارند، مرسدس بنز تنها خودروسازی است که خودش اقدام به بازسازی یکی از محبوبترین شاسی بلندهای تولید شده توسط خودش، یعنی سری G نموده است. 

وجود تقاضا برای یک خودروی متفاوت و قدرتمند هم از طرف صنایع نظامی و هم از طرف افراد ثروتمند، این شرکت آلمانی را مجاب کرد تا مدل AMG G63 6×6 را عرضه کند. مرسدس بنز که با سری G نفس دیگر رقبا را در عرصه SUV ها بریده حالا با تولید این اژدهای ۶ چرخ به معنای واقعی یک ابرخودرو را به معرض نمایش گذاشته است.

حقایقی جالب از اژدهای 6 چرخ مرسدس بنز!


استفاده از چرم شرکت Designio که با روکش الماس تزئین شده، به کارگیری چوب بامبو در بخش بار و خیلی آپشن‌های دیگر که فقط در خودروهای فوق لوکس می‌توان آنها را یافت، این خودروی ۶ چرخ را کاملا مجزا کرده است! البته تمامی این گزینه ها برای مشتریانی که شرایط مالی خوبی دارند در دسترس است زیرا برای خرید این خودرو باید مبلغ ۶۳۳ هزار دلار پرداخت کرد.

حقایقی جالب از اژدهای 6 چرخ مرسدس بنز!


مجهز شدن به محورهای پورتال یکی از ویژگی‌های اصلی این خودرو است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد باید گفت سیستم محور پورتال یعنی حالتی که لوله محور بالای مرکز توپی چرخ قرار بگیرد و ارتفاع لازم برای شرایط مختلف رانندگی ایجاد شود. در این صورت عبور از روی موانع بسیار نرم و ساده صورت گرفته و از طرفی فضای کافی هم برای سیستم تنظیم فشار باد لاستیک ها ایجاد می‌شود. مرسدس از یک سوئیچ تنظیم فشار مخصوص برای این سیستم استفاده کرده که به چهار مخزن باد ۲۰ لیتری متصل است و تنظیم فشار برای هر ۶ چرخ را از صفر تا ۲۹ psi ظرف ۲۰ ثانیه امکان پذیر می‌کند. این ویژگی باعث میشود تنظیم فشار در تایرهای ۳۷ اینچی این خودرو برای حرکت بر روی سخت ترین سطوح تا مسیرهای هموار، به سادگی انجام شود. علاوه بر این درکابین سوئیچ دیگری هم به چشم می‌خورد که با فشردن آن میتوان باک ذخیره به حجم ۱۳.۲ گالن (۵۰ لیتر) را به باک اصلی متصل کرد و در مجموع ۳۸.۶ گالن (۱۴۶ لیتر) فضای سوخت را دراختیار داشت.

حقایقی جالب از اژدهای 6 چرخ مرسدس بنز!


وزن ۳.۷ تنی این خودرو به یک پیشرانه قوی نیاز دارد به طوریکه مرسدس بنز از یک موتور ۵.۵ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو استفاده کرده که می تواند این بدنه سنگین وزن را ظرف ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه برساند. قدرت ۵۳۶ اسب بخاری و گشتاور ۷۶۰ نیوتن برمتری از طریق هر ۶ چرخ منتقل می‌شود و ۵ حالت قفل دیفرانسیل در سه محور می‌تواند به خواست راننده و باتوجه به شرایط رانندگی، نیرو را از جلو به عقب تقسیم کند. رانندگی در آب تا ارتفاع یک متر و حرکت در شیب ۴۵ درجه از دیگر قابلیت‌های این خودرو است.

حقایقی جالب از اژدهای 6 چرخ مرسدس بنز!


اما نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره داشت، داشتن مهارت لازم برای رانندگی با این خودرو مخصوصا در محیط های شهری است (به دلیل فاصله زیادی که محور جلویی با محورهای عقبی دارد). در مدل‌های معمولی سری G امکانات ساده‌ای همچون دوربین عقب و کروز کنترل دیده می‌شوند اما در این خودروی ۶ چرخ خبری از آنها نیست. شاید دلیل اصلی عدم استفاده از این آپشن‌ها، تعیین کاربری ویژه این خودرو برای مسیرهای آفرود باشد و نه استفاده شهری.

حقایقی جالب از اژدهای 6 چرخ مرسدس بنز!


در انتها باید گفت هدف گیری مرسدس بنز برای عرضه یک ابرخودروی لوکس برای بخش SUV ها بسیار دقیق انجام شده ولی تولید تعداد محدود ۱۰۰ تایی از مرسدس بنز AMG G63 6×6 آن را برای خیلی ها به خودرویی دست نیافتنی تر از اکثر سوپر اسپرت ها تبدیل کرده است.



