معرفی بهترین ابزارهای ترجمه آنلاین و ترجمه pdf
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

معرفی بهترین ابزارهای ترجمه آنلاین و ترجمه pdf

معرفی بهترین ابزارهای ترجمه آنلاین و ترجمه pdf

در دنیای امروز، ترجمه، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شما ممکن است در محیط کاری، تحصیلی، اداری و ... به ترجمه متن‌های متفاوت نیاز داشته باشید اما به علت نداشتن دانش کافی نتوانید ترجمه‌دلخواهتان را به دست آورید.

در این شرایط، تنها استفاده از مترجم‌های آنلاین، به کمک شما خواهند آمد و می‌توانید با کمک این مترجم‌ها بدون داشتن هیچ دانشی در دنیای ترجمه، به سادگی، سخت‌ترین متن‌هارا ترجمه کنید و لذت ببرید.

اگر شما نیز دوست دارید با برترین ابزارهای دقیق ترجمه آنلاین و ترجمه pdf، آشنا شوید و برای همیشه با دردسرهای کلافه کننده ترجمه متون و فایل‌های مختلف، خداحافظی کنید، تا پایان این مطلب، با ما همراه باشید.

بهترین مترجم‌های آنلاین کدام هستند؟

امروزه، ابزارهای مختلفی برای ترجمه آنلاین و رایگان متن‌های انگلیسی و سایر زبان‌ها در سطح اینترنت وجود دارند که شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه، از آن‌ها استفاده کنید.

 

  • معرفی 8 مترجم آنلاین رایگان عالی:
  1. google translate
  2. online-translator
  3. Bing Translator
  4. Collins Dictionary Translator
  5. DeepL Translator
  6. Systranet
  7. translate
  8. andex Translate

 

کدام یک از مترجم‌های آنلاین، بهتر است؟

8 مترجم معرفی شده قسمت فوق، بر اساس نظرات مثبت کاربران این ابزارها گلچین شده‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت، از آن‌ها استفاده کنید.

 

از ابزارها‌ی ترجمه آنلاین رایگان؛ استفاده کنیم یا نه؟

ممکن است شما تصور کنید که اعتماد کردن به یک هوش مصنوعی برای ترجمه متون مختلف در دنیای اینترنت، کار منطقی نباشد.

اما توجه کنید گاهی اوقات شما تسلط کافی به اصطلاحات و معنی کلمات متنی را ندارید و همچنین دسترسی به یک مترجم خوب، برای دریافت ترجمه را نیز ندارید و در این شرایط، استفاده از مترجم آنلاین، بهترین یاری‌گر شما خواهد بود.

 

مزایای استفاده از مترجم‌های آنلاین چیست؟

کمک گرفتن از مترجم‌های آنلاین، برای شما مزیت‌های بسیاری خواهد داشت و زندگی‌تان را ساده‌تر می‌سازند، در ادامه با 10 تا از مهم‌ترین مزایای استفاده از این مترجم‌ها آشنا شوید.

  1. عدم نیاز به پرداخت هزینه
  2. سرعت بالا در امر ترجمه
  3. دقت شگفت انگیز
  4. ترجمه متون تخصصی و عمومی
  5. تعداد کابران زیاد
  6. دسترسی آسان
  7. رابط کاربری ساده
  8. ترجمه متن‌های کوتاه و طولانی
  9. حافظه غنی حاوی اطلاعات ترجمه
  10. سابقه کارکرد طولانی موفق و ...

 

بهترین روش راحت ترجمه پی دی اف

گاهی اوقات شما نیاز به ترجمه فایل pdf  دارید اما به علت وجود محدودیت‌ها در این قالب این فایل، ممکن است نتوانید از روش‌های بالا برای ترجمه پی دی اف استفاده کنید و نیاز به ابزارهای ترجمه کارآمد پی دی اف دارید.

  • 3 ابزار ترجمه پی دی اف
  1. پرترنسلیتور
  2. آنلاین ترنسلیتور
  3. دف پی‌دی‌اف

 

  • مزایای استفاده از ابزار ترجمه pdf
  1. رایگان بودن
  2. ترجمه بدون نیاز به کپی متن
  3. سرعت بالا
  4. کارآمد بودن
  5. کیفیت بالا
  6. دقت عالی
  7. ترجمه در تمامی حیطه‌ها
  8. امکان استفاده بدون اینترنت
  9. رضایت بالای کاربران و ....

 

سخن آخر

در این مطلب، بهترین ابزارهای ترجمه آنلاین رایگان و بهترین روش برای ترجمه فایل pdf، خدمت شما عزیزان معرفی شد، هر زمان که نیاز به ترجمه متنی در قالب ورد یا فایل پی دی اف داشتید، از راهنمایی‌های این مطلب استفاده کنید و لذت ببرید.

 

منابع:

https://doorijob.com/pdf-translation/

https://doorijob.com/the-best-online-translator/

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

فروشگاه ساز و دانلود فایل در فایل آوران

فروشگاه ساز و دانلود فایل در فایل آوران

با انتخاب فروشگاه ساز فایل آوران شما می توانید فروشگاه خود را رایگان و در سریع ترین زمان ممکن ایجا کنید. با ثبت نام در فروشگاه فایل آوران می توانید هم فروشنده شوید و هم خریدار که شما هم می توانید از فایل آوران در آمد داشته باشین

این  وب سایت به شما کمک می کند که توانایی ها و تخصص خود به همه معرفی کنید و یک راه درآمد ایده آل برای خود ایجاد کنید .با کمک ما شما قادر خواهید بود که توانایی های خود را به دیگران نشان دهید .

برای داشتن اطلاعات بیشتر می توانید مطالب بعدی را مطالع نمایید و همین حالا در فایل آوران ثبت نام کنید و کسب درآمد کنید.

 فروشگاه ساز چه کاری انجام می دهد؟

دو شاخصه مهم اکثر کسب و کارهای امروزی بحث تبلیغات و فروش، درواقع هر کسب و کاری که توانسته جایگاه پررونق و خوبی از آن خود کند، به واسطه این دو اصل مهم است. از این رو در حال حاضر شاهد کارایی بالای خدمات ، فروشگاه سازفایل و دانلود فایل در فایل آوران هستیم.

خدمات فروشگاه ساز شامل مجموعه اقداماتی میشود که برای کسب و کارها، یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین طراحی و اجرا میگردد. برای این که در این زمینه موفق شوید، لازم است از فروشگاه سازهای مناسب استفاده کنید، فروشگاه سازهایی که خدمات خود را حساب شده و با مهارت انجام میدهند.

فایل سه بعدی و لایه باز نیز انواع فایلهای گرافیکی آماده هستند که برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند و می توانید دانلود و در پروژه هایتان استفاده کنید.

کارایی فروشگاه ساز و فایل سه بعدی و لایه باز شامل موارد گوناگونی میشود که تعدادی از آنها را در قسمت پایین گفتیم:

کارایی فروشگاه ساز: شما بدون داشتن هیچ دانش و تخصصی می توانید فروشگاه خود را در سریع ترین زمان و رایگان ایجاد کنید و کسب در آمد کنید.

فایل سه بعدی و لایه باز و توسط طراحان و مختصصان این حوضه طراحی شده و در اختیار کاربران جهت استفاده در پروژه ها قرار داده شده  و می توان استفاده کرد.

با دانلود مدل سه بعدی و فایل لایه باز و بهرهمندی از خدمات فروشگاه ساز، یک تیر را به چند نشان بزنید

با دانلود مدل سه بعدی و فایل لایه باز و بهرهمندی از خدمات فروشگاه ساز، میتوانید خود یک فروشگاه انلاین اختصاصی برای خود ایجاد و کسب در آمد کنید.

با ثبت نام و ایجاد فروشگاه در فایل آوران نه تنها منجر به صرفهجویی وقت خود میشوید، بلکه میتوانید از حرفهایترین طرحها و فایلها آماده استفاده کنید، فایلهایی که مطمئناً تاثیر قابل توجهی در پیشرفت هر کسب و کاری دارد.

لازم به ذکر است در فروشگاه فایل آوران  می توانید انواع فایل های  سه بعدی ، لایه باز ، برنامه نویسی ،آموزش ، جلوه های ویژه ، پروژه های آماده ، عکس و متن ایجاد و یک فروشگاه اختصاصی برای خود داشته باشین.

آموزش استفاده از خدمات فروشگاه ساز فایل آوران

برای استفاده از خدمات فروشگاه ساز و مدل سه بعدی و فایل لایه باز نباید نگران باشید، چرا که تمام آموزشهای لازم در همان ابتدا ارائه شده و شما میتوانید بعد از انتخاب با خیالی راحت استفاده کنید.

ابتدا به قسمت ثبت نام بروید و ثبت نام را انجام دهید.

 توجه:

شناسه کاربری نام پروفایل فروشگاه شما در فایل آوران می باشد که نمایش داده می شود

بعد از تکمیل اصلاعات یک کد فعال سازی به شماره همراه که ثبت نموده اید ارسال می گردد که می بایست به درستی وارد کنید.

در این مرحله شما می توانید از فایل آوران خرید اجام داده و به صورت رایگان فایل های خود را در فایل آوران بارگزاری نمایید.

برای فروشنده شدن شما می بایست ثبت در خواست فروشنده شدن  را انجام داده ، که یک مدرک هویتی معتبر (کارت ملی ، شناسنامه ، گواهی نامه و ...) را در فایل آوران بارگزاری نماییدکه بعد از تایید اطلاعات شما می توانید فروشنده شوید.

توجه :

شماره شبای بانکی می بایست  متعلق به حساب کاربری فرد باشد.

اکنون فروشگاه اختصاصی شما ایجاد شده و می توانید فایل های خود را آپلود کنید و کسب در آمد داشته باشین.

لازم به ذکر است اگر انتخاب درستی داشته و از مرجع مناسبی چون سایت ما خرید کنید میتوانید در کنار جامعترین آموزشها از حرفهایترین طرحها استفاده نمایید.

انتخابی بی بدیل برای فروشگاه ساز و دانلود فایل سه بعدی و لایه باز رایگان

برای فروشگاه ساز و دانلود فایل سه بعدی و لایه باز فقط لازم است سایت ما را انتخاب کنید و همه چیز را به کارشناسان متخصصی بسپارید که در این زمینه علاوه بر تخصص دارای تجربهی مطلوبی هم هستند و بهترین خدمات را ارائه میدهند.

یکی از پرطرفدارترین خدمات ما رایگان بودن بخش زیادی از طرحها و فایلها است و شما میتوانید بدون  هیچ گونه پرداختی از طرحهای تخصصی  استفاده کنید.

به همین دلیل است که میگوییم سایت ما انتخابی بی بدیل برای فروشگاه ساز و دانلود فایل سه بعدی و لایه باز رایگان است.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

طراحی سایت در شیراز | اموزش طراحی وب سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز | اموزش طراحی وب سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز | اموزش طراحی وب سایت در شیراز | اموزش سئو در شیراز از جمله خدماتی است که ما سالیانه زیادی است به مشتریان عزیز ارائه میدهیم. بسیاری از صاحبان کسب و کار ها دوست دارن سایت خود را ، خودشون طراحی کنند و در مقایل عده ایی مایل هستند که این کار را به یک طراح بسپارن . ما با اشراف کامل بر موارد تخصصی طراحی سایت و همچنین اموزش این امر میتوانیم شما را در جهت تحقق اهداف خود یاری کنیم.

 

اموزش طراحی سایت در شیراز

یادگیری و فهمیدن علم طراحی سایت میتواند زندگی شما را متحول کند . یکی از مشاغل بسیار پر درامد طراحی سایت است. بسیاری فکر میکنند که طراحی سایت فقط کدنویسی است . در صورتی که اینطور نیست !!! ما به شما یاد خواهیم داد که یک سایت حرفه ایی را بدون حتی یک خط کدنویسی طراحی کنید و از طریق ان ماهانه میلیون ها تومان کسب درامد کنید .

 

اموزش سئو در شیراز

فرض کنید شما یک وب سایت خیلی حرفه ایی و کاملی دارید . اگر کاربران و مشتریان سایت شما  نبینند و شما را پیدا نکنند عملا این سایت برای شما هیچ ثمری نخواهد داشت . بعد از اینکه سایت خود را راه اندازی و محتوا گذاری کردید حال نوبت به ان میرسد که در جهت افزایش رتبه سایت در موتور های جستوجو مثل گوگل تلاش کنید تا سایتتون در عبارت کلیدی مختلف به رتبه های نخست گوگل بیاید .

 

سئو چیست ؟

بطور کلی به مجموعه کار هایی که برای افزایش رتبه سایت انجام میدهیم سئو میگویند. سئو شامل دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی میشود. و انجام این فرایند ها از سه روش سئو کلاه سفید ، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه انجام میشود.

 

طراحی سایت در شیراز

شاید شما هم جزء کسانی باشید که دوست دارید طراح سایتون در شهر خودتون باشد.طراحی سایت در شیراز یکی از خدمات گروه طراحی رویال سایت میباشد.گسترش و رونق بخشیدن به کسب و کار خود را به ما بسپارید.

طراحی انواع وب سایت ها

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی در شیراز

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  این امکان را به شما میدهید که بصورت نامحدود محصولات خود را ایجاد کنید و از طریق درگاه های پرداخت انلاین متصل به سایت،عملیات پرداخت و ثبت سفارش را بصورت حرفه ایی داشته باشید. به راحتی بر روی موجودی محصولات خود مدیریت داشته باشید و همه چیز را به سایت بسپارید .

 

طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

طراحی وب سایت شرکتی در نمونه و قالب های متعددی انجام میشود. مدیران شرکت ها و موسسه ها میتوانند با سفارش سایت شرکتی تمامی اطلاعات تماس و.. همچنین نمونه کارها، توضیحات کامل در مورد خدمات یا کالا ،عکس ،فیلم،پادکست های مورد نیاز را در سایت خود قرار دهند.البته سایت شرکتی طبق نظر شما و با امکانات مورد نظر شما طراحی و اجرا میشود.

 

طراحی سایت پزشکی در شیراز

یکی دیگر از خـدمات و طراحی سایت های قابل ارائه گروه طراحی رویال سایت سایت طراحی سایت پزشکی  میباشد. با یک سایت پزشکی با امکانات کامل میتوانید به شهرت خود بیفزایید.همچنین میتوانید امکان نوبت دهی انلاین و اینترنتی را راه اندازی کنید. ودیگر وقت خود را برای نوبت دهی هدر ندهید.تمامی خدمات خود را در سایت به معرض نمایش بازدیدکنندگان بگذارید.

 

طراحی سایت ارسال آگهی مشابه دیوار

با طراحی سایت ارسال آگهی | مشابه دیوار با ماهیت ارسال اگهی برای خود یک کسب و کار راه اندازی کنید.میتوانید ارسال اگهی را در دسته بندی های مورد نظر پولی کنید همچنین بابت تمدید یا نردبان یا ویژه کردن اگهی از کاربر پول دریافت کنید. به همین راحتی به کسب درامد بپردازید.

 

طراحی سایت املاکی در شیراز

با طراحی سایت املاک میتوانید تمامی املاک خود را در سایت برای فروش یا اجاره قرار دهید. همچنین این امکان وجود دارد که کاربران ملک خود را در سایت شما برای فروش یا اجاره آگهی کنند.

 

طراحی سایت فروشگاه فایل

با طراحی سایت فروش فایل | ساخت فروشگاه فایل به راحتی فایل های خود و دوره های اموزشی خود را در سرتاسر ایران بفروشید و کسب درامد خود را ارتقاع دهید.هر فایلی که داشته باشید (عکس -اهنگ-فیلم -نرم افزار و..) را میتوانید به راحتی بفروشید و کسب درامد کنید.

 

 

سخن اخر..

در پایان از اینکه وقت گران بهای خود را به خواندن این مقاله اختصاص دادید سپاسگزاریم . و در صورتی که نیاز به طراحی سایت ، هاست سی پنل ارزان ، هاست وردپرس ارزان داشتید حتما سری به سایت رویال سایت بزنید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

همه چیز درباره سابسیژن

همه چیز درباره سابسیژن

اسکارها انواع مختلف دارند:

  1. ا سکارهای هایپرتروفیک یا کلویید که در اصطلاح عامیانه گوشت اضافه گفته می‌شوند.
  2. اسکارهای آتروفیک یا گود افتاده.
  3. اسکارهای نرموترفیک.

هر نوع اسکار نیاز به درمان اختصاصی خاص خود را دارد.

در این مقاله به سابسیژن که برای درمان اسکارهای آتروفیک که شایع‌ترین آنها آکنه اسکار جای جوش هست می‌پردازیم.

 

سابسیژن چیست و چه کاربردی دارد؟

بعد از هر گونه جراحت، زخم و یا التهاب که بهبود آن طول کشیده، ممکن است بافت ناحیه درگیر چسبندگی به بافت‌های زیرین چسبیده و اصطلاحاً فیبروز شود. این فیبروز، پوست را به پایین کشیده و نمای ناهموار به پوست می‌دهد.

https://drparsian.com/wp-content/uploads/2020/12/subcision.jpg

در آکنه اتفاقی که می‌افتد دقیقاً همین است. التهاب طول کشیده ناشی از آکنه باعث چسبندگی پوست به ساختمان‌های زیرین می‌گردد و در نتیجه نمای ناهموار و ناخوشایندی به پوست می‌دهد که می‌تواند بار روحی و روانی زیادی برای افراد نوجوان و جوان داشته باشد.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دانش زیبایی، درمان این اسکارها هر چند سخت می‌باشد ولی غیر ممکن نیست. خدمات میکرونیدلینگ در تهران و کانتورینگ در جردن را انجام میدهیم.

یکی از این روش‌های نوین، سابسیژن با تکنیک جدید است.

 

سابسیژن چگونه و با چه ابزاری انجام می‌شود؟

در گذشته از سرسوزن‌های معمولی و یا ابزاری تیغ مانند به نام نوکور استفاده می‌شد اما امروزه سابسیژن به وسیله ابزار خاصی که نوکی نیمه تیز دارد و عموماً سابسیژکتور نامیده می‌شود، انجام می‌گردد.

 

https://drparsian.com/wp-content/uploads/2020/12/Subsijector.jpg

 

مزیت این وسیله نسبت به نوکور که لبه تیز و برنده داشت این است که ریسک آسیب به عروق و اعصاب و نیز کبودی به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مزیت دیگر کاهش درد می‌باشد چرا که فقط از یک نقطه وارد و کل چسبندگی‌های منطقه را آزاد می‌نماییم و این یک نقطه به راحتی با بی‌حسی موضعی، بی‌حس می‌شود.

 

مراحل انجام سابسیژن چگونه است؟

https://drparsian.com/wp-content/uploads/2020/12/subcision-1.jpg

در ابتدا یک نقطه را بی‌حس می‌کنیم و سپس از نقطه بی‌حس شده وارد شده و محلولی به نام تامیسنت را تزریق می‌نماییم. این محلول چندین کارایی دارد که یکی از آنها بی‌حسی و به صفر رساندن درد است.

سپس با وسیله مخصوص سابسیژن که سابسیژکتور نامیده می‌شود وارد شده و چسبندگی‌های منطقه را آزاد می‌نماییم.

 

آیا سابسیژن عوارض دارد؟

هر روشی در پزشکی می‌تواند عوارضی داشته باشد. از جمله این عوارض تورم و گاهی کبودی است که نگران کننده نیست. تورم معمولاً ۱ الی ۲ روز برطرف می‌گردد و کبودی معمولاً اتفاق نمی‌افتد اما در صورت بروز حداکثر ظرف یک هفته برطرف می‌گردد.

از عوارض کمتر شایع آسیب به عروق و اعصاب و عفونت است که اگر توسط پزشک مجرب و با تکنیک درست انجام شود، ریسک آسیب عروقی و عصبی به شدت پایین می‌آید و نزدیک صفر است.

در صورت رعایت مراقبت‌های بعد از انجام کار، ریسک عفونت نیز بسیار کاهش می‌یابد.

 

آیا دوره نقاهت دارد و نیاز به استراحت در منزل دارد؟

همان طور که گفتیم تنها تورم ۱ الی ۲ روزه ممکن است نیاز به استراحت یک تا دو روزه را برای افراد حساس و شاغل ایجاد کند وگرنه از روز بعد می‌توان فعالیت های روزمره را از سر گرفت.

 

آیا انجام سابسیژن درد دارد؟

خیر. همان طور که گفته شد با بی‌حسی کامل انجام می‌شود.

 

تعداد جلسات مورد نیاز چند جلسه است؟

بسته به ضخامت پوست و عمق اسکارهای زخم یا آکنه ممکن است ۱ الی ۳ جلسه نیاز باشد.

در صورت نیاز به خدمات زیبایی در تهران با شماره ۰۹۳۰۳۸۳۹۹۱۹ یا ۰۲۱۲۶۲۰۳۰۱۵ تماس بگیرید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

ریمل حجم دهنده و همه آن چیزی که باید درباره آن بدانیم

ریمل حجم دهنده و همه آن چیزی که باید درباره آن بدانیم :

جالب است بدانید آرایش چشم دارای سابقه هزار ساله است و درحال حاضر نیز یکی از اصلی‌ترین نوع آرایش‌ها برای زیبایی صورت بشمار می‌رود. انواع مختلف ریمل جزء لوازم آرایشی محبوب برای فرم دادن به مژه‌ها به حساب می‌آیند. ریمل حجم دهنده یکی از لوازم پرکاربرد آرایش است که باعث خوش حالت کردن و البته پرپشت نشان دادن مژه‌ها از آن استفاده می‌شود.

باید از چه نوع ریمل حجم دهنده استفاده کنیم؟

نکته قابل توجه در ریمل حجم دهنده وجود مواد شیمیایی و نگهدارنده آن است. این مواد می‌توانند باعث ایجاد حساسیت‌هایی نظیر آبریزش، خارش و سوزش در چشم شوند. در حال حاضر نظارت‌های مداوم وزارت بهداشت در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر ریمل‌های حجم دهنده ایرانی و همچنین واردات لوازم آرایشی به داخل کشور باعث شده است تا توزیع لوازم آرایشی بی‌کیفیت در داخل کشور کاهش یابد.

البته شما باید در هنگام خرید لوازم آرایشی به برچسب وزارت بهداشت و برند تولید کننده آن دقت داشته باشید. همچنین لوازم آرایشی خود را از فروشگاه معتبر تهیه کنید.

 

ویژگی­های یک ریمل حجم دهنده خوب

  • درصد بالای خرده مژه درون مایع ریمل حجم دهنده
  • حجم بیشتر مایع درون این نوع ریمل نسبت به انواع دیگر ریمل
  • برس این نوع ریمل حجم دهنده بزرگتر از انواع دیگر ریمل است.
  • برس این ریمل‌ها دارای دندانه‌های درشت و مویچه‌های ریز فراوان است.
  • رنگ مایع ریمل حجم دهنده مشکی است.

چه زمانی استفاده از این محصول توصیه می‌شود؟

توصیه می‌شود که افرادی که دارای مژه‌های نازک و بلند هستند، از این نوع ریمل استفاده کنند. البته استفاده از ریمل حجم دهنده برای تمام کسانی که مژه‌های نازکی دارند، مناسب است.

چه کسانی نباید از این نوع ریمل استفاده کنند؟

افرادی که دارای مژه‌های پر پشت هستند، نباید از این نوع ریمل استفاده کنند. استفاده از ریمل حجم دهنده باعث خواهد شد تا مژه‌های آن‌ها بسیار مصنوعی به نظر برسد.

نکته مهمی که باید هنگام استفاده از این نوع ریمل رعایت کنید

بعد از استفاده از هر نوع ریملی، باید آن را با مواد پاک‌کننده آرایش ویژه چشم پاک کنید. توجه داشته باشید که هیچ وقت با ریمل نخوابید، این کار باعث مسدود شدن تمام فولیکول‌های مژه می‌شود و احتمال ریزش مژه‌های شما را افزایش می‌دهد. در هنگام پاک کردن ریمل خود به حساس بودن پوست اطراف چشم توجه داشته باشید و دقت کنید که حرکات دست‌ کاملا ملایم باشد.

ریمل حجم دهنده روغنی یا ریمل حجم دهنده آبکی

ریمل حجم دهنده‌ای که پایه اصلی آن روغن است، اصطلاحا به عنوان ریمل‌های ضد آب یا ریمل حجم دهنده روغنی شناخته می‌شوند. نکته قابل توجه این نوع ریمل‌ها را می‌توان ماندگاری بالا و مقاومت زیاد در مقابل عرق کردن و ریزش اشک دانست. اما این نوع ریمل به سختی پاک می‌شود و می‌توانند باعث افزایش ریزش مژه‌ها و چسبندگی آن‌ها شوند.

ریمل حجم دهنده آبکی به سادگی با آب پاک می‌شود. اما استفاده از این نوع ریمل‌ها باعث افزایش احتمال رشد و نمو میکروب‌ها در نزدیک چشم می‌شود. در واقع استفاده مداوم از این نوع ریمل‌ها می‌تواند باعث بیماری‌هایی نظیر التهاب، ترشحات غلیظ، خارش، قرمزی، پوسته ریزی لبه پلک، عفونت‌های چشمی و درمواردی آسیب به قرنیه چشم شود.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

آنچه باید پیش از خرید لوازم آرایشی بدانید

آنچه باید پیش از خرید لوازم آرایشی بدانید

لوازم آرایشی یکی از پرمصرف­ترین کالاها محسوب می­شود. از آنجا که به طور مستقیم با پوست و بدن انسان ارتباط دارند، به لحاظ سلامتی اهمیتی دوچندان پیدا می­کنند. بنابراین باید در انتخاب لوازم آرایشی مورد استفاده دقت و حساسیت کافی به خرج داده شود. در ادامه به بررسی نکاتی درباره خرید لوازم آرایشی پرمصرفی مانند ریمل، رژلب و عطر برندینی پرداخته می­شود.

نکاتی درباره خرید ریمل

نکته مهم در خرید لوازم آرایشی توجه به کیفیت و اصالت کالاست. یک ریمل تقلبی و یا بی­کیفیت، می­تواند موجب آسیب­های جدی به مژه شود و ایجاد حساسیت کند. علاوه بر این، انتخاب یک ریمل مناسب برای هر شخص می­تواند متفاوت باشد. در ادامه به نکاتی کاربردی در مورد خرید ریمل می­پردازیم. ریمل­ها براساس کاربردی که دارند و شکل برس ریمل، به چند دسته تقسیم می­شوند:

  • پرپشت کننده مژه
  • فرکننده
  • حجم­دهنده مژه
  • بلندکننده، حجم­دهنده و فرکننده
  • فرکننده و حجم­دهنده
  • فرکننده و جداکننده

البته می­توان با توجه به ویژگی­های مختلف، ریمل­ها را در دسته­بندی­های متنوع دیگری نیز قرار داد. ویژگی­هایی مانند ضدآب یا ویتامین­دار بودن، نوع پودری و یا مایع و... . ریمل مایع، از ترکیبات آب و انواع روغن ساخته می­شود. ریمل­هایی که دارای روغن باشند به عنوان ریمل ضدآب مورد استفاده قرار می­گیرند و به راحتی پاک نمی­شوند. اما استفاده مداوم هر روزه از این ریمل­ها، می­تواند موجب ریزش مژه و ایجاد حساسیت گردد.

افرادی که مژه­های بی­حالتی دارند، بهتر است از ریمل­هایی که هم خاصیت حجم­دهندگی دارند و هم بلندکنندگی، استفاده کنند. چرا که اگر تنها از ریمل حجم­دهنده استفاده کنند، ممکن است مژه­ها را سنگین کرده و حالتی مصنوعی به خود بگیرد. اغلب ریمل‌های موجود در بازار چندکاره و متنوع هستند یعنی هم می‌توانند مژه‌ها را بلندتر کنند و نیز به آن­ها حجم یا حالت دهند. هنگام تهیه ریمل به برس آن باید دقت شود. برای مثال، بیشتر بودن فضای بین موهای برس، جداکردن و تفکیک مژه­ها را راحت­تر کرده و نیز حالت طبیعی­تری به مژه­ها می­دهد.

حتما از برندهای اصل و اورجینال ریمل استفاده کنید. استفاده از ریمل غیراصل موجب می­شود، ریمل روی مژه  و اطراف پلک پخش شده و در نتیجه وارد چشم ­شود­. هنگام پاک کردن آرایش نیز ممکن است شما را به زحمت انداخته، و به مژه­های­تان آسیب بزند.

 

انواع ریمل

چند فاکتور مهم برای خرید رژلب

با تنوع محصولات آرایشی و فراوانی برندهای اصل و یا غیر اورجینال، داشتن انتخاب درست برای خرید رژلب، مشکل می­شود. هم­چنین، روز به­ روز بر تعداد مشاوران زیبایی افزوده می‌شود که در شبکه­های اجتماعی، صفحات خود را با تبلیغ انواع برندها، بمباران می­کنند. در نتیجه این امر می­تواند سبب گمراهی مشتری شود. برای انتخاب بهتر و خرید رژلب مناسب، چند نکته وجود دارد. یک رژلب مناسب، قطعا در زیبایی چهره و آرایش شما تاثیرگذار دارد. بنابراین، یک انتخاب اشتباه، علاوه بر تاثیر منفی بر آرایش شما، می­تواند به پوست­تات نیز آسیب برساند.

  1. با توجه به رنگ پوست خود خرید کنید

قبل از خرید رژلب  مناسب، حتما به رنگ پوست­تان توجه کنید. برای مثال رژلب با رنگ­های قرمز، جگری،  قهوه‌ای، طلایی، نارنجی و بنفش مناسب پوست­های سبزه یا تیره هستند. افرادی که پوست سفید یا روشن­تر دارند می‌توانند از بنفش کم‌رنگ، رژلب صورتی، کالباسی و هلویی استفاده کنند.

  1. قبل از خرید، رژلب را روی دست تست کنید

بهتر است هنگام خرید رژلب، از تستر استفاده کرده و آن را روی نوک انگشت یا پشت دست، امتحان کنید. افرادی که لب‌های باریکی دارند، بهتر است سراغ رنگ­های روشن بروند. رژلب براق یا رژلب مایع بهترین انتخاب، برای لب‌های باریک است. برای افرادی که لب­های پهن­تری دارند، رژلب جامد مات توصیه می­شود.

  1. پوست لب­تان خشک است یا نرم؟

اگر لب­های خشکی دارید، بهتر است فکر رژلب مات یا رژلب با ماندگاری چند ساعته را از سر بیرون کنید. چرا که بافت خشک این رژلب‌ها موجب پوسته پوسته و خشک‌تر شدن لب­های­تان می‌شوند. بهتر است از رژلب مایع استفاده کنید. چراکه مانع خشک شدن لب‌ها می‌شود. اما افرادی که پوست لب‌ معمولی دارند، می‌توانند از دو رژلب جامد و مایع استفاده کنند. هم­چنین بهتر است قبل از آرایش لب، از بالم لب ویتامینه یا مرطوب­کننده­های لب، استفاده کنید. این کار، به ماندگاری رژلب آرایش­تان، کمک می­کند. استفاده از رژلب­های دارای SPF نیز موجب حفظ رطوبت پوست لب می­شوند. دقت کنید اگر پیش از آرایش لب، عادت دارید از کرم­پودر برای ماندگاری بیشتر آرایش، یا تغییر اندازه خط لب استفاده ­کنید، بهتر است از کرم­پودرهای دارای خاصیت ضدآفتاب استفاده کنید.

 

رژلب جامد

4.     حتما از برندهای اورجینال خرید کنید

سعی کنید لوازم آرایشی را از فروشگاه­های معتبر تهیه کنید. به برچسب اصالت محصول هنگام خرید توجه کنید. معمولا رژلب­های اصل بوی ملایم­تری دارند، مگر این­که رژلب عطری باشند. اگر قصد خرید رژلب از برند معروفی دارید، جزئیات عکس رژلب اصل را با محصولی که می­خواهید خریداری کنید، مقایسه کنید. هم­چنین، توجه داشته باشید که بسته­بندی محصول تقلبی، ممکن است بسیار پایین‌تر از برند اصلی است. در نهایت، حتما به تاریخ انقضای حک شده روی بسته­بندی توجه کنید. رژلبی تهیه کنید که حداقل یک­سال تاریخ انقضای آن باقی مانده باشد. یکی دیگر از راه­های تشخیص رژلب اصلی با غیراورجینال این است که قیمت کالا را در سایت شرکت تولیدکننده یا فروشگاه­های معروف، با قیمت کالایی که می­خرید مقایسه کنید. این کار به ویژه در مورد تهیه کالا از برندهای خارجی که با دلار معامله می­شوند کاربرد دارد.

 

چرا خرید عطر برندینی پیشنهاد می­شود؟

شرکت عطر برندینی، از تولیدکنندگان بزرگ تولید عطر است که می­توان کیفیت محصولات تولیدشده این شرکت را با برندهای معروف جهانی چون لالیک و ورساچه مقایسه کرد. علاوه بر این­که عطر برندینی قیمت بسیار پایین­تری دارد. برای مثال، یکی از عطر های پرطرفدار، ادوپرفیوم ​عطر برندینی مدل Billion Women با حجم 25 میلی، رایحه و ماندگاری کاملا مشابهی با عطر Lady Million دارد. شعار شرکت تولیدی عطر برندینی، کالای ایرانی، کیفیت جهانی است. عطرهای برندینی، رایحه­های خوشبویی را در شیشه­هایی مشابه شیشه عطرهای اصلی تولید می­کند.

یکی از نکاتی که در خرید عطر بهتر است به آن توجه کرد، این است که در چه فصلی از آن عطر استفاده خواهید کرد. در فصول گرم سال با توجه به آب­وهوا و تعریق زیاد، استفاده از عطر با رایحه‌های خنک، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلی، میوه­ای و وحشی بسیار مناسب است. به­خصوص، استفاده از عطرهایی با رایحه خنک و ترش در فصل تابستان، حس سرمای خوشایندی را منتقل می‌کند.

باید بدانید که ماندگاری عطرها در هوای سرد بیشتر است. علت این امر، آن است که چون در فصول سرد سال، دمای هوا پایین است، الکل داخل محتویات عطر، کمتر و یا دیرتر بخار می‌شود. در نتیجه، استفاده از عطرهای با رایحه شیرین، تلخ و تند در فصل­های سرد سال بیشتر توصیه می­شود.

 

خرید عطر برندینی

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

تاثیرات برندسازی و تبلیغات هدفمند در کسب و کار ما

تاثیرات برندسازی و تبلیغات هدفمند در کسب و کار ما

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در رشد کسب و کارهای کوچک موثر باشد ویژگی های شخصیتی و رفتاری رهبر تیم است. توانایی های رهبر تیم در کنار توانایی های سایر افراد تیم می تواند به رشد کسب و کارهای کوچک کمک کرده و نتایج مطلوبی را برای این کسب و کارها به همراه داشته باشد.

ساختار تجاری و مدیریتی از جمله دیگر عواملی است که باید برای رشد کسب و کارهای کوچک به آن توجه داشت. هرچه مدیریت تجاری ساختارمندی را در مجموعه خود داشته باشید بهتر می توانید کسب و کارتان را توسعه دهید.

یکی از نکاتی که باید درباره عوامل موثر رشد در کسب و کارهای کوچک به آن توجه داشته باشید این است که در کنار عوامل درونی، عوامل خارجی مانند شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نیز می توانند روی رشد در کسب و کارهای کوچک تاثیرگذار باشند. تیم مشاوره کسب و کار حمزه نژاد در این مقاله سعی دارد تاثیرات برندسازی و تبلیغات هدفمند را در یک کسب و کار بررسی نمایید.

 

برندسازی چیست و چه کمکی به کسب و کارهای کوچک می کند؟

برندسازی Branding یکی از اقدامات مهم و اساسی در راه‌اندازی، مدیریت و توسعه کسب و کار است که هر شرکت، گروه و یا سازمان به آن نیاز دارد. برندسازی مراحلی دارد که بر‌اساس ساختار قانون‌مند و اصولی شکل می‌گیرد. در بعضی موارد ترتیب این مراحل هم اهمیت بالایی دارد. برندیگ یا برندسازی تلاش برای معروف و محبوب شدن از طریق ایجاد هویت و شخصیت به یک محصول خاص است. این موارد می‌تواند برای یک کسب و کار باشد، یا برای شخص و یا هر چیز دیگری که در آن شهرت و اعتبار مدنظر است.
در مراحل اولیه تلاش می‌شود همه مخاطبان، یک برند را بشناسند و در مراحل دیگر سعی می‌شود این برند محبوبیت بالایی در بین مخاطبان داشته باشد. این مراحل باید بصورت پیوسته تا بی نهایت ادامه یابد.

به طور مثال کسب و کار های کوچک بی‌نام و نشان که در حال تولید محصولات و یا خدمات با‌کیفیت خود هستند، ممکن است علی‌رغم هویت و شخصیت خاص خود همچنان ناشناخته باقی بمانند.در این‌ مواقع فقدان برند و برندسازی به شدت مشهود است. در بسیاری از برندها مخاطب از یک سری الگوهای رفتاری خاص پیروی می‌کند. در اصل برندسازی ساخت یک هویت اصولی و یکپارچه است که بر اساس آن سعی دارد مخاطب را از طریق ارتباط مؤثر و جلب توجه به ویژگی‌های مثبت خود، آن را جذب برخوردهای خوب خود کند، مانند ارتباط با  فردی دارای هویت و شخصیت خاص که قطعاً همه این نوع برخورد و افراد را به راحتی می‌پذیرند.

برندسازی و برندینگ فرآیندی است که در آن شما باید با استفاده از اصولی، نام برند خود را برای مخاطبین معنا کنید. یعنی بتوانید به مردم و مشتریان نام خود را معرفی کرده و آن‌ها از وجود همچین برندی مطلع کنید. این فرآیند به‌ حالت‌های مختلفی انجام می‌شود اما هدف نهایی تنها آگاهی مردم نسبت به برند و معنا بخشیدن به نام و لوگو شما است. یک نام تجاری و یا یک لوگو به‌تنهایی صد هزاربار هم نمایش داده شود، فایده‌ای ندارد بلکه باید آن را درست معرفی کنید تا مردم پس از شنیدن نام آن به‌فکر محصول و خدمات شما بی‌افتند. البته نمایش نام و در معرض دید قرار دادن برند هم جز تکنیک ‌هایی برای «آگاهی از برند» است. تیم مشاوره کسب و کار حمزه نژاد یکی از بهترین خدمات مشاوره برندینگ را به شما ارائه می دهد و در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.


انواع تبلیغات اینترنتی کدامند و به ما چه کمکی می کنند؟

در حال حاضر روش های تبلیغات آنلاین و اینترنتی در ایران به شدت مورد استقبال و پیشروی است. از کسب و کارهای کوچک تا بزرگترین بنگاه های اقتصادی به فکر حضور و به نحوی تبلیغات در فضای مجازی و اینترنت هستند چرا که در مدت زمان کم تاثیرگذاری بیشتری خواهند گرفت.

راه و روشی که اکثر برندهای دنیا به آن روی آورده اند و از آن در حال کسب درآمد هستند حضور در فضای آنلاین است. این در حالی است که این روش هم در کشور ما در حال فراگیر شدن است اما با فرهنگ خاص خودش و اکثر افراد جامعه در حال پذیرش این نوع تبلیغات در بستر آنلاین و در کنار بازار سنتی خود در حال معرفی خود و محصولاتشان در فضای آنلاین هستند.

