آمبوبگ (BVM) چیست؟
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

آمبوبگ (BVM) چیست؟

آمبوبگ  (BVM) وسیله ایست دارای یک مخزن قابل ارتجاع هوایی، از جنس (pvc  یا silicone) که فشردن جداره آن باعث خروج هوا از دریچه خروجی و ایجاد فشار مثبت در ریه می گردد.

آمبوبگ ها به لحاظ حجم طبیعی ریه در نوزاد، خردسال و بزرگسالان با ظرفیت مخزن های متفاوت 500،600،1500،2000  طراحی و تولید می گردند.

از اصلی ترین لوازم جانبی آمبوبگ می توان به لوله رابط اکسیژن، کیسه ذخیره اکسیژن ( Reservior Bag ) و دریچه ویو می باشد. اجزای آمبوبگ قابل جدا سازی بوده و به همین جهت قابلیت شستشو و ضدعفونی نمودن را دارا می باشند. آمبوبگ های سیلیکونی قابلیت استریلیزاسیون در اتوکلاو را دارا می باشند. برای ضد عفونی نمودن انواع دیگر آمبوبگ ها می بایست اتصالات آمبوبگ را از یکدیگر جدا و در ظرف حاوی محلولHi-disinfection  (مونورپید) به مدت 10 تا 15 دقیقه غوطه ور، سپس آبکشی نمود.

نحوه کارکرد دریچه (Valve) آمبوبگ (BVM):

در ابتدا و انتهای مخزن هر آمبوبگ، دو والو(valve ) یک طرفه جهت ورود و خروج هوا تعبیه شده است. آمبوبگ در حالت عادی به لحاظ ارتجاعی بودن جداره خود، در وضعیت دم ( پر از هوا ) قرار دارد. هنگام استفاده و با فشردن جداره آمبوبگ، دریچه انتهایی توسط والو مربوطه بسته شده و هوای داخل آن از دریچه ابتدایی خارج ( حالت بازدم ) و بوسیله ماسک و یا لوله تراشه بمنظور تنفس مصنوعی بیمار مورد استفاه قرار می گیرد. با برداشتن فشار از روی جداره آمبوبگ، دریچه ابتدایی توسط والو مربوطه بسته و دریچه انتهایی باز می گردد که در این صورت مخزن ازهوا پر گشته و مجددا آماده تکرار و انجام عمل آمبو می کردد.

دریچه (Valve) تعبیه شده روی آمبوبگ با درجات ۲۰ ، ۴۰ و ۶۰ سانتی متر آب است که در هنگام تهویه با ماسک صورت ،ابتدا باید دریچه بسته باشد و در زمان تهویه از طریق لوله تراشه دریچه بصورت باز قرار گیرد در چنین حالتی اگر فشار راه هوایی از مقدار تنظیم دریچه بیشتر باشد فشار هوای اضافی به سیستم تنفسی بیمار اعمال نمی شود بلکه با خروج از دریچه این فشار کاهش می یابد.

نکته قابل توجه در حین استفاده از آمبوبگ ها این است که حتماً اکسیژن به ورودی آمبوبگ متصل باشد و میزان جریان اکسیژن حداقل بر روی ۱۰ لیتر قرار گیرد تا بیشترین درصد اکسیژن در دسترس بیمار قرار گیرد.

 

موارد استفاده از آمبوبگ

  • کمک های اولیه تنفسی CPR
  • افراد به ویژه کودکان دچار تنگی نفس
  • هنگامی که لوله گذاری داخل تراشه منع شده است
  • هنگامی که لوله گذاری داخل تراشه امکان پذیر نیست و یا جراحی های کوچک که نیازی به لوله گذاری داخل تراشه نمی باشد.