:: موضوعات مرتبط: اطلاعات خودرو ها، ،
:: برچسب‌ها: حقایقی جالب از اژدهای 6 چرخ مرسدس بنز , اژدهای 6 چرخ مرسدس بنز , حقایقی جالب از خودرو 6 چرخ مرسدس بنز , خودرو 6 چرخ مرسدس بنز , حقایقی جالب از خودرو 6 چرخ مرسدس بنز , مرسدس بنز , خودرو مرسدس بنز , شاسی بلند مرسدس بنز , اطلاعات خودرو 6 چرخ مرسدس بنز , اژدهای 6 چرخ مرسدس بنز , آشنایی با خودرو 6 چرخ مرسدس بنز , قیمت روز خودرو, قیمت خودرو, قیمت لحظه ای خودرو, قیمت خودرو, قیمت خودروها وارداتی, قیمت خودروهای داخلی, قیمت خودرو دست دوم, قیمت خودرو خارجی, قیمت خودروهای پلاک اروند, قیمت خودرو ایران خودرو, قیمت خودرو لیفان, قیمت خودرو در دبی, قیمت خودرو منطقه آزاد انزلی, قیمت خودرو جیلی, قیمت خودرو دنا, قیمت خودروی سابرینا, قیمت خودروی ریو, قیمت خودروهای وارداتی, قیمت خودروهای سایپا, قیمت خودروهای ایران خودرو, ,


ن : khashayars

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟

 وب‌سایت پدال: "لوکس بودن” دقیقاً چیست و چه چیزی دقیقاً یک خودرو را لوکس می‌سازد؟ این‌ها برخی از سخت‌ترین سؤالات در دنیای خودرو هستند. آیا همه‌چیز درباره‌ی برند است؟ درباره‌ی تکنولوژی است؟ تجهیزات؟ قیمت؟ گذشته و میراث؟ تقریباً غیرممکن است تا بگوییم که یک خودروی لوکس در چه بازه‌ای قرار می‌گیرد.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟

آیا آئودی A1 با قیمت زیر 30 هزار دلار استرالیا یک خودروی لوکس است؟ مرسدس بنز A180 چه؟ هر دو نسخه‌ی پایه هستند و هر دو به‌طور قابل‌توجهی از نسخه‌ی فول آپشن هولدن کومودور ارزان‌ترند. کومودور در جایگاه خاص خودش است و ژرمن‌ها هم پرستیژ قابل‌توجهی دارند که تخمین مقدار آن سخت است و حتی در تریم پایه، ارزش بالاتری را نسبت به کومودور نشان می‌دهند.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟

لوکس بودن واژه‌ای است که نشان‌دهنده‌ی تجهیزاتی است که فوق ضروریات نسخه‌ی پایه قرار دارند. ساعت سوئیسی 10 هزار دلاری همان کار ساعت کاسیوی 50 دلاری را انجام می‌دهد اما به نظر نمی‌رسد که کیفیت و ارزش برند ساعت سوئیسی به سادگی قابل چشم‌پوشی باشد. هر چند جدا از خودروهای زیر 15 هزار دلار، امروزه خودرویی در بازار وجود ندارد که برخی سطوح راحتی خودروهای لوکس را نداشته باشد

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


طبق گفته‌های دولت استرالیا، خودروی لوکس به‌صورت کامل با قیمت تعریف می‌شود؛ بنابراین مرسدس بنز C250 در آستانه‌ی مالیات خودروی لوکس (LCT) است درحالی‌که این مالیات به تویوتا لندکروز پرادو تعلق نمی‌گیرد. آنچه که مشخص است این ایده است که خودروی لوکس به‌طور کامل تعریف‌نشده باقی مانده و به نظر می‌رسد که بیش از هر چیز مقیاس‌پذیر دیگری، بر پایه‌ی درک و احساس بنا شده باشد.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


در یک بخش از کتاب "استراتژی لوکس بودن: شکستن قوانین بازاریابی به منظور ساخت برندهای لوکس”، یکی از خبره‌ترین کارشناسان حوزه‌ی برند راجع به خودروهای لوکس این‌گونه بحث می‌کند: "آیا یک برند خودروی لوکس برای قرار گرفتن در رتبه‌ی اول می‌تواند در یک محیط بسته و یا تنها با شراکت‌های تکنیکی توسعه یابد؟ بخش خودرو سؤالات زیادی را در جنبه‌های مختلف برای تحلیل گران مبحث لوکس بودن ایجاد کرده است. کالسکه‌های اصیل‌زاده‌های قدیم نشانه‌های بسیاری از لوکس بودن را در میان مردم نشان می‌داد. یک خودرو نیز بر حالت و وضع راننده‌ی آن دلالت می‌کند.