یکی از ویژگی تبلیغات در حوزه آنلاین ایجاد رابطه تعاملی با کاربر است، یعنی درگیر کردن کاربر، کلیک روی تبلیغ، جست و جو و در نهایت اقدام به خرید، اما در تبلیغات آنلاین ما این اتفاق به هیچ وجه رخ نمی دهد؛ چرا که کاربر در سایت ما دچار سردرگمی و چرخش های بی مورد در سایت و در نهایت اقدام به بستن آن می کند! این همان چیزی است که ما باید در تبلیغات آنلاین جدی بگیریم و مخاطب یا کاربر را به نحوی هدایت کنیم تا به سمت خرید برود و نه به سمت بستن پنجره وبسایت مورد نظر و این هم به هوش شما به عنوان تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده بر میگردد که در چه سایتی و با چه مخاطب هدفی در حال تبلیغ محصول یا خدمات خود هستید؟

تبلیغات در بستر اینترنت استراتژی و مدل های اجرایی زیادی دارد که از میان آن ها می توان به بنر ثابت، انیمیشنی، تعاملی، بنرهای دارای غنای رسانه ای، اسم و لوگو و نشان تجاری و تبلیغات مبتنی بر بازی اشاره کرد؛ که در ایران بیشتر از بنرهای تبلیغاتی استفاده می شود و به صورت ایستا هستند. تیم حمزه نژاد به شما کمک خواهد کرد تا بهترین راه را برای تبلیغات خود انتخاب نمایید تا بهترین نتیجه را بدست آورید. ما با ارائه بهترین خدمات مشاوره تبلیغات هدفمند در خدمت شما همراهان گرامی می باشیم.

یک مشاوره خوب کسب و کار چه تاثیر بر یک سازمان دارد؟

هیچ محصول، خدمات، پروژه ، هدف یا ابتکار عمل نمیتواند بدون مشاوره و تحقیق و هیچ تخصصی به نتیجه برسد. یک بازاریاب خوب مهارت بازاریابی در مورد کارکرد های سنتی بازاریابی ماننند تبلیغات، فروش، روابط عمومی، تحقیقات و مدیریت برند استفاده می کند با این حال مهارت های بازاریابی تقریبا در همه بخش های اقتصادی بازار کار مورد توجه کارفرمایان قرار می گیرد.

بازاریابی نوعی ارتباط حرفه ای است زیرا شامل ارتباط با مصرف کنندگان کلیدی است که چرا باید هر آنچه را که تبلیغ می شود خریداری کنند غالبا، این کار به نوشتن، از ایجاد نسخه متن آگهی، ایجاد اسکریپت برای نقاط تلویزیونی یا تهیه یک پیشنهاد بودجه قانع کننده برای اضافه کردن منابع به بخش شما نیاز دارد. این ممکن است شامل ایجاد کمپین های چندرسانه ای، درک طراحی و درک عمومی از اینکه کاربر نهایی کیست و چه چیزی می خواهد باشد.

نقش اساسی هر مشاوره در رشد کسب و کار یک سازمان و اطمینان حاصل کردن از رشد و ماندن در آن شغل در رابطه با استراتژی ها،روش ها و روند های تجاری، بسیار مهم می باشد. هنگامی که یک مشاور روش ها را مرحله به مرحله به اجرا می گذارد و برای هر کاری یک برنامه دارد، آن شرکت با روند رو به رشدی مواجه می شود.

مشاور برای اجرایی کردن آن ها نیز، با مدیریت ارشد شرکت در میان می گذارد و نتیجه گیری و نحوه استفاده از آن ها را به خوبی توضیحح می دهد.این زمان مناسب برای برداشت و یادگیری مهارت های مشاوره خوب است و این مهارت ها برای شرکت ماندگار می شود به خصوص پس از پایان کار شرکت با مشاور.

صاحبان مشاغل برای راه اندازی و هر پیشرفتی که برای کسب و کار خود انجام می دهند، وقت، پول و انرژی زیادی را صرف می کنند برای همین است صاحبان مشاغل، کسب و کار خود را همانند فرزند خود می دانند.به طور معمول به دلیل قرار گرفتن در بطن کار و تعصبات و نزدیک بودن به مشکلات، خیلی از چیز ها را به درستی نمی توانند بررسی کند.

و با چشم خریدار نمی توانند مشکلات را ببنید وجود یک فرد خارجی و بیرون از گود سازمان می توانند به آن ها کمک های فراوانی کند.سازمان ها برای پرداختن به موضوعات آینده و یا تاثیر تصمیمات در آینده و رفع مشکلات به یک فرد خارج از سازمان نیاز دارند که مشاوره ها می توانند این نقش را ایفا کنند. تیم حمزه نژاد می تواند شما را در این امر یاری نمایید. ما با ارائه بهترین خدمات مشاوره مدیریت کسب و کار در کنار شما همراهان گرامی می باشیم.

 

نقش مشاوره دیجیتال مارکتینگ بر بازاریابی کسب و کار

یکی از اصول اساسی برای داشتن یک کسب و کار موفق، رعایت اصول اولیه بازاریابی است که برای بسیاری از افراد ساده و پیش پا افتاده و برای برخی دیگر پیچیده و مبهم به نظر می رسد! صرف نظر از این که شما در کدام یک از این دسته ها قرار دارید، احتمال اینکه شناخت درستی از اصول راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ نداشته باشید، زیاد است. که البته همین کمبود اطلاعات درست در این زمینه باعث می شود که کسب و کار شما به درستی در فضای مجازی و اینترنت معرفی نشده و برندینگ و بازاریابی آنلاین شما با شکست رو به رو کند.

به طور کلی این نوع کمپین تبلیغاتی دارای انواع مختلفی است که هر یک بسته به نیاز تجاری و کسب و کار انتخاب شده و پیاده می شوند. به همین خاطر، یکی از مواردی که قبل از اجرای کمپین باید مد نظر داشته باشید، هدف های کوتاه و بلند مدت در یک بازه زمانی خاص است. تا بعد از پایان این دوره، به راحتی سنجش دستاوردهای خود را انجام داده و متوجه شوید و با توجه به استراتژی و بودجه ای که داشته اید، تا چه حد به آنچه که مد نظر داشته اید، رسیده اید. شما می توانید با استفاده از تخصص تیم حمزه نژاد، تنها با تعیین اهداف تجاری که مد نظر دارید، به صورت کوتاه مدت و دراز مدت شاهد پیشرفت مرحله به مرحله ای کسب و کارتان باشید. ما بهترین خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ را به شما ارائه می دهیم.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

لپ تاپ استوک چیست و از کجا بخریم

لپ تاپ استوک چیست و از کجا بخریم

 

لپ تاپ استوک یا همان لپ تاپ‌های دست دوم، یکی از بهترین جایگزین‌های خرید لپ تاپ نو برای افرادی است که به دنبال کانفیگ های قدرتمند و ارزان قیمت هستند. با توجه به این که نسل جدید لپ تاپ‌ها به طور مداوم وارد بازار می‌شود، لپ تاپ‌های نسل قبل بازار فروش خود را از دست می‌دهند و همین موضوع، این لپ تاپ‌ها را به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل می‌کنند که در این مقاله به طور کامل به لپ تاپ ارزان می‌پردازیم.

لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ‌های استوک یا همان لپ تاپ‌های دست دوم، به لپ تاپ‌هایی اشاره دارد که به دلیل ورود لپ تاپ‌های نسل جدید بازار فروش خود را از دست دادند و به کشورهای ثالث ارسال و در نهایت وارد کشور می‌شوند تا با قیمت پایین‌تر به فروش برسند. بر خلاف تصورات لپ تاپ‌های صنعتی و البته لپ تاپ‌های معمولی که از کشورهای آمریکایی و اروپایی به کشورهای ثالث ارسال می‌شوند، بسیار قدرتمند و تقریباً نو هستند.

بهتر است بگیم در کشور اروپایی و آمریکایی، لپ تاپ‌هایی که بعد از مدت کمی استفاده به هر دلیل مرجوع و لپ تاپ‌هایی که بعد از مدتی استفاده با لپ تاپ‌های نسل جدید تعویض می‌شوند، در قالب لپ تاپ‌های دست دوم به کشورهای ثالث ارسال می‌شوند و در نهایت وارد کشور و فروخته می‌شوند.

لپ تاپ دست دوم بخریم یا نه؟

شاید برای شما هم سؤال باشد که چرا باید لپ تاپ دست دو بخریم و اصلاً خرید چنین لپ تاپ هایی کار درستی هست یا نه؟ پاسخ این سؤال به شرایط مختلفی مثل سلامت فیزیکی لپ تاپ، هزینه و بودجه خرید شما و شرکت عرضه کننده لپ تاپ بستگی دارد.

با توجه به فاکتورهای گفته شده اگر به فکر خرید لپ تاپ ارزان قیمت ولی با کیفیت هستید، قطعاً لپ تاپ‌های دست دو بهترین جایگزین خرید لپ تاپ‌های نو هستند؛ زیرا شما می‌توانید با پول خرید یک لپ تاپ نو متوسط، یک لپ تاپ استوک قدرتمند بخرید، البته به شرطی که از فروشگاه معتبر لپ تاپ خریده باشید تا از سلامت فیزیکی لپ تاپ اطمینان حاصل کنید.

کیفیت لپ تاپ‌های استوک به چه شکل است؟

کیفیت لپ تاپ‌هایی که در اروپا و آمریکا تولید می‌شود، خیلی بهتر و بالاتر از سایر کشورها بوده و یکی از مهم‌ترین دلایل خرید لپ تاپ استوک اروپایی و آمریکایی نیز قدرتمند بودن این لپ تاپ‌ها است، به شکلی که یک لپ تاپ استوک Core i5 برند Dell اروپایی بسیار قوی‌تر از لپ تاپ‌های نو core i5 سایر کشورها می‌باشد.

 

قیمت لپ تاپ استوک چقدر است؟

قیمت لپ تاپ‌های دست دوم با توجه فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود و نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن مشخص نمود. بهتر است بگیم، هزینه لپ تاپ استوک به عواملی مثل برند، سخت افزار و فروشگاه عرضه کننده دارد.

نکات مهم در خرید لپ تاپ دست دوم

برای خرید لپ تاپ باید به چند نکته و فاکتور مهم دقت داشته باشید که می‌تواند خرید شما را بسیار دقیق و حرفه‌ای‌تر کند. اگر بخواهیم ساده‌تر بگیم، خرید لپ تاپ دست دوم خیلی حساس‌تر از لپ تاپ‌های نو است که با توجه به این موضوع، اگر به دنبال خرید لپ تاپ ارزان هستید، حتماً به موارد زیر دقت داشته باشید.

  1. کیفیت سخت افزار لپ تاپ

مهم‌ترین نکته برای خرید لپ تاپ که باید در نظر داشته باشید، کیفیت سخت افزار لپ تاپ به ویژه قطعاتی است که قابلیت ارتقا یا تعویض ندارند. درست است که لپ تاپ‌های دست دوم ارزان‌تر از لپ تاپ‌های نو است، ولی هنوز هم قیمت این لپ تاپ در کشور زیاد بوده و به همین دلیل تست قطعات این لپ تاپ‌ها از جنبه‌های مختلف به ویژه قطعات سخت افزای بسیار مهم است. گروه آ.اس.پ به شما توصیه می‌کند قطعات زیر در لپ تاپ را حتماً تست کنید.

  • تست صفحه نمایش لپ تاپ
  • تست رم لپ تاپ
  • تست هارد لپ تاپ
  • تست CPU لپ تاپ
  • تست گرافیک لپ تاپ
  • تست باتری و کابل شارژ
  • تست کیبرد لپ تاپ
  1. بررسی ظاهر لپ تاپ دست دوم

با این که ظاهر لپ تاپ‌های دست دوم به اندازه کیفیت قطعات آن مهم نیست ولی با بررسی ظاهر لپ تاپ، می‌توان به نکات مهمی مثل میزان و نحوه استفاده پی برد. به علاوه داشتن ظاهری سالم و بدون خط و خش یکی از مزایای خرید لپ تاپ استوک در حد نو است. بد نیست بدانید که لپ تاپ‌های دست دو با توجه به ظاهر به دسته‌های مختلفی دسته بندی می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • Grade A: لپ تاپ‌های استوک در حد نو که ظاهر بسیار تمیز دارند و بهترین گزینه برای خرید هستند.
  • Grade B: لپ تاپ‌هایی که دارای خط و خش جزئی می‌باشند ولی هنوز هم در حد نو می‌باشند.
  • Grade C: لپ تاپ‌هایی که ظاهر آن مشکلات مختلفی مثل خط و خش زیاد و یا پیکسل سوخته دارد.
  1. از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید لپ تاپ ارزان، استفاده از خدمات فروش لپ تاپ استوک فروشگاه‌های معتبر به ویژه فروشگاه‌هایی است که گارانتی مدت دار برای قطعات لپ تاپ ارائه می‌کنند، مانند فروشگاه آ.اس.پ

  1. تعرفه و هزینه لپ تاپ

مطمئناً با بررسی فروشگاه‌های مختلف عرضه کننده قطعات استوک، به قیمت‌های متفاوتی برخواهید خورد که توصیه می‌کنیم ارزان‌ترین قیمت را صرفاً برای خرید اولویت قرار ندهید و به کیفیت خدمات فروشگاه لپ تاپ استوک توجه بیشتری کنید.

آیا لپ تاپ‌های استوک گارانتی هم دارند؟

خیر، یکی از دلایلی که توصیه ما می‌کنیم از فروشگاه‌های معتبر مانند: آ.اس.پ لپ تاپ دست دوم بخرید، نداشتن گارانتی لپ تاپ‌های دست دوم است. البته بعضی از فروشگاه‌های عرضه کننده لپ تاپ‌های دست دوم در قبال پرداخت هزینه‌ای به شما گارانتی معتبر مدت دار ارائه می‌کند که یکی از مشکلات مهم خرید لپ تاپ استوک ارزان را حل می‌کند.

کدام برند برای خرید لپ تاپ استوک مناسب است؟

برندهای مختلفی تولید لپ تاپ می‌کنند و بعد از مدتی این لپ تاپ‌ ها به صورت استوک عرضه می‌شوند، که از قدرتمندترین آن‌ها می‌توان به Lenovo، Asus، Dell و HP اشاره کرد. برندهایی که معرفی شدند، برای تمام هزینه و سلیقه‌های لپ تاپ تولید می‌کنند که شما به راحتی می‌توانید، کانفیگ و سخت افزار لپ تاپ مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

آیا کانفیگ لپ تاپ‌های دست دوم را می‌توان ارتقا داد؟

بله، لپ تاپ‌های استوک هیچ تفاوتی با لپ تاپ‌های نو از نظر قابلیت تعویض قطعات ندارند و شما به راحتی می‌توانید این لپ تاپ‌ها را از نظر میزان رم و هارد ارتقا دهید. البته بعضی از لپ تاپ‌ها، قابلیت تغییر CPU و گرافیک هم دارند ولی به طور کلی اکثر لپ تاپ‌های دست دوم را فقط از نظر هارد و رم می‌توان ارتقا داد.

نکته مهم:

ارتقای رم و هارد به ویژه تغییر هارد های HDD به هاردهای SSD می‌تواند تأثیر زیادی در قدرت سیستم شما داشته باشد و قدرت لپ تاپ دست دوم شما را بسیار افزایش دهد.

 

جمع بندی

با گران شدن لپ تاپ‌های نو به ویژه لپ تاپ‌های قدرتمند که در زمینه گیمینگ و رندرینگ استفاده می‌شوند، خرید لپ تاپ‌ ارزان و دست دو به یک گزینه مناسب و جایگزین لپ تاپ‌های نو تبدیل شده است، البته به شرطی که این لپ تاپ از کیفیت ظاهری و سخت افزای مطلوبی برخوردار باشند. در نهایت باید گفت که لپ تاپ‌های استوک در کانفیگ های مختلف و برندهای متفاوت وجود دارند که همین موضوع، قیمت این لپ تاپ‌ها را در زمینه‌های مختلف بسیار متفاوت می‌کند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

فروش انواع سرور اچ پی HP

فروش انواع سرور اچ پی HP

فروش سرور HP

پیشگفتار :

بعد از رونمایی تکنولوژی مجازی سازی سرور توسط کمپانی VMware ، شاهد این بودیم که کمانی HPE نیز سریعا وارد عمل شد تا به سرعت، خود را با این فناوری جدید سازگار کند.

زیرا قبل از رونمایی از این تکنولوژی ما شاهد استفاده از چندین و چند سرور در سازمان ها بودیم که باعث هدر رفت منابع بسیار زیادی در سازمانها بود.

اما اکنون با وجود سرور HP ما توانسته ایم از این فناوری پرکاربرد نهایت استفاده را ببریم.

معرفی انواع سرور HP  :

سرورهای اچ پی در مدلهای مختلفی به بازار معرفی شدند که در دسته اول با پیشوند DL  یا ML شروع میشوند.

بعنوان مثال سرور DL380  که یک سرور رکمونت میباشد، یا سرور ML110  که یک سرور از نوع ایستاده است.

پس درواقع عبارت DL برای سرورهایی میباشد که بصورت رکمونت هستند و قابلیت نصب در رک را دارند.

و عبارت ML برای سرورهایی میباشد که بصورت تاور (ایستاده) میباشند.

شکل 1 – انواع سرورهای اچ پی

نسلهای مختلف سرور اچ پی :

نسلهای مختلف سرورهای اچ پی  را با عبارت G یا Gen در این سرورها نمایش میدهند.

که این کلمات مخفف عبارت Generation یا نسل میباشند.

بعنوان مثال وقتی میگوئیم  سرور DL380 G9 منظور از G9  این است که این سرور از نسل 9 سرورهای اچ پی میباشد.

هم اکنون که این مقاله در دست تالیف میباشد، نسل 10 این سرورها 3 سال است که روانه بازار شده اند.

ولی نسلهای 9 و 8 این سرور نیز که به صورت استوک ( دست دوم ) میباشند نیز در بازار ایران به فروش میرسد.

بعنوان مثال یکی از پرفروش ترین سرورهای نسل 8 میتوان به سرور DL380 G8 اشاره کرد.

شکل 2 – سرور HPE DL380 G8 24SFF

تفاوت سرورهای HP از نظر هارد دیسک :

همانطور که در تصویر شماره 2 مشاهده میکنید در انتهای مدل سرور عبارت 24SFF نوشته شده است.

این عبارت چیست و نشانگر چه مولفه ای در سرورهای اچ پی میباشد؟

سرورها از نظر پشتیبانی نوع هاردهایی که دارند، به 2 دسته LFF و SFF تقسیم میشوند.

کلمه LFF مخفف عبارت Large-Form-Factor میباشد.

کلمه SFF مخفف عبارت Small-Form-Factor میباشد.

قبل از توضیح این عبارات نگاهی کوتاه داشته باشیم به انواع هارد دیسکهایی که در بازار وجود دارند.

تقسیم بندی هارد دیسک ها از نظر سایز :

  • هاردهای کوچک یا 2.5 اینچی
  • هارد های بزرگ یا 3.5 اینچی

هاردهای 2.5 اینچی معمولا از نوع SAS میباشند و دارای سرعت بالاتر و ظرفیتی پایین تر هستند.

و هاردهای 3.5 اینچی معمولا از نوع SATA بوده و دارای ظرفیتهای بالایی هستند.

از نظر قیمتی نیز هاردهای 2.5 اینچی نسبت به ظرفیتی که ارائه میکنند قیمت بالاتری دارند.

شکل 3 – مقایسه هاردهای 2.5 اینچی با 3.5 اینچی

فکر میکنم که تا الان متوجه این موضوع شده اید که سرورهای SFF با LFF چه تفاوتی دارند!

بله، کاملا درست حدث زدید! سرورهای SFF از هاردهای 2.5 اینچی پشتیبانی میکنند.

و سرورهای LFF از هاردهای 3.5 اینچی معمولی که در بازار وجود دارند پشتیبانی میکنند.

حالا شماره ای که قبل از این عبارات درج میشود نشانگر تعداد هاردهایی است که این سرور پشتیبانی میکند.

همانطور که در شکل 2 مشاهده کردید. مدل سرور DL380 G8 24SFF میباشد، و عبارت 24SFF نشانگر این است که این شاسی 24 عدد هارد 2.5 اینچی را پشتیبانی میکند.

خرید سرور HP  :

اگر قصد خرید سرور HP را دارید، میتوانید به وبسایت HPTIME.NET مراجعه کنید.

بصورت آنلاین منابع مورد نیاز خود را پیکربندی کنید و درخواست صدور پیشفاکتور بصورت آنلاین صادر کنید.

فروش آنلاین سرور HP برای اولین بار در ایران توسط کمپانی  اچ پی تایم  برای شما دوستان و همکاران عزیز فراهم گردیده است.

شما میتوانید پس از انتخاب شاسی مورد نیاز خود، سایر منابع مانند پردازنده ، رم ، هارد دیسک و پاور متناسب با شاسی انتخابی خود را نیز با کمک راهنمای محصولات انتخاب نموده و در نهایت پس از ثبت نام و نام خانوادگی خود و شماره تماس ، دکمه صدور پیشفاکتور آنلاین را بزنید.

J با ما در تماس باشید  J

تلفن تماس واحد فنی : 91326245-021

تلفن تماس واحد فروش : 91326240-021

ساعات کار :

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18

پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 14

تماس از طریق واتساپ :  4699-144-0919

ایمیل : info@hptime.net

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

درباره itnery.com

درباره itnery.com

گردشگری همواره به دو روش سنتی، سفر شخصی و سفر همراه با تور که توسط آژانس‌های گردشگری برگزار می‌شود صورت می‌گیرد که هر کدام از این دو روش مزایا و معایب خود را دارند، همانگونه که مزایای هر روش باعث لذت بردن از سفر میگردد به ناچار معایب هر کدام نیز سفر را به کام ما تلخ میکند فرض کنید توفیقی حاصل شده و شما به صورت شخصی قصد عزیمت به یک شهری در یک کشور خارجی کرده اید، استرس سفر بلافاصله بعد از شروع سفر نیز آغاز میشود چرا که در مقصد کسی را نمی‌شناسید، راهنمایی ندارید، مکانی گردشگری برای لذت بردن را نمیشناسید و از همه چیز مهمتر برنامه ای برای مکانی امن، مقرون به صرفه و با کیفیت را جهت اقامت شبانه نیز ندارید و در این لحظه به فکر فرو می‌رود و با خود می اندیشید که ای کاش هزینه ای بیشتر پرداخت کرده بودم و با یک تور مسافرتی همراه بودم، واقعا چرا؟ چرا باید هزینه بیشتر پرداخت میکردم برای یک تور که با برنامه های محدود و از پیش تعیین شده باید لذت کلی سفر را از من بگیرد و نتوانم هر آنجا را که علاقه مندم بروم و هر آنچه را دوست دارم انجام دهم و... اینجاست که به فکر فرشته نجات میگردید به فکر فرشته ای که راهنمای شخصی شما در سفر باشد، همه جاذبه های گردشگری را بلد باشد، به فکر اقامت شبانه شما باشد و از همه جذاب تر برنامه اختصاصی سفر به شما بدهد و از همه چیز هیجانی تر مقرون به صرفه و ارزان و با کیفیت باشد. شما را با غذاهای محلی، با فرهنگ محلی آشنا کند و خطرات احتمالی پیش رو را بشناساند. و این است آرزوی تک تک ما، و این فرشته پلتفرم itnery است که شما را به یک راهنمای محلی معرفی میکند با هم دوست و صمیمی میشوید، همه جای شهر مقصد را می‌شناسد مکانی امن و ارزان برای اقامت شما در نظر می‌گیرد غذاهای خوشمزه را به شما معرفی میکند و همچنین یک خودور با اجاره روزانه برای شما تدارک میبیند و شما را از شر استرس عدم آگاهی و برنامه های خشک و غیر قابل انعطاف آژانسها و بی برنامگی سفر شخصی رهایی می‌بخشد، برنامه سفر اختصاصی و متناسب با علاقه مندی های شما میچیند و لذت سفر را چند صد برابر میکند و شما عاشق سفر می‌شود و خاطرات خوب برای خود می‌سازید. میلیون ها راهنما با چند دهها میلیون برنامه سفر و هزاران خانه های اشتراکی در صدها هزار شهر دنیا منتظر هستن شما قصد سفر کنید تا اینکه با برنامه های متنوع شما را شگفت زده کنند و این برای نخستین بار به شکل جامع در دنیا اتفاق میفتد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

راهنمای خرید اینترنتی دارو از داروخانه های آنلاین

راهنمای خرید اینترنتی دارو از داروخانه های آنلاین

خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین یک روش بسیار امن و آسان جهت دست‌یابی به دارو و دیگر محصولات مورد نیاز ما

می‌‎باشد. با راه اندازی داروخانه آنلاین افراد مختلف می‌توانند به راحتی در منزل و از طریق سفارش کالا به صورت اینترنتی، داروهای بی نسخه‌ی خود را به موقع دریافت کنند و از ایجاد عارضه و یا سایر مشکلات جلوگیری به عمل آورند.

داروخانه‎‌های آنلاین در شرایط مختلف و برای سنین مختلف به صورت ساده طراحی شده تا حتی سالمندان عزیزی که قادر به بیرون رفتن از منزل و خرید داروهای ضروری خود نیستند هم بتوانند از این سیستم استفاده نمایند. قبل از استفاده از این سیستم و ثبت سفارش خود بهتر است ابتدا کمی اطلاعات در خصوص این موضوع کسب نمایید. بر همین اساس در ادامه به بررسی چگونگی انجام یک خرید آنلاین در سایت داروخانه‌های آنلاین پرداخته‌‍‎ایم.

راهنمای خرید از داروخانه‌‎

برای خرید موفق در یک داروخانه آنلاین می‎‌بایست نکات مختلفی را در نظر داشته باشید و بر اساس این نکات به ثبت سفارش بپردازید.

انتخاب داروخانه اینترنتی؛ در قدم اول بهتر است یک داروخانه آنلاین برای خود در نظرداشته باشید مثل حالت حضوری که معمولاً سعی می‌کنیم به داروخانه‌‎های مخصوصی که در نزدیکی منزل یا آن‌‎هایی که خدمات بهتری ارائه می‌دهند مراجعه نماییم. انتخاب یک داروخانه آنلاین مخصوص کمک می‌کند تا شما مدام مجبور به وارد کردن اطلاعات خود در سایت‎‌های مختلف نباشید و همچنین تسلط کافی بر محصولات و نحوه کارکردن با سایت مورد نظر داشته باشید.

وارد کردن اطلاعات صحیح؛ همانطور که می‌دانید برای خرید از هرسایتی شما مجبور به وارد کردن اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن، آدرس منزل و... می‌‎باشید و در صورتی که هر کدام از این اطلاعات به درستی ثبت نشده باشد قطعاً با تأخیر در دریافت محصول و یا خریدی ناموفق روبه رو خواهید بود پس وارد کردن اطلاعات را با اهتمام بیشتری انجام دهید.

انتخاب محصولات؛ این بخش از مهم‌‎ترین قسمت‌‎های یک خرید آنلاین خصوصاً خرید اینترنتی دارو محسوب می‌شود. چرا که می‌بایست اسم دارو و مشخصات آن، عوارض و قیمت به درستی بررسی شده تا محصول مورد نظر به درستی خریداری شود. برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود می‌توانید از گزینه دسته‌بندی محصول که شامل محصولات بهداشتی، تجهیزات پزشکی، مادر و کودکان و... می‌باشد استفاده نمایید.

گزینه سبد خرید؛ بعد از درج اطلاعات خود می‌توانید محصولات موجود در سبد خرید خود را تهیه فرمایید. سبد خرید در واقع به بخشی اطلاق می‌شود که می‌توانید محصولات انتخابی خود را در آن ذخیره نمایید. شما به راحتی می‌توانید محصولات مدنظر خود را به این بخش افزوده و یا در صورت پشیمانی آن‎‌ها را حذف نمایید.

کد تخفیف؛ در هنگام تکمیل فرایند خرید خود ممکن است با مکانی مبنی بر ارائه کد تخفیف روبه رو شوید که با مطالعه بخش‎‌های مختلف سایت می‌توانید از چگونگی دریافت این کدها اطلاع یابید و در صورت در اختیار داشتن کد تخفیف با وارد نمودن آن با کاهش قیمت خرید خود از داروخانه آنلاین روبه رو خواهید بود.

پرداخت؛ معمولاً برای پرداخت محصولات و برای جلوگیری از سوء استفاده‎‌هایی که ممکن است رخ دهد مدت زمان مشخصی را به این بخش اختصاص خواهند داد و شما می‌بایست در کمال بدون استرس و با سرعت بیشتری این مرحله که شامل وارد نمودن شماره کارت، cvv2، رمز پویا و... را می‌شود انجام دهید تا همان دفعه اول با پیام پرداخت موفقیت‌آمیز روبه رو شوید. در صورتی که با پیام پرداخت ناموفق رو به رو شدید ولی مبلغ از حسابتان کسر شد نگران نباشید چرا که در صورت عدم وجود اشکالات بانکی بعد از 24 ساعت این مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد و در غیر این صورت با پشتیبانی می‌توانید تماس حاصل فرمایید.

خدمات داروخانه آنلاین

این داروخانه‎‌ها طیف وسیعی از خدمات را بر عهده دارند و می‌توانند در زمینه‎‌های گوناگونی از جمله خرید مکمل‎‌ها، وسایل آرایشی و بهداشتی، ویتامین‌‎ها و... کمک‌رسان باشند. اما موضوع مهمی که در خصوص خدمات آن‎‌ها مطرح می‌شود نحوه ارائه دارو می‌باشد. بسیاری از افراد برای کنترل وضعیت بدن خود مجبور به مصرف داروهایی چون فشار خون، تپش قلب و... به صورت دائمی می‌باشند، از این رو با مراجعه به هر داروخانه‎‌ای بدون استفاده از نسخه به راحتی می‌توانند آن را تهیه نمایند. خدمات دارویی داروخانه انلاین نیز به همین موضوع مرتبط می‌شود یعنی این داروخانه‌‎ها مجوز پخش داروهای بدون نسخه را داشته و می‌توانند آن‌‎ها را به صورت اینترنتی در اختیار شما قرار دهند.

مزیت‌‎های خرید از یک داروخانه آنلاین

جلوگیری از ابتلا به بیماری‎‌ها؛ این داروخانه‎‌ها مزیت‎‌های بی‌شماری دارند اما مهمترین مزیتی که در وضعیت فعلی می‌توان مطرح کرد در امان ماندن از ویروس کرونا می‌‎باشد. همانطور که می‌دانید همه‌ی ما در خطر ابتلا به این ویروس هستیم و با مراجعه به مکان‌‎های پرترددی چون داروخانه‌‎ها که به احتمال زیاد محل رفت و آمد افراد مبتلا نیز می‌‎باشد این خطر ابتلا را دو چندان خواهد کرد. متأسفانه گاهی حتی با وجود اطلاعاتی که از طریق رسانه‌‎ها در خصوص رعایت فاصله‎ فیزیکی و اجتماعی مطرح می‌شود باز هم بعضی از افراد در مکان‌‎های شلوغی چون داروخانه‌‎ها به این امر توجهی نشان نمی‌دهند؛ در چنین وضعیتی بهتر است از خریدها آنلاین استفاده کرد تا ادامه دهنده انتقال این ویروس و یا ابتلا به آن نباشیم.

زمان بندی مناسب؛ اما موضوع ابتلا به کرونا تنها مزیت استفاده از این داروخانه‌‎ها محسوب نمی‌شود بلکه جلوگیری از به هم خوردن برنامه‎‌ها برای خرید یک داروی ساده می‌تواند از دیگر مزایای این نوع خرید باشد. ممکن است شما هم با چنین وضعیتی رو به رو شده باشید که برای خرید یک وسیله کوچک و ساده به بیرون مراجعه کردید ولی ساعت‌‎ها مجبور به تحمل ترافیک بوده‌اید. در حالی که با استفاده از داروخانه اینترنتی در کمال آرامش و اطمینان می‌توانید محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید بدون اینکه به برنامه‌‎های دیگری که در طول روز دارید لطمه‎‌ای وارد شود.

استفاده از خدمات شبانه روزی؛ تمام شدن دارو‌‎ها و یا محصولاتی چون شیر خشک‌‎ها و مولتی ویتامین‌‎ها در روزهای تعطیل یا ساعت‌‎های خاصی از شبانه روز از دردسرهایی است که معمولاً با آن مواجه می‌شویم. در این حالت می‌بایست وقت خود را صرف پیدا کردن یک داروخانه شبانه روزی خلوت کنیم. یکی از مزیت‎‌های داروخانه‎ آنلاین ارائه خدمات در تمامی ساعات شبانه روز در 7 روز هفته می‌‎باشد که کمک می‌کنند در هر روز و هر ساعتی محصولات مورد نظر خود را از برند ایرانی و یا خارجی بدون اینکه مجبور به تحمل شلوغی داروخانه و ماندن در صف‌‎های طولانی باشید خریداری نمایید.

تجربه متفاوت؛ خریدهای اینترنتی علاوه بر تمام مزیت‌‎هایی که دارند به علت اینکه شیوه جدیدی تلقی می‌شوند می‌توانند تجربه خریدی متفاوت را برای ما به ارمغان آورند و احساس رضایت‌مندیمان را جلب نمایند.

نکاتی در خصوص داروخانه آنلاین شبانه روزی

در سایت‌‎ داروخانه‌‎ اینترنتی همانطور که عرض کردیم محصولات مختلفی از برند‌‎های متفاوتی ارائه می‌شود. بر روی این محصولات گاهی اوقات تخفیف‎‌های ویژه‌‎ای برای همه‌‎ی افراد حتی کسانی که از کد تخفیف بی‌بهره‎‌اند اعمال می‌شود. در این هنگام می‌توانید محصولات مورد علاقه خود خصوصاً در زمینه آرایشی و بهداشتی با قیمت پایین‌‎تری خریداری نمایید. نکته دیگر اینکه اطلاعاتی از قبیل ترکیبات، نحوه مصرف، قیمت و... در خصوص اکثر محصولات موجود در این داروخانه‎‌ها ذکر می‌شود و بر اساس این اطلاعات و نیز نظرات کاربران دیگر که آن را تهیه کرده‌‎اند می‌توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

ویژگی یک داروخانه خوب

یک داروخانه خوب قطعاً می‌بایست از کارکنان خوبی نیز بهره‌مند باشد چرا که به طور معمول در خرید دارو یا سایر اجناس ممکن است سؤالاتی از قبیل نحوه مصرف، تداخل با داروهای دیگر، میزان دوز مصرفی تقویت‌ کننده‌ها و مکمل‌ها و ... ایجاد شود که در صورت مشاهده رفتار ناشایست هنگام پاسخگویی و یا عدم پاسخگویی مطمئناً از ورود به آن داروخانه خودداری خواهیم کرد. در داروخانه آنلاین علاوه بر اطلاعاتی که به آن اشاره شده بود به طور معمول بخشی جهت ارائه مقالات مختلف در خصوص بعضی از محصولات داروخانه وجود دارد که به کسب اطلاعات بیشتر کمک خواهد کرد و دیگر نیازی به پرسش‎‌های متداول از کارکنان نخواهد بود؛ ولی در صورتی که بعد از مطالعه محصولات هنوز ابهاماتی وجود دارد می‌توانید با گزینه‎‌هایی مثل تماس با ما یا پشتیبانی 24 ساعته تماس حاصل کرده و از خدمات خوب و نیز مشاوره آنلاینی که در بعضی از سایت‎‌ها ارائه می‌شود استفاده نمایید.

آیا به یک داروخانه انلاین می‌توانیم اعتماد کنیم؟

متأسفانه به علت وجود کلاهبرداری‌‎ها و سایت‎‌های خرید دروغین مردم به داروخانه‎ آنلاین نیز بی اعتماد هستند. خوب است بدانید که در صورت وجود مجوزهای بهداشتی و الکترونیکی لازم قطعاً سایت مربوطه معتبر خواهد بود و می‌توان محصولات مورد نیاز خود را با خیالی آسوده از آن تهیه نمود و از هزینه‎‌های تردد خود کاست. البته در هنگام مراجعه به سایت داروخانه یا سایت مورد نظر خود حتماً اطمینان داشته باشید که این داروخانه فعال است یعنی رها نشده است و برای اطمینان از این موضوع به بخش‎‌های خبری و اطلاعات آن مراجعه نمایید. در صورت بروز بودن اطلاعات مشخص می‌شود که سایت معتبر خواهد بود. همچنین درج شدن آدرس حضوری در سایت می‌تواند به شما اطمینان بدهد که قرار نیست با کلاهبرداری و یا سایت‌‎هایی ازاین قبیل روبه رو شوید.

داروخانه آنلاین و شبانه روزی بی نسخه تلاش دارد تا انواع محصولات آرایشی، ورزشی، ارتوپدی و نیز دیگر محصولات بدون نسخه را با قیمتی مناسب و ارسال سریع به مشتریان خود ارائه دهد. فعالیت این داروخانه بر اساس قوانین غذا و دارو می‌باشد و با مراجعه به سایت binoskhe.com می‌توانید از مجوز فروش اینترنتی محصولات داروخانه‎‌ای آن و نیز تخفیف‎‌ها، جدیدترین کالاها و خدماتی نظیر پیگیری سفارش و... اطلاع یابید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

فروش فایل های صوتی مداحی ترحیم با ساز نی

فروش فایل های صوتی مداحی ترحیم با ساز نی

فایل صوتی مجلس ترحیم چیست؟

فایل صوتی مجلس ترحیم مانند بقیه فایل های صوتی است که شامل تصانیف،نواها، اشعار مجالس ترحیم است که

برای افراد و اشخاصی که می خواهند مجلس ترحیم ویا مجلس ختم فایل های صوتی مجلس ترحیم بانی برای عزیزان شان اجرا کنند و به هر دلیلی دسترسی به مداح مجالس ترحیم ندارند مناسب است لازم به ذکر است که این فایل های صوتی هم مناسب افراد مذهبی می باشد و هم مناسب افراد غیر مذهبی که می خواهند سبک کلاسیک و مدرن یته را داخل مجلس ختم عزیز شان اجرا کند مورد استفاده قرار می گیرد

فایل صوتی مجلس ترحیم چه کاربردی دارد؟

دانلود فایل صوتی مجلس ترحیم مادر با نی  بیشتر به برای اشخاصی مناسب است که به هر دلیلی نمی خواهند برای مراسمات مجلس ترحیم شان مداح بگیرند ومی تواند از این فایل های صوتی استفاده کنند. افراد خارج از کشور هم می توانند از این فایل ها استفاده کنند

ویژگی های فایل صوتی مجلس ترحیم چیست؟

این فایل های صوتی به سه نوع فایل صوتی مجلس ترحیم پدر وفایل صوتی مجلس ترحیم جوان و فایل صوتی مجلس ترحیم مادر تقسیم بندی می شوند که هرکدام از فایل ها به مدت نیم ساعت الی چهل وپنج دقیقه می باشند و حجم هر کدام صد مگابایت است که میتوانید در صورت لزوم با حجم کمتر هم از ما دریافت کنید

دانلود فایل صوتی مجلس ترحیم پدر با نی شامل چندین فایل صوتی مربوط به ترحیم پدر است و بیشتر برای مجالس ترحیم ،هفته،چهلم سالگرد و.. به کار می رود و بیشتر برای اشخاصی طراحی و ساخته شده است که پدر را از دست داده اند و به هر نحوی دسترسی به قاری و مداح ندارند.

فایل صوتی مجلس ترحیم پدر را می توان برای مجالس ترحیم و دیگر مراسمات یاد بود ،هفتمین روز،چهلمین روز،و سالگرد استفاده کرد.که این فایل صوتی شامل قرائت قرآن ،پیام تسلیت ،اشعار پدر ،مرثیه و تشکرات می باشد.فایل صوتی مجلس ترحیم پدر را می توان در منزل ،تالار،و یا کنار مزار استفاده کرد. زمان این فایل صوتی حدودا 60 دقیقه می باشد.کیفیت این فایل صوتی 128 می باشد.ارسال و تکثیر و انتشار این فایل صوتی منع شرعی و اخلاقی دارد.ضمنا در صورتی که تمایل دارید فایل صوتی به صورت مستقیم در از همین جا بخرید و یا شماره تلفن همراه اینجانب محمد صادق کاظمی 09132054876 تماس حاصل فرمایید.در ضمن شما عزیزان می توانید برای سفارش مداحی ترحیم به سایت نوای دلها مراجعه کنید.

BPZ15

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

تشک سرا بهترین گزینه برای خرید تشک ارزان و لحاف روتختی است!