 

آمبوبگ سیلیکون

حالت بیمار در هنگام استفاده از آمبوبگ:

لازم است کف جمجمه بیمار به سمت پشت گردن خم گردد، این وضعیت را می توان با قرار دادن یک رول پارچه ای در پشت گردن بیمار ایجاد نمود. به طوریکه فک زیرین از سینه و گردن فاصله گیرد. قرار دادن یک ایروی Airway مناسب در دهان بیمار، از بسته شدن دهان و افتادگی زبان در انتهای گلو جلوگیری بعمل آورده و موقعیت را برای عبور آسان هوا از آمبوبگ به مجرای تنفسی میسر می سازد. بنابراین:

1.ابتدا دهان بیمار را از هر شی اضافه خالی نموده و راه هوایی را باز نمایید.

2.بیمار را به صورت صاف و سر را به سمت بالا قرار دهید.

3.دهان بیمار را باز نموده و با کنار زدن زبان بیمار ،airway  را به صورت صحیح داخل حلق قرار بدهید.

4.اپراتور cpr  باید بالای سر بیمار قرار گرفته و موقعیت سر و چانه بیمار را به صورت درست قرار دهد.

5.ماسک را بر روی دهان و بینی بیمار قرار داده و محکم نگه دارید. سپس آمبوبگ را فشار دهید. (اکسیژن رسانی با توجه به میزان تنفس بر دقیقه که بالا گفته شد انجام می گردد.)

6.اطمینان حاصل کنید که آمبوبگ به صورت درست عمل می کند.

تعداد تنفس با آمبوبگ در سنین مختلف

در کلیه گروه های سنی هنگام داشتن لوله تراشه، تعداد تنفس در دقیقه 8 الی 10 تنفس می باشد.

برای شیرخواران و کودکان با ماسک و آمبوبگ، تعداد تنفس در دقیقه 12 تا 20 تنفس می باشد.

برای بزرگسالان با ماسک و آمبوبگ، تعداد تنفس در دقیقه10 تا 12 تنفس می باشد.

استفاده از آمبوبگ برای چه کسانی باعث بروز مشکل می شود؟

استفاده از آمبوبگ برای عده ای از افراد، ممکن است با مشکلاتی همراه باشد. از جمله این افراد می توان به کسانی که صورت بسیار چاق و یا لاغر دارند اشاره نمود. هم چنین برای افرادی که موی صورت آن ها (ریش و سبیل ) زیاد باشد، استفاده از آمبوبگ با دشواری همراه است. ساختمان فک و صورت افرادی که دندان ندارند متفاوت است و برای استفاده از ماسک و آمبوبگ  با مشکل مواجه می شوند.

 

 آمبوبگ پی وی سی(PVC)

 




ن : khashayars

داروشاپ؛ خرید آنلاین و اینترنتی دارو و مکمل های غذایی و کمک درمانی

داروشاپ؛ خرید آنلاین و اینترنتی دارو  و مکمل های غذایی و کمک درمانی

داروشاپ؛ بزرگترین داروخانه آنلاین و اینترنتی کشور، تنها یک سایت فروش اینترنتی دارو در ایران نیست. بلکه ارایه دهنده خدمات مشاوره ای تخصصی 24 ساعته آنلاین می باشد.

سایت داروشاپ daroo.shop با هدف تسهیل در زمینه خرید آنلاین و اینترنتی دارو از  فروردین ماه 1398 شروع به کار کرده است.  در این راستا محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند.

ویژگی سایت داروشاپ در مقایسه با سایر رقبا

داروشاپ یکی از بزرگ ترین داروخانه های آنلاین در ایران است  که با 12 داروخانه معتبر در سطح کشور همکاری می کند. حاصل این همکاری دستیابی به بزرگترین انبار دارویی کشور است و خوشبختانه تا به امروز توانسته تمام نیاز مشتریان خود را پاسخگو باشد. در ادامه به  برخی از ویژگی های سایت داروشاپ اشاره می کنیم:

  • تضمین اصالت کالا: تمامی کالا موجود در سایت داروشاپ دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو و نشان سیب سلامت است.
  • تضمین قیمت مناسب: شعار اصلی داروشاپ، تکریم رضایت مشتریان است، بر همین اساس گروه داروشاپ از ابتدا امر با خود عهد بسته است کالاها را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت مناسب برای مشتریان ارسال کند.
  • تنوع در برند: گروه داروشاپ تا به امروز با معتبرترین برندهای داخلی و خارجی کار کرده است. این امر موجب شده تا مشتریان عزیز در کمترین زمان و با یک کلیک به آسانی خرید خود را از برند های مختلف انجام دهند.
  • تنوع در محصولات: مشتریان عزیز می توانند با ورود به سایت و اپلیکیشن داروشاپ مجموعه کاملی از محصولات آرایشی و بهداشتی ، محصولات جنسی، محصولات طبی و ... را مشاهده و خرید کنند.
  • سفارش از طریق تماس تلفنی: در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید با شماره تماس 88286580 بگیرید و محصول مد نظر خود را تلفنی سفارش دهید.
  • تحویل سریع سفارش: داروشاپ با استخدام برترین پیک ها، سفارش مشتریان را در کوتاه ترین زمان در تهران ارسال می کند. همچنین سفارشات خارج از تهران از طریق پست ارسال می شود.

 

خرید اینترنتی مکمل های ورزشی

مکمل های بدنسازی به ورزشکاران کمک می کند تا عضلات بدن خود را تقویت کنند و موجب افزایش عملکرد ورزشی در کوتاه ترین زمان شوند.

برای دستیابی به بدن ورزیده تنها خرید مکمل کافی نیست فاکتورهای مهم دیگری مثل زمان مصرف ، مقدار مکمل و ... مهم است.

داروشاپ با بررسی و معرفی انواع مکمل ها و ویژگی های آن ها توانسته نیاز های ورزشکاران را  پاسخگو باشد.  فعاليت بخش مکمل های ورزشی داروشاپ  به طور عمده شامل فروش و  مشاوره تخصصی آنلاین در مورد مکمل های ورزشی اورجینال خارجی مجاز و ایرانی است. در ادامه به برخی از انواع مکمل های ورزشی داروشاپ اشاره می کنیم:

  • کراتین
  • گلوتامین
  • گینر
  • آمینو اسیدها
  • مکمل های بی سی ای ای
  • پروتئین
  • چربی سوزها
  • ویتامین ها

 

لازم به ذکر است  مصرف مکمل های بدنسازی و ورزشی تحت هیچ شرایطی نباید بدون تجویز پزشک و مربی مجرب صورت بگیرد.

اگر شما هم به دنبال خرید اینترنتی مطمئن و آسان هستید به شما پیشنهاد می کنیم یک بار از سایت داروشاپ خرید کنید تا خرید متفاوت را تجربه کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید با کارشناسان ما در داروشاپ تماس بگیرید ۱-۸۸۲۸۶۵۸۰

 




ن : khashayars

پنل نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام ارزان

پنل نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام ارزان

گروه خلاقیت رایان :

پنل نمایندگی فروش فالوور اینستاگرام ارزان

امروزه همه ما زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانیم از خرید کالا گرفته تا آموزش های آنلاینی که در این شبکه ها انجام می شود. اگر شما هم در اینستاگرام یا تلگرام کسب و کار راه اندازی کرده اید می توانید با کمترین هزینه، بهترین فالورر یا لایک را خریداری کنید. فقط کافیه در پنل سوشال رایان ثبت نام کنید و سرویس مد نظر خود را سفارش دهید.

مراحل کار با پنل رایان

  1. وارد سایت rayan.tools شوید.
  2. شماره تماس خود را وارد کنید و ثبت نام کنید.
  3. سرویس مناسب کسب و کار خود را سفارش دهید.
  4. در کمترین زمان سفارش شما بررسی و روی هدف انتخابی شما انجام می شود.

همه چیز در پنل رایان

  • پنل نمایندگی فروش فالور اینستاگرام ارزان با کیفیت(واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش لایک اینستاگرام ارزان با کیفیت(واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش کامنت اینستاگرام ارزان با کیفیت (واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش بازدید کننده لایو اینستاگرام ارزان با کیفیت (واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش ممبر تلگرام ارزان با کیفیت(واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش فالور بازدید کننده تلگرام ارزان با کیفیت (واقعی یا فیک)
  • پنل نمایندگی فروش فالور خرید بازدید کننده یوتیوپ ارزان با کیفیت (واقعی یا فیک)

 

ویژگی پنل رایان

در اپدیت جدیدترین اینستاگرام لایک و فالوور های فیک از سوی این شبکه اجتماعی بلاک می شود، اما ربات پنل رایان هوشمند طراحی شده است و مطابق با جدیدترین اپدیت های شبکه های اجتماعی می باشد.