خودرو فرصتی را به برندها می‌دهد تا خودشان لوکس بودن را تعریف کنند. این مورد درباره‌ی خودروسازان کارکشته‌ای چون فراری ایتالیا و رقبای تازه‌تری چون کونیخزگ سوئدی، یا لکسوس ژاپنی قابل شناسایی است. در نهایت، علاوه بر پیشینه‌ی قوی، خودرو امکان اتصال بین لوکس بودن و تکنولوژی بالا را میسر می‌سازد: ما بسیار تمایل داریم تا بین لوکس بودن و سنت‌ها ارتباط برقرار کنیم. این مورد چگونه در خودروهای گران‌قیمت و خودروهای الکترونیکی جهان امروز نشان داده می‌شود؟ آیا آن‌ها مانع آزمایش استون مارتین و بنتلی های مدرن خواهند شد؟”

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


در این نقطه اگر سوپرکارها و کارخانه‌های بسیار لوکس ساز را نادیده بگیریم، شناخته‌شده‌ترین خودروسازان لوکس در استرالیا سه برند آلمانی آئودی، مرسدس-بنز و ب‌ام‌و هستند. این سه خودروساز آلمان شهرت و اعتبار خود را از طریق برخی فاکتورها به دست آورده‌اند و مهم‌ترین آن‌ها (حداقل از نظر استرالیایی‌ها) عبارت است از میراث فاخر گذشته. این سه خودروساز پیشینه‌ای حداقل 100 ساله دارند.(آئودی در شکل‌های مختلف)

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


همچنین این سه خودروساز در یک دهه‌ی گذشته خودروهایی را خلق کرده‌اند که در مواردی همچون قیمت و قابل‌دسترسی بودن جذابیت داشته‌اند. اینجا پارادوکسی بین ترکیب ارزش‌های لوکس بودن و سطح معینی از انحصاری بودن در خودروهای تولید انبوه به چشم می‌آید. در همان زمان، برخی برندها با ساخت خودروهای لوکس به قلمرو برخی دیگر از برندهای مجلل حمله بردند.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


اما آنچه که به عنوان لوکس بودن در نظر گرفته می‌شود و یا حداقل لوکس بودن به همراه حجم فروش معقول را نشان می‌دهد، به‌طور گسترده‌ای از یک کشور به کشور دیگر تفاوت دارد و این ایده را که خودروهای لوکس به‌طور گسترده‌ای به درک و احساس مربوط می‌شوند را تقویت می‌کند. سال گذشته فروش جهانی ب‌ام‌و بیش از مرسدس بنز بود، که این هم به نوبه خود آئودی را برای اولین بار از سال 2010 پشت سر گذاشته بود. این آمار در استرالیا کاملاً متفاوت است (مرسدس بنز در رتبه‌ی اول و ب‌ام‌و و آئودی در تعقیب آن هستند).

 
چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟

به‌عبارت‌دیگر، در مقیاسی بزرگ‌تر، لکسوس در بازار آمریکای شمالی بسیار خوب عمل کرده است اما در بازارهای اروپایی چالشی جدی با برندهای وطنی اروپا دارد. در استرالیا، در برابر فروش هر 4 دستگاه مرسدس بنز تنها 1 دستگاه لکسوس به فروش می‌رسد به این معنی که اگر شما خودروی "انحصاری‌تری” را می‌خواهید، لکسوس انتخاب بهتری نسبت به مرسدس بنز است.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟

ارزش لوکس بودن یک خودرو در آمریکا بسیار متفاوت است و این مورد در چین، هند، اروپا و روسیه نیز صدق می‌کند. آیا این ریشه‌های اروپا محور است که ارزش‌ها را تعیین می کند یا به‌طور ساده توجه ما به خودروهای لوکس است واقعاً تفاوت دارد؟ نگاه کردن به بازارهای بالغی همچون بازار چین جالب‌توجه است، بازاری که حالت و ایده‌ی خودروهای لوکس غربی طرفداران و جذابیت بسیاری دارد. در این بازار برندهای آلمانی و البته جگوار لندروور بسیار خوب عمل کرده‌اند. در حقیقت، چین بزرگ‌ترین بازار برای مرسدس بنز است و البته در آنجا آئودی فروش بیشتری نسبت به بنز دارد.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