چرا تشک سرا به عنوان بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مجموعه در زمینه‌ی فروش تشک رویا و فروش رولحافی شناخته می‌شود؟

فروش محصولات معتبر‌ترین برند‌ها:

تشک سرا به عنوان بهترین گزینه برای خرید تشک ارزان همواره در تلاش بوده است تا خدمات ارزشمند و ماندگاری را به مشتریان عرضه کند و در این راستا تنها محصولات برند‌های معتبر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا بتواند رضایت کامل شما عزیزان را کسب کند. این فروشگاه به عنوان بهترین انتخاب برای خرید لحاف روتختی موفق شده است تا معتبر‌ترین و شناخته شده‌ترین برند‌های تولید کننده‌ی تشک و سرویس خواب را شناسایی نماید و با ارائه‌ی محصولات ارزشمند و با کیفیت این برند‌ها و شرکت‌ها توانسته است تا عنوان بهترین فروشگاه برای خرید تشک ارزان را کسب نماید و محبوبیت زیادی را در میان مشتریان و مردم بدست آورد. بنابراین، چنانچه قصد خرید سرویس خواب و یا خرید تشک ارزان را دارید می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار را خریداری کنید.

 

تشک سرا بهترین فروشگاه برای خرید انواع تشک و سرویس خواب می‌باشد!

ارائه‌ی مشاوره آنلاین به مشتریان:

تشک سرا در راستای رفع ابهامات مشتریان در رابطه با انواع سرویس خواب و تشک‌های طبی تیم پشتیبانی قدرتمندی را گرد هم آورده است تا بتواند به سوالات شما عزیزان در رابطه با قیمت، کیفیت، شرایط گارانتی محصولات و ... پاسخگو باشد و این مورد باعث شده است تا این فروشگاه به بهترین انتخاب برای خرید تشک ارزان و خرید لحاف روتختی تبدیل شود. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی این فروشگاه به صورت 24 ساعته و در تمامی روز‌های هفته آماده‌ی ارائه‌ی پشتیبانی به مشتریان است و شما عزیزان می‌توانید پاسخ سوالات خود را با کمک کارشناسان زبده ما در کم‌ترین زمان دریافت کنید و با نگاهی تازه نسبت به محصولات ما برای خرید سرویس خواب و انواع تشک اقدام نمایید.

فروش محصولات با قیمت مناسب:

تشک سرا تنها فروشگاهی محسوب می‌شود که تمامی محصولات خود را با تضمین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد و این ویژگی موجب متمایز شدن ما از سایر فروشگاه‌ها شده است. جالب است بدانید که ارزان‌تر بودن قیمت محصولات ما به معنای بی کیفیت بودن آن‌ها نیست و همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره کردیم، این فروشگاه تنها محصولات برند‌های معتبر و شناخته شده را به مشتریان ارائه می‌دهد و ما با استفاده از متد‌های بازاریابی نوین و پیشرفته موفق شده‌ایم تا قیمت تمام شده محصولات خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم. بنابراین، چنانچه قصد خرید تشک ارزان و یا خرید تشک رویا را دارید می‌توانید بدون نگرانی از مقوله قیمت و کیفیت محصولات به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و محصولات مورد نیاز خود را بدون نگرانی خریداری نمایید.

 

این فروشگاه تمامی محصولات خود را با تضمین قیمت و کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد

کیفیت تشک کیفیت خواب شما را تعیین خواهد کرد!

زندگی در دنیای مدرن انسان‌ها را از جنبه‌های مختلفی تحت فشار قرار داده است و استرس‌های روزمره می‌توانند شما را در معرض مشکلات روحی و روانی قرار دهند. با این حال، نمی‌توان از این نکته غافل شد که یک خواب آرامش بخش و طولانی می‌تواند به شما در تحمل مشکلات و استرس‌های روزمره کمک کند و تشک و سرویس خواب مناسب یکی از اصلی‌ترین ارکان یک خواب آرام و بی دغدغه هستند. بنابراین، شما با خرید یک تشک استاندارد و با کیفیت می‌توانید تمهیدات لازم برای دور کردن استرس و مشکلات جسمی و روحی از خود را فراهم کنید و خوابی آسوده و دلچسب را تجربه نمایید. تشک سرا به عنوان بزرگ‌ترین و بهترین فروشگاه برای خرید تشک ارزان و خرید لحاف روتختی آماده است تا با کیفیت‌ترین و ارزان‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد و شما با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید تشک دلخواه خود را از میان صد‌ها مدل مختلف که از میان محصولات برند‌های معتبر دستچین شده‌اند انتخاب نمایید و به جمع مشتریان دائمی فروشگاه تشک سرا بپیوندید.

 

این مجموعه تمامی محصولات خود را از میان تولیدات برند‌های معتبر دستچین کرده است!

قصد خرید تشک ارزان را دارید؟ به تشک سرا مراجعه کنید!

قیمت تشک‌ طبی و سرویس خواب در سال‌های اخیر به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه با افزایش چشمگیری همراه بوده است و این مسئله باعث گردیده است تا مردم به دنبال خرید تشک ارزان و در عین حال با کیفیت باشند و این مورد به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مشتریان تبدیل شده است. تشک سرا به عنوان معتبر‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه در زمینه‌ی ارائه و فروش محصولات با کیفیت موفق شده است تا با کمک ساز و کار‌های مختلفی قیمت محصولات خود را در بازه‌ی مطلوبی حفظ کند و این مورد موجب شده است تا این فروشگاه به انتخاب اول مشتریان برای خرید تشک ارزان تبدیل شود. این مجموعه شعار ((سود کم‌تر، فروش بیشتر)) را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است و هیچگاه کسب سود بیشتر را به لبخند رضایت شما مشتریان عزیز ترجیح نخواهد داد. بنابراین، چنانچه قصد خرید تشک ارزان را دارید می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و تشک مورد نظر خود را با تضمین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

 

ارزان‌تر بودن قیمت محصولات ما به معنای بی کیفیت بودن آن‌ها نیست!

تشک سرا بهترین فروشگاه برای خرید تشک رویا می‌باشد!

تشک رویا از قدیم به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین و پرطرفدار‌ترین برند‌های تولید کننده سرویس خواب در ایران شناخته می‌شود و محصولات ارزنده‌ی این مجموعه از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند زیرا تشک‌های رویا از نظر کیفیت مواد اولیه و عمر مفید در سطح بسیار ایده‌آلی قرار دارند و قیمت این محصولات نیز تناسب بسیار مناسبی را با کیفیت مثال زدنی آن‌ها دارد. فروشگاه تشک سرا به عنوان شناخته شده‌ترین مجموعه در زمینه‌ی فروش لحاف روتختی و انواع سرویس خواب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده تشک رویا در ایران است و تمامی تولیدات و محصولات این برند معتبر را با قیمتی باور نکردنی به مشتریان ارائه می‌دهد و این مسئله موجب شده است تا فروشگاه تشک سرا به عنوان انتخاب اول مشتریان برای خرید تشک رویا تبدیل شود.

 

تیم پشتیبانی تشک سرا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت 24 ساعته است!

لحاف روتختی را فقط از فروشگاه تشک سرا خریداری کنید!

فروشگاه تشک سرا بهترین انتخاب برای خرید لحاف روتختی می‌باشد و صد‌ها محصول متنوع و زیبا را برای فروش در اختیار دارد و مدل‌های تک نفره و دو نفره این مجموعه از محبوبیت بسیار بالایی در میان مشتریان برخوردار هستند. لازم به ذکر است که تمامی روتختی‌های این فروشگاه با وسواس و دقت زیادی از میان بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات انتخاب شده‌اند و ارزان بودن قیمت آن‌ها در مقایسه با قیمت ارائه شده توسط سایر فروشگاه‌های فعال در این زمینه باعث گردیده است تا مجموعه‌ی ما به بهترین گزینه برای خرید لحاف روتختی، سرویس خواب و سرویس جهیزیه تبدیل شود و مشتریان با شور و شوق بسیاری برای خرید از فروشگاه تشک سرا اقدام نمایند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بهترین فروشگاه خرید موکت اینترنتی

بهترین فروشگاه خرید موکت اینترنتی

موکت بدون شک رایج ترین کفپوشی است که در خانه ها و دیگر جاها از آن استفاده می شود. موکت ها باید با توجه به دکوراسیون خانه انتخاب شوند و دارای کیفیت و دوام مناسبی باشند. مای دکوری فروشگاه آنلاینی است که می تواند بهترین موکت ها را با قیمتی مناسب به شما عرضه کند. انواع موکت ها در طرح ها و رنگ های متنوع در وبسایت مای دکوری وجود دارد که افراد به راحتی می توانند مشخصات آنها را تماشا کنند.

برندهای مطرح موکت همگی در مای دکوری ارائه می شوند و افراد می توانند پس از بررسی کامل مشخصات اقدام به خرید موکت مورد نظر خود کنند. مای دکوری محصول را در کمترین زمان ممکن پس از سفارش به دست خریدار خواهد رساند. پس از خرید، هم مشتری خدمات پس از فروش را خواهد داشت و در صورت بروز مشکل به راحتی و با یک تماس پیگیر رفع مشکل خود خواهد شد.

با خرید موکت از فروشگاه آنلاین مای دکوری خیال فرد از بابت کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش راحت خواهد بود چون مای دکوری همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود را عرضه کند و آنها را راضی نگه دارد.

پارکت

پارکت ها امروزه رواج زیادی پیدا کرده اند و در جاهای مختلف استفاده می شود. این محصولات به دلایلی چون زیبایی، تمیز بودن، نصب آسان و دیگر موارد توجه خیلی ها را به خود جلب کرده اند و افرادی زیادی برای پوشش کف ساختمان خود از پارکت ها استفاده می کنند.

مای دکوری که سالهاست در حال فروش محصولات دکوراسیون داخلی می باشد و در این زمینه فعالیت دارد. در این فروشگاه افراد می توانند انواع پارکت های باکیفیت را در طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده کنند و در صورت نیاز خریداری کنند. انواع پارکت ها در وبسایت مای دکوری قرار داده شده است  و افراد می توانند به راحتی انها را مشاهده کنند.

پارکت هایی که توسط مای دکوری عرضه می شود همگی دارای کیفیت های مناسبی هستند. هم برندهای ایرانی و هم برندهای خارجی توسط این مجموعه عرضه می شود و افراد می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. خرید پارکت از مای دکوری این مزیت را خواهد داشت که شما علاوه بر خرید محصولی باکیفیت و مناسب از خدماتی عالی نیز بهره مند می شوید. سفارش افراد به سرعت به دستشان خواهد رسید و هم چنین خدمات پس از فروش بسیار مناسبی به آنها عرضه می گردد. به همین دلیل است که افراد، خرید از مای دکوری را با خیال راحت و مطمئن انجام می دهند.

چمن مصنوعی

همه شما چمن مصنوعی را در تلویزیون و زیر پای بازیکنان فوتبال دیده اید اما این فقط یکی از کارکردهای چمن مصنوعی است. چمن مصنوعی کفپوشی است که در جاهای زیادی کاربرد دارد. مای دکوری به عنوان فروشگاه انلاین عرضه محصولات دکوراسیون داخلی، انواع چمن های مصنوعی را در رنگ های مختلف عرضه می کند و افراد می توانند به راحتی چمن مصنوعی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

چمن مصنوعی در متراژ و ابعاد گوناگون توسط مای دکوری عرضه می شود. خرید چمن مصنوعی از مای دکوری این اطمینان را به وجود می آورد که محصول کیفیت مناسبی دارد. چمن مصنوعی سفارشی به اقصی نقاط کشور ارسال می شود و مای دکوری با هزینه ای اندک این کار را برای افراد انجام می دهد. افراد با خرید چمن مصنوعی از مای دکوری می توانند از تخفیف های ویژه نیز بهره مند شوند و خدمات پس از فروشی عالی را نیز داشته باشند. مای دکوری همواره تلاش کرده است بهترین محصولات را عرضه کند و با ارائه خدماتی عالی، رضایت مشتریان را بدست آورد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

معرفی بهترین آموزشگاه ارایشگری بانوان در کشور

معرفی بهترین آموزشگاه ارایشگری بانوان در کشور

سلام اگر می خواهید در یک اموزشگاه ارایشگری خوب با کلاس های تخصصی و آکادمیک زیر نظر اساتید مجرب بین المللی شرکت کنید تا بتوانید مدرک تخصصی و معتبر را در زمینه های اموزش گریم و میکاپ ،  آموزشگاه رنگ مو ، اموزش هرکات ، آموزش کراتین مو و .... دریافت نمایید پیشنهاد ما یکی از بهترین آموزشگاه های بین المللی در زمینه آرایش و زیبایی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین آموزشگاه آرایشگری آشنا شوید.

آکادمی بین المللی عریس در سال 1999 میلادی تحت عنوان موسسه آموزش عالی بین المللی و چند ملیتی با هدف تعلیم و تربیت هنرجویان در حوزه آرایشی و زیبایی تاسیس و پایه گذاری شده است.

عریس با استفاده از اساتید متخصص و حرفه ای به همراه روش ها و متد های آموزشی جدید، نامی آشنا و خوش آوازه در حوزه آموزش هنرجویان برای خود به ارمغان آورده است. برخورداری از شعب و نمایندگی های فعال در 9 کشور امکان برگزاری کلاس های آموزشی با شرایط کاملا مناسب برای دانش آموختگان فراهم کرده است. بدین صورت افرادی که علاقه مند به فراگیری دوره تخصصی اموزش ارایشگری می باشند می توانند در بهترین آموزشگاه ارایشگری به صورت داخلی یا خارجی شرکت کنند.

در این موسه امکان برگزاری کلاس های آموزشی در کشور های ترکیه ، ایران ، امارات متحده عربی ، روسیه ، مالزی ، آلمان ، برزیل ، کانادا و استرالیا دست افراد را در انتخاب برای کسب دانش در حوزه آرایشی باز گذاشته به صورتی که افراد مقیم خارج از کشور و یا داخل کشور نیز می توانند از امکانات و آموزش های فوق العاده عریس بهره مند شوند. با توجه به وجود بسیاری از آموزشگاه های زیبایی که معیار های مختلف خود برای آموزش را دارا می باشند.

آموزشگاه عریس با ارائه سرفصل های مخصوص برای کلیه سطوح خیال افراد را از کیفیت آموزش ها راحت کرده است. بدین معنی با ارائه سطح (توکن) سطح مبتدی تا پیشرفته، کلیه آموزش ها از صفر تا صد ارائه می شوند و نگرانی هنرجویان از جهت عدم آشنایی با نکات ابتدایی رفع می شود. سطح تکمیلی بهترین آموزشگاه مناسب افرادی می باشد که خواستار تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود در زمینه آموزش ارایشگری هستند در نهایت سطح مربیگری که با آموزش مباحث و سرفصل های تکمیلی در سطوح پیشرفته و تخصصی مدرک معتبر بین المللی ارائه می شود. کلیه کلاس های آموزشی این مجموعه بطور منظم هر ماه اجرا  می شود.

کلیه متقاضیان و علاقه مندان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس سایت رسمی اکادمی عریس به نشانی academy-eris.com   مراجعه نمایید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

استارلینک اسپیس ایکس بهتر است اینترنت پهن باند 5G؟

استارلینک اسپیس ایکس بهتر است اینترنت پهن باند 5G؟

به گزارش ویکی تماس

بر سر دواهی انتخاب سرویس اینترنتی؟

 

شما کدامیک را انتخاب می کنید؟ استارلینک اسپیس ایکس یا اینترنت پهن باند 5G. اگر بخواهید یکی از این دو سرویس را انتخاب کنید، کدامیک را ترجیح می دهید؟ این دو سرویس، چه مزیت هایی نسبت به یکدیگر دارند؟ کدامیک برای اینترنت خانگی بهتر است؟ مردد هستید که کدام سرویس را انتخاب کنید ؟ جالب است بدانید که کارشناسان در این مورد نظرات متفاوتی دارند و هریک، گزینه خودشان را پیشنهاد می دهند. هنوز اتفاق نظری وجود ندارد که کدام سرویس بهتر است! اما اگر دوست دارید گزینه ای را انتخاب کنید که فردا پشیمان نشوید، بهتر است تا گزارش« تحلیلی بر مبنای برتری 5G در برابر اینترنت ماهواره استارلینک» که در «ویکی حکمرانی هوشمند» منتشر شده است را بخوانید.

 

کدام جذاب تر

حال این سوال مطرح می شود که کدامیک از این سرویس ها، جذاب ترند. در واقع می توان گفت که در این مورد اتفاق نظری وجود ندارد. برخی گزارش ها حکایت از آن دارد که استارلینک برای آمریکایی ها جذاب تر است. البته همواره تقاضا برای دریافت سرویس اینترنت بهتر وجود دارد، ولی درباره بهترین نوع اتصال به اینترنت، تردیدهایی وجود دارد. به منظور درک این نکته که کدام سرویس بهتر است، باید جوانب امر را بررسی کنید.

 

نخست اینکه محل زندگی تان مشخص می کند که اینترنت دریافتی از استارلینک بهتر است یا 5G. استارلینک اسپیس ایکس وقتی بهتر جواب می دهد که آسمان صاف و فضا باز و گسترده باشد. طوفان، درختان، ساختمان ها، برف یا هرگونه مانع طبیعی یا دست ساخته انسان ممکن است سیگنال را ضعیف یا کلاً اتصال اینترنت را قطع کند. بسته های داده و سایر اطلاعات حیاتی به معنای واقعی کلمه از فضا به زمین ارسال می شوند، بنابراین اگر هر کدام از این موانع سر راهش قرار گیرند، احتمالاً اینترنت قطع و وصل می شود همچنانکه تیم برایان از شرکت تعاونی مخابرات روستایی در کنفرانس خبری خود اعلام کرد:« شک ندارم که شبکۀ استارلینک می تواند در برخی مناطق مانند اقیانوس موفق باشد. ولی نمی دانم که استارلینک چگونه خواهد توانست که سرویس اینترنت ۱۰۰ مگابیتی را به صدها و هزاران مشتری در گروه های بلوک سرشماری متقاضی این اینترنت ارائه کند.»

 

نکته دوم اینکه ، ساکنان شهرهای کوچک و مناطق روستایی اگر از پس هزینه های استارلینک بربیایند، این سرویس گزینه بهتری برای  آنها در مقایسه با 5G است، مگر اینکه شرکت های مخابراتی روی ارائۀ سرویس به این مناطق سرمایه گذاری کرده باشند. برای سرویس موج های میلی متری 5G، نیازمند برج های مخابراتی بیشتری هستید، چون امواج پرسرعت فرکانس بالا قادر به طی مسافت های کوتاه تری هستند. در خصوص سرویس های 5G کندتر و پهنای باند متوسط تا کم، برج های مخابراتی موجود کافی هستند (به طور کلی نباید انتظار دریافت اینترنت خانگی با سرعت برق در مناطق روستایی داشته باشید.)

در مناطقی که مردم خدمات ناکافی دریافت کرده و خدماتی به آنها ارائه نمی شود، بهتر است از استارلینک استفاده کنند. در حال حاضر  نوزده میلیون آمریکایی چنین شرایطی دارند. برای این دسته از افراد، اینترنت ماهواره ای ممکن است تنها گزینه واقعی باشد.

 

کدام مطمئن تر ؟

بسیاری از کارشناسان 5G را به عنوان یک گزینه برتر پیشنهاد می دهند. مهمترین استدلال آنها این است که چون مبنای آن  بر اساس تلفن همراه است. برای دریافت سرویس 5G خانگی، باید به آنتن های مخابراتی نزدیک باشید یا گیرنده/فرستندۀ کوچکی در خانه داشته باشید که می تواند به آنتن 5G موجود در برج مخابراتی نزدیک، پینگ کند. سیگنال 5G به خانه ارسال شده و مسیریاب وای فای خدمات اینترنت بی سیم را در فضای خانه تان فراهم می کند.

تفاوت تعداد مشترکان

تی- موبایل اعلام کرده است که قصد دارد، تا سال 2024، 9.5 میلیون مشترک اینترنت خانگی 5G را جذب کند. سرویس اینترنت خانگی 5G هنوز (در مناطق خاصی از برخی شهرها) محدود بوده و این شرکت اعلام نکرده است که امیدوار به جذب چه تعداد کاربر است. نکته مهم دیگر این است که استارلینک در حال حاضر  10 هزار مشتری دارد، گرچه این تعداد به سرعت در حال افزایش است، چون اسپیس ایکس به تازگی پیش خرید سرویس اینترنت ماهواره ای خود را شروع کرده است. شاید، وقتی شرکت تعداد پیش خریدها اعلام کند، درک بهتری از تقاضای کاربران برای سرویس اینترنت ماهواره ای داشته باشیم. این شرکت درخواست کرده تا کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) برای استقرار 5 میلیون پایانه کاربری در ماه آگوست به آنها مجوز بدهد. ولی هنوز این تردید وجود دارد که آیا اسپیس ایکس ماهواره های کافی برای پوشش مناطق موردنیاز و ارائۀ سرویس قابل اطمینان در مدار را دارد یا ندارد؟

 

سخن آخر

در نهایت می توان این برآورد را داشت که مکان جغرافیایی در اولویت انتخاب برای دریافت سرویس اینترنتی است. مکان های جنگلی و پر از مانع نمی تواند، دریافت کننده خوبی برای دریافت سرویس اینترنت استارلینک باشد. انتخاب نوع اینترنت باید با توجه به مکان جغرافیایی و ...صورت بگیرد تا شما بتوانید بهترین خدمات دریافت کنید. پس لازم است بدور از هرگونه ذوق زدگی و تعصب سرویس اینترنت خود را انتخاب کنید تا هرگز پشیمان نشوید!

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

آموزش بورس کشور / این روزها کجا و چطور آموزش ببینیم ؟

بهترین مرکز اموزش بورس کشور / این روزها کجا و چطور آموزش ببینیم ؟

این روزها در بین مردم و بیشتر در فضای مجازی موضوعاتی مانند : دوره بورس ، بازارهای مالی ، اموزش بازار اتی ، اموزش تحلیل تکنیکال بسیار شنیده میشود ، امروز در این گزارش اطلاعات لازم را برای آغاز فعالیت دراین زمینه ها را ارائه خواهیم کرد ، همچنین به شما بهترین مرجع طراحی و تدوین ربات بازارهای مالی را معرفی میکنیم ، موسسه ای برای تمام اینده نگر هایی که بفکر حفظ سرمایه و همچنین افزودن سرمایه خود هستند معرفی مینماییم .

اخیرا‌ً ورود به بازار بورس برای عموم مردم ما بسیار جذاب شده و شاهد ورود گسترده ای از مردم به این بازار هستیم. بنابر این امروز لازم دیدیم به بررسی موضوع اموزش بورس و اینکه کجا اموزش ببینیم بپردازیم .

بررسی اهمیت موضوع آموزش اصولی و استاندارد فعالیت در بورس !

فعالیت و حضور بیش از 45 میلیون نفر از عموم مردم در بازار بورس ، دلیل کافی برای ضرورت بالا رفتن سطح دانش این افراد است ، حضور تعداد انبوه از سرمایه گذاران باعث شده است که این افراد بدون علم و دانش کافی به بازار بورس وارد شده که این خود ضمن آسیب هایی که برای این بازار دارد موجب ضرر و زیان بسیاری برای سرمایه گذاران میشود . از آنجا که این افراد تازه‌کار و تازه‌وارد هستند گذراندن دوره های اموزشی استاندارد و تخصصی به بالارفتن سطح دانش این افراد کمک کند.

از طرفی تعداد زیادی از فعالان در بازار بورس از دانش کافی در زمینه مسائل اقتصادی و بخصوص بورس برخوردار نیستند که این مسئله می‌تواند باعث آسیب‌رساندن به بازار سرمایه و ضرر و زیان مالی زیادی برای سهام‌داران و سرمایه گذاران در بازار بورس باشد .

بررسی و معرفی مرکز آموزش عالی سهامیر :

موسسه سهامیر و همچنین طبق نظرات کاربران و عموم افراد همچنین بررسی های اختصاصی گزارشگران متوجه شدیم موسسه سهامیر بعنوان یکی از بهترین مراکز اموزش بورس در کشور میباشد که دوره های اموزشی سطح بالا و حرفه ای را در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری ارائه میکند ، سهامیر با دارا بودن بیش از 120 عضو و هیئت علمی در داخل و خارج از کشور و دارا بودن شعب متعدد یکی از بهترین گزینه های اموزش بورس و بازارهای سرمایه گذاری در کشور میباشد.

شرایط برگزاری دوره های آمورزشی سهامیر :

  • دوره های اموزش حضوری بورس : دوره های اموزش حضوری بورس در این مجموعه بصورت آکادمیک و ترمیک برگزار میشود .
  • دوره های اموزش انلاین بورس : دوره های آموزش بورس در این حالت بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار میشود .
  • پکیج های اموزش افلاین بورس : پکیج های اموزشی بورس بصورت بسته های اموزشی تدوین و به عموم ارائه شده است .

نتیجه گیری : طبق بررسی های انجام شده پیشنهاد ما به علاقه مندان به بازار سرمایه استفاده از خدمات اموزش حرفه ای و موسسه سهامیر است.

  • راه های ارتباطی : بمنظور ارتباط با این موسسه میتوانید از طریق مراجعه به سایت رسمی موسسه به آدرس SAHAMIR-AC.COM از اطلاعات کامل و جامع و دوره های اموزشی بهمراه مشاوره بهره مند شوید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

خرید یونولیت فشرده ورقی در ابعاد مختلف

خرید یونولیت فشرده ورقی در ابعاد مختلف

اگر قصد خرید یونولیت ورقی دارید، یادتان باشد که چه می خرید و چطور می خرید!

یونولیت فشرده ورقی محصولی سبک و در عین حال بسیار قوی است. این محصول برای عایق بندی بسیار عالی است. یونولیت عایق محصولی بی نظیر با مقاومت حرارتی بسیار بالا بوده که با توجه به ساختار سلول بسته آن می تواند بهترین گزینه با هدایت حرارتی بسیار کم باشد.

 

یونولیت با چگالی بالا یکی از بهترین محصولاتی است که توانسته مقاومت مکانیکی اصولی را مورد پوشش قرار دهد. سطح انعطاف پذیری یونولیت فشرده به صورتی است که می توان آن را از نظر قدرت همه کاره دانست. این محصول برای کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت فشاری بالا در برنامه هایی که بار سنگین دارند بهترین گزینه محسوب می شوند. یونولیت های به کار رفته در این محصول به صورتی بوده که کمتر تحت تاثیر محیط قرار می گیرد.

 

ثبات ابعادی یونولیت با دانسیته بالا

یونولیت فشرده با ثبات ابعادی خود توانسته محصولی همه فن حریف باشد. این محصول در شرایط مختلف محیطی بدون تاثیر باقی مانده است به طوری که حداکثر تغییر بعدی کف ای پی اس در آن دیده می شود. در خرید یونولیت فشرده لحظه ای نگران خصوصیات الکتریکی آن نباشید. محصول به شکلی طراحی شده است که مقاومت دی الکتریک بالایی دارد. محدوده فرکانس به کار رفته برای یونولیت فشرده به صورتی است که در تراکم خالص بررسی می شود. این محصول قالب بندی شده در سایت یونولیت با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد. یونولیت های قالب بندی شده بر اساس رعایت مشخصات صنعت بسته بندی الکترونیکی توانسته اجرای درستی داشته باشد.

 

جذب آب بالا یونولیت فشرده

خرید یونولیت فشرده با جذب آب بالا یک تیر است و چند نشان! زمان خرید محصولات بی کیفیت به پایان رسیده است. یونولیت فشرده با کیفیت حتی زمانی که در آب غوطه ور شود باز هم به مقدار بسیار ناچیز آب را جذب می کند. دیوارهای سلولی یونولیت ها اغلب ضد آب هستند و آب تنها از کانال های ریز بین دانه های ذوب شده وارد کف می شود. بنابراین با خیال راحت یونولیت فشرده را سفارش دهید حتی اگر غرق در باران های اسیدی هستید. خبر خوب اینکه آب و محلول های آبی اعم از نمک و همینطور مواد قلیایی روی یونولیت ها تاثیری ندارند. یونولیت ها به راحتی می توانند با حلال های آلی روبرو شده و آنها را تخریب کنند.

یونولیت بسته بندی فشرده با کیفیت عالی

ما به عنوان مرکز یونولیت تهران به شما پیشنهاد می کنید یونولیت فشورده بسته بندی را خریداری کنید، محصولی که به واسطه فرایند اکستروژن تولید شده است و با هر سلول توسط دیوارهای پلی استر ترکیب می شود. محصولی فوق حرفه ای و بسیار عالی که از نظر کیفیت قطعاً شما را راضی می کند. یونولیت فشورده بسته بندی شامل یک ورق اکسترود شده است و از ماده دمنده مخلوط در آن استفاده شده است به طوری که یک ترکیب رنگ بی نظیر داشته و عامل دمنده آن ایکس پی اس است. این محصول برای محیط های مرطوب که نیاز به سطح مقاومت بالایی در برابر انتشار بیشتر بخار آب دارند استفاده می شود و کیفیت بی نظیری دارد.

خرید یونولیت داخل سفال با پایداری 100 درصد

وقتش رسیده با محصولات نامناسب و قیمی خداحافظی کنید. یونولیت داخل سفال داخل سفال با عناصر آلی اعم از کربن و هیدروژن و اکسیژن طراحی شده است به طوری که از نظر وزن بسیار سبک بوده و کیفیت خوبی دارد. مواد یونولیت داخل سفال به صورتی است که می توان آن را به محصولات بسته بندی تبدیل کرد و در نهایت کالایی با دوام تولید می شود.

 

 

یونولیت سقفی مقاوم در برابر فرسودگی

یونولیت های سقفی باید از نظر کیفیت بسیار قوی باشند، دچار خمیدگی نشوند و فرسایش نداشته باشند چیزی که در یونولیت فشرده سقفی در اختیار شما قرار می گیرد. محصولی بسیار عالی در برای نور مستقیم خورشید که هرگز تغییر وضعیت نمی شود. همینطور سطح مقاومت این محصول در برابر آتش نیز قابل ستایش است. محصولی که به دست ما میرسد به واسه مواد افزودنی تقویت شده است به طوری که شرایط گسترش آتش در یونولیت ها به حداقل رسیده است و گزینه بسیار خوبی محسوب می شود. این محصول از نظر کیفیت در شرایط بسیار عالی قرار دارد و فوق حرفه ای اجرا شده است.

یونولیت ها به عنوان قالب بتن در سقف های دال یک طرفه اجرا می شوند که به آنها تیرچه بلوک گفته می شود. ابعاد مناسب اجرای یونولیت های سقفی مستطیلی بوده و با ابعاد 200 در 25 قابل اعمال هستند. دانسیته یونولیت فشرده سقفی ملاک اصلی برای تشخیص وزن است و معمولاً بین 7 الی 8 کیلوگرم ارزیابی می شود.

یونولیت سردخانه ایمن و کاربردی

یونولیت فشرده در سرد خانه یک عایق برودتی در سردخانه ها و سایر یخچال های صنعتی محسوب می شود. این محصول به طور کلی برای ساخت یخدان های با کیفیت یک گزینه بسیار عالی است.متریال به کار رفته در یونولیت فشرده سردخانه با بهترین کیفیت طراحی شده است به طوری که برای ساخت تابلوهای اعلانات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی یونولیت فشرده به صورتی است که آفات و حشرات ریز در آن نفوذ نکرده و قابل اطمینان است.

یونولیت فشرده دیواری با قیمت مناسب

نام دیگری که برای یونولیت فشرده دیواری در نظر گرفته شده است یونولیت های دیوارپوش فوم یا دیوارپوش های تزئینی هستند. محصولی بسیار زیبا و جذاب که قدرت عایق آن بسیار عالی بوده و صدا را جذب می کند. این محصول جلوه خاصی به دیوار خانه یا محل کار شما می بخشد. محصول ضد ضربه بوده و برای سالن های ورزشی گزینه بسیار عالی است. یونولیت های دیواری قابلیت شستشو دارند و از ویژگی آنتی باکتریال در آن ها استفاده شده است.

 

 

سفارش یونولیت محافظ در سه سوت

ما به عنوان مرکز فروش یونولیت ساوه و یونولیت همدان و سایر نقاط ایران این افتخار را داریم که بهترین محصولات عایق کاری در ساخت نما، دیوار و سقف و همینطور ساخت و سازهای راه آهن را در اختیار شما قرار دهیم. از سوی دیگر می توانید از این محصول در بلوک های پلاستوفوم سقفی نیز استفاده کنید.

این متریال به دلیل فشرده بودن سلول های ساختاری توانسته مقدار آب کمی جذب نماید به این ترتیب نگران پوسیدگی آن نباشید چون در جدیدترین محصولاتی که از سایت یونولیت در اختیار شما قرار می گیرد تست نفوذ پذیری صورت گرفته است شما می توانید از وزن سبک و دوام یونولیت ها اطمینان کافی داشته باشید و در سیستم عایق پنل از آن استفاده کنید.

این محصول به واسطه وزن سبکی که دارد برای پر کردن ساخت و سازهای راه آهن مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت آن تضمین شده است.

خریدی هوشمند از سایت یونولیت

زمانی که یونولیت فشرده را خریداری می کنید به طور کاملاً حرفه ای مصرف آهن و فولاد در سازه شما کاهش می یابد. یونولیت ها در برابر زلزله مقاومت بسیار بالایی دارند و این موضوع به محبوبیت این محصول کمک زیادی میکند. محصول به سادگی قابل حمل بوده و از نظر کیفیت در شرایط مناسبی قرار گرفته است به طوری که وزن آن چندان سنگین نیست. این محصول از نظر حجم بسیار مناسب است و به نوبه خود در برابر صوت و حرارت عایق خوبی محسوب می شود. وقتی خرید از یک فروشگاه معتبر صورت بگیرد، کیفیت کار تضمین شده است و محبوبیت زیادی دارد.

 طرح های اقتصادی رکسانا فوم

رکسانا فوم در جدیدترین اطلاعیه ای خود توانسته در زمینه عرضه مصالح ساختمانی عملکرد حرفه ای خود را ثابت کند به طوری که محصولات عرضه شده از سوی رکسانا فوم با سبک ترین وزن ممکن طراحی شده و در نهایت سبب کاهش وزن سازه می شود. از سوی دیگر این محصول به صورتی اجرا می شود که زمان و هزینه را کمتر کرده و نیاز به بتن مصرفی را به حداقل می رساند.

مقاومت در برابر حریق و زلزله و همینطور ضربه پذیر بودن این محصولات به شکلی هستند که در زمان بتن ریزی مورد تایید است. شما محصولی با عایق حرارتی بالا خریداری می کنید به طوری که جلوی سر و صدای مزاحم نیز گرفته می شود.

 

آسان خرید کنید!

خرید با پیچیدگی بی فایده است، باید مسیر خرید درست باز باشد و همه چیز به طور دقیق مشخص شود. یونولیت های تولید شده از سوی رکسانا کیفیت بی نظیری داشته به طوری که از نظر سطح کیفیت مورد تایید آزمایش و تست های متفاوت است. این محصول در ابعاد مورد نیاز مشتری قابل عرضه است.

با رکسانا فوم خرید شما در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد و نیاز به صرف هزینه اضافی نخواهید داشت.

یونولیت عایق و فشرده رکسانا فوم را با خیال راحت خرید کنید و نگران کیفیت آن نباشید. محصولاتی که از مجموعه ما در اختیار شما قرار می گیرد تمام تست های آزمایشگاهی را پشت سر گذاشته و به رتبه خوبی رسیده است. یونولیت عایق با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید از آن استفاده خوبی داشته باشید. از یاد نبرید که یونولیت های ورقی فشرده در ابعاد مناسب و با بسته بندی کاملاً حرفه ای ارسال می شود و هیچ مشکلی از نظر تضمین کالا وجود ندارد. یونولیت عایق باید با کیفیت باشد درست همان چیزی که رکسانا فوم می خواهد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

اسکوتر برقی چیست؟

امروز قصد داریم راجع به اسکوتر برقی که در سرتاسر جهان توجه افراد بخصوص جوانان را به خود جلب کرده، صحبت کنیم. از آنجایی که با زیاد شدن بیش از حد وسایل نقلیه و ترافیک سنگین در سطح شهرها افراد زیادی خواهان روشی بهتر برای رفت و آمد روزانه خود در مسافت های نه چندان طولانی هستند. بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان و متخصصان در صدد یافتن راه مناسبی برای به حد اکثر رساندن این مشکل بودند که اسکوتر برقی یکی از این دستگاها است.

اسکوتر برقی در سال 2014 به بازار چین راه پیدا کرد و بدنبال استقبال زیادی که از این دستگاه شد به بازار آمریکا نیز راه یافت و امروز در بسیاری از کشورها این دستگاه هم به عنوان تفریح و هم برای عبور و مرور و خرید های روزانه سبک در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

اسکوتر برقی چیست؟

نام دیگر این دستگاه هاوربورد یا اسکوتر هوشمند است،. اسکوتر برقی دستگاه پیچیده ای نیست و از وصل شدن یک محور به دو چرخ ساخته شده و داری باتری قابل شارژ است. این وسیله پدال، گاز و ترمز ندارد، دارای دو سنسور (سنسور جایرسکوپ بوده) که این سنسور جهت حرکت پا و فشار پا را تشخیص داده، پردازش کرده و تعادل روی 2 چرخ را برقرار می کند و تنها با حرکت و فشار پا کار می کند. سرعت دستگاه رابطه مستقیمی با فشار وارد شده از سوی پا دارد هرچه فشار بیشتر، سرعت دستگاه بیشتر خواهد بود و بالعکس.

مزیت اسکوتر برقی

  • تقویت مچ پا
  • مناسب برای افرادی که پای آنها صدمه دیده و نمی توانند خوب راه بروند.
  • استفاده در محیط های کاری که حرکت و جابه جایی افراد زیاد است مثل کارگاه ها، رستوران ها، پارکینگ ها، انبارها و …

 

قابلیت اسکوتر برقی

این دستگاه دارای توان حرکتی 15 کیلومتر بر ساعت بوده و در صورت شارژ شدن کامل قادر به طی 20 کیلومتر مسافت خواهد بود. روی اسکوترها نمایشگرهایی وجود دارد که از روی آن می توان به میزان شارژ آن پی برد. جدا از برقراری تعادل، این دستگاه ها توانایی طی در هر نوع سطح اعم از سطح هموار و سطح دارای شیب را تا سرعت 15 کیلومتر بر ساعت را دارند. استفاده از اسکوترها برای افراد 12 سال به بالا بوده چون این دستگاه ها قادر به تحمل افرادی با وزن 20 تا 120 کیلوگرم  است، در غیر این صورت با مشکل حفظ تعادل مواجه خواهیم بود. این دستگاه ها در عرض 1 تا 2 ساعت شارژ می شوند. هیچ محدودیتی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد.

 

چند مورد از مشکلات اسکوتر برقی

  1. اسکوتر ضد ضربه نبوده و موقع حرکت باید مواظب بود.
  2. بیش از اندازه شارژ کردن اسکوتر موجب کاهش طول عمر باتری می شود. اگر بیشتر از 2 الی 3 ساعت در پریز برق بماند در این صورت باتری اکسید شده و از بین خواهد رفت.
  3. استفاده از اسکوتر برقی روی چمن و فرش اشتباه است و با انجام این کار موتور دستگاه متحمل فشار زیادی شده و امکان سوختن موتور وجود دارد.