 

در حال حاضر ربات های افزایش فالوئر مختلفی در بازار وجود دارد، اما با قاطعیت میگوییم که هیچ یک راحتی و امنیت و امکانات ربات رایان را ندارد.

با استفاده از این پنل شما پیج خود را مدیریت می کنید و هر زمان که دوست داشتید می توانید از آن گزارش گیری کنید.

با کارشناسان پنل رایان تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید :    02188286820

 




ن : khashayars

مگنت، به روز ترین اخبار فناوری و تکنولوژی

مگنت، به روز ترین اخبار فناوری و تکنولوژی

 مگنت  ؛  بزرگترین مجله اینترنتی و آنلاین کشور

مجله اینترنتی مگنت، ارائه دهنده جدیدترین مطالب در زمینه تکنولوژی و فناوری، پزشکی و سلامت، خانواده و سبک زندگی و ... می باشد.

طبق بررسی های انجام شده با توجه به دسته بندی مطالب و طراحی زیبا و منحصر به فرد سایت، مجله اینترنتی مگنت تا چند ماه آینده جز برترین سایت های اینترنتی ایران و جهان قرار می گیرد. در ادامه به برخی از نکات متمایز کننده مجله اینترنتی مگنت اشاره می شود.

ویژگی مجله اینترنتی مگنت:

مگنت با استخدام برترین نویسندگان دارای آرشیوی از جدیدترین مطالب روز دنیا می باشد. این مطالب شامل به روز ترین اخبار فناوری و تکنولوژی نقد و بررسی فیلم های ایران و جهان، کاربردی ترین مطالب برای مادران ایرانی، برترین مطالب فال و سرگرمی و ... است.

مهم ترین نکته درباره مجله اینترنتی مگنت، قابلیت خواندن صوتی مطالب برای روشندلان و کم بینایان عزیز است.

 اپ مگنت مطابق با نیاز کاربران طراحی شده است و شما عزیزان می توانید در کوتاه ترین و به راحتی به مطالب متنوع مگنت  دسترسی داشته باشید.

دسته بندی مجله اینترنتی مگنت به شرح می باشد:

  • خانواده و سلامت
  • اطلاعات دارویی و پزشکی
  • سبک زندگی و خانواده
  • زناشویی
  • مادر و کودک
  • راهنمای خرید موبایل و گجت
  • کسب درآمد
  • آموزش بورس
  • تکنولوژی و فناوری
  • هنر و سرگرمی

سایت مگنت در راستای جلب توجه و رضایت مخاطبان دسته بندی های متنوعی را در نظر گرفته است به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این مجله اینترنتی دیدن کنید.

 

 



ن : khashayars

خدمات سئو سایت چیست؟

خدمات سئو سایت چیست؟ آیا هر سرویسی جزو خدمات سئو حساب می شود ؟

خدمات سئو یا خدمات seo یا خدمات بهینه سازی همگی به یک معنی بوده و توسط شرکت سئوکار بصورت تخصصی انجام می شود. امروزه بسیاری از افراد و شرکتها با توجه نیاز خود جهت تبلیغات نیازمند هستند تا در موتورهای جستجو مثل گوگل در ردیف های بالا دیده شوند. هنگامی یک وب سایت در در کلمات کلیدی خود در جایگاه های بالای موتورهای جستجو قرار گرفت نیازمند آن است تا جایگاه خود را حفظ نماید.