اما درباره‌ی خودروسازی همچون فورد باید گفت که این شرکت بهترین کار را با از بین بردن دو برند خود در اوایل سال 2000 میلادی انجام داد و فورد این درس را به همگان یاد داد که شما نمی‌توانید خودروهای عادی را با پوسته‌ی متفاوت و نشان جدید و قیمتی بیشتر و به عنوان خودرویی لوکس به بازار عرضه کنید.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟

هیوندای نیز در فاز خودروهای ممتاز و مدرن قرار گرفته است و بیشتر خریداران بالغ را هدف گرفته است و از طرف دیگر نیز برند خواهر آن یعنی کیا می‌تواند توجه بیشتر خود را معطوف جوان‌ترها کند. البته این دو شرکت امروز قیمت‌گذاری‌های بسیار شبیهی دارند و دانستن منطق این استراتژی کمی سخت است؛ و حالا، کره‌ای‌ها برند لوکس خود یعنی "جنسیس” را روانه‌ی بازار کرده‌اند.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟

جنسیس دقیقاً کمتر از یک دهه عمر دارد. در سال 2015 هیوندای تعداد 31374 دستگاه جنسیس میان سایز را در آمریکا فروخته است که در مقایسه با فروش 22850 دستگاهی آئودی A6 و 44162 دستگاهی ب‌ام‌و سری 5 عملکردی عالی محسوب می‌شود. در استرالیا، این خودروساز تنها 540 دستگاه فروش داشته اما در برابر فروش 554 دستگاهی A6 و 1038 دستگاهی سری 5 بازهم عملکردی خوب است. خب هم‌اکنون شگفت‌زده شوید…اینفینیتی برند لوکس نیسان برای مقابله با آلمانی‌ها و لکسوس است. این برند راهی دراز پیش روی دارد؛ و درست همانند لکسوس قبل از خود و جنسیس بعد از خود، اینفینیتی سخت در تلاش است تا از این احساس که این خودرو هم تنها یک تویوتا یا هیوندای گران‌تر است فرار نماید.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟

لکسوس از زمان تأسیس خود با این طرز تفکر در مبارزه بوده و میزان فروش آن در طی سالیان گذشته به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است اما در آلمان حرفی برای گفتن ندارد. در حقیقت، لکسوس با باز طراحی برند خود همه‌ی چیزهای قبلی را دور انداخت و با خودروهایی که هیچ شباهتی به پیشینیان خود نداشت پا به میدان گذاشت و امیدوار است تا از احساس ارتباط با تویوتا رهایی یابد؛ اما درحالی‌که با این کار مقدار فروش اندکی افزایش یافته اما همه‌ی تغییرات صورت نگرفته، به جز اینکه شاید صاحبان لکسوس های کنونی را منحرف ساخته و آن‌ها روش قبلی این کمپانی محافظه‌کار ژاپنی را ترجیح می‌دهند.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


استراتژی تغییر علامت تجاری تنها به این خاطر ممکن است که برند ژاپنی فاقد میراث و تاریخچه‌ای است تا به تنهایی داشته باشد، چیزی که به نظر می‌رسد آلمانی‌ها دارای آن هستند. لکسوس افراط‌گرایی مدرن خود را با ساخت سدان دیفرانسیل جلوی ES که بر پایه‌ی تویوتا ساخته شده جواب داد، چیزی که کمپانی امید داشت تا خریداران موجود را خوشحال کند؛ اما آیا ES به اندازه‌ی GS لوکس است؟

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


فولکس‌واگن یک برند لوکس است یا برندی معمولی؟ درباره‌ی برند تقریباً یکسان و حتی بهتر اشکودا چطور؟ ولوو چطور؟ این برند سوئدی مقابله‌ای کامل با ژرمن‌ها در بحث قیمت دارد اما آیا این برند همان میزان درک و احساس لوکس بودن را دارد؟
یک مورد که می‌تواند شاهدی برای موفقیت باشد میزان فروش است که پیشنهاد می‌کند علیرغم مشکلات اخیر فولکس‌واگن، میزان فروش این شرکت هنوز هم قوی است درحالی‌که ولوو در مقابله با رقبای اروپایی خود به مشکل برخورده است.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟

اما همان‌طوری که ما می‌دانیم، لوکس بودن با آمار فروش تعریف نمی‌شود. در حقیقت، اغلب، درک لوکس بودن درباره‌ی میزان خاص و انحصاری بودن است. همان‌طوری که مدیرعامل قبلی پورشه می‌گوید: "وقتی که من دو پورشه را در یک خیابان دیدم نگران شدم.” خب، او باید این روزها تا حدی نگران باشد چرا که آمار فروش پورشه به لطف ماکان بالا رفته است.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟

خب برندی همچون مرسدس بنز که خودروهایی را در بازه‌ی 30 تا 300 هزار دلاری می‌فروشد، چگونه حس لوکس و انحصاری بودن خود را مدیریت می‌کند؟ آیا خریداران مرسدس AMG GT S اهمیتی می‌دهند که خودروی ارزان‌تر 30 هزار دلاری نیز همان ستاره‌ی 3 پر را حمل می‌کند؟ آیا مرسدس بنز بدون هیچ سؤالی تا همیشه یک خودروساز لوکس در نظر گرفته خواهد شد؟

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


البته چیزهای معینی وجود دارند که مرسدس را مرسدس می‌سازند. برای مثال، آیا می‌دانید که هر دکمه‌ی موجود در داشبورد مرسدس بنز برای پاسخ دقیق استوار بر نیروی نیوتون کالیبره شده است؟ یا حتی ارزان‌ترین بنز نیز دستگیرهای در داخلی روشن‌شونده و کرومی دارد؟ مزیت خرید یک مرسدس بنز، ب‌ام‌و یا آئودی ارزان این است که شما قطعات زیادی را به دست می‌آورید که در مدل‌های بسیار گران‌تر نیز بکار رفته‌اند. در برندهای معمولی، مثل مزدا-که در محو کردن خط بین ممتاز و لوکس بودن عالی کار کرده- مدل‌ها گران‌تر قطعات خود را با ارزان‌تر به اشتراک می‌گذارند. همه‌ی این‌ها یک عمل توازنی است.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


بااین‌وجود، مزدا 2 فول آپشن سیستم هدآپ دیسپلی برجسته به همراه تجهیزات ایمنی فعال زیادی دارد اما هنوز هم مجبورید تا بهای بیشتری را برای دستیابی به نصف این تجهیزات در برندهای لوکس بپردازید.

چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟


نهایتاً، وقتی فردی را در حال رانندگی در پشت فرمان یک آئودی A1 پایه با پیشرانه‌ی 1 لیتری و یا مرسدس بنز A180 دیدید، بدانید که او تصمیم گرفته است تا یک خودرو از برندی لوکس اما از نوع کم تجهیزات داشته باشد و آن را به یک مزدای فول آپشن و یا شبیه آن ترجیح داده است. این افراد نشان لوکس را انتخاب کرده‌اند و این نشان برای آن‌ها معنی زیادی دارد.



:: موضوعات مرتبط: اطلاعات خودرو ها، ،
:: برچسب‌ها: چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد؟ , چه چیزی یک خودرو را لوکس می‌سازد , خودرو لوکس , لوکس , لوکس به چه معناست , خودرو لوکس چیست , قیمت خودرو لوکس , واردات خودرو لوکس , قیمت خودرو های لوکس , قیمت خودروهای لوکس , مشخصات خودروهای لوکس 2016 , اتومبیل های لوکس , قیمت روز خودرو, قیمت خودرو, قیمت لحظه ای خودرو, قیمت خودرو, قیمت خودروها وارداتی, قیمت خودروهای داخلی, قیمت خودرو دست دوم, قیمت خودرو خارجی, قیمت خودروهای پلاک اروند, قیمت خودرو ایران خودرو, قیمت خودرو لیفان, قیمت خودرو در دبی, قیمت خودرو منطقه آزاد انزلی, قیمت خودرو جیلی, قیمت خودرو دنا, قیمت خودروی سابرینا, قیمت خودروی ریو, قیمت خودروهای وارداتی, قیمت خودروهای سایپا, قیمت خودروهای ایران خودرو, ,


ن : khashayars

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: بنا بر برخی دلایل، هم‌اکنون زمانی پر سروصدا در ایالات‌متحده است و بازار خودرو نیز از این قاعده مستثنا نمی‌باشد. هر کلاس خودرویی تحولی بزرگ را به خود می‌بیند و مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، خریداران بیش از گذشته با دست باز به انتخاب خودرو می‌پردازند.

اکثر این تغییرات به فشارهای مربوط به بازار مرتبط است. قیمت سوخت پایین آمده و انتظارات بالا رفته است. رشد درخشان کراس اوورها ادامه یافته است درحالی‌که شاسی بلندهای سنتی و مرسوم کمی کنج عزلت برگزیده‌اند. خودروهای الکتریکی شاخص سرانجام به راه‌ها قدم گذاشته‌اند و محدوده‌ی حرکتی و کاربردی همانند خودروهای بنزینی دارند. خودروهای هیبریدی نیز جایگاه جدیدی پیدا کرده‌اند و شاسی بلندهای کوپه مانند نیز نسبت به قبل از مقبولیت بالاتری برخوردارند. مهم نیست که چه کلاسی باشد، خودروها به آخرین تکنولوژی‌ها مجهز شده‌اند و کارایی بالاتری دارند.