 

کمی هم دربارهی اسکوتر برقی افرود استمارت :

اسکوتر برقی افرود اسمارت بالانس یکی از بهترین و فولترین دستگاهای هاوربرد میباشد. تحمل وزن 120 کیلوگرمی اسکوتر برقی افرود این امکان را فراهم میکند تا تمامی افراد خانواده امکان استفاده از دستگاه را داشته باشند. دو چراغ LED در قسمت جلوی دستگاه و دو چراغ خطر قرمز رنگ در قسمت پشت دستگاه زیبایی خاصی به اسکوتر برقی آفرود جیپ بخشیده. باطری سوپر لیتیوم 20سلولی،بلوتوث و اسپیکر و سه برد اصلی و 2 موتور 400 وات قدرتمند از مشخصات این هاوربرد استثنایی است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

انواع ثبت شرکت

مشاوره رایگان

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

پس از تکمیل اطلاعات مربوط به در خواست ثبت تاسیس شرکت با مسئولیت محدود در سامانه و تایید پیش نویس آگهی توسط کارشناس، 2 نسخه چاپی از اساسنامه، صورتجلسه مجمع عمومی موسسین، تقاضانامه و شرکتنامه تهیه نموده

پس از امضاء کلیه اوراق توسط شرکا و اعضاء هیئت مدیره نسبت به ارسال اوراق امضا شده و مدارک لازم توسط پست به اداره ثبت شرکت ها اقدام نمایید.

 

شرکت سهامی عام

برای تاسیس شرکت سهامی عام موسسین در بدو امر بایستی حداقل 20% سرمایه را شخصا تعهد و لااقل 35% از مبلغ تعهدی را در حسابی بنام شرکت در شرف تاسیس نزدیکی از بانک ها سپرده سپس اظهار نامه ای به ضمیمه طرح اساسنامه شرکت و طرح اعلامیه پذیره نویسی سهام که به امضای کلیه موییسن رسیده باشد به اداره ثرت شرکت ها تسیم ورسید دریافت دارند

چنانچه قسمتی از تعهد موسسین به ثورت غیر نقد باشد باید عین آن یا مدارک مالکیت آن را در همان بانکی که برای پرداخت مبلغ نقدی حساب باز شده تودیع و گواهی بانک را به ضمیمه اظهارنام و مدارک فوق الذکر به اداره ثبت شرکت ها تسلیم دارند. اداره ثبت شرکت ها بر اساس ( ماده10 ل.ا.ق.ت) پس از مطالعه اظهارنامه و ضمایم مربطه و تطبیق مندرجات آن با قانون اجازه انتشار اعلامیه پذیره نویسی را صادر خواهد نمود

شرکت سهامی خاص

  1. تکمیل دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص
  2. تکمیل دو نسخه اساسنامه شرکت سهامی خاص
  3. ارئه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  4. کپی شناسنامه برابر اصل شده تمامی اعضای هیات مدیره و سهامداران و بازرسین(در دفاتر اسناد رسمی)ویا وکیل رسمی شرکت
  5. کپی کارت ملی برابر اصل شده تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین (در دفاتر اسناد رسمی) ویا وکیل رسمی شرکت.

 

شرکت تعاونی

اولین هیئت مدیره منتخب شرکت تعاونی ، مکلف است پس از اعلام قبولی با انجام تشریفات مقرر نسبت به ثبت تعاونی اقدام نماید-لازم به تذکر است که به موجب مقررات وزارت تعاون،سرمایه تامین یا تعهد شده از طرف اعضا در مرحله تاسیس شرکت، نباید کمتر از 51 درصد کل سرمایه شرکت باشد و هر تعاونی وقتی ثبت و تشکیل می گردد که حداقل یک سوم سرمایه آن تادیه و در صورتی که به صورت نقدی وجنسی باشد؛تقدیم و تسلیم شده باشد. اعضای تعاونی نیز مکلفند مبلغ پرداخت نشده سهم خود را ظرف مدت مقرر در اساسنامه تادیه نمایند(ماده21)

  1. برای ورود به سامانه ثبت شرکت ها کلیککنید.

ثبت موسسه غیر تجاری

ثبت موسسه غیر تجاری در کنار شرکت ها که به کار تجارت اشتغال دارند قانونگذار نهاد حقوقی خاصی را که اداری سخصیت حقوقی می باشد جهت انجام اموری که جنبه غیر تجارتی دارد از قبیل کارهای علمی یا ادبی یا اموز خیریه و خدماتی پیش بینی نموده است ماده یک آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجارتی ، موسسه غیر تجارتی را چنین تعریف نموده است.مقصود از تشکیلات و موسسات غیر تجارتی مذکور در ماده 584 قانون تجارت کلیه تشکیلات و موسساتی است که برای مقاصد غیر تجارتی از قبیل امور علمی یا امور خیریه و امثال آن تشکیل می شود اعم از آنکه موسسین و تشکیل دهندگان قصد انتفاع داشته یا نداشته باشند.بنابر این ارائه خدمات علمی و آموزشی و خدمات شهری و ارائه کمک های انسانی در قلب شخصیت حقوقی منصور بوده

شرکت تضامنی

مدیر شرکت تضامنی برای اینکه بتواند شرکت را در مقابل اشخاض ثالث متعهد سازد باید به نام شرکت و در حدود اختیارات خود اقدام و اتخاذ تصمیم نماید. در غیر این صورت شخصا مسئول تعهدات مزبور خواهد بود.

در دو مورد به محدودیت اختیارات مدیر با شریک شرکت تضامنی به طور صریح اشاره شده است

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

2 راز طلایی برای داشتن بیشترین بازدهی از سفارش ترجمه!

2 راز طلایی برای داشتن بیشترین بازدهی از سفارش ترجمه!

ترجمه در دنیای امروز، یکی از مهم‌ترین نیاز‌های افراد در حیطه‌‌های شغلی و تحصیلی متفاوت می‌باشد، احتمالا شما نیز در مسیر کاری یا دانشگاهی‌تان به سفارش ترجمه کتاب یا مقاله، نیاز پیدا خواهید کرد.

ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی، دو سبک ترجمه خیلی مهم برای در بین دانشجویان و دست به قلمان در جامعه امروز ماست و این افراد برای انجام این دو نوع ترجمه، از متخصصین حوزه ترجمه، کمک می‌گیرند.

حتما شما نیز علاقه دارید که در قبال هزینه‌ای که جهت سفارش ترجمه، پرداخت می‌کنید، بهترین کیفیت ترجمه را تحویل بگیرید و این امر، لازمه دانستن 2 نکته حیاتی برای داشتن بیشترین بازدهی از سفارش ترجمه است.

چنانکه شما نیز دوست دارید، بیشترین بازدهی را از سفارش ترجمه‌تان، داشته باشید و یک ترجمه با کیفیت استثنایی، تحویل بگیرید، نکات طلایی مطرح شده در این مقاله را از دست ندهید!

 

چطور بهترین بازدهی را از سفارش ترجمه خود داشته باشیم؟

برای اینکه بهترین کیفیت ترجمه را داشته باشید و خیالتان از بابت نکات فنی و نگارشی در قلب ترجمه‌تان، آسوده باشد باید 2 نکته زیر را فراموش نکنید.

  • ویژگی‌های یک ترجمه خوب را بشناسید

اولین و مهم‌ترین نکته برای داشتن بازدهی بالا از سفارش ترجمه، آشنا بودن با ویژگی‌های یک مقاله ترجمه شده با کیفیت است تا بتوانید با در نظر گرفتن آن، معیارهایی برای سنجش کیفیت ترجمه‌تان، داشته باشید؛ مهم ترین ویژگی‌های ترجمه خوب، عبارتند از:

  1. وفاداری به قلم نویسنده اصلی
  2. عدم وجود اشکال ترجمه
  3. رعایت نکات نگارشی انگلیسی
  4. قلم جذاب و روان
  5. توجه به پرسونای خواننده
  6. انسجام متن
  7. عدم اضافه گویی در ترجمه
  8. ترجمه سریع
  9. خوانایی خوب
  10. استفاده از اصطلاحات تخصصی ترجمه
  11. رساندن کامل مفهوم ترجمه

پس از این به بعد، هر زمان که قصد برون سپاری سفارش ترجمه داشتید، رعایت نکات بالا را در اولویت قرار دهید و مطممئن شوید، مترجم، نکات فوق را رعایت می‌کند.

  • از بهترین تیم ترجمه، کمک بگیرید

مهم‌ترین راز داشتن بالاترین سطح بازدهی ترجمه، بهره مندی از یک تیم ترجمه قوی است که بتوانید با خیال راحت، به آن‌ها اعتماد کنید.

مطمئن باشید اگر شما سفارش ترجمه‌تان را به یک سایت معتبر با تیم حرفه‌ای، بسپارید، بهترین سطح کیفیت ترجمه را تجربه خواهید کرد.

اگر شما نیز دوست دارید یک تیم ترجمه حرفه‌ای را انتخاب کنید، دقت کنید که تیم مورد نظر، ویژگی‌های زیر را داشته باشند.

  1. سرعت خوب
  2. دقت بالا
  3. حضور برترین مترجمین
  4. تحصیلات آکادمیک مترجمین
  5. داشتن تجربه بالا
  6. رضایت مشتریان
  7. دارا بودن وب سایت معتبر
  8. نمونه ترجمه های موفق
  9. ارائه ترجمه دانشگاهی
  10. ارائه گارانتی و ....

 

چه نکاتی را پیش از سفارش ترجمه، عنوان کنیم؟

شاید تصور کنید که برای داشتن یک ترجمه عالی، باید نامه‌ای بلند بالا از تذکرات را به تیم ترجمه تقدیم کنید اما بهتر است بدانید که این تصور کاملا اشتباه است!

یک تیم ترجمه حرفه‌ای، با حضور متخصصین، تمامی نکات ضروری برای افزایش کیفیت ترجمه مقاله را به خوبی‌ می‌داند و مهم‌ترین کاری که شما باید انجام دهید‌ این است که تنها سفارش‌ ترجمه‌تان را به یک تیم حرفه‌ای و کاربلد بسپارید.

به عنوان مثال، اگر شما تصمیم داشته باشید ترجمه ‌کتاب‌تان را به متخصصین دوری جاب، بسپارید، می‌توانید بدون هیچ دردسر و  نگرانی سفارش ترجمه کتاب‌تان را در دوری جاب، ثبت کنید و بعد از زمان مشخص شده، یک ترجمه شگفت انگیز را تحویل بگیرید و لذت ببرید!

بهترین سایت سفارش ترجمه کتاب و مقاله در ایران، کدام است؟

همانطور که پیش‌تر گفتیم، برای داشتن یک سفارش ترجمه، با کیفیت رویایی، باید به سراغ یک تیم ترجمه خوب با حضور برترین متخصصین ترجمه کشور بروید.

تیم دوری جاب، با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در دنیای ترجمه، برترین تیم ترجمه ایران است که شما می‌توانید با خیال راحت، سفارش‌ ترجمه‌تان را به آن بسپارید.

 

  • محبوب‌ترین خدمات این تیم چیست؟
  1. سفارش ترجمه کتاب دوری جاب
  2. ترجمه مقاله
  3. ترجمه دانشگاهی
  4. ترجمه انگلیسی به فارسی
  5. ترجمه فارسی به انگلیسی

 

قیمت سفارش ترجمه دوری جاب، چقدر است؟

این تیم، برترین خدمات ترجمه را با قیمتی فوق العاده به هموطنان خود ارائه می‌کند، قیمت سفارش ترجمه کتاب و مقاله در دوری جاب، بر اساس حجم، نوع و  ... توسط کارشناسان این تیم، به صورت رایگان، تایین می‌شود.

 

چرا دوری جاب، بهترین تیم ترجمه است؟

مترجمین دوری جاب در تمامی پروژه های سفارش ترجمه کتاب از انگلیسی به فارسی و بلعکس، با حفظ لحن اصلی نویسنده کتاب و انتقال مفاهیم در قالب زبان اصلی نگارنده، روح متن را حفظ می نمایند.

همچنین مترجمین ما با تسلط کامل بر اصول نگارشی و درک نحوه چیدن درست واژگان و اصول اساسی دستور زبان نگارشی، یک ترجمه فوق العاده به شما تحویل می‌دهند.

سفارش ترجمه کتاب دوری جاب و ترجمه مقاله این تیم، کیفیتی فوق‌العاده دارد و خیال شما را از هر بابتی، آسوده می‌سازد.

 

سخن آخر

داشتن بیشترین بازدهی مفید از سفارش ترجمه، قطعا یکی از رویاهای شما پیش از خواندن این مطلب بود که به آسانی می‌توانید با انجام نکات گفته شده در این مطلب، آن را داشته باشید و لذت ببرید!

سفارش ترجمه کتاب دوری جاب و دیگر خدمات ترجمه این تیم، در بالاترین سطح کیفیت خدمات ترجمه کشور، به هوطنان، ارائه می‌شود و خوشبختانه شما نیز شانس بهره مند بودن از مزایای سفارش ترجمه کتاب دوری جاب و ... این تیم شگفت انگیز را دارید.

https://bit.ly/3fCaNgQ

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

تاثیرات قارچ گانودرما بر بیماری اگزما

مقدمه

در این مقاله قصد داریم تا در مورد تاثیرات درمانی قارچ گانودرما بر  بیماری اگزما صحبت کنیم. در یک تعاریف و مفاهیم طب سنتی ، بیماری به معنای به هم خوردن تعادل بدن می باشد. متخصصین طب سنتی اعتقاد دارند که ایجاد تعادل در بدن سبب می شود تا سیستم های عملکردی بدن به گونه ای کارکرد داشته باشند که سبب ایجاد بهترین وضعیت در افراد شود. از نظر طب سنتی بهترین وضعیت هر فردی  متفاوت از فرد دیگر می باشد.  شاید بد نباشد در همین ابتدا در مورد فاکتورهایی اثر گذار بر ایجاد تعادل در بدن صحبت کنیم.

قارچ گانودرما

فاکتورهای ایجاد تعادل در بدن

ورود مواد غذایی متناسب با طبع بدن  

از مهم ترین فاکتورهایی که اثر گذار بر تعادل بدن هستند، مصرف مواد غذایی می باشد که تناسب با طبع افراد دارد. از نظر طب سنتی، عملکرد اندام هایی چون کلیه و کبد در افرادی که داری طبع گرم هستند متفاوت از افراد  دارای طبع سرد می باشد. مهم ترین نکته استفاده از مواد غذایی به گونه ای است که تعادل و یا همان هموستاز را در بدن این افراد ایجاد کند. برخی مواد  غذایی این ویژگی را دارند که سبب ایجاد تعادل در بدن می شوند. از جمله مهم ترین  مواد غذایی، استفاده از منابع گیاهی می باشد. اگر به دنبال این منابع گیاهی هستید، پیشنهاد ما استفاده از مواد گیاهی پروتئین دار چون قارچ ها می باشد. در این میان قارچ گانودرما، به دلیل متعادل بودن آن و داشتن مواد مغذی مورد نیاز بدن بسیار مورد توجه است.

قارچ گانودرما

برابر بودن سطح اکسیدان ها و آنتی اکسیدان های بدن

یکی از مهم ترین نکاتی که اثرگذار بر عملکرد صحیح و ایجاد هموستاز در بدن می باشد، برابر  بودن سطح اکسیدان ها و آنتی اکسیدان های بدن می باشد. اگر دوست دارید که اهمیت این برابری را در بدن بدانید. شاید بهتر باشد که آن را با یک مثال برایتان توضیح دهم.

برخی از افراد تصور می کنند که رسوب کلسترول در بدن به دلیل مصرف قند و چربی بالا است. البته در اینجا ما منکر مصرف درست قند و چربی نیستیم. اما می خواهیم به شما بگوییم مشکل اصلی در ایجاد رسوب کلسترول در بدن چیست. از نظر بیوشیمی کلسترول ها در داخل بسته بندی هایی به اسم لیپوپروتئین ها هستند. در صورتی که میزان اکسیدان ها در بدن افزایش یابد. این موا د اکسیدانی به درون لیپوپروتئین ها نفوذ کرده و سبب اکسید شدن و رسوب آن ا در دیواره رگ ها می شود. با توجه به این موضوع برابری نسبت اکسیدان ها به آنتی اکسیدان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. به همین منظور همواره توصیه می شود که از مواد غذایی استفاده کنیم که آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن را تامین کنند. طبق مطالعات انجام شده قارچ گانودرما داری  سطح بالایی از مواد  آنتی اکسیدانی متفاوت می باشد که از این نظر تاثیر بسیار زیاد بر عملکرد اندام های بدن دارد.

قارچ گانودرما

 

عدم وجود هموستاز و یا تعادل در بدن چه عواقبی دارد؟

نبود تعادل و یا هموستاز در بدن سبب اختلال در عملکرد سیستم های بدن می شود. یکی از سیستم هایی که بسیار تحت تاثیر قرار می گیرد، سیستم خونرسانی بدن می باشد. نبود هموستاز در بدن سبب تضعیف سیستم ایمنی و گلبول های قرمز خون می شود. این ضعیف شدن می تواند سبب شود تا سیستم ایمنی فعالیت های خارج از تنظیمات بدن انجام دهد. مهم ترین عملکرد های خارج از کنترل سیستم ایمنی، ترشح فاکتورهای التهابی در بدن می باشد. افزایش فاکتورهای التهابی بر بافت های مختلف بدن اثر گذار می باشد. یکی از بافت هایی که بیشتر از سایر بافت های بدن تحت تاثیر فاکتورهای التهابی است، بافت اپیتلیال پوست می باشد که نتیجه آن ایجاد بیماری اگزما است. با توجه به نکات گفته شده استفاده از قارچ گانودرما آیا می تواند درمان موثری برای  این بیماری باشد؟ در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مکانیسم درمانی قارچ گانودرما

به طور کلی دو مکانیسم درمانی می توانیم برای قارچ گانودرما در نظر بگیریم که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

قارچ گانودرما تامین کننده نیاز های آنتی اکسیدانی بدن

همانطور که در مطالب قبل هم به آن اشاره شد، این قارچ منبع مواد آنتی اکسیدانی در بدن می باشد. تامین مواد آنتی اکسیدانی در بدن علاوه بر اینکه سبب جلوگیری از رسوب مواد زائد در بدن می شود، تاثیر فراوانی بر عملکرد گلبول های سفید و قرمز بدن دارد. طبق مطالعات انجام شده  بر روی میزان اثر گذاری این قارچ بر درمان بیماران مبتلا به اگزما، نشان داده که مصرف یک دوره از این قارچ در این بیماران سبب افزایش بیان آنزیم های آنتی اکسیدان شده است. همچنین فاکتورهای رادیکالی در بدن این بیماران هم به صورت قابل توجهی کاهش یافته است.

 

 

قارچ گانودرما کاهش دهنده حساسیت سیستم ایمنی نسبت به آلرژن ها

یکی از مهم ترین مکانیسم های درمانی این قارچ کاهش حساسیت سیستم ایمنی نسبت به آلرژن ها می باشد. به طور معمول و در حالت صحیح سیستم ایمنی تنها باید به ترکیباتی واکنش نشان دهد که بیماری زا هستند. اما سیستم ایمنی بدن چگونه بیماری زا بودن و یا نبودن ترکیبی را تشخیص می دهد؟

گلبول های سفید دارای اجزایی هستند که همه ی ترکیبات موجود در بدن را آنالیز می کنند و  بیماری زا بودن و یا نبودن آن ها را تشخیص می دهد. زمانی که این جزء عملکرد درستی نداشته باشد، ترکیبات غیر بیماری زای بدن را هم آلرژن به حساب آورده و پیوسته در واکنش ّبه آن ها فاکتورهای التهابی ترشح می کند. که مهم ترین علت ایجاد اگزما در بدن می باشد. مصرف قارچ گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات شبه آلرژن سبب کاهش حساسیت سیستم ایمنی بدن شده و به همین منظور تاثیر فراوانی بر درمان این بیماری دارد.

خلاصه نکات مقاله

یکی از روش های درمانی موثر برای بیماری اگزما استفاده از نوعی قارچ به نام قارچ گانودرما می باشد. این نوع قارچ به دلیل خواص آنتی اکسیدانی بالا تاثیر فراوانی بر درمان این بیماری دارد. مهم ترین مکانیسم درمانی این قارچ کاهش حساسیت سیستم امینی  بر روی آلرژن های غیر بیماری زا می باشد. به همین منظور، اخیرا استفاده از آن در جهت درمان موثر بیماری افزایش پیدا کرده است.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

چطور بدون کلاس و معلم زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

در این مقاله بهتون می‌گیم:

چطور بدون کلاس و معلم زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

چطور می توانم خود آموز و به درستی زبان را یاد بگیرم؟

یاد گیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنم؟

یادگیری زبان انگلیسی در منزل

این‌ها سوالاتی هستند که اکثر افرادی که دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند معمولا باهاشون مواجه می‌شوند.

همراه ما باشید، چون که ما در این مقاله قصد داریم که به این سوالات و دیگر سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاد رو، به طور کامل جواب بدیم.

خیلی از افراد برای پاسخ به این پرسش‌ها ساعت‌ها در اینترنت جست و جو می‌کنند به امید پیدا کردن بهترین منبع. کار درستی هست، اما به نظر من هدر دادن وقته! شما کافیه با یکی از منابع شروع کنید و پیش برید.

به مرور در طی راه یادگیری خودتون متوجه می‌شید که کدام منبع برای شما بهترین است.

شما می‌تونید از سایت‌های آموزش زبان انگلیسی، اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی، دیدن فیلم و کلیپ‌های آموزشی که جنبه فان دارند.

و حتی با گوش کردن آهنگ زبان رو یاد بگیرید. که در ادامه به بررسی تک تک این موارد می‌پردازیم.

اشتیاق:

اشتیاق اولین عنصر یادگیریه! باید تشنه یادگیری باشید و برای خودتون هدف تعیین کنید. یک هدف درست و حسابی که دوستش داشته باشید.

نه یک هدف اجباری مثل نمره خوب گرفتن تو امتحان یا زوری یاد گرفتن زبان برای اینکه تو مصاحبه شغلی 1 امتیاز محسوب می‍شه.

سعی کنید که هدفتون رو تا جای ممکن برای خودتون مشخص و واضح بیان کنید تا بدونید که باید چی کار کنید.

به این فکر کنید که زبان انگلیسی یا کلا هر زبان جدیدی که یاد می گیرید، مثل یه دریچه به یک دنیای جدیده!

می‌تونه براتون موقعیت‌های خارق‌العاده‌ای رو فراهم کنه. شما رو با ایده‌های جدیدتری آشنا کنه و فرصت رشد و یادگیری بیشتر و آشنایی با باور‌ها و آدم‌های فوق العاده ای رو در اختیارتون قرار بده.

اگه بتونین این‌ها رو واقع‌گرایانه و درست حسابی برای خودتون تصور کنید، مطمئنا اشتیاق بیشتری برای یادگیری پیدا خواهید کرد.

خودتون رو در زبان غرق کنید:

اول از همه سعی کنید اتمسفر و فضای اطرافتون رو تا جای ممکن انگلیسی کنید. اینجوری مغزتون راحت‌تر یاد می‌گیره. چطوری؟ با روش‌هایی که تو این مقاله بهت می‌گم!

ببین، می‌تونی رو وسایلی که تو خونه هستند برچسب بزنی و اسمشون رو به انگلیسی روشون بنویسی.

حتی می‌تونی کمی هم خلاقیت داشته باشی و برای هر گروه از وسیله‌ها، برچسب با رنگ‌های خاصی تهیه کنی! مثلا برای وسایل الکترونیکی از برچسب سبز رنگ استفاده کنی.

هر چیزی دم دستتون هست و به زبان انگلیسی چیزی روش نوشته شده رو بخونید.

حالا این نوشته می‌تونه روزنامه ،کتاب ،مجله یا حتی جعبه سریال صبحانه‌ات باشه! پیام‌هایی که تو شبکه‌های اجتماعی می‌گیری، سعی کن زبان اپلیکیشن‌های روی گوشیت رو به انگلیسی تغییر بدی...هر چیزی که می‌بینی به انگلیسی نوشته شده رو بخونش! چرا؟ چون بهت یه عالمه لغت کاربردی و باحال و جذاب در قالب مثال‌های ملموس یاد می‌ده که با نحوه کاربردشون هم تو زندگی آشنا می‌شی.

سعی کن کلماتی که می‌بینی رو تو ذهنت ثبت کنی و نگهشون داری.

آموزش از طریق موسیقی:

قطعا همه‌ی ما اکثر و یا بعضی از شعرهای بچگی‌مون رو به یاد داریم. من به این می‌گم جادوی موسیقی! چون می‌تونه روی ناخودآگاه شما تاثیر بزاره و به شما کمک بزرگی در یادگیری زبان انگلیسی بکنه.

موسیقی میتونه به ما در یاد گرفتن کلمات و نحوه تلفظ آن ها و یادگیری ساختار ها و الگو های زبانی به طور غیر مستقیم کمک کند.

مخصوصا برای کسانی که می خواهند در بزرگسالی زبان یاد بگیرند، یادگیری با موسیقی میتونه یک روش مفرح و اثر بخش باشه. میتونید به بخش آموزش از طریق آهنگ سایت فانگلیش مراجعه کنید.

یادگیری زبان انگلیسی با پادکست:

با تشکر از انقلاب دیجیتال و اینترنت، شما به راحتی می‌تونید یه عالمه فایل صوتی مرتبط و صد البته مناسب پیدا کنی و وقت هایی که داری کار های روزانه ات رو انجام میدی بهشون گوش بدی.

پادکست‌ها در مورد موقعیت‌های مختلفی هستند که در زندگی روزانه باهاشون مواجه می‌شیم و یا در مورد موضوع‌های مختلف فرهنگی یا اجتماعی هستند.

شما می‌تونید با توجه به علاقتون یکی از موضوعات پادکست رو انتخاب کنید و بهش گوش بدید. توجه داشته باشید که موقع گوش دادن به پادکست یا آهنگ اصراری بر یادگیری و فهمیدن تمام آن نداشته باشید. اون وقت متوجه می‌شید که گوش شما با واژگان و کلمات انگلیسی آشنا می‌شه و بعد از مدتی براتون تشخیص کلمه راحت می‌شه و به طور غیر‌مستقیم، با گرامر و ساختار جمله آشنا شده‌اید.

یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم:

فیلم دیدن هم مثل دو گزینه‌ی قبلی می‌تونه دایره لغات شما رو افزایش بده و هم اینکه شما رو با ساختار‌های زبانی آن زبان آشنا کنه و هم با فرهنگ اون کشور.

اما فیلم دیدن تا حدودی جذاب‌تره برای بعضی از افراد، چون با بخش دیداری و شنیداری مغز به طور همزمان در ارتباط هست و هم اینکه شما می‌تونید با حالت دهان برای تلفظ یک کلمه راحت تر آشنا بشید. لازم نیست که شما تمام فیلم‌ها در ژانر های مختلف رو ببینید ،بلکه شما می‌تونید فقط کارهای بازیگر مورد علاقتون رو دنبال کنید و سعی کنید که لهجه اون شخص و ادای اون شخص رو در بیارید.

بعد هر دیالوگ که می‌شنوید ،میتونید فیلم رو نگه دارید و آن را تکرار کنید. قضیه به فیلم ختم نمی‌شه! میتونی بری مصاحبه‌های شخص مورد علاقه‌ات رو سرچ کنی و اون‌ها رو ببینی و اصطلاحات جالبی که ازشون استفاده می‌کنه رو نوت‌برداری کنی و یاد بگیری.

یادگیری زبان انگلیسی واژگان مرتبط :

منظور از عنوان این است که از واژه‌های مترادف یا متضاد برای یادگیری کمک بگیرید.

مثلا وقتی که دارید در مورد واژه اقیانوس یاد می‌گیرید، می‌تونید در کنارش واژه‌هایی مثل آب، حیوانات آبزی، موج، خشکی و...رو هم یاد بگیرید. با این کار هم دایره لغاتتون افزایش پیدا می‌کنه و هم اینکه کلمات در ذهن‌تون ماندگار می‌شوند.

لغت‌ها را در جمله و عبارات بگیرید:

با حفظ کردن طوطی‌وار لغت به جایی نمی‌رسی! در واقع تا وقتی نیاز به استفاده از یک لغت نداشته باشی، اون لغت خوب تو ذهنت نمی‌مونه. لغت‌ها رو داخل یک متن یا ویدئوی کاربردی ببین و یاد بگیر.

حتی می‌تونی بری راجع‌به یک مسئله تحقیق کنی و لغات مرتبطش رو پیدا کنی و در موردش یک رایتینگ بنویسی. اینجوری هم از دانشی که یاد گرفتی استفاده کردی و هم با نحوه کاربرد اون لغت آشنا شدی.

اکثر زبان‌آموزان مبتدی وقتی با یک کلمه به صورت مستقل مواجه می‌شوند که معنی آن را می‌دانند، احساس اعتماد به نفس می‌کنند و آن را بلند تکرار می‌کنند. دقیقا مثل کاری که بچه‌ها با دیدن فلش کارت انجام می‌دهند.

اما این روش برای اون دسته از کسایی که می‌خواهند اسپیکینگ خوبی داشته باشند زیاد کارآمد نیست. توصیه‌ی ما به این افراد این هست که عبارات و بخش‌های عمده و کاربردی زبان رو یاد بگیرند و از اون‌ها در جمله سازی و صحبت کردن استفاده کنند.

اکثر واژه‌ها چند معنی دارند و بعضی یک معنی. سعی کنید معنای کلمه را با توجه به موقعیت آن همراه با یک مثال یاد بگیرید.

هر کلمه جدیدی که می‌بینی رو بنویس!

این یه نصیحت قدیمی هست که هنوز هم درسته.

چرا؟ چون واقعا جواب می‌ده! می‌تونی هر کلمه‌ای رو که می‌شنوی در قالب یک جمله همراه با معنی اون داخل دفترچه یادداشت بنویسی.

بعضی کلمات اونقدر جذاب هستند که همون 1 بار شنیدن کافیه تا برای همیشه یادت بمونه، اما خب بعضی از کلمات هم نیاز به تکرار و تمرین بیشتری دارند.

یادگیری زبان انگلیسی خواندن متن ها و کتاب های انگلیسی:

با این کار هم مهارت ریدینگ شما تقویت می‌شود و علاوه بر آن با ساختار جمله و لغات جدید تری آشنا می‌شوید.

شما می‌تونید هنگامی که در حال خواندن متنی هستید، یک دفترچه همراه خود داشته باشید برای یادداشت چیزهایی که از نظر شما مهم و کاربردی هستند.

مثلا یک دفترچه برای لغات و دفترچه دیگری برای گرامر. برای یادگیری گرامر بهتر است که بیشتر متن بخوانید. باعث یادگیری به صورت ناخودآگاه می‌شه.

واسه‌ی متن بهت پیشنهاد می‌کنم که اگر سطح بالایی نداری از رمان‌های ساده، کتاب‌های کودک و یا حتی COMIC ها استفاده کنی و کم کم سطح رو ببری بالا.

ببین اصلا مهم نیست که تو داری مجله می‌خونی یا کتاب یا هر چیزی... . مهم اینه که تو به اون موضوعی که داری می‌خونیش علاقه داشته باشی. این جوری هم به طور غیر‌مستقیم با ساختار زبان آشنا می‌شی و هم 4 تا کلمه جدید یاد می‌گیری.

داشتن دفتر خاطرات به زبان انگلیسی:

خب...این کار می‌تونه هم مهارت رایتینگ شما رو تقویت کنه و هم اوضاع گرامرتون بهتر می‌شه.

با خودتون انگلیسی حرف بزنید! خیلی زیاد!

خب اگه بخوام اعتراف کنم باید بگم که این روش خیلی به من تو اسپیکینگ و یادگیری گرامر و کلا تو یادگیری زبان انگلیسی کمک کرده.شما می‌تونید جلوی آینه با خودتون به انگلیسی حرف بزنید و ادای آدم‌ها و شخصیت‌های فیلم‌ها رو در بیارید و دیالوگ‌هاشون رو تکرار کنید.

با آدم‌های واقعی صحبت کن!

اگه زبان برای برقراری نیست، پس به چه دردی می‌خوره؟! آره خب... ما آدم‌ها استاد برقراری ارتباط شدیم بدون باز کردن دهن با تشکر از شبکه‌های اجتماعی!

جدای از این بحث‌ها ،این حقیقت که صحبت کردن به یک زبان باعث ماندگاری بهتر اون زبان تو ذهن ما می‌شه قابل انکار نیست.

این کار رو، خواندن و نوشتن نمی‌تونند اونقدر خوب انجام بدهند. اصلا همین جمله که خیلی‌ها می‌گویند: «ما متوجه می‌شیم که چی می‌گویند، اما نمی‌تونیم صحبت کنیم.» خودش گواه این قضیه‌ست.

باید با یک شخص واقعی، یک صحبت واقعی داشته باشید.

اگه دوست نیتیو دارین باهاش چت نکنید! ویدئو کال برید و صحبت کنید. کلاس برید، خلاصه هر کاری که می‌تونید انجام بدید تا صحبت کنید.

ضبط صدا:

شما می‌تونید صدای خودتون رو ضبط کنید و بعد به اون گوش بدید، اینجوری خودتون متوجه اشتباهاتتون می‌شید و می‌فهمید که  اشکالتون کجای کار است.

در لهجه؟یا در گرامر؟یا در روان بودن؟....اینجوری لهجتون هم به مرور بهتر می‌شه.

ضبط ویدئو:

از همون روز‌های اول یادگیری زبان هر هفته یک ویدئو از خودت بگیر و در اون میتونی به معرفی خودت و خانواده ات و یا کلا هر چیزی که دوست داری بپردازی.

این کار رو هر هفته تکرار کن، طبیعیه که هفته‌های اول دانش‌ات محدوده و جملات کوتاه‌تری می‌گی و به مرور می‌تونی راحت‌تر صحبت کنی.

بعد از یه مدت ویدئو‌هات رو بررسی و مقایسه کن و متوجه پیشرفتت شو.

از اشتباهات خود نترسید!

بعد انجام دادن مراحلی که گفته شد، حالا شما می‌خواهید که از دانشی که یاد گرفتید استفاده کنید.

قطعا شما مشکلاتی دارید و این غیر قابل انکاره. از اشتباهاتتون نترسید.

باور کنید که اشتباهات شما بهترین معلم شما هستند. چون دارند به شما نشون می‌دهند که کجا رو درست یاد نگرفتید و یا اشکال دارید و نیاز به دوباره خوانی داره.

سوال بپرسید!

وقتی پروسه یادگیری زبان شروع می‌شه، همراه خودش تو ذهن فرد یاد گیرنده کلی سوال میاره.

ببین، اگه کلاس می‌ری از معلمت سوالاتت رو بپرس. خجالت نکش. این چیزیه که اون‌ها به خاطرش سر کلاس میان. یعنی آموزش و رفع اشکال شما. اگر که داری خودت تنها یاد می‌گیری، می‌تونی تو اینترنت سرچ کنی و جواب سوالاتت رو پیدا کنی.

اجتماعی باش!

حالا که اشتیاق رو پیدا کردی و رفتی از طریق راه‌هایی که بهت گفتم زبانت رو تقویت کردی، بهتره که الان از دانشی که یاد گرفتی استفاده کن.

باید از محدوده امن خودت خارج شی. اگه این کار رو نکنی یعنی تمام اون ساعت‌هایی که مطالع کردی هیچ شده! تو باید انگلیسی صحبت کنی و کلماتی رو که یاد گرفتی رو بلند بیان کنی.

سعی کن یک دوست نیتیو پیدا کنی ... اصلا هم خجالت نکش که ممکنه اشتباه کنی، این طبیعیه و برای هر کسی پیش میاد. به علاوه، اون شخص نیتیو هم موقع صحبت کردن کمکت میکنه و اشتباهاتت رو بهت می‌گه.

سعی کن با کسایی در ارتباط باشی که همراه و هم قدم تو باشن توی این راه و کمکت کنن. می‌تونی توی دوره‌های آموزشی و یا جمع‌های دوستانه انگلیسی زبان شرکت کنی. این یک راه عالی هست و کمکت می‌کنه تا از دانشی که به صورت تئوری یاد گرفتی بتونی به صورت عملی و کاربردی توی زندگی روزانه استفاده کنی.

حتما که نباید بری به یک کشور انگلیسی زبان تا بتونی صحبت کنی! اگه درست دور و برت رو نگاه کنی می‌تونی یه عالمه فعالیت انگلیسی مرتبط پیدا کنی که منتظرن تا تو پیداشون کنی!

تمرین!

یادگیری زبان مثل رفتن به باشگاه می‌مونه. اگه هر روز باشگاه نری و تمرین نکنی، هیچ وقت ماهیچه‌هات قوی نمی‌شن. زبان هم دقیقا همینطوریه. می‌تونی هر روز حداقل 10 تا 15 دقیقه رو به یادگیری زبان اختصاص بدی.

روش‌های دیگه!!

با انگلیسی خوش بگذرونید. می‌تونید هفته‌ای 1 بار دستور پخت غذاتون رو به زبان انگلیسی بنویسید.

افسانه‌ها، داستان‌ها و ... رو به انگلیسی بازنویسی کنید.

یک شخصیت رو به زبان انگلیسی توصیف کنید.

بازی‌های آنلاین به زبان انگلیسی انجام دهید.

پیشنهاد ویژه!!!

خب ... تا اینجا راه‌های تقویت زبان رو بهت گفتیم. ممکنه بری دنبالشون و انجامشون بدی و نتیجه شون رو هم ببینی.اما ... برات یک پیشنهاد ویژه داریم!!!!

ببین ممکنه وقت نداشته باشی که بخوای همه این کارها رو انجام بدی و شاید هم اشتباهاتی داشته باشی که خودت متوجه شون نشی! اینجا باید یکی باشه تا تو رو تصحیح کنه!

نگران نباش ما فکر اینجاش رو هم کردیم. می‌تونی از نرم افزار فانگلیش استفاده کنی. حالا این نرم‌افزار فانگلیش چی هست؟

یه اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی هست که در اون سعی شده به تمام جنبه‌های یادگیری و آموزش زبان پرداخته بشه.

یادگیری زبان انگلیسی با فانگلیش مربوط به کتاب‌های چاپی نیست، مسئله یادگیری همراه با بازی و جذابیت هست. همون طور که قبلا هم بهش اشاره کردیم، یادگیری طوطی‌وار لغات یه روش منسوخ شده هست.

حالا شما تو نرم‌افزار شروع به یادگیری لغات می‌کنید.

اما چطوری؟ بدون حفظ کردن لغات. یعنی چی؟ یعنی این که شما تو چند مرحله لغت و تصویرش رو می بینید و قبل از اینکه متوجه بشید خودتون رو در حال جمله سازی و استفاده از لغات می‌بینید.

در حقیقت این همون روشی هست که ما در بچگی باهاش زبان مادری خودمون رو یاد گرفتیم. تنها تفاوتی که هست اینه که شما در این جا سریع تر لغات رو یاد می گیرید.

بهتون گفتم ممکنه که شما در پروسه تمرین و یادگیری دچار یه اشتباهاتی بشید که خودتون هم متوجهش نباشید. برای رفع این مشکل ما اومدیم از تکنولوژی تشخیص گفتار استفاده کردیم. که در لحظه به شما بازخورد می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا تلفظ صحیحی داشته باشید.

گفتیم که شما باید انگلیسی رو کاربردی یاد بگیرید. این به این معنی هست که باید از دانشی که یاد گرفتید در مکالمه استفاده کنید.

در نرم‌افزار با تکرار کردن دیالوگ‌ها به شما کمک می‌کنیم که اعتماد به نفسی رو که نیاز دارید برای انگلیسی صحبت کردن به دست بیارید.

و علاوه بر این شما می‌توانید تو رویداد‌های فانگلیش که تو شهر‌های مختلف ایران در حال برگزاری هست نیز شرکت کنید و در یک محیط کاملا انگلیسی قرار بگیرید.

تاکید ما بر استفاده از دانشتون و استفاده از اون هست.

یعنی شما باید صحبت کنید! واسه همینه که ما از ترجمه  فارسی خودداری کردیم. سعی بر این بوده که ارتباطی عمیق‌تر بین چیزی که می‌بینید و چیزی که دارید می‌گید، ایجاد شود.

تصاویر تبدیل به کلمات می‌شوند و کلمات در قالب جملات رشد می‌کنند و طولی نمی‌کشد که شما توانایی مکالمه را به دست می‌آورید.