خدمات سئو ( خدمات seo  ) چیست؟

بطور کلی به فعالیت های انجام شده داخل وب سایت و بیرون از وب سایت جهت قرار گرفتن کلمات کلیدی وب سایت در صفحات نخست موتورهای جستجو و حفظ جایگاه در آنها، خدمات سئو گفته می شود. خدمات سئو یک فرایند بوده و مادامی که وب سایت ها وجود دارند می بایست این فرآیند وجود داشته باشد. شرکت سئوکار ارائه دهنده خدمات سئو برای کلیه کسب و کارها در ابعاد مختلف است. به افرادی که خدمات سئو را انجام می دهند اصطلاحا سئوکار گفته می شود.

خدمات سئو سفید چیست؟

خدمات سئو سفید به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در راستای قوانین موتورهای جستجو بوده و از روش ها و تکنیک های حبابی و غیر متعارف استفاده نشود. موتورهای جستجو هوشمند مثل گوگل همیشه در صدد آن هستند که با توجه به جستجوی کاربران بهترین نتایج را در اختیار آنها قرار دهند. خدمات سئو سفید  روش های بهینه سازی وب  سایت ها بوده که قوانین موتورهای جستجو را رعایت می کنند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

خدمات سئو سیاه چیست؟

خدمات سئو سیاه به طور کلی به فعالیت هایی اطلاق می شود که از روش های غیر متعارف در صدد فریب موتورهای جستجو باشند. خدمات سئو سیاه یا کلاه سیاه ممکن است بصورت موقت باعث بهبود رتبه سایت و هدایت ترافیک به سمت سایت گردد ولی عمر آن بسیار کوتاه بوده و پس از اطلاع موتورهای جستجو از این مسئله، وب سایت مرتکب شده را جریمه خواهند کرد.

چرا  کسب و کارها به خدمات سئو نیازمند هستند؟

بصورت کلی روش های تبلیغات را می توان به جند نوع تقسیم بندی نمود: 1- رادیو 2- تلویزیون 3- تبلیغات محیطی و .. یکی از روش های تبلیغات سئو می باشد. سئو دارای سه ویژه گی متمایز است که هیچ کدام از روش های تبلیغاتی نام برده شده از آن برخوردار نمی باشند

هر تغییر و تحولی برای آن‌که به سرانجام برسد، باید زمان مشخصی را سپری کند. بهینه سازی سایت نیز از تغییراتی هستند که با گذر زمان نتایج آن‌ها مشخص می‌شود. پس باید صبور باشید و به تیم متخصص سئو اطمینان کنید.
برخی شرکت‌ها پیشنهادهای وسوسه کننده‌ی سئوی تضمینی را ارائه می‌دهند، اما این موضوع چقدر امکان پذیر است؟ شاید به کار بردن واژه‌ی تضمینی کمی اغراق آمیز باشد، اما شرکت‌های باسابقه و حرفه‌ای می‌توانند تمام انتظارات شما از خدمات سئو را برآورده کنند. از آن‌جا که هرسال الگوریتم‌های گوگل به روز می‌شوند، شرکت‌هایی که وعده‌ی افزایش رتبه در زمان کوتاه و مشخصی ارائه می‌دهند، قابل اطمینان به نظر نمی‌رسند.
مجموعه‌ی سئو  شو با بیش از ده سال فعالیت در حوزه‌ی طراحی و سئو سایت به عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه شناخته می‌شود. بیش از 6000 مشتری و 200پروژه‌ی موفق، کارنامه‌ی قابل اعتمادی برای این مجموعه رقم زده است. سئوی سایت‌های گردشگری، خبری، نیازمندی و فروشگاهی نمونه‌ای از خدمات حرفه‌ای سئو است که گستردگی و تنوع فعالیت‌های مجموعه را نشان می‌دهد.
قراردها معمولا یک‌ساله هستند و در این مدت تمام خدمات سئو با کیفیت و پشتیبانی کامل به شما ارائه می‌شود. قیمت سئو برای خدمات مختلف، متفاوت است و شما می‌توانید برای سفارش سئو با توجه به نیازتان اقدام کنید.
اگر قصد تحول در سایت و کسب وکارتان را دارید، مشاوره سئو با متخصصان را از دست ندهید.