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

آنچه در پیش می‌آید، داغ‌ترین و جدیدترین خودروها، تراک ها، کراس اوورها، شاسی بلندها و ون‌ها و همه‌ی آن چیزی که است که در چند سال آینده به بازار خواهد آمد. این یک لیست جامع است اما از برخی خودروها در آینده بیشتر خواهیم شنید. این‌ها خودروهای تولیدی واقعی هستند که در چند سال آینده قادر به خرید آن‌ها خواهید بود. به آینده خوش‌آمدید!

ترنس Am مدل 2017

پرفورمنس قوی کامارو و استایل کلاسیک آن برخی اوقات باعث روشن شدن جرقه‌ی برخی نوستالژی‌ها در ذهن از جمله پونتیاک می‌شود و در این میان TAW پنجمین نسل کامارو را بصورت ترنس Am 77-78 درآورده است. در این نسخه پرنده‌های معروف، هود زیبا و موارد خاطره‌انگیز دیگر دیده می‌شوند. کار طراحی بر روی پلتفرم آلفا انجام شده و دو نوع آپشن برای استایل خودرو در دسترس است: مدل 1969 و یا نمای مربوط به زمان راهزنان.

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)
هر نسخه پیشرانه‌ی ارتقا یافته‌ی 8 سیلندر LT1 را دریافت خواهد نمود و با غرش خود یادآور خاطرات خوش قدیم خواهد بود.
  • زمان عرضه: بهار 2017
  • قیمت: 71 هزار دلار
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



بیوک لاکراس 2017

بیوک لاکراس طویل‌تر، کوتاه‌تر، صیقلی‌تر و عریض‌تر خواهد شد و طبق گفته‌ی خودروساز راحت‌تر و سریع‌تر از قبل خواهد بود. در حقیقت مهندسان مجبور شده‌اند تا تغییراتی را در دماغه و شیشه‌ی جلو به وجود بیاورند. شما همچنین می‌توانید صندلی‌های جلوی ماساژ دهنده را نیز سفارش دهید. این خودرو از همان پیشرانه‌ی موجود در کادیلاک XT5 و شورلت کامارو استفاده خواهد کرد.
  • زمان عرضه: تابستان 2016
  • قیمت: 32500 دلار (تخمینی)
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



جگوار XE 2017

زمان زیادی از رانندگی ما با نسخه‌ی اروپایی XE در ژانویه‌ی 2015 نگذشته است. جگوار با عرضه‌ی این خودرو به یکی از داغ‌ترین سگمنت های خودرویی وارد شده بنابراین برای رقابت به مقادیر مناسبی از نمای ظاهری خوب، پیشرانه‌ی قوی و هندلینگ عالی مجهز گردیده است.

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

وقتی که به‌صورت شانه‌به‌شانه با ب ام و سری 3 حرکت کنید، بهتر می‌توانید به توانایی‌های این خودرو پی ببرید. پلتفرم این خودرو با برادران XF و اف پیس یکی است و همین داستان درباره‌ی پیشرانه‌ها، گیربکس و سیستم چهارچرخ محرک نیز صدق می‌کند.
  • زمان عرضه: هم‌اکنون
  • قیمت: 52695-35895 دلار
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



فیات 124 اسپایدر 2017

این یک بدنه و یک نام جدید برای مزدا میاتا است. البته فیاتا هم خوانده می‌شود! این خودرو به همراه میاتا در هیروشیما ساخته می‌شود و از پیشرانه‌ی 1.4 لیتری توربوی فیات با 160 اسب بخار قدرت بهره می‌گیرد. گزینه‌های مربوط به گیربکس نیز همانند میاتا 6 سرعته ی دستی یا اتوماتیک هستند و نسخه‌های آبارث از برخی جزئیات ظاهری بهبود یافته سود می‌برند. انتظار می‌رفت که فیاتا یک آلفا رومئو باشد اما در آخرین لحظات به فیات تبدیل شد.

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

درست است که این خودرو در ژاپن ساخته می‌شود اما این یک اختلال عملکرد کلاسیک ایتالیایی به بهترین شکل است. پیشرانه‌ی خسته‌ی دوج دارت که در زیر کاپوت نسخه‌ی آبارث قرار گرفته از علایق ما نیست.
  • زمان عرضه: تابستان 2016
  • قیمت: 25990 دلار
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



نیسان GT-R 2017

همه‌چیز به جز سقف، درها و شیشه در سوپرکار نیسان تازه شده‌اند. جلوپنجره و سپر حالا تقریباً یکی شده و ورودی‌های جدید هوا و دیفیوزر عقب باعث بهبود عملکرد خودرو شده‌اند. نیسان به‌صورت کامل نمای داخل خودرو را با به‌کارگیری غربیلک فرمان جدید، داشبورد و کنسول پوشیده از چرم تغییر داده و صفحه لمسی 8 اینچی و طرح ساده‌شده‌ی کلیدها به چشم می‌خورد.