به مرور مکالمات طبیعی‌تر و کاربردی‌تر می‌شوند و به کمک سیستم تشخیص گفتار لهجه و تلفظ شما به مرور طبیعی‌تر می‌شود.

پس نتیجه می‌گیریم که شما در نرم افزار، صرفا لغات رو یاد نمی‌گیرید بلکه شما یاد می‌گیرید که چطور انگلیسی صحبت کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بهترین مرکز برگزاری دوره های آموزشی در حوزه سرمایه گذاری در کشور

بهترین مرکز برگزاری دوره های آموزشی در حوزه سرمایه گذاری در کشور

انجمن علمی و سرمایه گذاری یونیننس ، یکی از برترین موسسات آموزش فوق حرفه ای در سطح بین الملل میباشد که این موضوع کاملا اشکار میباشد ، این موسسه یکی از بهترین مراکز برگزاری دوره های پیشرفته در زمینه اموزش  بازار سرمایه گذاری ، اموزش بازار ارز ، اموزش ارز دیجیتال ، اموزش  CFA، اموزش بازار مسکن  در کشور می باشد.

مهمترین موضوع دریونیننس دقیق و کامل بودن مفاهیمو نحوه ی انتقال درست و اصولی ان به دانشپذیران محترم میباشد ،  در پی داشتن آینده­ای بهتر و همچنین ارتقای جایگاه شغلی و حرفه­ای خود می باشیم. اما برای شما که در امور مالی به صورت حرفه­ای فعالیت می­کنید، در رسیدن به موقعیت و توانایی که شما را همیشه در الویت استخدام و در بهترین فرصت­های شغلی در هر جای جهان قرار دهد بسیار مهم  می­باشد. اما چطور می­توانید به این توانایی برسید؟

دوره­های آموزشی سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه ، اموزش  C.F.A  ، اموزش CIIA ، اموزش ارز رمزپایه ، اموزش تحلیل بازار مسکن و خودرو و ....این فرصت را برای کنشگران امور مالی فراهم کرده است تا بتوانند توانایی و دانش خود را تا  بالاترین سطح و استاندارد جهانی ارتقاء دهند. ابتدا بهتر است ابتدا بدانیم مقوله سرمایه گذاری چیست؟

بررسی گواهینامه CFA در انجمن علمی یونیننس:

گواهینامه CFA مخفف Chartered Financial Analyst به معنی تحلیل‌گر خبره مالی می‌باشد. CFA یک گواهینامه بین المللی و حرفه‌ا‌‌ی در سطح جهان است که از طرف موسسه CFA در زمینه سرمایه‌گذاری و امور مالی به افراد اعطا می‌شود . برنامه آموزشی CFA به گونه ای است که طبق برنامه استاندارد جهانی در حوزه مدیریت پرتفولیو و تحلیل سرمایه‌گذاری نیز شناخته می‌شود.

نکته­ای که بسیار مهم می باشد این است که گواهینامه تحلیلگر خبره مالی (CFA) یکی از مقبولترین و شناخته‌شده‌ترین مدارک و گواهینامه های حرفه‌ای در حوزه تحلیل­گری مالی و سرمایه‌گذاری در دنیا می­باشد. اعتبار مدرک CFA در سطح جهانی تا  حدی است که در بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی ارائه‌دهنده خدمات مالی، دارا بودن مدرک CFA را برای ارتقاء سطح علمی مدیران خود اجباری می‌دانند.

اما آن چیزی که شما را می­تواند به این هدف و داشتن این مدرک مهم بین المللی برساند، داشتن یک مشاور و یک گروه تخصصی  است. گروهی که با داشتن تجربیات فراوان در این مسیر می­تواند با ارائه تجربیات و دانش خود، مسیر را برای شما هموار کند.

موسسه یونیننس (uninance) با دارا بودن مدرسین و هیئت علمی در 40 کشور و به پشتوانه 30 سال حضور در بازارهای مالی و سرمایه گذاری میتواند تجربیات ارزنده در سطح بین الملل می­تواند به خوبی شما را به هدفتان یعنی بهترین بودن در امور مالی برساند. برای موسسه uninance موفقیت شما در مسیر پیش رو مهم­ترین دغدغه می­باشد بهترین بودن با بهترین­ها ممکن خواهد شد...

کلیه متقاضیان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان انجمن یونیننس میتوانید به آدرس اینترنتی به نشانی UNINANCE.COM مراجعه نمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

فروشگاه پیشرو

فروشگاه پیشرو


فروشگاه پیشرو
 یکی از بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران و مستقر در تهران است که روزانه بیش از 1 میلیون بازدیدکننده دارد و درصد قابل توجه ای از سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌است.

پیشینه

گروه تجارت الکترونیک پیشرو درسال 1385 به همت جمعی از جوانان علاقمند به توسعه و گسترش فناوری اطلاعات بین اقشار جامعه تاسیس گردید . از همان شروع کار سعی بر این بود که بهترین شرایط از لحاظ نحوه پرداخت ، کیفیت ، قیمت خرید وارائه خدمات پشتیبانی برای خریداران فراهم گردد که البته بدیهی است این کار نیازمند تلاشی همه جانبه و جلب همکاری سایر موسسات و ارگانهای ذیربط می باشد. لذا با تقویت گروه کاری و جذب افراد مجرّب و متخصص در دو زمینه فناوری اطلاعات و امور مالی و اعتباری برنامه ریزی لازم را در جهت پاسخ به این نیاز جامعه آغاز و دنبال نمودیم. به تدریج با اعتقاد به "اصل بهبود مستمر" فعالیتهای خود را بهبود داده و رقابتی سالم را با سایر رقبای فعال در این عرصه آغاز نمودیم و همواره اصل "رضایت مشتری" به عنوان یک ارزش اساسی سرلوحه فعالیتهای گروه کاری قرار داشته و دارد و این فرآیند کماکان ادامه دارد. گروه تجارت الکترونیک پیشرو در زمینه کالا دیجیتال از قبیل : لپ تاپ ، قطعات لپ تاپ ، قطعات موبایل ، قطعات کامپیوتر ، پرینتر ، اسکنر ، لوازم جانبی خودرو ، گوشی موبایل ، کارتریج ، لوازم جانبی کنسول بازی و دیگر مواردی که در منو بالا وب سایت قابل رویت میباشد فعالیت دارد و کماکان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

بر پایهٔ اعلام رسمی این شرکت در سال ۲۰۱۹، کالاهای ممنوعه (غیرقابل فروش) در فروشگاه پیشرو، شامل مواردی چون: ابزار جانبی اصل برند اپل (غیراصل اپل، قابل فروش بوده‌است)، تمامی کالاهای مروج ادیان دیگر(جز دین رسمی جمهوری اسلامی ایران) یا دارای طرح صلیب و مسیح، همهٔ پرنسس‌های دیزنی، عروسک با پوشاک و «اندام نامناسب» و مغایر با «شئونات اسلامی»، کالاهای گسترش‌دهندهٔ فرهنگ غرب، ابزار توان‌بخشی و ژل و اسپری جنسی و اقلام «منشوری» بوده‌است.

 

شمار کارکنان

فروشگاه پیشرو هم اکنون با 70 کارمند رسمی همچنین با مشارکت در برگزاری جشنواره با هدف توانمندسازی معلولین برای ورود به حوزه کسب و کار برگزار گردید، در راستای ارتقای سازوکار اشتغال حمایت شده  با سایر شرکت‌های معتبر ایرانی نظیر اسنپ همکاری میکند و همچنین شرکت‌هایی نظیر کاله در کنار مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد قرار گرفت.

بازخوردها، در رسانه‌ها و دستاوردهای شرکت

  • در سال ۱۳۸۷ در مجله ISI، به عنوان وبگاه برگزیده از این مجله معتبرمعرفی شد.
  • بر اساس گزارش مجلهٔ اکونومیستدر سال ۲۰۱۴ این وبگاه با سرمایهٔ 50 میلیون دلار در رتبهٔ هفتم شرکت‌های اینترنتی ایران قرار گرفت.
  • برخی منابع فروشگاه پیشرو را از نظر سهم گسترده‌ای که در بازار تجارت الکترونیک ایران دارد، با شرکت آمازونمقایسه می‌کنند و به آن لقب «آمازون ایرانی» داده‌اند.
  • بنیان‌گذاران فروشگاه پیشرو در دی‌ماه ۱۳۹۷ نشان معتبر از پرستاشاپ امریکارا دریافت کردند.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

باربری تهران به شهرستان

باربری تهران به شهرستان

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن بسیاری از ما را به خود درگیر کند انتخاب بهترین شرکت باربری تهران می باشد. افرادی که می‌خواهند اسباب کشی کند و قصد جابجایی منزل یا محل کارشان را دارند ترجیح می‌دهند که باربری را انتخاب نموده و پروسه اسباب کشی را به آنها بسپارند.

شرکت های باربری تمامی تلاش خود را می کنند که بتوانند در زمان اسباب کشی رضایت مشتریان را به دست بیاورند و پروسه اسباب کشی و جابجایی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند. باربری زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که قرار باشد باربری تهران به شهرستان انجام گردد و مسافت طولانی تر باشد.مثل نیسان بار شهرستان به مشهد

یکی از بهترین شرکت های باربری و اتوبار که می‌توانند به بهترین شکل ممکن برای شما اثاثیه و اسباب را انتقال بدهد شهرستان بار می باشد؛ تمامی پرسنلی که در شهرستان بار مشغول فعالیت هستند با تمام دقت و با حساسیت زیاد به سلامت رسیدن بار مشتری به مقصد تلاش می کنند تا بتوانند یک اسباب کشی آسان و بی دردسر را برای مشتریان عزیز بر ارمغان بیاورند.

شاید جالب باشد که بدانید عده ی فکر می کنند هزینه به باربری و انجام جابجایی توسط باربری هزینه اضافی است اما این باور کاملاً غلط بوده و شما زمانی می توانید این اطمینان را در خودتان ایجاد کنید که بارهایتان به سلامت به مقصد می رسد که بتوانید از یک باربری مطمئن استفاده کنیم. در این صورت وسایل و لوازم شما دچار آسیب نمی‌شود و نه اینکه وقفه‌ای در طول پروسه حمل بار و جابجایی اسباب و وسایل شما صورت می‌گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارهای شما با دقت و با کیفیت بسیار بالایی انجام می گردد.

شاید شما هم در میان آگهی هایی که در اینترنت و روش های تبلیغاتی دیگری که وجود دارد نام باربری های زیادی را شنیده باشید اما سوال مهم اینجاست که واقعاً ما می‌توانیم هر شرکتی را برای باربری انتخاب کنیم؟

بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه اسباب کشی و باربری فعالیت می‌کند و ادعا می‌کنند که به عنوان بهترین‌ها هستند و می توانند به مشتریان خود خدمات با کیفیت را ارائه بدهد اما اینکه چه شرکتی این ادعاها را درست اعلام می کند و تا چه حد می تواند به خواسته های مشتریان احترام بگذارند در این قسمت امری مهم در خصوص انتخاب بهترین شرکت باربری به شمار می‌آید.

بهترین شرکت باربری برای اسباب کشی به شرکتی گفته می شود که بتواند به خوبی در این زمینه ها عمل کرده و اسباب کشی و حمل بار را به بهترین شرایط انجام بدهد.

باربری شهرستان بار چه ویژگی های دارد؟

1)در زمینه اسباب کشی مشاوران و روابط عمومی شرکت شهرستان بار می‌توانند بهترین مشاوره ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار بدهند.

2) این شرکت دارای بهترین کارگران حمل بار بوده و در کارشان خبره و باتجربه می باشند.

3) در شهرستان بار از بهترین ماشین های باربری و حمل بار استفاده شده که شامل وانت بار، بهترین کامیون و خاورها باشند و متناسب با نوع بهترین ماشین برای مشتری انتخاب می‌شود و بر حسب نیاز مشتری تعداد ماشینها استفاده می گردد. بویژه حمل بار به اصفهان

4) در زمان باربری و حمل بار سازمان ها و شرکت ها کارگران و افرادی که برای شهرستان بار کار می کند تمامی حساسیت خود را درخصوص جابجایی و حمل لوازم و وسایل به کار می برند و این حساسیت زمانی بیشتر می‌شود که جابجایی مربوط به یک شرکت خصوصی یک نهاد خصوصی و دولتی انجام گردد.

5)رانندگانی حرفه ای و دلسوزی در شهرستان بار فعالیت می‌کنند که به راه ها و جاده های درون شهری و خارج از شهر تسلط کافی دارند و در زمان جابه جایی بار در تهران یا در زمان باربری تهران به شهرستان از بهترین مسیر و مطمئن ترین سرعت استفاده می کنند تا بار مشتری را سلامت به مقصد برساند.حتی برای یک وانت بار شهرستان

6) نکته دیگری که در خصوص این باربری باید به خاطر بسپارید استفاده از وسایل و لوازم مورد نیاز برای اساسی می باشد که می توان به کارتن بسته بندی، فویل و پلاستیک حباب دار اشاره نمود که البته وجود این لوازم زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که قرار باشد مسافت طولانی را طی کنیم و همچنین باربری از تهران به شهرستان انجام شود.

با وجود این تفاسیر اگر شما به دنبال رزرو یکی از بهترین شرکت های باربری در تهران هستید تا بتوانید با خیال آسوده باربری خود را انجام دهید می توانید همین حالا با شرکت شهرستان بار تماس بگیرید یا لیست قیمت حمل بار به شهرستان ملاحظه بفرمائید که در تهران و در هر کدام از نقطه پایتخت می تواند آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد؛ مطمئن باشید که ما رضایت مشتری را به عنوان یکی از اولویت های اصلی کاری خودمان قرار داده و همواره در انجام پروسه جابجایی کیفیت و دقت را مد نظر می گیریم.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

مزایا قالب وردپرس

مزایا قالب وردپرس

 

(wordpress themes)

قالب‌ رایگان وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر در حال آماده شدن برای ساخت اولین وبسایت خود هستید، وجود ده‌ها هزار قالب رایگان وردپرس نعمت بزرگی است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. در سراسر جهان افراد متخصص کدنویسی و طراح به دلیل متن باز بودن وردپرس این امکان را دارند که طرح‌ها و ایده‌های خود را توسط کدتویسی برای دیگران به شکل ساخت قالب ارایه کنند.
در دوره  کنونی که ساختن یک وبسایت، تبدیل به ساده‌ترین کار شده است، استفاده از یک قالب رایگان به همراه هزاران افزونه رایگان با عملکردهای ابتدایی به نظر عالی می‌رسد. سایت‌های ساده‌ای که عملکرد درستی دارند و کاربر را باتوجه به سبک کار و نوع اطلاع‌رسانی یا خدماتی که انجام می‌دهند، راضی نگه می‌دارند.

قالب رایگان وردپرس

چیست و چه کاربردی دارد؟

مثلا یک قالب‌ رایگان در وردپرس ساده برای یک مدرسه‌ی ابتدایی که اطلاعاتی کلی در مورد مدرسه، ساعت کاری و فعالیت‌های اصلی ارایه می‌دهد و نیاز چندانی برای انجام فعالیت‌های سنگین‌تر در آن دیده نمی‌شود، گزینه مناسبی به حساب می‌آید. اما قالب های رایگان وردپرس به دلیل سادگی و رایگان بودن معمولا از پشتیبانی بی‌بهره‌اند. بنابراین در هنگام استفاده از آن‌ها دقت بیشتری کنید که آیا عملکردهایی که از وبسایت انتظار دارید در آن وجود دارد؟ آیا به کمک و همراهی نویسنده قالب نیاز است یا خیر؟ همچنین به این مطلب توجه کنید که آیا قالب‌ رایگان در وردپرس، مستندات و راهنمایی‌های لازم را در فایل اصلی به کاربر برای نصب و راه‌اندازی و رفع اشکالات احتمالی دارد یا خیر.

قالب‌های رایگان به چند دلیل روی کار آمدند:

نخست: اینکه طراحانی تازه کار برای اینکه بتوانند به آهستگی وارد بازار شوند ابتدا می‌توانند قالب‌هایی را برای عموم به صورت رایگان منتشر کنند. تا هم بتوانند خود را به بازار بشناسند هم اینکه از بازخوردهای دریافتی برای بهبود کار خود استفاده کنند. برای افراد تازه‌کار که مایل نیستند برای ایجاد یک وبسایت هزینه کنند قالب‌ رایگان در وردپرس گزینه مطلوبی است.

دوم: ممکن است یک قالب‌ رایگان در وردپرس در واقع نسخه‌ای ساده از یک قالب دارای نسخه برتر یا پرمیوم باشد که در ابتدا به صورت رایگان منتشر می‌شود تا افراد امکان آزمایش و شروع فعالیت‌های ساده را با آن پیدا کنند و سپس در صورتی که کارآمدی و امکاناتی که آن قالب ارایه می‌کند مورد پسند قرار گرفت نسبت به تهیه نسخه کامل اقدام کنند.

منبع اصلی قالب رایگان وردپرس کجاست؟

(free themes wordpress)

یافتن قالب‌های رایگان کار سختی نیست. برای مثال سایت همیار وردپرس به صورت هفتگی تعدادی از بهترین قالب‌های رایگان وردپرس را به صورت پارسی برای مخاطبان معرفی و ارایه می کند.
از دیگر منابع مناسب برای امکان دیدن و مقایسه قالب هاب رایگان می‌توان به  TemplateMonster, WPExplorer, ThemeIsle و مخزن اصلی وردپرس اشاره نمود

مزیت‌های استفاده از قالب‌ رایگان وردپرس

  • قالب‌های رایگان، کاملا رایگان هستند. به دلایلی که در بالا اشاره شد، این امکان وجود دارد که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای یک فایل قالب رایگان در وردپرس را روی هاست خود نصب و استفاده کنید. پشتیبانی منظمی ندارند. در عین حال که بسیاری از قالب‌های رایگان به شما امکان استفاده از خدمات و پشتیبانی را نمی‌دهند، بسیاری از قالب‌های رایگان وردپرس نیز به دلیل تعدد استفاده از آن‌ها خود دارای انجمن‌های حرفه‌ای هستند که تجربیات افراد قبلی استفاده کننده و همچنین راه‌های حل مشکل را می‌توانید با جستجو و پرسش دریابید. بنابراین هنگام انتخاب یک قالب رایگان به سابقه و میزان رضایت و همچنین تعداد کاربرانی که آن را نصب و در حال استفاده هستند دقت کنید.
  • تعداد قالب‌های رایگان تقریبا نامحدود است. به تعداد طراحان، گرافیست‌ها در وب و همچنین کد‌نویس‌های ساده و حرفه‌ای علاقمند به ایجاد قالب، می‌توان قالب رایگان وردپرس پیدا کرد. خلاقیت و تنوع بسیاری در این زمینه وجود دارد و هر روز تعداد زیادی قالب رایگان در مخزن وردپرس با کارایی‌ و خدمات ارزشمند اضافه می‌شود. بنابراین نگران کمبود و انتخاب محدود میان گزینه‌های اندک نباشید.

نقاط ضعف قالب رایگان وردپرس

  • طبیعی است که هر محصولی که رایگان ارایه شود تعداد افراد زیادی را به سمت خود جلب می‌کند.
  • قالب‌های رایگان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. بنابراین اگر یک قالب رایگان را برای کار طراحی وبسایت خود برمی‌گزینید، انتظار نداشته باشد که شکل سایت شما خیلی خاص و بی همتا باشد.
  • ممکن است قالب هاب رایگان دارای کدنویسی‌های کم کیفیت باشند. به هرحال در پشت همه قالب‌های رایگان، طراحان حرفه ای وردپرس نیستند. بسیاری از قالب‌های رایگان توسط کدنویس‌های تازه کار نوشته می‌شوند بنابراین ممکن است دارای کدنویسی‌های غیر استاندارد یا تداخل در اجرا شوند. توصیه این است که هنگام انتخاب به دیدگاه‌های افراد در مورد آن قالب توجه نمایید تا با دردسر کمتری در آینده روبرو باشید.
  • امکانات کم از دیگر نقاط ضعف قالب‌ رایگان در وردپرس می توان به امکانات کم و عملکردهای مختصر اشاره به کرد. اگر قالب رایگانی که انتخاب می‌کنید، نسخه‌ای رایگان از یک قالب حرفه‌ای است که دارای پشتیبانی و امکانات پیشرفته است، خوش به سعادتان، چون در صورت پسندیده شدن و ظاهر مناسب و کارایی قابل قبول امکان پرداخت و خرید نسخه برتر و استفاده از امکانات و پشتیبانی را خواهید داشت. اما در صورتی که امکانات محدود یک قالب ساده رایگان وردپرس را تنها چاره می‌دانید فعلا باید تا رشد وبسایت و امکان توسعه به سمت یک قالب حرفه‌ای  و هزینه برای قالب صبر کنید.
  • پشتیبانی محدود قالب‌های رایگان عملا تعهدی در پاسخگویی به کاربران ندارند. گرچه همانطور که اشاره شد ممکن است. انجمن‌هایی برای کمک به کاربران تشکیل شده باشد که به مهم‌ترین پرسش‌های کاربران برای نصب و راه اندازی قالب رایگان وردپرس را پاسخ دهند. پیش از انتخاب به این نکته توجه کنید. چون در صورت اشکال جدی ممکن است نتوانید به راحتی از پس مشکل برآیید.
  • بروز رسانی اندک قالب‌های رایگان در بیشتر موارد بروز رسانی‌های منظمی ندارند. بنابراین ممکن است با تعداد زیادی از افزونه‌های جدید و نسخه‌های بروز وردپرس سازگاری نداشته باشند. پس هنگام انتخاب یک قالب‌ رایگان در وردپرس به تعدد و زمان‌بندی‌های ارایه نسخه‌های قبلی و میزان رفع شدن مشکلات یا افزایش امکانات جدید و تطابق آن با نسخه‌های جدید وردپرس دقت کنید.در اینجا لازم می‌دانیم برخی مزیت‌های استفاده از پوسته‌های پرمیوم را نیز بیان کنیم. همانطور که می‌دانید سایت مابه عنوان برترین و بزرگترین مارکت ارایه قالب‌ و افزونه‌های کاربردی وردپرس در ایران شناخته می‌شود. استفاده از قالب‌های برتری که در سایت ما معرفی می‌شوند، مزیت هایی دارد که به آن اشاره می‌کنیم.

مزیت قالب‌های پرمیوم در ما

  • این قالب‌ها دارای اصالت هستند. اصالت خرید از فروشنده‌ی بین المللی اصلی برای ما مهم است. بنابراین امکان ارایه نسخه‌های جعلی و کپی شده عملا وجود ندارد. چون توسعه دهنده ایرانی محصول می‌بایست اسناد خرید و لایسنس معتبری را برای معرفی محصول به ما ارایه کند. محصولات نال شده در ما جایی ندارند. محصولات نال در واقع قالب‌ها یا افزونه‌هایی هستند که توسط برخی قفل آن ها شکسته شده و برای استفاده عموم قرار داده شده‌اند. یکی از بدترین اشکالات این قالب‌های نال، امکان افزوده شدن بدافزارها و کدنویسی‌های مخرب به جهت حمله به سایت‌های کاربرانی است که از این قالب‌ها یا افزونه‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین برای چند ده هزار تومان هزینه قالب با امکان پشتیبانی، با استفاده از قالب‌های غیرقانونی همه زحمات خود را یک شبه به هدر ندهید.
  • در سایت ماماقوانینی وجود دارد که خریدار و فروشنده را در یک محیط سالم وحرفه‌ای قرار می‌دهد تا با آرامش و آگاهی کافی به معامله و دریافت خدمات پشتیبانی اقدام کنند. بنابراین اگر از ماقالبی تهیه می‌نمایید می‌توانید انتظار دریافت بهترین کیفیت پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی را از فروشنده در حداقل زمان تعیین شده داشته باشید.
  • بروزرسانی. هر فروشنده قالب در ما موظف است که نسبت به تهیه نسخه ی جدید و پارسی‌سازی اقدام و در سریع‌ترین زمان آن را برای استفاده در اختیار خریداران قبلی و همچنین مشتریان جدید قرار دهد، بنابراین هنگام خرید از مامی‌توانید مطمئن باشید که جدیدترین و کارامدترین نسخه قالب را تهیه می‌کنید.
  • نشان های مابرای هر محصول و همچنین فروشنده یا توسعه دهنده امکان مقایسه و انتخاب صحیح را برای کاربر خریدار فراهم می‌نماید.

تنوع بسیاری از قالب‌‌های رایگان در وردپرس به صورت روزمره به مخزن وردپرس  و همچنین سایت های مشابه خارجی افزوده می‌شود. برای افرادی که خدماتی ساده را از وبسایت خود توقع دارند و یا خیلی در زمینه وردپرس متبحر نیستند شروع با قالب‌ رایگان در وردپرس و تجربه اندوزی در شیوه نصب و تعامل با کارکرد قالب می‌تواند مفید باشد. اما در صورتی که مایلید وبسایت حرفه‌ای بسازید و امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران قرار دهید باید نسبت به خرید نسخه برتر از سایت ما اقدام نمایید. نسخه‌های برتر قالب‌های حرفه ای با امکانات بیشتر به همراه پشتیبانی و همچنین بروز رسانی، کیفیت بالاتری از خدمات را برای کاربران سایت شما ایجاد می کنند.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

چطور بدون کلاس و معلم زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

در این مقاله بهتون می‌گیم:

چطور بدون کلاس و معلم زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

چطور می توانم خود آموز و به درستی زبان را یاد بگیرم؟

یاد گیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنم؟

یادگیری زبان انگلیسی در منزل

این‌ها سوالاتی هستند که اکثر افرادی که دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند معمولا باهاشون مواجه می‌شوند.

همراه ما باشید، چون که ما در این مقاله قصد داریم که به این سوالات و دیگر سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاد رو، به طور کامل جواب بدیم.

خیلی از افراد برای پاسخ به این پرسش‌ها ساعت‌ها در اینترنت جست و جو می‌کنند به امید پیدا کردن بهترین منبع. کار درستی هست، اما به نظر من هدر دادن وقته! شما کافیه با یکی از منابع شروع کنید و پیش برید.

به مرور در طی راه یادگیری خودتون متوجه می‌شید که کدام منبع برای شما بهترین است.

شما می‌تونید از سایت‌های آموزش زبان انگلیسی، اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی، دیدن فیلم و کلیپ‌های آموزشی که جنبه فان دارند.

و حتی با گوش کردن آهنگ زبان رو یاد بگیرید. که در ادامه به بررسی تک تک این موارد می‌پردازیم.

اشتیاق:

اشتیاق اولین عنصر یادگیریه! باید تشنه یادگیری باشید و برای خودتون هدف تعیین کنید. یک هدف درست و حسابی که دوستش داشته باشید.

نه یک هدف اجباری مثل نمره خوب گرفتن تو امتحان یا زوری یاد گرفتن زبان برای اینکه تو مصاحبه شغلی 1 امتیاز محسوب می‍شه.

سعی کنید که هدفتون رو تا جای ممکن برای خودتون مشخص و واضح بیان کنید تا بدونید که باید چی کار کنید.

به این فکر کنید که زبان انگلیسی یا کلا هر زبان جدیدی که یاد می گیرید، مثل یه دریچه به یک دنیای جدیده!

می‌تونه براتون موقعیت‌های خارق‌العاده‌ای رو فراهم کنه. شما رو با ایده‌های جدیدتری آشنا کنه و فرصت رشد و یادگیری بیشتر و آشنایی با باور‌ها و آدم‌های فوق العاده ای رو در اختیارتون قرار بده.

اگه بتونین این‌ها رو واقع‌گرایانه و درست حسابی برای خودتون تصور کنید، مطمئنا اشتیاق بیشتری برای یادگیری پیدا خواهید کرد.

خودتون رو در زبان غرق کنید:

اول از همه سعی کنید اتمسفر و فضای اطرافتون رو تا جای ممکن انگلیسی کنید. اینجوری مغزتون راحت‌تر یاد می‌گیره. چطوری؟ با روش‌هایی که تو این مقاله بهت می‌گم!

ببین، می‌تونی رو وسایلی که تو خونه هستند برچسب بزنی و اسمشون رو به انگلیسی روشون بنویسی.

حتی می‌تونی کمی هم خلاقیت داشته باشی و برای هر گروه از وسیله‌ها، برچسب با رنگ‌های خاصی تهیه کنی! مثلا برای وسایل الکترونیکی از برچسب سبز رنگ استفاده کنی.

هر چیزی دم دستتون هست و به زبان انگلیسی چیزی روش نوشته شده رو بخونید.

حالا این نوشته می‌تونه روزنامه ،کتاب ،مجله یا حتی جعبه سریال صبحانه‌ات باشه! پیام‌هایی که تو شبکه‌های اجتماعی می‌گیری، سعی کن زبان اپلیکیشن‌های روی گوشیت رو به انگلیسی تغییر بدی...هر چیزی که می‌بینی به انگلیسی نوشته شده رو بخونش! چرا؟ چون بهت یه عالمه لغت کاربردی و باحال و جذاب در قالب مثال‌های ملموس یاد می‌ده که با نحوه کاربردشون هم تو زندگی آشنا می‌شی.

سعی کن کلماتی که می‌بینی رو تو ذهنت ثبت کنی و نگهشون داری.

آموزش از طریق موسیقی:

قطعا همه‌ی ما اکثر و یا بعضی از شعرهای بچگی‌مون رو به یاد داریم. من به این می‌گم جادوی موسیقی! چون می‌تونه روی ناخودآگاه شما تاثیر بزاره و به شما کمک بزرگی در یادگیری زبان انگلیسی بکنه.

موسیقی میتونه به ما در یاد گرفتن کلمات و نحوه تلفظ آن ها و یادگیری ساختار ها و الگو های زبانی به طور غیر مستقیم کمک کند.

مخصوصا برای کسانی که می خواهند در بزرگسالی زبان یاد بگیرند، یادگیری با موسیقی میتونه یک روش مفرح و اثر بخش باشه. میتونید به بخش آموزش از طریق آهنگ سایت فانگلیش مراجعه کنید.

یادگیری زبان انگلیسی با پادکست:

با تشکر از انقلاب دیجیتال و اینترنت، شما به راحتی می‌تونید یه عالمه فایل صوتی مرتبط و صد البته مناسب پیدا کنی و وقت هایی که داری کار های روزانه ات رو انجام میدی بهشون گوش بدی.

پادکست‌ها در مورد موقعیت‌های مختلفی هستند که در زندگی روزانه باهاشون مواجه می‌شیم و یا در مورد موضوع‌های مختلف فرهنگی یا اجتماعی هستند.

شما می‌تونید با توجه به علاقتون یکی از موضوعات پادکست رو انتخاب کنید و بهش گوش بدید. توجه داشته باشید که موقع گوش دادن به پادکست یا آهنگ اصراری بر یادگیری و فهمیدن تمام آن نداشته باشید. اون وقت متوجه می‌شید که گوش شما با واژگان و کلمات انگلیسی آشنا می‌شه و بعد از مدتی براتون تشخیص کلمه راحت می‌شه و به طور غیر‌مستقیم، با گرامر و ساختار جمله آشنا شده‌اید.

یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم:

فیلم دیدن هم مثل دو گزینه‌ی قبلی می‌تونه دایره لغات شما رو افزایش بده و هم اینکه شما رو با ساختار‌های زبانی آن زبان آشنا کنه و هم با فرهنگ اون کشور.

اما فیلم دیدن تا حدودی جذاب‌تره برای بعضی از افراد، چون با بخش دیداری و شنیداری مغز به طور همزمان در ارتباط هست و هم اینکه شما می‌تونید با حالت دهان برای تلفظ یک کلمه راحت تر آشنا بشید. لازم نیست که شما تمام فیلم‌ها در ژانر های مختلف رو ببینید ،بلکه شما می‌تونید فقط کارهای بازیگر مورد علاقتون رو دنبال کنید و سعی کنید که لهجه اون شخص و ادای اون شخص رو در بیارید.

بعد هر دیالوگ که می‌شنوید ،میتونید فیلم رو نگه دارید و آن را تکرار کنید. قضیه به فیلم ختم نمی‌شه! میتونی بری مصاحبه‌های شخص مورد علاقه‌ات رو سرچ کنی و اون‌ها رو ببینی و اصطلاحات جالبی که ازشون استفاده می‌کنه رو نوت‌برداری کنی و یاد بگیری.

یادگیری زبان انگلیسی واژگان مرتبط :

منظور از عنوان این است که از واژه‌های مترادف یا متضاد برای یادگیری کمک بگیرید.

مثلا وقتی که دارید در مورد واژه اقیانوس یاد می‌گیرید، می‌تونید در کنارش واژه‌هایی مثل آب، حیوانات آبزی، موج، خشکی و...رو هم یاد بگیرید. با این کار هم دایره لغاتتون افزایش پیدا می‌کنه و هم اینکه کلمات در ذهن‌تون ماندگار می‌شوند.

لغت‌ها را در جمله و عبارات بگیرید:

با حفظ کردن طوطی‌وار لغت به جایی نمی‌رسی! در واقع تا وقتی نیاز به استفاده از یک لغت نداشته باشی، اون لغت خوب تو ذهنت نمی‌مونه. لغت‌ها رو داخل یک متن یا ویدئوی کاربردی ببین و یاد بگیر.

حتی می‌تونی بری راجع‌به یک مسئله تحقیق کنی و لغات مرتبطش رو پیدا کنی و در موردش یک رایتینگ بنویسی. اینجوری هم از دانشی که یاد گرفتی استفاده کردی و هم با نحوه کاربرد اون لغت آشنا شدی.

اکثر زبان‌آموزان مبتدی وقتی با یک کلمه به صورت مستقل مواجه می‌شوند که معنی آن را می‌دانند، احساس اعتماد به نفس می‌کنند و آن را بلند تکرار می‌کنند. دقیقا مثل کاری که بچه‌ها با دیدن فلش کارت انجام می‌دهند.

اما این روش برای اون دسته از کسایی که می‌خواهند اسپیکینگ خوبی داشته باشند زیاد کارآمد نیست. توصیه‌ی ما به این افراد این هست که عبارات و بخش‌های عمده و کاربردی زبان رو یاد بگیرند و از اون‌ها در جمله سازی و صحبت کردن استفاده کنند.

اکثر واژه‌ها چند معنی دارند و بعضی یک معنی. سعی کنید معنای کلمه را با توجه به موقعیت آن همراه با یک مثال یاد بگیرید.

هر کلمه جدیدی که می‌بینی رو بنویس!

این یه نصیحت قدیمی هست که هنوز هم درسته.

چرا؟ چون واقعا جواب می‌ده! می‌تونی هر کلمه‌ای رو که می‌شنوی در قالب یک جمله همراه با معنی اون داخل دفترچه یادداشت بنویسی.

بعضی کلمات اونقدر جذاب هستند که همون 1 بار شنیدن کافیه تا برای همیشه یادت بمونه، اما خب بعضی از کلمات هم نیاز به تکرار و تمرین بیشتری دارند.

یادگیری زبان انگلیسی خواندن متن ها و کتاب های انگلیسی:

با این کار هم مهارت ریدینگ شما تقویت می‌شود و علاوه بر آن با ساختار جمله و لغات جدید تری آشنا می‌شوید.

شما می‌تونید هنگامی که در حال خواندن متنی هستید، یک دفترچه همراه خود داشته باشید برای یادداشت چیزهایی که از نظر شما مهم و کاربردی هستند.

مثلا یک دفترچه برای لغات و دفترچه دیگری برای گرامر. برای یادگیری گرامر بهتر است که بیشتر متن بخوانید. باعث یادگیری به صورت ناخودآگاه می‌شه.

واسه‌ی متن بهت پیشنهاد می‌کنم که اگر سطح بالایی نداری از رمان‌های ساده، کتاب‌های کودک و یا حتی COMIC ها استفاده کنی و کم کم سطح رو ببری بالا.

ببین اصلا مهم نیست که تو داری مجله می‌خونی یا کتاب یا هر چیزی... . مهم اینه که تو به اون موضوعی که داری می‌خونیش علاقه داشته باشی. این جوری هم به طور غیر‌مستقیم با ساختار زبان آشنا می‌شی و هم 4 تا کلمه جدید یاد می‌گیری.

داشتن دفتر خاطرات به زبان انگلیسی:

خب...این کار می‌تونه هم مهارت رایتینگ شما رو تقویت کنه و هم اوضاع گرامرتون بهتر می‌شه.

با خودتون انگلیسی حرف بزنید! خیلی زیاد!

خب اگه بخوام اعتراف کنم باید بگم که این روش خیلی به من تو اسپیکینگ و یادگیری گرامر و کلا تو یادگیری زبان انگلیسی کمک کرده.شما می‌تونید جلوی آینه با خودتون به انگلیسی حرف بزنید و ادای آدم‌ها و شخصیت‌های فیلم‌ها رو در بیارید و دیالوگ‌هاشون رو تکرار کنید.

با آدم‌های واقعی صحبت کن!

اگه زبان برای برقراری نیست، پس به چه دردی می‌خوره؟! آره خب... ما آدم‌ها استاد برقراری ارتباط شدیم بدون باز کردن دهن با تشکر از شبکه‌های اجتماعی!

جدای از این بحث‌ها ،این حقیقت که صحبت کردن به یک زبان باعث ماندگاری بهتر اون زبان تو ذهن ما می‌شه قابل انکار نیست.

این کار رو، خواندن و نوشتن نمی‌تونند اونقدر خوب انجام بدهند. اصلا همین جمله که خیلی‌ها می‌گویند: «ما متوجه می‌شیم که چی می‌گویند، اما نمی‌تونیم صحبت کنیم.» خودش گواه این قضیه‌ست.

باید با یک شخص واقعی، یک صحبت واقعی داشته باشید.

اگه دوست نیتیو دارین باهاش چت نکنید! ویدئو کال برید و صحبت کنید. کلاس برید، خلاصه هر کاری که می‌تونید انجام بدید تا صحبت کنید.

ضبط صدا:

شما می‌تونید صدای خودتون رو ضبط کنید و بعد به اون گوش بدید، اینجوری خودتون متوجه اشتباهاتتون می‌شید و می‌فهمید که  اشکالتون کجای کار است.

در لهجه؟یا در گرامر؟یا در روان بودن؟....اینجوری لهجتون هم به مرور بهتر می‌شه.

ضبط ویدئو:

از همون روز‌های اول یادگیری زبان هر هفته یک ویدئو از خودت بگیر و در اون میتونی به معرفی خودت و خانواده ات و یا کلا هر چیزی که دوست داری بپردازی.

این کار رو هر هفته تکرار کن، طبیعیه که هفته‌های اول دانش‌ات محدوده و جملات کوتاه‌تری می‌گی و به مرور می‌تونی راحت‌تر صحبت کنی.

بعد از یه مدت ویدئو‌هات رو بررسی و مقایسه کن و متوجه پیشرفتت شو.

از اشتباهات خود نترسید!

بعد انجام دادن مراحلی که گفته شد، حالا شما می‌خواهید که از دانشی که یاد گرفتید استفاده کنید.

قطعا شما مشکلاتی دارید و این غیر قابل انکاره. از اشتباهاتتون نترسید.

باور کنید که اشتباهات شما بهترین معلم شما هستند. چون دارند به شما نشون می‌دهند که کجا رو درست یاد نگرفتید و یا اشکال دارید و نیاز به دوباره خوانی داره.

سوال بپرسید!

وقتی پروسه یادگیری زبان شروع می‌شه، همراه خودش تو ذهن فرد یاد گیرنده کلی سوال میاره.

ببین، اگه کلاس می‌ری از معلمت سوالاتت رو بپرس. خجالت نکش. این چیزیه که اون‌ها به خاطرش سر کلاس میان. یعنی آموزش و رفع اشکال شما. اگر که داری خودت تنها یاد می‌گیری، می‌تونی تو اینترنت سرچ کنی و جواب سوالاتت رو پیدا کنی.

اجتماعی باش!