 سایر مزایای استفاده از خدمات سئو

  • در اغلب روش های بازاریابی، پس از پایان کمپین تبلیغاتی، هیچ ورودی و مشتری جدیدی نخواهیم داشت ولی بازاریابی با استفاده از خدماتSEO از دوام خوبی برخوردار است و در بسیاری از موارد تا مدت های طولانی در صفحه اول نتایج گوگل ماندگار است.
  • در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، بسیار مقرون به صرفه تر است.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ متخصص سئو

برای حصول بهترین نتایج در رشد کسب و کارتان، با خدمات حرفه ای سئو از مرحله طراحی سایت تا بازاریابی دیجیتال در کنار شما خواهیم بود.

·         خدمات سئو سایت به منظور بررسی کلیدواژه ها، تحلیل رقبا، پیاده سازی موضوعی و تولید محتوا

  • مطمئن ترینخدمات سئو جهت بررسی موضوع فعالیت، خدمات و کالا، آنالیز رقبا، شناسایی و کشف بهترین کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک ارگانیک و طبیعی سایت از طریق گوگل (Web analytics)
  • پیاده سازی بهینه ساختار سایت و خدمات اصلاح چیدمان صفحات و لینک دهی صحیح داخلی
  • برنامه ریزی برای تولید محتوای باکیفیت با عناوین جذاب، پر مخاطب و مورد پسند موتورهای جستجوی وب (Web Content Marketing)
  • خدمات به روزرسانی و آپلود محتوای تولید شده براساس یک برنامه زمانی منظم و پایدار

منابع :

متخصص سئو : https://www.seoexpert.ir/SEO-Services

سئو کار : https://seokar.com/service/seo-services

سئو 24 : https://www.seo24.ir/

سئو شو : https://seosho.com

 

 




ن : khashayars

مدلینگ، فرم دهی و رفع چین و چروک صورت به صورت دائمی ممکن است؟

مدلینگ، فرم دهی و رفع چین و چروک صورت به صورت دائمی ممکن است؟

مهمترین عوامل در مدلینگ صورت حرفه ای چیست؟

قبل از اقدام برای خدمات زیبایی صورت، استفاده از فیلرها چون ژل و تزریق چربی یا رفع چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس حتما به این نکات توجه کنید. تا این اقدام را با بهترین نتیجه با انجام برسانید.

برای انجام این موضوع سه نکته اساسی و مهم وجود دارد.

اولین موضوع استفاده از برند مناسب و دارای مجوز است، این مهم تاثیر به سزایی در فرم دهی مناسب، عدم ایجاد هر گونه عارضه و ماندگاری بالا می باشد. بنابراین شما عزیزان قبل از انتخاب باید حتما تحقیقی در رابطه با برندهای مطرح و دارای مجوز داشته باشید تا با استفاده از برندهای چینی و ارزان قیمت به سلامتی خود آسیب نزنید.

موضوع بعدی پزشک متخصصی که این فرایند را انجام می دهد و تجربه ایشان در فرم دهی مناسب صورت بسیار ارزشمند و مهم است.

سومین نکته اساسی استفاده درست از این فیلر هاست دقت کنید که برای رسیدن به بهترین ماندگاری و فرم دهی در تزریق چربی و ژل باید این مراحل را دو الی 3 بار در دوره های زمانی خاص انجام دهید.

 

https://www.instagram.com/tehran__beautycenter/

حتما در لینک بالا نمونه کارهای حرفه ای ما با استفاده از برترین برندهای موجود و با متد تخصصی توسط متخصص زیبایی عضو رسمی آکادمی پزشکی زیبایی آمریکا را ببینید.

 




ن : khashayars

تشریفات سورینو

تشریفات سورینو

از آن جا که مراسم ازدواج (عروسی، عقد، نامزدی، حنابندان و...) از مهم ترین اتفاقات زندگی هر فردی است،

هر کسی می تواند این شب را همان طور که همیشه در ذهن خود تصور می کرده برگزار کند.