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

پلت فرم ممتاز خودرو، قوای محرکه و پروفیل کلی خودرو دست‌نخورده باقی‌مانده‌اند. این یک جراحی پلاستیک قابل‌توجه برای گودزیلا است اما ما همچنان منتظر GT-R تماماً جدید هستیم.
  • زمان عرضه: هم‌اکنون
  • قیمت: 102000 دلار (تخمینی)
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



آلفا رومئو جیولیا 2017

همه چیز جدید است. پلتفرم جدید آفارومئو اولین سدان فروخته شده در این دهه در آمریکا را مزین کرده است. جیولیا از دو پیشرانه سود می‌برد که اولی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با 276 اسب بخار قدرت بوده و دومی 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو با قدرت 505 اسب بخار می‌باشد. گفته شده که حداکثر سرعت نسخه‌ی 6 سیلندر 307 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا 96 کیلومتر نیز 3.8 ثانیه می‌باشد.

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

جیولیا بیش از آنکه عملکردی باشد، زیبا است. انتظار می‌رود که آلفا با عرضه‌ی جیولیا درک آمریکایی‌ها نسبت به خودش را تغییر دهد.
  • زمان عرضه: اواخر 2016
  • قیمت: 40000 دلار (تخمینی)
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



لینکلن کانتیننتال

کانتیننتال 2017 جایگزین MKS قدیمی شده و با انبوهی از امکانات لوکس از جمله صندلی‌های گرم و سرد شونده با تنظیم در 30 جهت عرضه می‌شود. در سال 2017 سیستم چهارچرخ محرک و پیشرانه‌ی انحصاری 6 سیلندر اکوبوست توئین توربو با حجم 3 لیتر نیروبخش این خودرو خواهد بود. قدرت این پیشرانه 400 اسب بخار است.

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

آنچه که قدیمی است به سیستم کنترل رانندگی لینکلن مربوط می‌شود که در دیگر مدل‌ها نیز یافت می‌شود و به خریداران این اجازه را می‌دهد تا مشخصات رانندگی و سواری را با ذائقه‌ی خود تنظیم کنند.
  • زمان عرضه: پاییز 2016
  • قیمت: 45485 دلار
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



تویوتا 86 2017

با مرگ برند سایون، خودروی دوست‌داشتنی FR-S زیر چتر تویوتا قرار گرفت. همچنین نام اصلی خود را از دست داده و به 86 تبدیل شد و به همراه نام جدید از ویژگی‌های دیگری چون غربیلک فرمان جدید، برخی ارتقاهای سیستم تعلیق، نسبت‌های دنده‌ی بهبودیافته و… بهره‌مند شد و برای آن‌هایی که می‌خواهند خودشان دنده را عوض کنند، پیشرانه 5 اسب بخار اضافی دریافت کرد و به خروجی کلی 205 اسب بخاری دست‌یافت.

آنچه از گذشته باقی‌مانده به پیشرانه‌ی تخت 4 سیلندر 2 لیتری مربوط می‌شود که با گیربکس 6 سرعته ی اتوماتیک آپشنال همراه است. ما هنوز هم منتظر نسخه‌ی توربوشارژدار این خودرو یا حداقل نسخه‌ی کانورتیبل خواهیم ماند.
  • زمان عرضه: اواخر تابستان 2016
  • قیمت: 26000 دلار (تخمینی)
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



جگوار اف پیس

تقریباً همه‌چیز جدید است. از اولین شاسی‌بلند جگوار انتظار می‌رود تا کارهای بزرگی را انجام دهد. آفرود قوی؟ بهتر است که نیم‌نگاهی به برادرش یعنی لندروور بیندازید. اف پیس به‌صورت چهارچرخ محرک است اما بهتر است که از جاده خارج نشوید. اگر نیاز دارید تا از گل‌ولای عبور کنید نگران نباشید. آیا این خودرو پرفروش‌ترین مدل جگوار خواهد بود؟ 100 درصد.