حالا که اشتیاق رو پیدا کردی و رفتی از طریق راه‌هایی که بهت گفتم زبانت رو تقویت کردی، بهتره که الان از دانشی که یاد گرفتی استفاده کن.

باید از محدوده امن خودت خارج شی. اگه این کار رو نکنی یعنی تمام اون ساعت‌هایی که مطالع کردی هیچ شده! تو باید انگلیسی صحبت کنی و کلماتی رو که یاد گرفتی رو بلند بیان کنی.

سعی کن یک دوست نیتیو پیدا کنی ... اصلا هم خجالت نکش که ممکنه اشتباه کنی، این طبیعیه و برای هر کسی پیش میاد. به علاوه، اون شخص نیتیو هم موقع صحبت کردن کمکت میکنه و اشتباهاتت رو بهت می‌گه.

سعی کن با کسایی در ارتباط باشی که همراه و هم قدم تو باشن توی این راه و کمکت کنن. می‌تونی توی دوره‌های آموزشی و یا جمع‌های دوستانه انگلیسی زبان شرکت کنی. این یک راه عالی هست و کمکت می‌کنه تا از دانشی که به صورت تئوری یاد گرفتی بتونی به صورت عملی و کاربردی توی زندگی روزانه استفاده کنی.

حتما که نباید بری به یک کشور انگلیسی زبان تا بتونی صحبت کنی! اگه درست دور و برت رو نگاه کنی می‌تونی یه عالمه فعالیت انگلیسی مرتبط پیدا کنی که منتظرن تا تو پیداشون کنی!

تمرین!

یادگیری زبان مثل رفتن به باشگاه می‌مونه. اگه هر روز باشگاه نری و تمرین نکنی، هیچ وقت ماهیچه‌هات قوی نمی‌شن. زبان هم دقیقا همینطوریه. می‌تونی هر روز حداقل 10 تا 15 دقیقه رو به یادگیری زبان اختصاص بدی.

روش‌های دیگه!!

با انگلیسی خوش بگذرونید. می‌تونید هفته‌ای 1 بار دستور پخت غذاتون رو به زبان انگلیسی بنویسید.

افسانه‌ها، داستان‌ها و ... رو به انگلیسی بازنویسی کنید.

یک شخصیت رو به زبان انگلیسی توصیف کنید.

بازی‌های آنلاین به زبان انگلیسی انجام دهید.

پیشنهاد ویژه!!!

خب ... تا اینجا راه‌های تقویت زبان رو بهت گفتیم. ممکنه بری دنبالشون و انجامشون بدی و نتیجه شون رو هم ببینی.اما ... برات یک پیشنهاد ویژه داریم!!!!

ببین ممکنه وقت نداشته باشی که بخوای همه این کارها رو انجام بدی و شاید هم اشتباهاتی داشته باشی که خودت متوجه شون نشی! اینجا باید یکی باشه تا تو رو تصحیح کنه!

نگران نباش ما فکر اینجاش رو هم کردیم. می‌تونی از نرم افزار فانگلیش استفاده کنی. حالا این نرم‌افزار فانگلیش چی هست؟

یه اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی هست که در اون سعی شده به تمام جنبه‌های یادگیری و آموزش زبان پرداخته بشه.

یادگیری زبان انگلیسی با فانگلیش مربوط به کتاب‌های چاپی نیست، مسئله یادگیری همراه با بازی و جذابیت هست. همون طور که قبلا هم بهش اشاره کردیم، یادگیری طوطی‌وار لغات یه روش منسوخ شده هست.

حالا شما تو نرم‌افزار شروع به یادگیری لغات می‌کنید.

اما چطوری؟ بدون حفظ کردن لغات. یعنی چی؟ یعنی این که شما تو چند مرحله لغت و تصویرش رو می بینید و قبل از اینکه متوجه بشید خودتون رو در حال جمله سازی و استفاده از لغات می‌بینید.

در حقیقت این همون روشی هست که ما در بچگی باهاش زبان مادری خودمون رو یاد گرفتیم. تنها تفاوتی که هست اینه که شما در این جا سریع تر لغات رو یاد می گیرید.

بهتون گفتم ممکنه که شما در پروسه تمرین و یادگیری دچار یه اشتباهاتی بشید که خودتون هم متوجهش نباشید. برای رفع این مشکل ما اومدیم از تکنولوژی تشخیص گفتار استفاده کردیم. که در لحظه به شما بازخورد می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا تلفظ صحیحی داشته باشید.

گفتیم که شما باید انگلیسی رو کاربردی یاد بگیرید. این به این معنی هست که باید از دانشی که یاد گرفتید در مکالمه استفاده کنید.

در نرم‌افزار با تکرار کردن دیالوگ‌ها به شما کمک می‌کنیم که اعتماد به نفسی رو که نیاز دارید برای انگلیسی صحبت کردن به دست بیارید.

و علاوه بر این شما می‌توانید تو رویداد‌های فانگلیش که تو شهر‌های مختلف ایران در حال برگزاری هست نیز شرکت کنید و در یک محیط کاملا انگلیسی قرار بگیرید.

تاکید ما بر استفاده از دانشتون و استفاده از اون هست.

یعنی شما باید صحبت کنید! واسه همینه که ما از ترجمه  فارسی خودداری کردیم. سعی بر این بوده که ارتباطی عمیق‌تر بین چیزی که می‌بینید و چیزی که دارید می‌گید، ایجاد شود.

تصاویر تبدیل به کلمات می‌شوند و کلمات در قالب جملات رشد می‌کنند و طولی نمی‌کشد که شما توانایی مکالمه را به دست می‌آورید.

به مرور مکالمات طبیعی‌تر و کاربردی‌تر می‌شوند و به کمک سیستم تشخیص گفتار لهجه و تلفظ شما به مرور طبیعی‌تر می‌شود.

پس نتیجه می‌گیریم که شما در نرم افزار، صرفا لغات رو یاد نمی‌گیرید بلکه شما یاد می‌گیرید که چطور انگلیسی صحبت کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بهترین مرکز برگزاری دوره های آموزشی در حوزه سرمایه گذاری در کشور

بهترین مرکز برگزاری دوره های آموزشی در حوزه سرمایه گذاری در کشور

انجمن علمی و سرمایه گذاری یونیننس ، یکی از برترین موسسات آموزش فوق حرفه ای در سطح بین الملل میباشد که این موضوع کاملا اشکار میباشد ، این موسسه یکی از بهترین مراکز برگزاری دوره های پیشرفته در زمینه اموزش  بازار سرمایه گذاری ، اموزش بازار ارز ، اموزش ارز دیجیتال ، اموزش  CFA، اموزش بازار مسکن  در کشور می باشد.

مهمترین موضوع دریونیننس دقیق و کامل بودن مفاهیمو نحوه ی انتقال درست و اصولی ان به دانشپذیران محترم میباشد ،  در پی داشتن آینده­ای بهتر و همچنین ارتقای جایگاه شغلی و حرفه­ای خود می باشیم. اما برای شما که در امور مالی به صورت حرفه­ای فعالیت می­کنید، در رسیدن به موقعیت و توانایی که شما را همیشه در الویت استخدام و در بهترین فرصت­های شغلی در هر جای جهان قرار دهد بسیار مهم  می­باشد. اما چطور می­توانید به این توانایی برسید؟

دوره­های آموزشی سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه ، اموزش  C.F.A  ، اموزش CIIA ، اموزش ارز رمزپایه ، اموزش تحلیل بازار مسکن و خودرو و ....این فرصت را برای کنشگران امور مالی فراهم کرده است تا بتوانند توانایی و دانش خود را تا  بالاترین سطح و استاندارد جهانی ارتقاء دهند. ابتدا بهتر است ابتدا بدانیم مقوله سرمایه گذاری چیست؟

بررسی گواهینامه CFA در انجمن علمی یونیننس:

گواهینامه CFA مخفف Chartered Financial Analyst به معنی تحلیل‌گر خبره مالی می‌باشد. CFA یک گواهینامه بین المللی و حرفه‌ا‌‌ی در سطح جهان است که از طرف موسسه CFA در زمینه سرمایه‌گذاری و امور مالی به افراد اعطا می‌شود . برنامه آموزشی CFA به گونه ای است که طبق برنامه استاندارد جهانی در حوزه مدیریت پرتفولیو و تحلیل سرمایه‌گذاری نیز شناخته می‌شود.

نکته­ای که بسیار مهم می باشد این است که گواهینامه تحلیلگر خبره مالی (CFA) یکی از مقبولترین و شناخته‌شده‌ترین مدارک و گواهینامه های حرفه‌ای در حوزه تحلیل­گری مالی و سرمایه‌گذاری در دنیا می­باشد. اعتبار مدرک CFA در سطح جهانی تا  حدی است که در بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی ارائه‌دهنده خدمات مالی، دارا بودن مدرک CFA را برای ارتقاء سطح علمی مدیران خود اجباری می‌دانند.

اما آن چیزی که شما را می­تواند به این هدف و داشتن این مدرک مهم بین المللی برساند، داشتن یک مشاور و یک گروه تخصصی  است. گروهی که با داشتن تجربیات فراوان در این مسیر می­تواند با ارائه تجربیات و دانش خود، مسیر را برای شما هموار کند.

موسسه یونیننس (uninance) با دارا بودن مدرسین و هیئت علمی در 40 کشور و به پشتوانه 30 سال حضور در بازارهای مالی و سرمایه گذاری میتواند تجربیات ارزنده در سطح بین الملل می­تواند به خوبی شما را به هدفتان یعنی بهترین بودن در امور مالی برساند. برای موسسه uninance موفقیت شما در مسیر پیش رو مهم­ترین دغدغه می­باشد بهترین بودن با بهترین­ها ممکن خواهد شد...

کلیه متقاضیان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان انجمن یونیننس میتوانید به آدرس اینترنتی به نشانی UNINANCE.COM مراجعه نمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

فروشگاه پیشرو

فروشگاه پیشرو


فروشگاه پیشرو
 یکی از بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران و مستقر در تهران است که روزانه بیش از 1 میلیون بازدیدکننده دارد و درصد قابل توجه ای از سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌است.

پیشینه

گروه تجارت الکترونیک پیشرو درسال 1385 به همت جمعی از جوانان علاقمند به توسعه و گسترش فناوری اطلاعات بین اقشار جامعه تاسیس گردید . از همان شروع کار سعی بر این بود که بهترین شرایط از لحاظ نحوه پرداخت ، کیفیت ، قیمت خرید وارائه خدمات پشتیبانی برای خریداران فراهم گردد که البته بدیهی است این کار نیازمند تلاشی همه جانبه و جلب همکاری سایر موسسات و ارگانهای ذیربط می باشد. لذا با تقویت گروه کاری و جذب افراد مجرّب و متخصص در دو زمینه فناوری اطلاعات و امور مالی و اعتباری برنامه ریزی لازم را در جهت پاسخ به این نیاز جامعه آغاز و دنبال نمودیم. به تدریج با اعتقاد به "اصل بهبود مستمر" فعالیتهای خود را بهبود داده و رقابتی سالم را با سایر رقبای فعال در این عرصه آغاز نمودیم و همواره اصل "رضایت مشتری" به عنوان یک ارزش اساسی سرلوحه فعالیتهای گروه کاری قرار داشته و دارد و این فرآیند کماکان ادامه دارد. گروه تجارت الکترونیک پیشرو در زمینه کالا دیجیتال از قبیل : لپ تاپ ، قطعات لپ تاپ ، قطعات موبایل ، قطعات کامپیوتر ، پرینتر ، اسکنر ، لوازم جانبی خودرو ، گوشی موبایل ، کارتریج ، لوازم جانبی کنسول بازی و دیگر مواردی که در منو بالا وب سایت قابل رویت میباشد فعالیت دارد و کماکان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

بر پایهٔ اعلام رسمی این شرکت در سال ۲۰۱۹، کالاهای ممنوعه (غیرقابل فروش) در فروشگاه پیشرو، شامل مواردی چون: ابزار جانبی اصل برند اپل (غیراصل اپل، قابل فروش بوده‌است)، تمامی کالاهای مروج ادیان دیگر(جز دین رسمی جمهوری اسلامی ایران) یا دارای طرح صلیب و مسیح، همهٔ پرنسس‌های دیزنی، عروسک با پوشاک و «اندام نامناسب» و مغایر با «شئونات اسلامی»، کالاهای گسترش‌دهندهٔ فرهنگ غرب، ابزار توان‌بخشی و ژل و اسپری جنسی و اقلام «منشوری» بوده‌است.

 

شمار کارکنان

فروشگاه پیشرو هم اکنون با 70 کارمند رسمی همچنین با مشارکت در برگزاری جشنواره با هدف توانمندسازی معلولین برای ورود به حوزه کسب و کار برگزار گردید، در راستای ارتقای سازوکار اشتغال حمایت شده  با سایر شرکت‌های معتبر ایرانی نظیر اسنپ همکاری میکند و همچنین شرکت‌هایی نظیر کاله در کنار مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد قرار گرفت.

بازخوردها، در رسانه‌ها و دستاوردهای شرکت

  • در سال ۱۳۸۷ در مجله ISI، به عنوان وبگاه برگزیده از این مجله معتبرمعرفی شد.
  • بر اساس گزارش مجلهٔ اکونومیستدر سال ۲۰۱۴ این وبگاه با سرمایهٔ 50 میلیون دلار در رتبهٔ هفتم شرکت‌های اینترنتی ایران قرار گرفت.
  • برخی منابع فروشگاه پیشرو را از نظر سهم گسترده‌ای که در بازار تجارت الکترونیک ایران دارد، با شرکت آمازونمقایسه می‌کنند و به آن لقب «آمازون ایرانی» داده‌اند.
  • بنیان‌گذاران فروشگاه پیشرو در دی‌ماه ۱۳۹۷ نشان معتبر از پرستاشاپ امریکارا دریافت کردند.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

باربری تهران به شهرستان

باربری تهران به شهرستان

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن بسیاری از ما را به خود درگیر کند انتخاب بهترین شرکت باربری تهران می باشد. افرادی که می‌خواهند اسباب کشی کند و قصد جابجایی منزل یا محل کارشان را دارند ترجیح می‌دهند که باربری را انتخاب نموده و پروسه اسباب کشی را به آنها بسپارند.

شرکت های باربری تمامی تلاش خود را می کنند که بتوانند در زمان اسباب کشی رضایت مشتریان را به دست بیاورند و پروسه اسباب کشی و جابجایی را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند. باربری زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که قرار باشد باربری تهران به شهرستان انجام گردد و مسافت طولانی تر باشد.مثل نیسان بار شهرستان به مشهد

یکی از بهترین شرکت های باربری و اتوبار که می‌توانند به بهترین شکل ممکن برای شما اثاثیه و اسباب را انتقال بدهد شهرستان بار می باشد؛ تمامی پرسنلی که در شهرستان بار مشغول فعالیت هستند با تمام دقت و با حساسیت زیاد به سلامت رسیدن بار مشتری به مقصد تلاش می کنند تا بتوانند یک اسباب کشی آسان و بی دردسر را برای مشتریان عزیز بر ارمغان بیاورند.

شاید جالب باشد که بدانید عده ی فکر می کنند هزینه به باربری و انجام جابجایی توسط باربری هزینه اضافی است اما این باور کاملاً غلط بوده و شما زمانی می توانید این اطمینان را در خودتان ایجاد کنید که بارهایتان به سلامت به مقصد می رسد که بتوانید از یک باربری مطمئن استفاده کنیم. در این صورت وسایل و لوازم شما دچار آسیب نمی‌شود و نه اینکه وقفه‌ای در طول پروسه حمل بار و جابجایی اسباب و وسایل شما صورت می‌گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارهای شما با دقت و با کیفیت بسیار بالایی انجام می گردد.

شاید شما هم در میان آگهی هایی که در اینترنت و روش های تبلیغاتی دیگری که وجود دارد نام باربری های زیادی را شنیده باشید اما سوال مهم اینجاست که واقعاً ما می‌توانیم هر شرکتی را برای باربری انتخاب کنیم؟

بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه اسباب کشی و باربری فعالیت می‌کند و ادعا می‌کنند که به عنوان بهترین‌ها هستند و می توانند به مشتریان خود خدمات با کیفیت را ارائه بدهد اما اینکه چه شرکتی این ادعاها را درست اعلام می کند و تا چه حد می تواند به خواسته های مشتریان احترام بگذارند در این قسمت امری مهم در خصوص انتخاب بهترین شرکت باربری به شمار می‌آید.

بهترین شرکت باربری برای اسباب کشی به شرکتی گفته می شود که بتواند به خوبی در این زمینه ها عمل کرده و اسباب کشی و حمل بار را به بهترین شرایط انجام بدهد.

باربری شهرستان بار چه ویژگی های دارد؟

1)در زمینه اسباب کشی مشاوران و روابط عمومی شرکت شهرستان بار می‌توانند بهترین مشاوره ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار بدهند.

2) این شرکت دارای بهترین کارگران حمل بار بوده و در کارشان خبره و باتجربه می باشند.

3) در شهرستان بار از بهترین ماشین های باربری و حمل بار استفاده شده که شامل وانت بار، بهترین کامیون و خاورها باشند و متناسب با نوع بهترین ماشین برای مشتری انتخاب می‌شود و بر حسب نیاز مشتری تعداد ماشینها استفاده می گردد. بویژه حمل بار به اصفهان

4) در زمان باربری و حمل بار سازمان ها و شرکت ها کارگران و افرادی که برای شهرستان بار کار می کند تمامی حساسیت خود را درخصوص جابجایی و حمل لوازم و وسایل به کار می برند و این حساسیت زمانی بیشتر می‌شود که جابجایی مربوط به یک شرکت خصوصی یک نهاد خصوصی و دولتی انجام گردد.

5)رانندگانی حرفه ای و دلسوزی در شهرستان بار فعالیت می‌کنند که به راه ها و جاده های درون شهری و خارج از شهر تسلط کافی دارند و در زمان جابه جایی بار در تهران یا در زمان باربری تهران به شهرستان از بهترین مسیر و مطمئن ترین سرعت استفاده می کنند تا بار مشتری را سلامت به مقصد برساند.حتی برای یک وانت بار شهرستان

6) نکته دیگری که در خصوص این باربری باید به خاطر بسپارید استفاده از وسایل و لوازم مورد نیاز برای اساسی می باشد که می توان به کارتن بسته بندی، فویل و پلاستیک حباب دار اشاره نمود که البته وجود این لوازم زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که قرار باشد مسافت طولانی را طی کنیم و همچنین باربری از تهران به شهرستان انجام شود.

با وجود این تفاسیر اگر شما به دنبال رزرو یکی از بهترین شرکت های باربری در تهران هستید تا بتوانید با خیال آسوده باربری خود را انجام دهید می توانید همین حالا با شرکت شهرستان بار تماس بگیرید یا لیست قیمت حمل بار به شهرستان ملاحظه بفرمائید که در تهران و در هر کدام از نقطه پایتخت می تواند آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد؛ مطمئن باشید که ما رضایت مشتری را به عنوان یکی از اولویت های اصلی کاری خودمان قرار داده و همواره در انجام پروسه جابجایی کیفیت و دقت را مد نظر می گیریم.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

مزایا قالب وردپرس

مزایا قالب وردپرس

 

(wordpress themes)

قالب‌ رایگان وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر در حال آماده شدن برای ساخت اولین وبسایت خود هستید، وجود ده‌ها هزار قالب رایگان وردپرس نعمت بزرگی است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. در سراسر جهان افراد متخصص کدنویسی و طراح به دلیل متن باز بودن وردپرس این امکان را دارند که طرح‌ها و ایده‌های خود را توسط کدتویسی برای دیگران به شکل ساخت قالب ارایه کنند.
در دوره  کنونی که ساختن یک وبسایت، تبدیل به ساده‌ترین کار شده است، استفاده از یک قالب رایگان به همراه هزاران افزونه رایگان با عملکردهای ابتدایی به نظر عالی می‌رسد. سایت‌های ساده‌ای که عملکرد درستی دارند و کاربر را باتوجه به سبک کار و نوع اطلاع‌رسانی یا خدماتی که انجام می‌دهند، راضی نگه می‌دارند.

قالب رایگان وردپرس

چیست و چه کاربردی دارد؟

مثلا یک قالب‌ رایگان در وردپرس ساده برای یک مدرسه‌ی ابتدایی که اطلاعاتی کلی در مورد مدرسه، ساعت کاری و فعالیت‌های اصلی ارایه می‌دهد و نیاز چندانی برای انجام فعالیت‌های سنگین‌تر در آن دیده نمی‌شود، گزینه مناسبی به حساب می‌آید. اما قالب های رایگان وردپرس به دلیل سادگی و رایگان بودن معمولا از پشتیبانی بی‌بهره‌اند. بنابراین در هنگام استفاده از آن‌ها دقت بیشتری کنید که آیا عملکردهایی که از وبسایت انتظار دارید در آن وجود دارد؟ آیا به کمک و همراهی نویسنده قالب نیاز است یا خیر؟ همچنین به این مطلب توجه کنید که آیا قالب‌ رایگان در وردپرس، مستندات و راهنمایی‌های لازم را در فایل اصلی به کاربر برای نصب و راه‌اندازی و رفع اشکالات احتمالی دارد یا خیر.

قالب‌های رایگان به چند دلیل روی کار آمدند:

نخست: اینکه طراحانی تازه کار برای اینکه بتوانند به آهستگی وارد بازار شوند ابتدا می‌توانند قالب‌هایی را برای عموم به صورت رایگان منتشر کنند. تا هم بتوانند خود را به بازار بشناسند هم اینکه از بازخوردهای دریافتی برای بهبود کار خود استفاده کنند. برای افراد تازه‌کار که مایل نیستند برای ایجاد یک وبسایت هزینه کنند قالب‌ رایگان در وردپرس گزینه مطلوبی است.

دوم: ممکن است یک قالب‌ رایگان در وردپرس در واقع نسخه‌ای ساده از یک قالب دارای نسخه برتر یا پرمیوم باشد که در ابتدا به صورت رایگان منتشر می‌شود تا افراد امکان آزمایش و شروع فعالیت‌های ساده را با آن پیدا کنند و سپس در صورتی که کارآمدی و امکاناتی که آن قالب ارایه می‌کند مورد پسند قرار گرفت نسبت به تهیه نسخه کامل اقدام کنند.

منبع اصلی قالب رایگان وردپرس کجاست؟

(free themes wordpress)

یافتن قالب‌های رایگان کار سختی نیست. برای مثال سایت همیار وردپرس به صورت هفتگی تعدادی از بهترین قالب‌های رایگان وردپرس را به صورت پارسی برای مخاطبان معرفی و ارایه می کند.
از دیگر منابع مناسب برای امکان دیدن و مقایسه قالب هاب رایگان می‌توان به  TemplateMonster, WPExplorer, ThemeIsle و مخزن اصلی وردپرس اشاره نمود

مزیت‌های استفاده از قالب‌ رایگان وردپرس

  • قالب‌های رایگان، کاملا رایگان هستند. به دلایلی که در بالا اشاره شد، این امکان وجود دارد که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای یک فایل قالب رایگان در وردپرس را روی هاست خود نصب و استفاده کنید. پشتیبانی منظمی ندارند. در عین حال که بسیاری از قالب‌های رایگان به شما امکان استفاده از خدمات و پشتیبانی را نمی‌دهند، بسیاری از قالب‌های رایگان وردپرس نیز به دلیل تعدد استفاده از آن‌ها خود دارای انجمن‌های حرفه‌ای هستند که تجربیات افراد قبلی استفاده کننده و همچنین راه‌های حل مشکل را می‌توانید با جستجو و پرسش دریابید. بنابراین هنگام انتخاب یک قالب رایگان به سابقه و میزان رضایت و همچنین تعداد کاربرانی که آن را نصب و در حال استفاده هستند دقت کنید.
  • تعداد قالب‌های رایگان تقریبا نامحدود است. به تعداد طراحان، گرافیست‌ها در وب و همچنین کد‌نویس‌های ساده و حرفه‌ای علاقمند به ایجاد قالب، می‌توان قالب رایگان وردپرس پیدا کرد. خلاقیت و تنوع بسیاری در این زمینه وجود دارد و هر روز تعداد زیادی قالب رایگان در مخزن وردپرس با کارایی‌ و خدمات ارزشمند اضافه می‌شود. بنابراین نگران کمبود و انتخاب محدود میان گزینه‌های اندک نباشید.

نقاط ضعف قالب رایگان وردپرس

  • طبیعی است که هر محصولی که رایگان ارایه شود تعداد افراد زیادی را به سمت خود جلب می‌کند.
  • قالب‌های رایگان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. بنابراین اگر یک قالب رایگان را برای کار طراحی وبسایت خود برمی‌گزینید، انتظار نداشته باشد که شکل سایت شما خیلی خاص و بی همتا باشد.
  • ممکن است قالب هاب رایگان دارای کدنویسی‌های کم کیفیت باشند. به هرحال در پشت همه قالب‌های رایگان، طراحان حرفه ای وردپرس نیستند. بسیاری از قالب‌های رایگان توسط کدنویس‌های تازه کار نوشته می‌شوند بنابراین ممکن است دارای کدنویسی‌های غیر استاندارد یا تداخل در اجرا شوند. توصیه این است که هنگام انتخاب به دیدگاه‌های افراد در مورد آن قالب توجه نمایید تا با دردسر کمتری در آینده روبرو باشید.
  • امکانات کم از دیگر نقاط ضعف قالب‌ رایگان در وردپرس می توان به امکانات کم و عملکردهای مختصر اشاره به کرد. اگر قالب رایگانی که انتخاب می‌کنید، نسخه‌ای رایگان از یک قالب حرفه‌ای است که دارای پشتیبانی و امکانات پیشرفته است، خوش به سعادتان، چون در صورت پسندیده شدن و ظاهر مناسب و کارایی قابل قبول امکان پرداخت و خرید نسخه برتر و استفاده از امکانات و پشتیبانی را خواهید داشت. اما در صورتی که امکانات محدود یک قالب ساده رایگان وردپرس را تنها چاره می‌دانید فعلا باید تا رشد وبسایت و امکان توسعه به سمت یک قالب حرفه‌ای  و هزینه برای قالب صبر کنید.
  • پشتیبانی محدود قالب‌های رایگان عملا تعهدی در پاسخگویی به کاربران ندارند. گرچه همانطور که اشاره شد ممکن است. انجمن‌هایی برای کمک به کاربران تشکیل شده باشد که به مهم‌ترین پرسش‌های کاربران برای نصب و راه اندازی قالب رایگان وردپرس را پاسخ دهند. پیش از انتخاب به این نکته توجه کنید. چون در صورت اشکال جدی ممکن است نتوانید به راحتی از پس مشکل برآیید.
  • بروز رسانی اندک قالب‌های رایگان در بیشتر موارد بروز رسانی‌های منظمی ندارند. بنابراین ممکن است با تعداد زیادی از افزونه‌های جدید و نسخه‌های بروز وردپرس سازگاری نداشته باشند. پس هنگام انتخاب یک قالب‌ رایگان در وردپرس به تعدد و زمان‌بندی‌های ارایه نسخه‌های قبلی و میزان رفع شدن مشکلات یا افزایش امکانات جدید و تطابق آن با نسخه‌های جدید وردپرس دقت کنید.در اینجا لازم می‌دانیم برخی مزیت‌های استفاده از پوسته‌های پرمیوم را نیز بیان کنیم. همانطور که می‌دانید سایت مابه عنوان برترین و بزرگترین مارکت ارایه قالب‌ و افزونه‌های کاربردی وردپرس در ایران شناخته می‌شود. استفاده از قالب‌های برتری که در سایت ما معرفی می‌شوند، مزیت هایی دارد که به آن اشاره می‌کنیم.

مزیت قالب‌های پرمیوم در ما

  • این قالب‌ها دارای اصالت هستند. اصالت خرید از فروشنده‌ی بین المللی اصلی برای ما مهم است. بنابراین امکان ارایه نسخه‌های جعلی و کپی شده عملا وجود ندارد. چون توسعه دهنده ایرانی محصول می‌بایست اسناد خرید و لایسنس معتبری را برای معرفی محصول به ما ارایه کند. محصولات نال شده در ما جایی ندارند. محصولات نال در واقع قالب‌ها یا افزونه‌هایی هستند که توسط برخی قفل آن ها شکسته شده و برای استفاده عموم قرار داده شده‌اند. یکی از بدترین اشکالات این قالب‌های نال، امکان افزوده شدن بدافزارها و کدنویسی‌های مخرب به جهت حمله به سایت‌های کاربرانی است که از این قالب‌ها یا افزونه‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین برای چند ده هزار تومان هزینه قالب با امکان پشتیبانی، با استفاده از قالب‌های غیرقانونی همه زحمات خود را یک شبه به هدر ندهید.
  • در سایت ماماقوانینی وجود دارد که خریدار و فروشنده را در یک محیط سالم وحرفه‌ای قرار می‌دهد تا با آرامش و آگاهی کافی به معامله و دریافت خدمات پشتیبانی اقدام کنند. بنابراین اگر از ماقالبی تهیه می‌نمایید می‌توانید انتظار دریافت بهترین کیفیت پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی را از فروشنده در حداقل زمان تعیین شده داشته باشید.
  • بروزرسانی. هر فروشنده قالب در ما موظف است که نسبت به تهیه نسخه ی جدید و پارسی‌سازی اقدام و در سریع‌ترین زمان آن را برای استفاده در اختیار خریداران قبلی و همچنین مشتریان جدید قرار دهد، بنابراین هنگام خرید از مامی‌توانید مطمئن باشید که جدیدترین و کارامدترین نسخه قالب را تهیه می‌کنید.
  • نشان های مابرای هر محصول و همچنین فروشنده یا توسعه دهنده امکان مقایسه و انتخاب صحیح را برای کاربر خریدار فراهم می‌نماید.

تنوع بسیاری از قالب‌‌های رایگان در وردپرس به صورت روزمره به مخزن وردپرس  و همچنین سایت های مشابه خارجی افزوده می‌شود. برای افرادی که خدماتی ساده را از وبسایت خود توقع دارند و یا خیلی در زمینه وردپرس متبحر نیستند شروع با قالب‌ رایگان در وردپرس و تجربه اندوزی در شیوه نصب و تعامل با کارکرد قالب می‌تواند مفید باشد. اما در صورتی که مایلید وبسایت حرفه‌ای بسازید و امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران قرار دهید باید نسبت به خرید نسخه برتر از سایت ما اقدام نمایید. نسخه‌های برتر قالب‌های حرفه ای با امکانات بیشتر به همراه پشتیبانی و همچنین بروز رسانی، کیفیت بالاتری از خدمات را برای کاربران سایت شما ایجاد می کنند.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

هر آنچه که باید درباره پلیمیرهای جادویی بدانید+ معرفی بهترین نوع پلیمر

هر آنچه که باید درباره پلیمیرهای جادویی بدانید+ معرفی بهترین نوع پلیمر

پلیمر و گرانول، یک ماده اولیه ارزشمند محسوب می‌شوند که امروزه در صنایع تولیدی مختلف، کاربرد بسیار گسترد‌ای دارند، در این مقاله با پلیمرها و گرانول و کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف، آشنا شوید.

 

پلیمر چیست و چه کاربردی دارد؟

دسته‌ای از درشت مولکول‌هایی که از تکرار واحدهای تکراری ساده، تولید شده‌اند و قابلیت ارتجاعی و تبدیل به حالت‌های متفاوت را دارا هستند، پلیمر نام دارند.

 

مهم ترین کاربردهای پلیمر

امروزه پلیمرها در صنایع تولیدی در سراسر جهان، کاربرد بسیار گسترده‌ای دارند، در ادامه با 10 کاربرد اساسی پلیمر، آشنا شوید.

  1. صنایع ریلی، حمل و نقل عمومی، صنایع نظامی
  2. ظروف بسته بندی غذاها
  3. انواع لباس، از جمله لباس فضانوردان و لباس‌های محافظ
  4. ساخت تایر، سپر، ماشین
  5. حمل و نقل ریلی، حمل و نقل عمومی
  6. صنایع برقی و الکترونیکی
  7. کاربرد در مهندسی پزشکی
  8. صنایع پتروشیمی
  9. صنایع عمرانی و ساختمانی
  10. وسایل ورزشی و ....

 

محبوب‌ترین پلیمرها کدامند؟

امروزه پلیمرها در ساختارهای متفاوتی، تولید می‌شود و هر نوع از سبک پلیمر، کاربردهای مختلفی دارد، در ادامه با مدل‌های متفاوت  پلیمرها آشنا شوید.

 

  • طبیعی
  • مصنوعی
  • بلوری مایع
  • تجزیه پذیر
  • پلی استایرن
  • گرانول

 

کدام نوع پلیمر، کاربرد بیشتری دارد؟

گرانول، محبوب‌ترین ساختار پلیمرها در دنیای امروز محسوب می‌شود که در صنایع تولیدی مختلف، کاربردهای بسیار گسترده و جذابی دارد.

 

 

با گرانول و کاربردهای آن آشنا شوید!

امروزه، با وجود نبود گرانول‌ها به جرئت می‌توان گفت که اکثر صنایع تولیدی، فلج خواهند شد! گرانول، همچون یک طلای با ارزش در اکثر صنایع تولیدی، کاربرد دارد و موجب رونق چرخه اقتصادی بسیاری از کسب و کارهای صنعتی شده است.

 

گرانول چیست؟

گرانول، مواد اولیه تولید بسیاری از قطعات صنعتی محسوب می‌شود، این محصول، یکی از ساختارهای پلیمری است که به صورت دانه دانه تولید می شود.

کاربرد اصلی گرانول در تولید قطعات و مواد پلاستیکی است؛ این محصول در ابتدا به شکل دانه‌های گلوله‌ای شکل است و در فرایند تولید، به دست متخصصین، تغییر شکل داده و به کمک آن، محصولات جدید، خلق می‌شود.

البته فراموش نکنید که گرانول‌ها می‌توانند از هر نوع پلاستیکی تولید شوند اما تنها به نوع پلیمری که به شکل گلوله‌ای تولید شده باشد، گرانول می‌گویند.

 

فرق گرانول بازیافتی و گرانول معمولی چیست ؟

گرانول‌هایی که برای صنایع  تولیدی قطعات پلاستیکی استفاده می‌شوند، از نظر فرایند تولید و نوع مواد اولیه به کار رفته به دو دسته گرانول معمولی و گرانول بازیافتی تقسیم می‌شوند.

 

  • گرانول معمولی

گرانول معمولی، از مواد اولیه تازه و درجه یک تولید شده است و یک گزینه عالی برای استفاده در صنایع تولیدی مختلف، محسوب می‌شود.

  • گرانول بازیافی

این گرانول، از مواد بازیافت شده گرانول های معمولی، تولید شده است ولی کیفیت خوبی دارد و بسیاری از تولید کنندگان از گرانول بازیافتی، استفاده می کنند.

شاید تصور کنید که استفاده از گرانول بازیافتی در صنایع مختلف، ایده خوبی نباشد اما امروزه بسیاری از خطوط تولیدی بزرگ، از گرانول بازیافتی، استفاده می کنند.

 

گرانول بازیافتی بهتر است یا گرانول معمولی  ؟

امروزه، با توجه به بالارفتن سرسام آور قیمت گرانول معمولی، پیشنهاد می شود که از گرانول بازیافتی استفاده کنید.

زیرا شما با تهیه این نوع از گرانول، علاوه بر داشتن یک ماده اولیه در جه یک و بی نقص جهت استفاده در خطوط تولیدی، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

 

مهم‌ترین کاربردهای گرانول

به جرئت می‌توان گفت که کمتر صنعت تولیدی را پیدا خواهید کرد که گرانول در آن نقشی نداشته باشد! در ادامه با کاربردهای مختلف گرانول، آشنا شوید.

 

  1.  تولید لوازم الکترونیک
  2. عایق های حرارتی
  3. بدنه یخچال و فریزر
  4. ساخت جعبه قاب
  5. دستگاه های صوتی تصویری
  6. اسباب بازی
  7. قطعات ماشین‌های صنعتی
  8. روکش کابل برق
  9. انواع پوشش محافظ و ...

 

مزایای استفاده از گرانول

گرانول، به عنوان یک طلای با ارزش در خطوط تولیدی متفاوت، کاربرد دارد و استفاده از آن برای صاحبان کسب و کارهای متفاوت، مزایای بی‌شماری دارد؛ در ادامه با 5 مزیت اصلی استفاده از گرانول، آشنا شوید .

 

  1. انعطاف پذیری بالا
  2. قیمت مناسب
  3. کاربرد گسترده
  4. قابلیت بازیافت
  5. قابلیت تبدیل و....

 

بهترین روش خرید گرانول ارزان و با کیفیت چیست؟

با توجه به تعداد بالای فروشندگان گرانول و پلیمر، شما برای خرید گرانول ارزان با کیفیت، باید به یک فروشگاه اینترنتی قطعات صنعتی با سابقه درخشان و حضور متخصصین حرفه‌ای، مراجعه کنید.

 

تیم تولید کننده قطعات صنعتی پارس صنعت، با داشتن یک تیم حرفه‌ای از متخصصین کشور و سال‌ها سابقه درخشان در زمینه فروش گرانول و پلیمر، یک فروشگاه عالی و بی‌رقیب برای خرید گرانول سپری و گرانول ارزان، می‌باشد.

 

اگر شما نیز دوست دارید، برای پروژه‌های ساخت و ساز عمرانی‌تان، با پرداخت هزینه‌ای مناسب، بهترین کیفیت گرانول را تهیه کنید؛ تیم پارس صنعت را برای خرید گرانول، فراموش نکنید.

 

سخن آخر

گرانول، یکی از انواع پلیمرها است که در صنایع تولیدی و عمرانی، کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد؛ در این مقاله مهم‌ترین نکاتی که باید در رابطه با پلیمر و گرانول بدانید، خدمت شما عزیزان ارائه شد.

فراموش نکنید که برای خرید گرانول با کیفیت و درجه یک، باید از یک فروشگاه اینترنتی قطعات صنعتی حرفه‌ای کمک بگیرید، در این مسیر، پارس صنعت، همراه شماست و می‌توانید با یاری پارس صنعت، بهترین گرانول را خریداری کنید و لذت ببرید.  

 

منابع:

parsanat.com/خرید-گرانول-بازیافتیpp/

 

https://vananews.com/fa/news/407654/%D9%BE%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D9%86-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B9-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

انواع ثبت شرکت

انواع ثبت شرکت

مشاوره رایگان

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

پس از تکمیل اطلاعات مربوط به در خواست ثبت تاسیس شرکت با مسئولیت محدود در سامانه و تایید پیش نویس آگهی توسط کارشناس، 2 نسخه چاپی از اساسنامه، صورتجلسه مجمع عمومی موسسین، تقاضانامه و شرکتنامه تهیه نموده

پس از امضاء کلیه اوراق توسط شرکا و اعضاء هیئت مدیره نسبت به ارسال اوراق امضا شده و مدارک لازم توسط پست به اداره ثبت شرکت ها اقدام نمایید.

 

شرکت سهامی عام

برای تاسیس شرکت سهامی عام موسسین در بدو امر بایستی حداقل 20% سرمایه را شخصا تعهد و لااقل 35% از مبلغ تعهدی را در حسابی بنام شرکت در شرف تاسیس نزدیکی از بانک ها سپرده سپس اظهار نامه ای به ضمیمه طرح اساسنامه شرکت و طرح اعلامیه پذیره نویسی سهام که به امضای کلیه موییسن رسیده باشد به اداره ثرت شرکت ها تسیم ورسید دریافت دارند

چنانچه قسمتی از تعهد موسسین به ثورت غیر نقد باشد باید عین آن یا مدارک مالکیت آن را در همان بانکی که برای پرداخت مبلغ نقدی حساب باز شده تودیع و گواهی بانک را به ضمیمه اظهارنام و مدارک فوق الذکر به اداره ثبت شرکت ها تسلیم دارند. اداره ثبت شرکت ها بر اساس ( ماده10 ل.ا.ق.ت) پس از مطالعه اظهارنامه و ضمایم مربطه و تطبیق مندرجات آن با قانون اجازه انتشار اعلامیه پذیره نویسی را صادر خواهد نمود

شرکت سهامی خاص

  1. تکمیل دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص
  2. تکمیل دو نسخه اساسنامه شرکت سهامی خاص
  3. ارئه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  4. کپی شناسنامه برابر اصل شده تمامی اعضای هیات مدیره و سهامداران و بازرسین(در دفاتر اسناد رسمی)ویا وکیل رسمی شرکت
  5. کپی کارت ملی برابر اصل شده تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین (در دفاتر اسناد رسمی) ویا وکیل رسمی شرکت.