سورینو با بهره گری از تیم حرفه ای خود و مشاوران خبره و خوش ذوق و تحصیلکرده که آشنا به انواع سبک های برگزاری عروسی بین المللی و اقوام ایرانی هستند،

به کمک شما می آیند و روحیات و سلیقه ی شما را شناسایی و طبق بودجه ی خود ،

رویایتان را به حقیقت مبدل می کنند.

خواسته ها و توصیفات شما از مراسمتان در قالب پروپوزال دراختیارتان قرار می گیرد

و چنانچه مورد تایید باشد، تشریفات سورینو برای اجرا و به واقعیت پیوستن آن قدم به قدم در کنار شما خواهد بود.

هر مراسمی برای بهترین بودن نیاز به چند نکته ی اساسی دارد

که تیم تشریفات سورینو به خوبی با توجه به سلایق شما آن ها را فراهم می کند.

از امکانات تشریفات سورینو باید به سالن و باغ تالار اختصاصی  بسیار زیبا با معماری مدرن و فضای بیرونی منحصر به فرد که در نوع خود یگانه است

و آمادگی لازم برای حضور و پذیرایی میهمانان شما را دارد،

آشپزخانه مدرن و کیترینگ حرفه ای که شامل شام عروسی، فینگر فود، کندی بار، شیرینی عروسی، کیک عروسی و دسر می شود،

تیم حرفه ای طراحی دکوراسیون و گل آرایی که مناسب با سلیقه ی شما و کارهای ژورنالی و به روز،

فضای مراسم شما را آماده می کنند،

سفره عقد منحصر به فرد که با توجه به روحیات شما دیزاین می شود،

تیم پذیرایی بسیار مجرب و کاردان که با برخورد مناسب میزبان شما و میهمانانتان هستند

و مدیریت توانمند جشن عروسی که بهترین ها را برای شما فراهم می کند، اشاره کرد.

برگزاری مراسم رویایی شما، تنها هدف تیم حرفه ای و مجرب تشریفات سورینو است.

#جشن_خودتو_بساز

https://www.soorino.com/

باغ تالار سورینو

برای آن که بتوانید تمام آن چیزی را که از ماه ها قبل برای جشن عروسی خود تدارک دیده اید

به خوبی به نمایش بگذارید نیاز به یک مکان مناسب دارید.

زمان مناسب برای اقدام به رزرو باغ تالار حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری مراسمتان است.

یکی از نکات اساسی برای انتخاب باغ و تالار دسترسی آسان برای میهمانان است.

اگر که تالار و باغ های اطراف شهر سکونت خود را مد نظر دارید

به این نکته توجه داشته باشید که حداقل مسیر سرراستی داشته باشد.

برای انتخاب باغ و تالار باید به این که در کدام محدوده ی آب و هوایی زندگی می کنید

و مراسمتان در چه فصلی است دقت کنید.

مثلا دمای بین 25 تا 35 درجه برای انتخاب باغ مناسب است

و دمای کم تر یا بیشتر از آن باعث می شود دیزاین، گل آرایی و نور پردازی باغ که برای آن هزینه کرده اید از بین برود.

باغ تالار سورینو به شما این امکان را می دهد که در هر فصلی و در هر آب و هوایی مراسم خود را برگزار کنید.

زیرا که هم دارای تالاری مجلل و مدرن و باغی بزرگ و زیباست.

فضای مسقف تالار که مهم ترین بخش مراسم شما در آن برگزار می شود

با توجه به تعداد میهمانان و همچنین سبک درخواستی شما چینش و دیزاین می شود

تا محیط جشن شما را گرم و سرزنده نگه دارد.

باغ تالار سورینو صحنه ی مناسبی را برای میزبانی از میهمانان و استیج بزرگی برای رقص در اختیارتان قرار می دهد

تا با خیال آسوده شب رویایی را برای خود رقم بزنید.

مهندسی دقیق صدا و آکوستیک این مجموعه به جرات در نوع خود و در مقایسه با تالار های دیگر منحصر به فرد و ویژه است.

باغ تالار سورینو با امکانات ویژه و عمارت شکیل و مدرن آماده ی ارائه خدمات کامل و بی نقص به شما است.

 

 




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.