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

پیشرانه‌ها، گیربکس و سیستم تعلیق یک‌راست از دیگر نسخه‌ها قرض گرفته شده‌اند.
  • زمان عرضه: هم‌اکنون
  • قیمت: 70695-41985 دلار
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



تویوتا C-HR 2017

چیزی که زندگی خود را به عنوان یک کراس اوور دو در و با نام سایون آغاز کرده درنهایت به کراس اوور کامپکت 4 در تویوتا تبدیل شده است. با استایل زاویه‌دار خود، هاچبک C-HR به مصاف رقبایی همچون مزدا CX-3، نیسان جوک و هوندا HR-V می‌رود. دو پیشرانه قابل سفارش خواهد بود: نسخه‌ی هیبریدی 1.8 لیتری پریوس با 120 اسب بخار قدرت و یا پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربوی 1.2 لیتری که با گیربکس 6 سرعته ی دستی یا نمونه‌ی CVT قابل سفارش است. در بازار آمریکا گیربکس CVT در دسترس خواهد بود. همه‌ی نسخه‌ها بر پلتفرم معماری جهانی جدید تویوتا سوار خواهند شد که این پلتفرم استحکام بدنه را بالابرده و دینامیک رانندگی اسپورتی را در پیچ‌ها به ارمغان می‌آورد.
  • زمان عرضه: اوایل 2017
  • قیمت: 30000-20000 دلار (تخمینی)
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



آئودی Q2

شاسی‌بلند کامپکت آئودی راهی متفاوت از برادران Q7/Q5/Q3 را در بحث استایل برگزیده و متفاوت‌تر از آن‌ها به نظر می‌رسد. در نمای خارجی خطوط منحنی و زاویه‌دار را می‌بینیم و نمای داخل نیز خاص محصولات آئودی است. خودرو به‌صورت استاندارد دیفرانسیل جلو است و البته سیستم کواترو نیز قابل سفارش خواهد بود.

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

آئودی این خودرو را برپایه همان پلتفرم بکار رفته در گلف و A3 می‌سازد بنابراین از همان پیشرانه‌های استفاده‌شده در این خودروها سود خواهد برد.
  • زمان عرضه: اواخر 2016
  • قیمت: 31000 دلار (تخمینی)
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)



مزدا CX-9

در مقایسه با مدلی که جانشین آن شده،CX-9 سبک‌وزن‌تر است. مزدا پیشرانه‌ی قدیمی 6 سیلندر 3.7 لیتری با ریشه‌های مربوط به فورد را کنار گذاشته و از نسخه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری توربو با 250 اسب بخار قدرت استفاده کرده است. بالاترین مدل CX-9 Signature نامیده می‌شود که از چرم ناپا، تریم چوب و چراغ‌های LED خاص بهره می‌برد.

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

این خودرو از تکنولوژی‌های Skyactiv از جمله شاسی قدیمی استفاده می‌کند که در مدل CX-5، مزدا 6 و 3 نیز بکار رفته است.
  • زمان عرضه: هم‌اکنون
  • قیمت: 44915-32420 دلار
مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)

مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن (قسمت اول)
 


:: موضوعات مرتبط: اطلاعات خودرو ها، ،
:: برچسب‌ها: مهم‌ترین خودروهای 2017 و بعد از آن , مهم‌ترین خودروهای 2017 , برترین خودروهای 2017 , برترین خودرو های سال 2017 , خودروهای آینده , خودرو های 2017 , قیمت خودروهای 2017 , قیمت خودرو 2017 , قیمت خودرو 95,


ن : khashayars

قلم خشگير خودرو SUPER PEN

قیمت: 16500 تومان

قلم خشگير مطابق با کد رنگ خودرو شما بوده و با شستشو پاك نمي شود .

مناسب برای خودروهاي ايران خودرو و سايپا

کد رنگ را از کجا پیدا کنیم ؟

کد رنگ خودرو معمولا در يکي از چهار قسمت ماشين درج مي گردد :
1 - لاي درب راننده
2 - لاي درب شاگرد
3 - کنار شماره موتور ماشين بر روي پلاک فلزي
4 - بر روي شيشه هاي عقب خودرو بر روي برگه کاغذي ( در خودرو هاي صفر )



(( حتما کد رنگ را در قسمت سئوال مشتري يادداشت نمائيد ))




توجه بسیار مهم :

خریداران محترم مستحضر باشند که هیچ نوع قلم خشگیری وجود ندارد که خش بدنه خودرو را مانند روز اول کند ،این قلم و تمامی قلم های خشگیر فقط برای ترمیم رنگ میباشند . ( فریب تبلیغات غیر واقعی را نخورید )

طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.


خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی خودروها، ،
:: برچسب‌ها: قلم خشگير خودرو SUPER PEN, لوازم یدکی خودرو,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.