 

شرکت تعاونی

اولین هیئت مدیره منتخب شرکت تعاونی ، مکلف است پس از اعلام قبولی با انجام تشریفات مقرر نسبت به ثبت تعاونی اقدام نماید-لازم به تذکر است که به موجب مقررات وزارت تعاون،سرمایه تامین یا تعهد شده از طرف اعضا در مرحله تاسیس شرکت، نباید کمتر از 51 درصد کل سرمایه شرکت باشد و هر تعاونی وقتی ثبت و تشکیل می گردد که حداقل یک سوم سرمایه آن تادیه و در صورتی که به صورت نقدی وجنسی باشد؛تقدیم و تسلیم شده باشد. اعضای تعاونی نیز مکلفند مبلغ پرداخت نشده سهم خود را ظرف مدت مقرر در اساسنامه تادیه نمایند(ماده21)

  1. برای ورود به سامانه ثبت شرکت ها کلیککنید.

ثبت موسسه غیر تجاری

ثبت موسسه غیر تجاری در کنار شرکت ها که به کار تجارت اشتغال دارند قانونگذار نهاد حقوقی خاصی را که اداری سخصیت حقوقی می باشد جهت انجام اموری که جنبه غیر تجارتی دارد از قبیل کارهای علمی یا ادبی یا اموز خیریه و خدماتی پیش بینی نموده است ماده یک آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجارتی ، موسسه غیر تجارتی را چنین تعریف نموده است.مقصود از تشکیلات و موسسات غیر تجارتی مذکور در ماده 584 قانون تجارت کلیه تشکیلات و موسساتی است که برای مقاصد غیر تجارتی از قبیل امور علمی یا امور خیریه و امثال آن تشکیل می شود اعم از آنکه موسسین و تشکیل دهندگان قصد انتفاع داشته یا نداشته باشند.بنابر این ارائه خدمات علمی و آموزشی و خدمات شهری و ارائه کمک های انسانی در قلب شخصیت حقوقی منصور بوده

شرکت تضامنی

مدیر شرکت تضامنی برای اینکه بتواند شرکت را در مقابل اشخاض ثالث متعهد سازد باید به نام شرکت و در حدود اختیارات خود اقدام و اتخاذ تصمیم نماید. در غیر این صورت شخصا مسئول تعهدات مزبور خواهد بود.

در دو مورد به محدودیت اختیارات مدیر با شریک شرکت تضامنی به طور صریح اشاره شده است:

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

مرکز آموزش عالی سهامیر [ بورس ]

مرکز آموزش عالی سهامیر [ بورس ]

فعالیت  موسسه سهامیر  در بخش آموزش و توسعه شامل برگزاری کلاس های انحصاری فوق تخصصی همچون : اموزش بورس ، اموزش فارکس ، اموزش بازار اتی ، اموزش تحلیل تکنیکال و .. همچنین پیشتاز در صنعت معاملات الگوریتمی ، اکسپرت فارکس و .... میباشد .

امروز قصد داریم به شما یک مرکز اموزشی کامل و تخصصی بنام  سهامیر را معرفی نماییم موسسه آموزش عالی سهامیر در سال 2008 بواسطه جمعی از مدیران و پیشکسوتان صنعت بورس ایران و جهان تاسیس و پایه گذاری شد ،

برای همه ما داشتن استقلال کاری، مالی و کسب درآمد با ارزهای بین المللی با ارزش، یک هدف  و خواسته مهم می­باشد. هدفی که دور از دسترس نیست و می­توان با کسب دانش و مهارت­های لازم به این مهم دست یافت. اما چگونه؟ در اینجا قصد داریم با معرفی یک بازار جهانی شما را چند قدم به اهدافتان نزدیک کنیم.

فارکس (Foreign exchange market) بزرگترین بازار تبادل ارز در جهان می­باشد. این بازار برای تبدیل ارزها فعالیت می­کند. البته کالاهای دیگر مانند طلا و  همچنین نفت هم در این بازار قابل داد و ستد می­باشند. بازار فارکس هیچ مکان فیزیکی مشخصی ندارد. مکان  معاملات شما  همین کامپیوتر یا لپ‌تاپی که دارید، می­باشد. . بازار فارکس به‌صورت ۲۴ ساعته است، پس فرصت‌های بیشتری را جهت حضور و معامله برای شما  فراهم می‌آورد. در فارکس در لحظه می‌توان هم خرید و هم فروش انجام داد، یعنی در دو جهت می‌توان سود برد؛ ولی در بازارهای دیگر فقط می‌توان در هنگام بالا رفتن قیمت سود برد  به تقریب می­توان گفت روزانه در حدود ۷ تریلیون دلار در این بازار داد و ستد صورت می­گیرد...شما هم می­توانید بخشی از این معامله بزرگ باشید. این امر در صورتی ممکن می­شود که نحوه فعالیت در این بازار را  آموزش ببینید.

برای آغاز فعالیت در هر زمینه­ای ابتدا باید با مفاهیم، اصطلاحات و ویژگی های آن آشنا شد.. در بازار فارکس که موضوع بحث ما می­باشد مفاهیم و نکاتی مانند نحوه انتخاب کارگزاز یا بروکر مناسب،، روش افتتاح حساب، چگونگی واریز و برداشت و همچنین دانلود نرم افزار معاملاتی بسیار حائز اهمیت می­باشند.

با توجه به نوپا بودن این بازار، قاعدتاً پیدا کردن افراد و مشاورین خبره که بتوانند با آموزش و راهنمایی­های مناسب و ارائه روش­های روز دنیا شما را با دانش و مهارت کافی وارد این بازار جذاب جهانی کنند بسیار سخت می­باشد.

امروز قصد داریم یکی از موسساتی که توانسته است در سال­های متمادی با آموزش دانشپذیران و معرفی آنان در بازارهای مختلف مالی قدم مهمی در راستای توسعه کسب و کار بردارد را به شما علاقه­مندان معرفی کنیم.

موسسه آموزش عالی سهامیر

موسسه سهامیر- با درک خلاء آموزشی برای علاقه­مندان به فعالیت در امور مالی و بازارهای جهانی، مشاورین و مدرسینی مجرب را گردآورده است. این گروه با دانش و مهارت­هایی که در طی چندین سال فعالیت در بازارهای مالی کسب نموده می­تواند شما را از تکرار تجربه­های تلخ در این بازار دور کند تا شما با کم­ترین خطر و ضرر به اهداف خود برسید. آموزش روش­های تحلیلی گوناگون، پشتیبانی از دانشپذیران حتی بعد از پایان دوره آموزشی، به روز بودن برنامه­های آموزشی و اساتید از ویژگی­هایی می­باشد که به شما در انتخاب یک موسسه آموزشی کمک می­کند. آنچه سهامیر شعار خود می­داند فراهم کردن فرصتی بزرگ در بازاری بزرگ برای شماست.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

رفع مشکل چراغ چک ولوو xc90

رفع مشکل چراغ چک ولوو xc90

به دلیل عدم همخوانی نرم افزار ECU ولوو XC90 در ایران, این خودرو با روشن شدن چراغ چک وخطای کاتالیست روبرو می شود.

در ولوو سرویس (نمایندگی رسمی ولوو سرویس) با آپدیت آنلاین و بروز رسانی (TOTAL UPGRADE) نرم افزار اتومبیل به ورژن روز یعنی 2021 خودرو  با سوخت و شرایط آب و هوای ایران سازگار شده و در ضمن بعد از آپدیت خودرو XC90 با زیباتر شدن و روان تر شدن منو ها و بیشتر شدن توان خودرو روبرو می شوید.

در اینجا میتوانید عکس هایی از منوی جدید خودرو که در نمایندگی رسمی ولوو سرویس انجام گردیده را مشاهده کنید.

بروزرسانی کامل 2021 (TOTAL UPGRADE 2021)

همانطور که مشاهده می کنید بعد از آپدیت خودرو, منوی خودرو تغییر کرده و بسیار زیبا و روان تر شده است که ۴ تم بسیار زیبا در دسترس خواهید داشت.

خودروهای جدید همانند موبایل های هوشمند نیاز به آپدیت دارند که با این امر نه فقط زیبایی بلکه رفع باگ شده و بسیار روان تر در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد.

انجام عملیات آپدیت حدود ۴ ساعت کاری زمان برده و چون در حال حاضر آپدیت ها فقط به صورت آنلاین انجام می پذیرد ورژن 2021 آماده نصب بر روی خودرو می باشد.

انجام آپدیت و پروگرام توسط دستگاه VIDA آنلاین که مخصوص خودرو و کمپانی ولوو است صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که ولوو سرویس تنها نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش ولوو در ایران می باشد و با داشتن اکانت رسمی به صورت انحصاری می توانیم به صورت کاملا رسمی و آنلاین بروزرسانی 2021 یعنی آخرین نسخه را برای شما انجام دهیم.

فعال سازی اپل کار پلی

فعال سازی apple carplay  یکی از بهترین آپشن ها در خودرو های جدید می باشد که دسترسی بسیار عالی به راننده برای ارتباط کامل بدون استفاده از موبایل می دهد که می توان از آن برای استفاده از مسنجرها و نقشه های آنلاین مانند Google map , Waze و… در منوی وسط خودرو استفاده نمود.

فعال سازی اندروید اتو (Android Auto)

همانند apple carplay نصب و فعال سازی اندروید اتو نیز انجام میگیرد که تمامی امکانات مانند استفاده از مسنجر ها ، انواع مسیر یاب ها و نقشه های آنلاین مانند Google map , Waze و… و سایر قابلیت ها مانند تماس تلفنی و... از آن استفاده کرد.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

مبحث بورس درایران و انتخاب بهتربن مرکز آموزش آن در کشور

مبحث بورس درایران و انتخاب بهتربن مرکز آموزش آن  در کشور

امروزه یکی از مهمترین دغدغه افراد یادگیری اصولی سرمایه گذاری در بازار بورس میباشد چراکه بتوانن به واسطه ی آن به  اسقلال مالی دست یافت . یکی از بهترین موسسات اموزشی که میتوان به کمک ان آموزش های لازم را دید مجموعه سهامیر میباشد این مجموعه هم اکنون با برگزاری دوره های پیشرفته همچون دوره فارکس  ، دوره بورس ، اموزش پرایس اکشن

آموزش تخصصی بورس یا بعبارتی آموزش جامع بورس در موسسه آموزش عالی سهامیر یکی از برترین و تخصصی ترین دوره های اموزشی در سطح کشور میباشد . دوره بورس در این موسسه بطور انحصاری و در بالاترین سطح علمی در کشور برگزار میشود بطوریکه این موسسه تا کنون توانسته بیش از 17000 نفر دانشپذیر را در حوزه آموزش بورس و آموزش فارکس راهی بازارهای مالی و سرمایه گذاری کند .

باید توجه داشت که امروزه، یکی از فعالیت‌های مفید و پرسود اقتصادی ، ورود به بازار سهام و سرمایه گذاری در آن است. اما این حوزه نیز مانند هر زمینه دیگری یک موضوع کاملا تخصصی محسوب می‌‌شود و هر فردی که علاقه‌‌مند به فعالیت در زمینه بورس و بازارهای مالی است ، میبایست قطعه آموزش‌های لازم را برای یک فعالیت اقتصادی مطمئن، دیده باشد.

یکی از زمینه‌‌هایی که در آموزش‌های تخصصی سهامیر به طور گسترده به آن پرداخته شده، حوزه بورس و بازار سرمایه است. تاکنون، بیش از 70 عنوان آموزشی در زمینه بورس، تحلیل تکنیکال و بازار سهام، در مجموعه عالی سهامیر ارائه و بیش از 200 هزار ثبت‌نام برای آموزش‌های حضوری ، آنلاین و پکیج های اموزشی این حوزه انجام شده است.
کلیه متقاضیان و علاقه مندان به بازار بورس میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی موسسه به نشانی sahamir-ac.com  مراجعه نمایند .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

آشنایی با خرید ساعت

 آشنایی با خرید ساعت

خرید ساعت یکی از مسائل بسیار مهم می باشد که برخی از افراد نسبت به نوع ساعت و طرح و شکل و کیفیت و برخی خصوصیات دیگر، حساسیت بالایی را از خود نشان می دهند. خرید ساعت از آنجا که بر ظاهر و تیپ ما اثر دارد، در نتیجه از نظر حفظ زیبایی ظاهر و هماهنگ بودن با پوشش ما اهمیت ویژه ای دارد.

عوامل موثری که در خرید ساعت تاثیر دارند و افراد این عوامل را در نظر می گیرند، مربوط به ظاهر کلی ساعت، طراحی و شکل آن، کیفیت و رنگ ساعت، قیمت ساعت و برخی عوامل سلیقه ای دیگر می باشد. امروزه ساعت های مختلفی در سطح جهان تولید می شوند که هر کدام طرح و شکل متفاوتی دارند و همین موضوع خرید ساعت را برای ما جذاب کرده است.

برای مثال ساعت رویال لندن و ساعت دی وان میلانو از مطرح ترین و معروف ترین ساعت ها در سطح جهان می باشند و بسیاری از افراد در سنین مختلف از این ساعت های لوکس استفاده می کنند. قابل ذکر است که در زمان های قدیم، رشد فناوری و تکنولوژی در ساخت ساعت ها به اندازه اکنون پیشرفته نبود و فقط ساعت های معمولی با طرح های ساده طراحی و تولید می شدند. گاه برای به دست آوردن آن ها باید به شهر یا مکان دیگری می رفتیم، زیرا در همه شهرها ساعت های دلخواه ما وجود نداشت.

امروزه مارک های بسیار معتبری در کشورهای مختلفی از جمله سوئیس و آلمان طراحی و تولید می شوند که  کشور سوئیس در زمینه ساعت سازی شهرت جهانی دارد. خرید ساعت برای برخی از افراد جنبه تفریحی و سرگرمی و شهرت داشته و افراد معروف مانند بازیگران و نویسندگان و هنرمندان از مارک های برندی چون واشرون کنستانتین، پتک فیلیپ که به پادشاه ساعت های جهان شهرت دارد، رولکس، برایتلینگ و برخی مارک های مطرح دیگر استفاده می کنند.

برای مثال هری ترومن رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا و حتی گفته می شود که ناپلئون بناپارت نیز از مارک واشرون کنستانتین که طرح و شکل سنتی خود را در کنار تزئینات خاصی حفظ کرده است، استفاده کرده اند. شرکت پتک فیلیپ رکوددار فروش گران ترین ساعت مچی جهان را در دست دارد.

 

طرح های بسیار زیبا و متنوع برای خرید ساعت

خرید ساعت در طرح های مختلف

طرح های مختلفی برای خرید ساعت وجود دارند. ساعت های مختلف مچی یا دیواری با جنس و کیفیت متفاوتی وجود دارند. طرح های مختلف ساعت شامل موارد زیر می شوند:

  • ساعت های آنالوگ
  • ساعت های دیجیتال
  • ساعت های هیبریدی
  • ساعت های لمسی
  • ساعت های صفحه لمسی

موارد گفته شده در بالا فقط قسمتی از طرح های مختلف ساعت می باشد که برای خرید ساعت مناسب هستند. ابتدا از ساعت های آنالوگ شروع می کنیم. این ساعت ها ساده ترین و قدیمی ترین نوع ساعت می باشد که فقط یک عقربه داشته و به صورت مدل های قدیمی در بازار موجود هستند.

در بسیاری از مراکز عمومی نظیر سازمان ها، بیمارستان و مجامع عمومی از این ساعت سنتی استفاده می کنند. ساعت های دیجیتال دارای صفحه ال سی دی بوده و اطلاعاتی مانند تاریخ و برخی ویژگی ها را دارد. ساعت های دیجیتال از طریق انرژی الکتریکی کار می کنند و در اکثر موارد ساعت های کوارتز در این سری قرار می گیرند.

ساعت های هیبریدی، ترکیبی از دو ساعت آنالوگ و دیجیتال هستند. در ابتدا به نظر می رسد که فقط یک ساعت معمولی است، در صورتی که دارای صفحه lcd  خاصی بوده و امکانات بالایی در این ساعت ها موجود می باشد. بسیاری از افراد می خواهند که ظاهر کلاسیک و قدیمی این ساعت ها را در کنار امکانات و مدرن بودن ساعت های هوشمند داشته باشند و استفاده چند جانبه داشته باشند.

برخی مدل های این ساعت ها دارای ردیاب تناسب اندام هستند که ممکن است به تلفن هوشمند نیز وصل شوند. مورد بعدی ساعت های لمسی می باشد. این ساعت ها کاربرد بسیار ساده ای دارند و با نگاه کردن و لمس، به راحتی ساعت را نشان می دهند. به این ساعت ها، ساعت های جیبی نیز گفته می شود و برای اولین بار در سال 1800 میلادی ساخته شدند. این ساعت ها به جای عقربه ها، دارای دو عدد یاتاقان توپی هستند که به دور ساعت می چرخند تا ساعت و دقیقه را مشخص کنند.

ساعت های صفحه لمسی هوشمند نیز نوع دیگری از ساعت هستند که بسیاری از افراد به علت ظرافت و راحتی کارکرد آن ها، به فکر خرید ساعت مدل صفحه لمسی هوشمند هستند. در قسمت منو این ساعت ها، امکانات و ویژگی های خاصی ایجاد شده است و تکنولوژی خاصی در ساخت آن ها به کار رفته است.

خرید ساعت های دی وان میلانو و رویال لندن

در این قسمت به برخی ویژگی ها و نکات مربوط به ساعت های دی وان میلانو و رویال لندن می پردازیم. مسائل مربوطه عبارت اند از:

  • ساعت دی وان میلانو برگرفته از ساعت های patek Philips می باشد.
  • قاب و تاج ساعت دی وان میلانو از ساعت audemars piguet الگو گرفته است.
  • دارای حاشیه زاویه دار برجسته ای می باشد.
  • هم به صورت مدرن و هم به صورت کلاسیک طراحی شده اند.

ساعت های دی وان میلانو از جمله ساعت های معروف ایتالیایی بوده که طرفداران زیادی نیز دارد. این ساعت ها چند ویژگی مهم دارند که به آن ها اشاره می کنیم. ساعت های دی وان میلانو از دو شرکت مطرح ساعت سازی الگوبرداری کرده اند و با ایجاد تغییراتی در ظاهر ساعت، شکل جدیدی را به بازار ارائه داده اند. برای مثال در طراحی این ساعت ها حاشیه برجسته زاویه‌ داری ایجاد کرده اند که بسیار چشم نواز می باشد.

دی وان میلانو یک مارک ایتالیایی مطرح می باشد که بسیاری از افراد اقدام به خرید ساعت از این مارک می کنند. همچنین در طرح های مختلفی از جمله کلاسیک و مدرن نیز وجود دارند و افراد برای محیط های مختلفی از جمله محیط های ورزشی، اداری یا کاری، مهمانی ها و برخی موارد دیگر از این نوع ساعت استفاده می کنند.

قابل ذکر است که شرکت های patek جزو لوکس ترین سازندگان ساعت در جهان می باشد که تاثیر آن بر روی ساعت های دی وان میلانو نیز مشاهده می شود. این ساعت ها ضد آب می باشند و می توانید هنگام استحمام نیز از آن ها استفاده کنید.

از آنجا که لندن شهری قدیمی و با فرهنگ اصیل و غنی می باشد، ویژگی طرح های اصیل و کلاسیک در ساعت های رویال لندن نیز به کار رفته است. طرح های خاصی که از همکاری با سایر شرکت ها نیز به دست آمده، به محبوبیت این ساعت ها اضافه کرده است. ویژگی اصلی ساعت های رویال لندن مربوط به سادگی طرح و در عین حال زیبایی خاص آن ها می باشد.

این ساعت ها سلیقه افرادی است که به دکوراسیون و ساعت های قدیمی علاقمند هستند. این ساعت ها با قیمت مناسبی که دارند، توانستند به بازار جهانی نفوذ کنند و بسیاری از افراد از این ساعت های شیک و ساده استفاده می کنند.

از بهترین گزینه ها برای خرید ساعت، مارک دی وان میلانو می باشد.

راهنمایی درباره خرید ساعت جهت امور ورزشی

افراد ورزشکار به علت کارایی ساعت از این وسیله استفاده زیادی می کنند که در ذیل به راهنمایی در مورد خرید ساعت برای امور ورزشی مطالبی را بیان می کنیم. این نکات عبارت اند از:

  • داشتن برنامه های تناسب اندام
  • کیفیت بالا و جنس مناسب جهت ورزش
  • داشتن انواع برنامه های کاربردی
  • ضد آب بودن
  • عمر بالای باتری

برای خرید ساعت ورزشی بایستی به نکاتی توجه کنید و آن ها را مد نظر بگیرید. از آنجا که ورزش یک فعالیت محسوب می شود که ساده ترین آن پیاده روی می باشد، در نتیجه باید تمام نکات لازم را در نظر گرفت، زیرا ورزشکار در محیط های متفاوتی به فعالیت می پردازد.

اولین ویژگی این است که ساعت مورد نظر باید دارای برنامه های تناسب اندام باشد. امروزه بسیاری از افراد به خصوص جوانان علاقمند به تناسب اندام و ورزش های هوازی هستند که با پیشرفت تکنولوژی، این برنامه ها در ساعت های هوشمند ایجاد شده اند. دومین مورد مربوط به کیفیت ساعت می باشد. به یاد داشته باشید که خرید ساعت با کیفیت برای ورزش، صرفه جویی در هزینه های شما محسوب می شود.

از نظر ماندگاری نیز به مدت طولانی برای شما کار خواهد کرد. ساعت های سبک وزن و دارای طرح های مناسب ورزشی در بازار موجود می باشند. سومین مورد مربوط به داشتن برنامه های کاربردی می باشد. امروزه جی پی اس و وای فای و امکانات متعددی به خصوص در فضای مجازی استفاده می شود. با خرید ساعت های هوشمند لمسی که از برنامه های بلوتوث، جی پی اس، وای فای و برخی تکنولوژی های دیگر پشتیبانی می کنند، با خیال راحت به ورزش خود ادامه دهید.

در نهایت از اصلی ترین ویژگی ها، جهت خرید ساعت ورزشی، ضد آب بودن آن است. بسیاری از شناگران با استفاده از ساعت های ضدآب به شنا می پردازند. همچنین چون شما همواره در حال حرکت هستید و فعالیت دارید، ساعت ضد آب مناسب این کار می باشد. داشتن عمر بالای باتری مهم ترین مسئله در ساعت های ورزشی می باشد.

شما می توانید با قطع اتصالات گوناگونی از جمله وای فای، بلوتوث، جی پی اس و برخی موارد دیگر، در استفاده از باتری ساعت صرفه جویی کنید. باید به جنس باتری و کیفیت آن هنگام خرید توجه ویژه ای بکنید. ویژگی های فوق برخی از نکاتی بود که هنگام خرید ساعت ورزشی باید به آن توجه کرد.

 

نکات مهم قبل از خرید ساعت

نکات لازم قبل از خرید ساعت عبارتند از:

  • به انواع مدل های ساعت توجه کنید.
  • به کیفیت و قیمت ساعت نیز دقت کنید.
  • به شکل و طرح ساعت توجه کنید.
  • ساعت مناسب برای موقعیت های مختلف را در نظر بگیرید.
  • اطلاعات کافی در مورد ساعت مورد نظرتان را از قبل کسب کنید.

هنگام خرید ساعت به یاد داشته باشید که همواره به  انواع مدل های ساعت که می تواند آنالوگ، دیجیتال و همچنین آنالوگ/دیجیتال باشد نهایت دقت را داشته باشید. کیفیت و قیمت ساعت یکی از اصلی ترین ملاک ها برای انتخاب ساعت می باشد.

معمولا قیمت ساعت ها با توجه به جنسی که دارند تعیین می شوند. به طور کلی ساعت های فلزی از قیمت بالایی نسبت به سایر ساعت ها برخوردارند. جنس صفحه ساعت بسیار مهم می باشد که معمولا از پلاستیک و شیشه و کریستال می باشد و هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند.

در بین انواع مختلف صفحه، صفحه کریستال از نظر مقاومت در برابر شکستگی و ظاهر زیبا، بهترین می باشد که گران تر نیز هست. هنگام خرید ساعت به شکل و طرح ساعت و اندازه آن توجه کنید.

انتخاب ساعتی که مناسب سایز دست شما باشد و همچنین طرح های مختلف ساده، کامپیوتری، هوشمند و بسیاری از طرح های دیگر وجود دارند که شما بایستی مطابق سلیقه خودتان آن ها را انتخاب کنید. مورد بعدی مربوط به انتخاب ساعت متناسب با موقعیت های مختلف است. قطعا ساعت هایی که برای یک مهمانی یا دورهمی استفاده می شوند، متفاوت از محیط اداری یا سازمانی هستند.

امروزه شکل ها و طرح های مختلفی از ساعت ها با بهترین کیفیت ها را در بازار داریم و شما بایستی با توجه به محل اقامت و موقعیت و شخصیت خودتان، ساعت مورد نظر را انتخاب کنید. هنگام خرید ساعت به این مسئله توجه کنید که ضد آب باشد. ضد آب بودن کمک بسیاری در بسیاری از موقعیت ها به شما خواهد کرد.

شرکت های ساعت سازی در بدنه و ساختار ساعت ها ویژگی های خاصی مانند مقاومت در برابر گرما یا سرما، ضد زنگ بودن، ضد آب بودن، ضد ضربه بودن و برخی موارد دیگر را ایجاد کرده اند. در نهایت اینکه قبل از خرید ساعت، حتما از اینترنت و کتاب و دوستان، اطلاعات کافی را در مورد ساعتی که قصد خرید آن را دارید، کسب کنید.

طرح های مختلفی برای خرید ساعت وجود دارند.

خلاصه مطالب در مورد خرید ساعت

در حالت کلی گفتیم که طرح های مختلفی با کیفیت های متفاوت جهت خرید ساعت وجود دارند. ساعت ها به سه صورت آنالوگ و دیجیتال و یا آنالوگ/دیجیتال وجود دارند و شما هنگام خرید ساعت باید به نکاتی مانند موقعیت های استفاده، قیمت و کیفیت، نوع ساعت انتخاب و در نظر گرفتن معیارهای شخصی خودتان توجه کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور باعث می شود دانشجویان دیدگاه وسیع تری از رشته تحصیلی خود داشته باشند و دوره هایی با درک بهتر در کشورهای پیشرفته بگذرانند. دانشجویان می توانند برای دوره های کوتاه مدت فشرده دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترا از دانشگاه های برتر جهان پذیرش بگیرند. در این مطلب شرایط تحصیل در خارج از کشور و نحوه پذیرش در دانشگاه های برتر کشورهایی مثل کانادا و آلمان بررسی می شود. همچنین هزینه تحصیل در آلمان و کانادا و مدارک لازم برای پذیرش ذکر شده است.

تحصیل در کانادا

یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در خارج از کشور، کشور کاناداست. در کانادا هر ایالت و منطقه سیستم آموزش و نحوه پذیرش مجزایی دارد و باید مدارس یا دانشگاه های ایالت مورد نظر را به طور مجزا بررسی کنید . زمانی که مدرسه، کالج یا دانشگاه مورد نظرتان را انتخاب کردید، باید درخواست پذیرش دهید.

برای تحصیل در مدارس دوره ابتدایی و متوسطه باید حداقل از ۶ ماه قبل درخواست داد. درخواست پذیرش در کالج ها و دانشگاه های کانادا حداقل باید از یک سال قبل انجام شود. برای اطلاع از مدارک لازم و هزینه تحصیل می توانید با مدرسه یا دانشگاه مورد نظر در کانادا تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. دانشگاه های کانادا از نظر عملکرد تحصیلی و نرخ بالای اشتغال در فارغ التحصیلان شهرت دارد. ۳۰ تا از دانشگاه های این کشور در لیست ۳۰۰ دانشگاه برتر قرار دارند. چند نمونه از دانشگاه های برتر کانادا به شرح زیر است :

  • دانشگاه تورنتو جز ۳۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا جز ۴۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه مک گیل جز ۵۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه مونترال جز ۱۵۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه آلبرتا جز ۱۵۰ دانشگاه برتر کانادا

بورسیه تحصیلی در کانادا

اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، می توانید برای بورسیه تحصیلی کانادا اقدام کنید. کانادا در سال ۲۰۲۱ ظرفیت بورسیه تحصیلی را به ۵۰۰۰ نفر رسانده است. این بورسیه برای دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا قابل دستیابی است. شما می توانید پس از پایان تحصیل در کانادا و دریافت مدرک به راحتی مشغول به کار شوید و در این کشور اقامت داشته باشید.

بسیاری از دانشگاه های کانادا برنامه بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی مهیا کرده اند. از جمله دانشگاه ساسکاچوان، دانشگاه تورنتو، دانشگاه آلبرتا و دانشگاه مونترال.

هزینه تحصیل در کانادا

طبق آمار کانادا میانگین شهریه دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی سالانه ۵۵۰ تا ۳۰ هزار دلار کانادا است. هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا کمی بالا می باشد. اما به طور کلی می توان گفت از کشورهایی مانند انگلستان، ایالات متحده آمریکا یا استرالیا کمتر است. هزینه دانشگاه در کانادا بسته به برنامه تحصیلی ایالت یا مقطع تحصیلی متفاوت است. به عنوان مثال دانشگاه های نیوفاندلند کمترین شهریه را دارند، در حالی که انتاریو گرانترین منطقه برای تحصیل است.

مقطع تحصیلی و دانشگاه هزینه تحصیل
کارشناسی 550 تا 30 هزار دلار کانادا
کارشناسی ارشد 1075 تا 65 هزار دلار کانادا
تحصیل در دانشگاه تورنتو 15750 تا 57050 دلار کانادا
تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا 1300 تا 52300 دلار کانادا
تحصیل در دانشگاه مک گیل 2230 تا 58300 دلار کانادا

 

تحصیل در آلمان

در آلمان نیز مانند دیگر کشورها ابتدا باید دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. کیفیت دانشگاه های آلمان از کلاس جهانی برخوردار است به همین دلیل انتخاب خوبی برای تحصیل در خارج از کشور به حسال می آید. زمانی که دانشگاه مورد نظر را پیدا کردید می توانید در وبسایت رسمی دانشگاه شرایط تحصیل را مطالعه کنید. اگر سوالی برای شما پیش آمد به راحتی با دانشگاه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

درخواست پذیرش در زمان نامناسب و کامل نبودن مدارک تحصیلی از اصلی ترین دلایل رد درخواست می باشد. پس سعی کنید، از چند ماه قبل درخواست مدارک خود را جمع آوری کنید و شرایط پذیرش دانشگاه را با دقت بخوانید. به عنوان مثال یادگیری زبان آلمانی نیاز به گذراندن یک دوره دارد و باید قبل از زمان ارائه مدارک آن را آماده کرد. یادگیری زبان آلمانی در موفقیت تحصیلی بسیار تاثیرگذار است. حتی اگر برنامه تحصیلی شما به زبان انگلیسی باشد تسلط به زبان آلمانی تضمین کننده درک مطلب خواهد بود.

هزینه تحصیل در آلمان

موضوع مهم دیگر برای تحصیل در خارج کشور همچنین تحصیل در آلمان اثبات تمکن مالی است. یک دانشجو برای تامین هزینه ها در آلمان باید حداقل مبلغ ۱۰۳۳۲ یورو در حسابی در آلمان واریز کند. این مبلغ برای یک سال کافی می باشد. اگر از بورسیه تحصیلی برخوردار باشید می توانید از این بورسیه به عنوان تمکن مالی استفاده کنید. بیشتر دانشگاه های آلمان دولتی هستند. به همین دلیل شهریه این دانشگاه ها پایین می باشد.

شما تنها باید برای هزینه مدیریت، خدمات و ثبت نام 100 تا 350 یورو پرداخت کنید. اگر در برمن، نیدرزاکسن، زارلند، زاکسن، یا تورینگن تحصیل کنید و دوره خود را به موقع به پایان نرسانید، ممکن است مجبور به پرداخت شهریه شوید. در دانشگاه های خصوصی آلمان، هزینه تحصیل می تواند برای دوره کارشناسی به 26000 یورو در سال و برای دوره کارشناسی ارشد به 40000 یورو در سال برسد. دوره های مهندسی، بازرگانی و مدیریت بیشترین هزینه را دارند.

دانشگاه های برتر آلمان هزینه تحصیل
دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ متوسط ​​شهریه 258 یورو در سال
دانشگاه هایدلبرگ متوسط ​​شهریه 20000 یورو در سال
دانشگاه فنی مونیخ متوسط ​​شهریه 258 یورو در سال
دانشگاه هومبولت برلین بدون شهریه

 

جمع بندی تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور به ویژه در کشورهای پیشرفته ای مثل کانادا و آلمان متقاضیان زیادی دارد. در این مطلب شرایط تحصیل در کشورهای برتر دنیا و هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف مورد بررسی قرار گرفت. همچنین امکان استفاده از بورسیه تحصیلی و کاهش هزینه تحصیل توضیح داده شد. تحصیل در دانشگاه های برتر جهان نیاز به پذیرش از دانشگاه مورد نظر دارد و دریافت نامه پذیرش مهم ترین مدرک برای ارائه می باشد.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

سازه lsf چیست؟

سازه lsf چیست؟

ورود به عرصه تکنولوژی های نوین ساخت از مسائل روز و دغدغه فعالین حوزه مسکن می باشد. نیاز به سرعت و دقت بیشتر در فرایند تولید مسکن موجب شده است که با گذشت زمان توجه و اقبال بیشتری به سمت سیستم های نوین ساخت معطوف شود.

سیستم سازه های فولادی سبک سرد نورد شده ( سازه lsf) یکی از این سیستم ها و از  پیشرو ترین آنها به حساب می آید. پیدایش این سیستم به جایگزینی و بهبود عملکرد ساخت و ساز با چوب بر می گردد. در واقع استفاده از ورق فولادی گالوانیزه به جای چوب به منظور ارتقا عملکرد سازه صورت گرفته است. این مسئله در کنار تولید بوسیله ماشین آلات موجب شده است که سازه های lsf عملکرد بسیار متفاوتی نسبت به سایر سیستم های ساخت و ساز داشته باشد.

اسکلت سازه lsf

اسکلت سازه lsf  از ورق فولادی گالوانیزه شده با روی است که توسط دستگاه به صورت مقاطع C شکل تولید می شود. در مرحله بعد مقاطع به محل نصب انتقال داده می شود. سپس با استفاده نقشه نصب به صورت دیوار به دیوار در محل پروژه نصب می شوند. پس از آن اسکلت سازه در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شود. به عنوان مثال نصب اسکلت سازه lsf 100 متری در کمتر از 3 روز صورت می گیرد.

پوشش های خارجی سازه lsf

در مرحله بعد تمام فضای پیرامونی به غیر از بازشوها با پوشش osb، پوشانده می شود. سپس بعد از اجرای یک لایه بخاربند؛ نمای نهایی کار اجرا می شود. عمده ترین متریال مصرفی به عنوان نمای خارجی؛ پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) هست. با این وجود تمامی متریال های ساخت و ساز خشک (drywall) به راحتی و سایر نماهای مرسوم با انجام تمهیداتی قابلیت اجرا دارند.

تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

کلیه تاسیسات داخلی و خارجی سیستم قاب های فولادی سبک سرد نورد با توجه به نقشه ها و در داخل سازه مطابق با استانداردهای مقررات ملی انجام می شود. در این زمینه هیچگونه محدودیتی متوجه این سیستم ساخت نمی شود.

پوشش های داخلی سازه lsf

از آنجایی که مقاطع سازه lsf  به صورت مقاطع c  شکل می باشد. کلیه فضای باقی مانده داخل مقاطع به وسیله پشم سنگ عایق گذاری می شود. سپس از گچ برگ ( کناف( برای نهایی کردن پوشش داخلی استفاده می شود. نمای نهایی بتانه ورنگ و یا کاغذدیواری می شود.سایر پوشش ها مطابق سازه های مرسوم و با کیفیت مطلوب اجرا می شوند.

مزایای سازه lsf

در قیاس با سایر سیستم های سبک فولادی، سازه lsf  ویژگی های برجسته ای دارند که وجه ممیزه آن با سیستم سنتی است. سرعت ساخت در این سیستم چندین برابر ساخت و ساز سنتی است. عملکرد سازه ال اس اف به دلیل پایین بودن وزن سازه در بلایای طبیعی نظیر زلزله بسیار مطلوب است. به دلیل ماشینی بودن فرایند تولید دقت و کیفیت محصول بسیار بالاست. همچنین با دارا بودن لایه های متعدد و عایق گذاری میزان هدر رفت انرژی در سازه های lsf به حداقل می رسد. امکان ساخت این سیستم در مناطق صعب العبور وجود دارد. همچنین به دلیل خشک بودن متریال مصرفی امکان تعمیرات جزئی توسط نیروی نیمه ماهر در سالیان آینده به راحتی میسر است.

 

قیمت سازه lsf

برآورد قیمت سازه Lsf  به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل ها پلان و مشخصات فنی درخواستی است. در واقع نقشه معماری است که دست طراح سازه را در طراحی بهینه وزن سازه باز می کند و یا می بندد. مسئله مهم دیگر مشخصات فنی درخواستی است. در واقع قیمت گرفتن بدون داشتن مشخصات فنی واحد بیشتر سبب گمراهی می شود. به هنگام گرفتن گرفتن مشخصات فنی توجه داشته باشید که تا چه مرحله ای و با چه مشخصاتی به شما قیمت داده می شود. به عنوان مثال برخی در دادن مشخصات فنی چوب osb رو حذف می کنند که از الزامات کار با سیستم lsf به حساب می آید. یا برخی نصبیات، کابینت، پکیج و رادیاتور و یا فونداسیون را حذف می کنند. بر این اساس توصیه می شود با یک مشخصه فنی واحد به دنبال گرفتن قیمت بروید.

گرفتن مجوز

از آنجایی که سیستم قاب های سبک فولادی سرد نورد کاملا براساس آیین نامه ها و مقررات ملی ساختمان و مسکن شهرسازی ساخته می شود هیچگونه مشکلی در گرفتن مجوزهای لازم از قبیل دستور نقشه، پروانه ساخت و پایان کار ندارد

 

شرکت ستون قصر طلایی

مجموعه ستون قصر طلایی، با تجربه موفق کار در زمینه سازه lsf؛ سالیان متمادی است که خدمت رسان مشتریان خود در سراسر ایران است. این شرکت با داشتن نیروهای مجرب و کارکشته توانایی اجرا سازه lsf در هر ابعاد و اشلی را دارد. برای آشنایی بیشتر با مجموعه قصر طلایی و دریافت مشاوره رایگان می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید.

 

آدرس سایت:

http://cgccompany.ir/

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بیماری اگزما چیست؟

بیماری اگزما چیست؟

 

شما در این مقاله میخوانید :
یکی از بیماری های رایج در جهان بیماری اگزما می باشد که معمولا دارای علائم پوستی شدید می باشد که سبب ایجاد خارش، التهاب و قرمزی در پوست می باشد. یکی از درمان های رایج برای این بیماری، داروهای کورتونی می باشد. نکته منفی در مورد استفاده از این داروها این است که کورتون ها سبب تضعیف سیستم ایمنی و ایجاد عوارض حادی در بدن چون پوکی استخوان می شوند.

بیماری اگزما چیست؟

مقدمه

در این مقاله قصد داریم تا در مورد بیماری اگزما صحبت کنیم. بیماری اگزما در واقع نوعی حساسیت پوستی شدید می باشد که سبب ایجاد قرمزی و التهابات شدید پوستی می شود.

بیماری اگزما بسیار بیماری رایجی در جهان می باشد به طوری که طبق گزارشات صورت گرفته از هر ده نفر حداقل یک نفر این بیماری را در طول عمر خود تجربه کرده اند. همانطور که گفته شده این بیماری یک نوع حساسیت پوستی شدید می باشد. که در اثر واکنش های نابجای سیستم ایمنی ایجاد می شود.

چه خصوصیتی در سیستم ایمنی سبب بروز این پاسخ های اشتباه می شود؟

سیستم ایمنی در بدن دارای دو نوع پاسخ می باشد. نوع اول که نوع سطحی تری از پاسخ است، با نام ایمنی عمومی شناخته می شود. یعنی اینکه سیستم ایمنی فاکتورهایی را در بدن ترشح می کند که به محض بروز مشکل، بتواند اقدامات دفاعی در برابر عوامل بیماری زا را انجام دهد. برای مثال شاید بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که در اثر حادثه ای زخمی بر روی پوستتان ایجاد شده باشد.

در این شرایط اگر سیستم ایمنی آمادگی قبلی را نداشته باشد، همین زخم کوچک سبب ایجاد بیماری مهلکی برای شما خواهد شد. پس اگر بارها این اتفاق برای شما رخ داده و مشکلی برای شما ایجاد نشده ، باید قدردان سیستم ایمنی بدنتان باشید.

اما همین سطح ایمنی اولیه در بدن در صورتی که فاکتورهای ایمنی را به درستی تولید نکند می تواند بسیار مشکل ساز باشد که نتیجه آن بروز بیماری هایی چون حساسیت و اگزما است.

 

تیم کالا ارائه دهنده محصولات سلامت محور

 

چرا تولید فاکتورهای ایمنی ممکن سبب بروز پاسخ های التهابی اشتباه در بدن شود؟

در پاسخ این سوال باید بگویم هر سیستمی برای عملکرد درست نیازمند مواد و تجهیزات مورد نیاز می باشد. نبود مواد و وسایل درست در یک سیستم علاوه بر اینکه سبب کاهش کارایی سیستم می شود، همچنین می تواند تنظیمات سیستم را به هم بریزد.

سیستم ایمنی بدن نیز به عنوان سیستم عملکردی نیازمند مواد و وسایل مورد نیاز خود می باشد. از مهم ترین مواد مورد نیاز سیستم ایمنی اکسیژن می باشد. زمانی که اکسیژن رسانی درستی به سلول های ایمنی صورت نگیرد. تنظیمات مربوط به تولید فاکتورهای ایمنی در بدن با مشکل مواجه شده و نتیجه آن تولید فاکتورهای ایمنی با پاسخ های نا به جا و اشتباه می باشد. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که

 

چه عواملی اثر گذار بر کاهش اکسیژن رسانی در بدن هستند؟

عوامل متعددی در بدن می توانند سبب شوند تا اکسیژن رسانی در بدن مختل شود. یکی از مهم ترین عوامل افزایش اسید خون می باشد.

افزایش اسید خون سبب می شود تا انتقال اکسیژن از مویرگ های ریه به گلبول های قرمز با مشکل مواجه شود. همین موضوع سبب می شود تا انتقال اکسیژن به بافت ها و سلول های بدن به درستی صورت نگرفته و سبب اختلال در عملکرد آن شود.

یکی از ارگان هایی که بسیار تحت تاثیر این موضوع قرار میگیرد سیستم ایمنی می باشد.که سبب بروز اختلال در تنظیمات آن شده و پاسخ های ایمنی و التهابی نابجایی را تولید می کند که نتیجه آن بروز بیماری هایی چون اگزما میباشد. در ادامه علائم این بیماری و روش های درمانی رایج در مورد این بیماری را بررسی خواهیم کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: اگزما نوعی التهاب پوستی است که با سوزش و خارش همراه است و به شکل های گوناگون ظاهر می شود و 85 درصد افراد مبتلا به اگزما سنی كمتر از 5 سال دارند.

زهرا بابایی

طبق تحقیقات به عمل آمده از سال 1397 تا کنون میزان مبتلایان به بیماری اگزما تا پایان سال 1399 به بیش از 65% در میان کودکان زیر 5 سال افزایش پیدا کرده است .

علائم بیماری اگزما

همانطور که در مطالب قبل اشاره شده این بیماری دارای علائم بسیار شدید می باشد که به علت وجود فاکتورهای التهابی در خون است .

فاکتور های التهابی زمانی که بر روی سلول ها بدن قرار می گیرند سبب بروز واکنش های مرگ سلولی می شوند. مرگ سلولی در این شرایط هم به شیوه آپوپتوز و به شیوه ی نکروز ایجاد می شود.

وجود نکروز و آپوپتوز در سلول ها سبب تولید بیشتر فاکتورهای التهابی شده که نتیجه آن ایجاد علائم بسیار آزاردهنده ی چون خارش، التهاب،قرمزی، پوسته پوسته شدن و خشکی پوست می باشد.

درمان های رایج برای اگزما

معمولا درمان های رایج در این زمینه، درمان های دارویی هستند. داروهای کورتونی برای درمان این بیماری مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته منفی برای استفاده از این داروها این است که این داروها نتایج قطعی برای درمان بیماری ایجاد نمی کنند. تنها به عنوان یک مسکن علائم بیماری را کاهش میدهند.

عوارض کورتون

البته این نتیجه جای تعجب هم ندارد، چرا که مکانیسم عمل این داروها به این شکل است که سبب تضعیف سیستم ایمنی و کاهش تولید فاکتورهای التهابی می شود. جالب است که بدانید، این داروها علاوه بر اینکه سبب درمان بیماری نمی شوند، بلکه استفاده مکرر از آن ها سبب ایجاد اختلالات شدید در عملکرد سیستم ایمنی می شوند.

یکی از مهم ترین معایب موجود در این داروها که اخیرا بیشتر مورد توجه قرار گرفته ، این است که مصرف طولانی مدت این داروها سبب ایجاد عوارضی چون پوکی استخوان در افراد می شود.

قهوه های گانودرما موثرترین درمان برای اگزما

 

معرفی راه حل موثر برای درمان بیماری اگزما
همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم مهمترین علل ایجاد اختلال در سیستم ایمنی کمبود اکسیژن و افزایش اسید خون می باشد. وجود ترکیبات اسیدی در خون می تواند سبب بروز این عارضه در بدن شود.

اما سوال این این است که چگونه می تواند این ترکیبات اسیدی را در بدن کاهش داد؟
یکی از مهمترین و موثرترین راهکارها استفاده از موادی است که دارای خواص قلیایی باشند.

مواد گیاهی دارای خواص قلیایی بوده و سبب می شوند تا میزان ترکیبات اسیدی موجود در خون تا حد ممکن کاهش یابد. یکی از مواد گیاهی که دارای خواص کاهش دهنده التهاب در بدن نیز است، گیاه قارچ گانودرما می باشد. طبق مطالعات صورت گرفته اخیر این گیاه دارای خواص شگفت انگیزی در کاهش التهاب در بدن و تنظیم عملکرد سیستم ایمنی است.

 

 

 

قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

یکی از منابع گیاهی ارزشمند که تاثیرات درمانی آن به تازگی به اثبات رسیده است، نوعی قارچ با نام قارچ گانودرما می باشد. وجود مواد آنتی اکسیدانی فراوان در کنار ظرفیت قلیایی این قارچ سبب شده تا یکی از بهترین و موثرترین گزینه های درمانی در جهت درمان بیماری های التهابی چون اگزما باشد.

زهرا بابایی

 

شاید مهم ترین ویژگی که در مورد قارچ ها شنیده باشید این باشد که قارچ ها دارای پروتئین های گیاهی هستند. در ابتدا شاید بهتر باشد تا در مورد متابولیسم پروتئین ها در بدن اطلاعات اولیه داشته باشیم.

 

درمان اگزما با گانودرما

متابولیسم پروتئین ها در بدن به چه صورت است؟

بنابراین در ابتدا توضیحات کوتاهی در مورد متابولیسم پروتئین ها در بدن می دهیم.

پروتئین ها همانند کربوهیدرات ها و لیپید ها، ماکرومولکول به حساب می آیند، یعنی اینکه از اجزای سازنده کوچکتر تشکیل شده اند.

پروتئین ها از واحدهای آمینواسیدی تشکیل شده اند. جالب است که بدانید بر خلاف کربوهیدرات ها و لیپید ها، آمینواسید ها در بدن ذخیره نمی شوند، یعنی یا در ساختار پروتئین ها قرار می گیرند و یا از بدن دفع می شوند.

دفع شدن پروتئین ها

پروسه ای دفع شدن پروتئین ها از بدن همراه است با تولید ترکیبات اسیدی به نام آمونیاک که می تواند سبب اسیدی شدن خون شده و فرایند های انتقال اکسیژن را با مشکل روبرو کند. بنابراین مصرف پروتئین ها و مواد غذایی گوشتی می تواند برای سلامتی بدن مضر باشد. اما خبر خوب این است که این پروسه در مورد پروتئین های گیاهی کاملا متفاوت است.

و مصرف پروتئین های گیاهی علاوه بر اینکه سبب افزایش اسید در خون نمی شود، بلکه فرایند های اکسیژن رسانی را هم بهبود می بخشد.

 

پروتئین های گیاهی و جانوری چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

مهم ترین تفاوت در پروتئین های گیاهی و جانوری در نوع فرایند های جذب و دفع آن ها می باشد.

پروتئین های جانوری:

زمانی که شما پروتئین ها جانوری را مصرف می کنید؛ طیف گسترده ای از آمینواسیدها را بدون هیچ ماده ی آنتی اکسیدانی و فیبری وارد بدن می کنید. ورود آمینواسیدها به این شکل به جریان خون همراه است با تولید هورمون هایی که سبب آزاد شدن اسید های چرب و وارد شدن آن ها به جریان خون می شود، یعنی شما با مصرف پروتئین ها جانوری فرایندهای ذخیره انرژی در بدن را مختل می کنید.

همین مورد سبب می شود تا آمینواسید ها وارد پروتئین سازی نشده و تبدیل به ترکیبات اسیدی چون آمونیاک شوند.

 

پروتئین های گیاهی:

اما پروسه ای ورود پروتئین های گیاهی کاملا متفاوت است. پروتئین های گیاهی تنها دارای آمینواسید نیستند، بلکه دارای مواد ویتامینی و آنتی اکسیدان ها نیز می باشد.

ورود این آمینواسید ها که همراه با مواد آنتی اکسیدانی هستند، به یکباره سبب تحریک ترشح هورمون ها نمی شود. بنابراین به آرامی آمینواسیدها در فرایندهای متابولیسمی بدن قرار می گیرند و علاوه بر اینکه ترکیبات اسیدی در بدن تولید نمی شود، بلکه ظرفیت قلیایی بدن هم افزایش می یابد.

افزایش ظرفیت قلیایی همراه است با بهبود اکسیژن رسانی در بدن که بسیار با اهمیت می باشد.

 

پروتئین های گیاهی موجود در قارچ گانودرما دارای اثر درمانی هستند؟

با توجه به مطالب گفته شده در قبل، وجود پروتئین های گیاهی علاوه بر اینکه سبب تامین مواد مغذی و ویتامینی بدن می شود، می تواند تامین کننده نیازهای آمینواسیدی بدن نیز باشد. در میان منابع پروتئین های گیاهی قارچ ها از نظر میزان پروتئین از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. در میان قارچ های مختلف، قارچ گانودرما به دلیل خواص درمانی بسیار مورد توجه می باشد.

طبق مطالعات انجام شده اخیر در جهت بررسی خواص درمانی این قارچ، مشاهده شده که این قارچ تاثیر قابل توجهی در کاهش التهاب در بدن دارد. اما شاید سوال پیش آمده این باشد که

چه عواملی سبب ایجاد التهاب در بدن می شوند؟

وجود التهاب در بدن به دلیل فعالیت نا به جای سیستم ایمنی می باشد. در حقیقت زمانی که سیستم ایمنی ضعیف شده باشد، نسبت به آلرژن های مختلف واکنش  نشان داده که همین موضوع سبب تولید فاکتورهای التهابی و ایجاد التهاب در بدن می شود.

وجود التهاب در بدن همراه است با ایجاد بیماری های مختلفی که مهم ترین آن اگزما می باشد. طبق مطالعات انجام شده مهم ترین عواملی که سبب اختلال در عملکرد  سیستم ایمنی می شوند؛ کاهش اکسیژن رسانی به گلبول های سفید و افزایش رادیکال ها و مواد  اکسیدانی می باشد.

قرار گرفتن بدن در این شرایط همراه است با ایجاد اختلال در سیستم های مختلف بدن که یکی از مهم ترین سیستم ها، سیستم ایمنی بدن می باشد.

 

راهکار درمانی موثر چه می تواند باشد؟
استفاده از درمان هایی که سبب کاهش عملکرد سیستم ایمنی و یا به اصطلاح سرکوب سیستم ایمنی شود، به هیچ وجه ممکن اثر گذار نخواهد بود.

علت هم این است که عملکرد درست سیستم ایمنی برای سلامتی ضروری می باشد و سرکوب پیوسته آن زمینه ساز بروی بیماری هایی چون سرطان به ویژه در خانم ها می شود.

طب سنتی و گانودرما

یکی از راهکارهای درمانی موثر استفاده از مواد گیاهی می باشد که دارای منابع آنتی اکسیدانی در کنار ظرفیت قلیایی کافی در جهت بهبود عملکرد سیستم ایمنی باشد. یکی از منابع گیاهی که اثرات درمانی آن اخیرا به اثبات رسیده است، قارچ گانودرما می باشد.

منابع پروتئینی موجود در این قارچ همراه با مقادیر بالایی از مواد آنتی اکسیدانی و ضد رادیکالی هستند که به صورت قابل توجهی سبب کاهش مواد زائد در بدن می شوند. کاهش مواد زائد سبب بهبود عملکرد سیستم های مختلف بدن شده که مهمترین آن سیستم ایمنی می باشد.

گانودرما و بهبود عملکرد سیستم ایمنی

بهبود عملکرد سیستم ایمنی سبب کاهش علائم مربوط به بیماری اگزما در افراد می شود. مصرف پیوسته این گیاه سبب تقویت سیستم ایمنی و کاهش واکنش های ناخواسته و نابه جای این سیستم می شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر بسیار زیادی در کاهش ابتلا به بیماری های ویروسی و میکروبی دارد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

روغن آرگان چیست؟ خواص روغن آرگان

روغن آرگان چیست؟ خواص روغن آرگان

مدت زمان مطالعه : 15 دقیقه

شما در این مقاله میخوانید :
روغن آرگان امروزه بسیار مورد توجه و استفاده بیشتر افراد جامعه قرار گرفته است و در پزشکی هم بسیار کاربرد دارد و دارای اهمیت است در اینجا به معرفی روغن آرگان می پردازیم . روغن آرگان از هسته هایی که در درخت آرگان است گرفته می شود .درخت آرگان در مراکش رشد می کند.

شما در ادامه اطلاعات جامعی درباره این روغن گیاهی جادونی میخوانید.

روغن آرگان چیست ؟

روغن آرگان امروزه بسیار مورد توجه و استفاده بیشتر افراد جامعه قرار گرفته است و در پزشکی هم بسیار کاربرد دارد و دارای اهمیت است در اینجا به معرفی روغن آرگان می پردازیم .

روغن آرگان از هسته هایی که در درخت آرگان است گرفته می شود . درخت آرگان در مراکش رشد می کند . بعد از برداشت این روغن از درخت آرگان آن را به صورت خالص به فروش می رسانند .

روش های استفاده روغن آرگان

روغن آرگان را میتوان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد . میتوان از این روغن مستقیم و خالص بر روی پوست استفاده کرد و یا به صورت کپسول از و یا مکمل ها از این روغن استفاده کرد .

روغن آرگان بسیار برای سلامتی افراد مفید است و خواص بسیار زیادی دارد و امروزه از این روغن در صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار استفاده می شود .

در بسیار ی از محصولات آرایشی مانند : شامپو ؛ صابون ؛ و نرم کننده ها از این روغن استفاده می شود . اگر شما از افرادی هستید که به سلامت پوست و مو و یا حتی ناخن هایتان اهمیت می دهید ما به شما روغن آرگان را پیشنهاد میکنیم .

روغن آرگان دارای تعداد زیادی از ویتامین ها است که یک ترکیب قدرتمند برای سلامت شما و سلامت پوستتان به شمار می آید .

از روغن آرگان در چه مواردی استفاده می شود ؟

علاوه بر استفاده زیادی که در صنعت آرایشی و بهداشتی از این روغن می شود یکی دیگر از موارد استفاده روغن آرگان در پخت و پز است .

روغن های زیادی در بازار وجود دارد روغن های سرخ کردنی و یا روغن سالاد و یا روغن پخت و پز که هر کدام در جاهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند .

روغن آرگان هم مانند روغن زیتون برای پخت و پز مورد استفاده قرار میگیرد . این روغن دارای قیمت بالایی است و بیشتر مردم ترجیح می دهند از این روغن برای روی سالاد و یا غذاها استفاده کنند .

جوانسازی پوست یکی از خواص روغن آرگان

این روغن برای جوان سازی پوست بسیار مفید است و همین باعث شده که روغن گرانی باشد و قیمت بالایی داشته باشد .

این روغن در شکل ها و حجم های گوناگونی به فروش می رسد که شما می توانید با توجه به نیاز خود از این روغن خرید کنید . یکی از نام های روغن آرگان طلای مایع است و علت این نامگذاری خواص بسیار زیاد این روغن است .

درخت آرگان در شهر مراکش واقع است و از جمله درخت هایی است که حدود 30 تا 50 سال طول می کشد تا میوه دهد و عمر این درخت 200 سال است .

این درخت در فقط در مراکش رشد میکند و محدودیت رویش جهانی دارد و به خاطر این که دیر به دیر میوه می دهد جز گیاهان کمیاب به شمار می آید بنابراین قیمت روغن آرگان بسیار بالا است و جز روغن های کمیاب به حساب می آید .

استفاده از خواص روغن آرگان در پزشکی

از خواص روغن آرگان در پزشکی هم استفاده می شود . برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی از این روغن استفاده می شود . بیماری هایی مانند : عفونت های پوستی ؛ نیش حشرات و یا حتی زخم ها و … را میتوان با این روغن درمان کرد و به بهبودی رسید .

ویتامین های A و E  در این محصول بسیار وجود دارد و این ویتامین ها برای سلامت پوست با اهمیت هستند .

 

آیا روغن آرگان خالص وجود دارد ؟

ویتامین های بسیار خوبی که در این روغن وجود دارد باعث می شود ک سلول های پوستی جوان شوند و یا در صورتی که این سلول ها آسیب دیده باشند ترمیم شوند و همین امر بسیار برای پوست مفید است و باعث جوانسازی و پاکسازی پوست میگردد .

روغن آرگان خالص برای موها هم بسیار مفید است و تاثیرات خوبی روی موهای شما می گذارد و موهای شما را خوش حالت و زیبا میکند و اگر شما از جمله افرادی هستید که سلامت و زیبایی پوست و مو برایتان بسیار اهمیت دارد به شما استفاده از این روغن را بسیار پیشنهاد می دهیم .

شرکت های زیادی در سراسر دنیا اقدام به فروش این روغن میکنند و یا در محصولات خود از روغن آرگان خالص استفاده میکنند و بعضی از این شرکت ها بسیار شناخته شده هستند.

اگر قصد خرید این روغن را دارید بهتر است از جاهای معتبر و نام آشنا خرید خود را انجام دهید تا از اصل بودن و خالص بودن روغن مطمئن شوید و به پوست و موهای شما آسیبی وارد نشود .

استفاده روغن آرگان خالص همراه با شامپو

اگر شما روغن آرگان را در جاهای معتبر و مطمئن یافتید میتوانید یک شیشه کوچک از آن را خریداری کنید و روزی چند قطره از آن استفاده کنید .

به دلیل قیمت بالایی که دارد شما میتوانید هر میزان از این روغن را که خواستید خرید کنید .

کافی است برای سلامت موهایتان چند قطره از این روغن را به شامپو خودتان اضافه کنید و نتیجه خوبی بگیرید و برای استفاده از این روغن روی پوست می توانید به نرم کننده ای که برای پوستتان از آن استفاده میکنید چند قطره اضافه کنید و پوستی شاداب داشته باشید .

شما میخوانید مقاله “روغن آرگان چیست؟”

تبلیغات درباره خواص روغن آرگان

امروزه تبلیغات بسیار زیادی در مورد روغن آرگان انجام می شود که این نشان دهنده خواص بالایی است که این روغن دارد . این روغن باعث آبرسانی و نرم کنندگی پوست می شود و به خاطر اسید های چربی که در این روغن وجود دارد به سرعت جذب پوست می شوند و وارد سلول های پوستی میگردد .

روغن آرگان و رفع آکنه

برای رفع آکنه هم از این روغن استفاده می شود این روغن را می توان مستقیم بر روی پوست هم استفاده کرد و یا به نرم کننده ها اضافه کرد و استفاده نمود .

بسیاری از افراد مشهور و معروف برای این که پوستی جوان و زیبا داشته باشند از روغن آرگان استفاده میکنند و یکی از رازهای داشتن پوست جوان و شاداب استفاده از این روغن ها است .

در هنگام خرید روغن آرگان به خالص بودن آن توجه کنید و این روغن باید بدون مواد معطر باشد . روغن هایی که به نام روغن آرگان به فروش می رسند و بیش از حد گران و یا بیش از حد ارزان هستند نخرید این ورغن ها اصل نیستند و تقلبی به شمار می آیند و بسیار برای سلامت شما مضر هستند .

شما میخوانید مقاله روغن آرگان چیست؟

10 برند برتر تولیدکننده روغن آرگان خالص

  1. Avon
  2. Biz
  3. Jamaican Black
  4. Herstyler
  5. Handcraft
  6. VigorWell
  7. Sheamoisture
  8. Garnier Fructis
  9. AGADIR
  10. PURA D’OR

 

(روغن آرگان میتواند به جلوگیری از ابتلا به سرطان کمک کند و این به این دلیل است که این روغن اسیدهای چرب اشباع نشده و ترکیبهای موثری مثل استرول، زنتوفیل، و آنتی اکسیدان های قوی دارد. ترکیب اصلی که ضد سرطان است و به نام اسکولین است در این روغن به مقدار بسیار زیادی وجود دارد.)

نویسنده: شیما سلیمانی

با خواص ویژه روغن آرگان آشنا شوید ؟

روغن آگان از هسته میوه درخت آرگان گرفته می شودو چون سالیان زیادی طول می کشد تا این درخت میوه دهد بسیار گران بها و با ارزش است.

خواص ویژه روغن آرگان و ویتامین ها

این روغن با توجه به ویتامین های بالایی که دارد و همچنین با توجه به اسید های چرب مفید و امگا 6و9 و اسید لینولئیک و آنتی اکسیدان های فراوانی که درون خود دارد یکی از بهترین روغن ها برای تقویت مو و جوانسازی پوست و همچنین درمان بیماری های پوستی به شمار می آید .

نام دیگر این روغن طلای مایع است. روغن آرگان بسیار گرانبها و با ارزش است. خواص درمانی بالای این روغن آن را بسیار مورد توجه قرار داده است.

از روغن آرگان هم آقایان و هم بانوان در هر سن و سالی که باشند می توانند استفاده کنند.

شما میخوانید مقاله “روغن آرگان چیست؟”

 

خواص روغن آرگان چیست ؟

روغن آرگان و سرطان

روغن آرگان میتواند به جلوگیری از ابتلا به سرطان کمک کند و این به این دلیل است که این روغن اسیدهای چرب اشباع نشده و ترکیبهای موثری مثل استرول، زنتوفیل، و آنتی اکسیدان های قوی دارد.

ترکیب اصلی که ضد سرطان است و به نام اسکولین است در این روغن به مقدار بسیار زیادی وجود دارد.

برای درمان بیماری که تقریبا بیشتر افراد را درگیر کرده که به نام سرطان شناخته شده است هم می توان از این روغن استفاده نمود. این روغن یک آنتی اکسیدان طبیعی نیز می باشد که به کار اکسیژن رسانی به سلول هم مشغول است و بسیار برای سلول فایده دارد .

اگر بخواهیم ترکیبات روغن آرگان را به طور کلی برای شما بیان کنیم باید گفت که از 99 درصد تری گلیسرید و 1 درصد ویتامین تشکیل شده است.

این ترکیب های موجود در روغن آرگان بسیار به سلامت بدن کمک می کند . با استفاده از این روغن از رشد سلول های سرطانی جلوگیری میشود.

خواص روغن آرگان برای بیماری های قلبی

از دیگر ویژگی های مفید این روغن میتوان به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی اشاره کرد. محققان زیادی درباره خواص روغن آرگان تحقیق کرده اند و به نتایج جالبی رسیده اند و یکی از این نتایج این است که این روغن از بیماری قلبی جلوگیری میکند.

این روغن فشار خون را پایین می آورد و چون اسید های چرب در این روغن باعث کاهش کلسترول خون می شود. با وجود این دو خاصیت از بیماری قلبی و عروقی جلوگیری میشود. برای داشتن قلبی سالم ما به شما استفاده از روغن آرگان را پیشنهاد میکنیم.

اسید اولئیک یک ترکیب شناخته شده در روغن آرگان است که بسیار برای سلامت قلب و عروق مفید می باشد. همچنین ویتامین E موجود در این روغن برای سلامت بینایی بسیار مفید است .

باید دقت کنید که روغن آرگان را برای چه استفاده ای می خرید در همان زمینه از آن استفاده نمایید. از روغن آرگان مخصوص خوراکی برای آرایش استفاده نکنید.

خواص روغن آرگان برای کنترل دیابت

دیابت یک بیماری است که افراد زیادی را درگیر کرده و باید به مواد غذایی که میخورند اهمیت دهند و مراقب سلامتی خود باشند تا دچار آسیب های جدی نشوند.

روغن آرگان خواص ضد قندی دارد که به بهبود پاسخ دهی انسولین کمک می کند. در اصل این روغن مقاومت به انسولین را کم میکند و همین امر از بیماری دیابت جلوگیری میکند. در بسیاری از کشورها از این روغن به عنوان درمان دیابت استفاده می کنند.

روغن آرگان چه خواصی برای بدن دارد؟

خواص روغن آرگان برای بهبود زخم

یکی از ویژگی های مفید روغن آرگان بهبود زخم است که به سریع شدن درمان زخم و بهبود آن کمک میکند.

ویتامین های بالایی که این روغن دارد و همچنین آنتی اکسیدان های قوی موجود در این روغن باعث می شود زخم به سرعت خوب شود و بهبود پیدا کند. استفاده از روغن آرگان به صورت مرتب باعث می شود زخم به سرعت بهبود یابد.

شما میخوانید مقاله “روغن آرگان چیست؟”

خواص روغن آرگان برای ناخن

از دیگر کاربردهای این روغن می توان به استفاده برای ناخن نام برد که ترک های ناخن را رفع میکند و اسیدهای چرب موجود در این روغن به بازسازی و ترمیم بافت ناخن کمک میکند.

یک قطره از این روغن برای تمام ناخن ها کافی است و با استفاده از دستمال می توان روغن را به تمام ناخن ها مالش داد و بهترین نتیجه را گرفت.

خواص روغن آرگان برای مژه

ممکن است شما جز افرادی باشید که دوست دارید مژه هایی بلند و پرپشت داشته باشید برای این که به نتیجه دلخواه خود برسید ما به شما استفاده از روغن آرگان را پیشنهاد می کنیم.

این روغن باعث افزایش رشد و همچنین تراکم مژه می شود. لوازم آرایشی به مژه ها آسیب زیادی وارد می کند ولی استفاده از این روغن به شما کمک میکند این آسیب ها را رفع کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

تنها کافی است کم از این روغن را بر روی مژه های خود مالش دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

خواص روغن آرگان برای پوست

روغن آرگان برای پوست بسیار مفید است و به رفع آکنه و بیماری های پوستی کمک میکند.

برخی از افراد دارای پوستی چرب هستند و این چربی ممکن است آنها را اذیت کند ما به آنها استفاده از روغن آرگان را پیشنهاد میکنیم چون این روغن سطح ترشح روغن را در پوست های چرب کم میکند و باعث می شود چربی پوست تنظیم گردد.
برای از بین بردن چین و چروک های موجود در پوست هم می توان از این روغن استفاده کرد.

روغن آرگان سوختگی های ناشی از آفتاب را هم درمان می کند و پوست شما را از آفتاب سوختگی در امان نگه می دارد. برای ترک های لب هم می توان از این روغن استفاده کرد و لب هایی نرم داشت. همچنین این روغن ترک هایی پوستی را هم از بین می برد.

میزان استفاده از روغن آرگان در محصولات آرایشی

در سال های اخیر با توجه و خواص روغن آرگان بسیار ی از شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی شروع به استفاده این محصول کرده اند که مورد استقبال استفاده کنندگان قرار گرفته است ما در اینجا میزان استفاده این ماده پرخاصیت را توسط استفاده کنندگان در ایران به صورت نمودار از سال 1398 تا کنون با توجه به آمار فروش چندین فروشگاه اینترنتی پر مخاطب همچون دیجیکالا خانمی و مو تن رو و اوریزن شاپ نمایش داده ایم

 

در ادامه مقاله " روغن آرگان چیست؟ " ما به شما می گوییم که این روغن از چه موادی تشکیل شده است و چه فوایدی برای شما دارد. روغن آرگان در کشوری به نام مغرب تولید می شود و به بازار عرضه می گردد

نویسنده: شیما سلیمانی

مواد تشکیل دهنده روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان در کشور مغرب و مراکش تولید می شود و به بازار عرضه می گردد. اصل این روغن در کشور مراکش تولید می شود سپس به صورت فله به کشورهای دیگر می رود و بسته بندی می گردد.

این روغن دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است که هر کدام از ویتامین ها و مواد معدنی بسیار برای بدن و پوست مفید هستند.

 

طرز تهیه روغن آرگان خالص

در گذشته زنان مراکشی فقط از این روغن استفاده می کردند و کسی از ویژگی های بالای این روغن مطلع نبوده است. اما با آمدن دانشمندان به این کشور و مطالعه روی این روغن به خواص آن پی بردند و آن را به تمام جهان ارسال کردند.

درخت آرگان چندین سال طول می کشد تا میوه بدهد بنابراین بسیار میوه این درخت گرانبها و با ارزش است.

بعد از این که این درخت میوه می دهد بومیان مراکش اقدام به جدا کردن هسته این میوه می کنند و از این هسته روغن می گیرند.

در گذشته کار روغن گیری بسیار سخت بوده ولی امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی روغن گیری راحت تر شده است.

اسیدهای چرب در روغن آرگان

دانه های هسته آرگان بسیار زیاد اسیدهای چرب غیر اشباع دارد که این اسیدها بسیار باید در هنگام استخراج روغن مورد توجه قرار بگیرند تا اکسیده نشوند و اگر اکسیده شوند بسیار زیان آور است و دیگر روغن فایده ندارد بلکه بسیار خطرناک هم می باشد.

برای شکستن پیوندهای دوگانه اسیدهای چرب باید اکسیده شود تا بتوان از اسیدها روغن گرفت و از آن استفاده کرد.

اگر به دنبال ارزشمندترین روغن جهان هستید ما به شما روغن آرگان را پیشنهاد می کنیم. می توان گفت که روغن آرگان خالص یکی از بهترین و مفیدترین روغن های موجود در جهان هستند.

روغن آرگان خالص را فقط میتوان از هسته میوه درخت آرگان گرفت .

روغن های تقلبی بسیار زیاد شده است ولی با توجه به چند نکته می توان روغن اصل را شناخت و خریداری کرد.

روغن گیری از میوه درخت آرگان

از هر 50 کیلو میوه درخت آرگان یک لیتر روغن گرفته می شود. برای گرفتن روغن باید اول میوه درخت که خیلی شبیه به زیتون است را برداشت کرد بعد از آن خشک کرد و بعد از این که خشک شد پوست آن را جدا کرده و از هسته آن روغن گرفت.

باید در سریعترین زمان ممکن روغن گرفته شود تا اثرات مفید خود را داشته باشد و بتوان از آن استفاده کرد اگر بماند احتمال کپک زدن و خرابی را دارد.

چگونه روغن آرگان به دست می آید؟

روغنی که از میوه درخت آرگان گرفته می شود به رنگ زرد تیره است و باید حتما چندین مرحله تصفیه شود تا روغنی خالص باشد.

روغن آرگانی که خالص باشد دارای یک ته نشینی اندک می باشد و این درون روغن آرگان غیر طبیعی نیست. این روغن به خاطر فعالیت های ضد باکتری هایی که دارد به عنوان یک ضد قارچ هم از آن استفاده می شود.

جوانسازی پوست

روغن آرگان یک روغن ضد چروک و همچنین ضد ترک ، ضد چربی پوست ، مرطوب کننده و …. است که بسیار برای مو و پوست مفید است.

برای این که بتوانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید بهتر است از این روغن استفاده شود .

شما میخوانید مقاله “روغن آرگان چیست؟”

این روغن خاصیت آبرسانی زیادی دارد که باعث می شود آب میان بافتی سلول ها زیاد شود و پوست همیشه مرطوب بماند. بومیان مراکش با فواید این روغن آشنا بودند و از قبل از آن استفاده می کردند.

اگر فردی هستید که دارای پوست های حساس می باشید بهتر است قبل از مصرف این روغن روی یک قسمت از بدن خود تست حساسیت را انجام دهید و اگر حساسیت نداشتید اقدام به استفاده نمایید.

روغن آرگان برای موخورگی

بعضی از افراد بسیار موهای خود را رنگ میکنند و از مواد شیمیایی برای این کار استفاده می نمایند به اینگونه از افراد توصیه می شود که از روغن آرگان برای موهایشان استفاده کنند تا موهایشان آسیب نبیند و از ریزش آن جلوگیری شود.

اگر شما فردی هستید که از چرب شدن پوستتان اذیت می شوید بهتر است از این روغن استفاده نمایید و چون این روغن سریع جذب می شود و چربی از خود به جا نمی گذارد.

نتیجه گیری

به طور کلی اگر به دنبال زیبایی و سلامت بدن هستید بهتر است از روغن آرگان استفاده نمایید تا هر دو را به دست بیاورید. هنوز هم محققان و دانشمندان در حال تحقیق روی این روغن هستند تا بتوانند همه  خواص این روغن را کشف کنند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

خرید آنلاین دارو در داروخانه بی نسخه

خرید آنلاین دارو در داروخانه بی نسخه

با گسترش تکنولوژی و اینترنت، کسب و کارهای آنلاین که در زمینه های مختلف رواج یافتند. یکی از کسب و کارهای اینترنتی فروش دارو یا داروخانه های آنلاین است که کالاهای داروی از این قاعده مستثنی نبوده اند. مفهوم داروخانه های آنلاین یا فروش آنلاین داروها در بیش از دو دهه ی اخیر در سراسر دنیا رواج یافته است. یکی از کسب و کارهای داروخانه ی اینترنتی، داروخانه ی آنلاین بی نسخهاست.

داروخانه ی اینترنتی چیست؟

 داروخانه آنلاین یا داروخانه اینترنتی ، داروخانه ای است که از طریق اینترنت فعالیت می کند و سفارشات را از طریق پست، شرکت های حمل و نقل یا وب سایت اینترنتی داروخانه به مشتریان ارسال می کند و بدون حضور فیزیکی مشتریان خدمات مختلفی را به آن ها ارائه می دهند.

خرید کردن از داروخانه ی اینترنتی بی نسخه ، در دوران کرونا که شاید حضور فیزیکی مشتریان عزیز منجر به شیوع بیشتر، بیماری کرونا می شود این امکان را به شما می دهد در منزلتان با خیال راحت هر دارویی در زمینه های مکمل های ورزشی، ویتامین ها و مواد معدنی، در حوزه ی مادر و کودک شامل محصولات متنوعی است و تجهیزات پزشکی میتوانید خریداری کنید و از شیوع بیماری کرونا جلوگیری می کنید.

چرا داروخانه های اینترنتی محبوب است؟

دلایل های بسیاری برای محبوبیت خرید از داروخانه های اینترنتی که  مزیت های داروخانه های اینترنتی است، وجود دارد.

  1. افزایش دسترسی سریع به داروها شما در منزلتان یا در محل سرکار خود با یک کلیک برای خرید دارو مورد نظر خود از داروخانه اینترنتی ، ساعتی بعد دارو در دسترس شما قرار می گیرد. بجای اینکه شما در ترافیک و مسیر های طولانی و رفت و آمد های مختلف برای پیدا کردن دارو از داروخانه ها به راحتی با یک سرچ در اینترنت می توانید داروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

  1. خرید داروخانه های اینترنتی بیست و چهار ساعته است. شما هر زمانی که نیاز به دارو داشته باشید سفارش خود را ثبت می کنید و دارو به دست شما می رسد. خرید داروخانه ی اینترنتی بی نسخه 24 ساعت و به صورت شبانه روزی است و هر زمانی که شما نیاز به دارو باشد برای داروخانه ی اینترنتی بی نسخه  فرقی نمی کند 2 صبح باشد یا 2 ظهر دارو را به شما ارسال می کند.
  2. شما برای خرید دارو ها از داروخانه های اینترنتی هزینه ی مالی و زمانی بسیار کمی را پرداخت می کنید.
  3. وقتی که شما داروی خود را از داروخانه به صورت حضورری خریداری می کنید، باید به پزشک داروخانه هزینه ی نسخه ای را باید بپردازید و علاوه بر آن بعضی از داروخانه ها قیمت دارو ها را بر روی دارو نمی نویسند و شما نمیدانید که قیمت دارو چه قدر است ولی وقتی که شما از داروخانه های اینترنتی خریداری می کنید، علاوه بر اینکه هزینه ی نسخه را نمی پردازید بلکه قیمت هر دارویی را می توانید ببیند و در سایت های مختلف قیمت ها را برآورد کنید و کدام داروخانه ی اینترنتی هزینه ی کمتری را باید پرداخت کنید. از لحاظ زمانی شما دیگر در ترافیک و رفت و آمد ها عمر خود را بیهوده تلف نمی کنید و از ساعتی که سفارش خود را می دهید میتوانید به فعالیت های شخصی خود برسید.
  4. مشاوره های مختلفی که در داروخانه های اینترنتی در هر زمانی به شما ارائه می دهد. داروخانه ی اینترنتی بی نسخهبعد از عضویت شما در سایت داروخانه می توانید به صورت رایگان هر مشاوره ای را از پزشک مورد نظر برای خرید دارو ها داشته باشید.

 

  1. از تجربیات دیگران در سایت های خرید داروخانه ی اینترنتی می توانید استفاده کنید. در بخش دارو های مختلف و معرفی دارو ها قسمتی برای نظرات و تجربه های افراد از دارو را دارند و با خواندن آن مطالب می توانید برای خرید داروهای خود به صورت اینترنتی، به طور آگاهانه خریداری کنید.

 

  1. اگر شما دارویی را خرید و آن دارو مورد نظر شما نبود داروخانه ی اینترنتی بی نسخه  می توانید برگشت بزنید و طبق قوانین هر سایتی میتوانید قوانین برگشت دارو در سایت بی نسخه دارو  مطالعه کنید و هزینه ی شما را کمتر از 72 ساعت به حساب شما برمیگرداند.

چه داروهایی را می توانید از داروخانه های اینترنتی بی نسخه خریداری کنید؟

 

در داروخانه ی اینترنتی بی نسخه دارای بخش خای متنوع دارویی تقسیم شده و یک بخش پیشنهادات ویژه تخفیفات شگفت انگیزی به شما عزیزان ارائه می دهد.

بخش اول: خرید مکمل ورزشی

  • تغذیه ی ورزشی
  • چربی سوزی
  • بعد از تمرین (ریکاوری)
  • کربوهیدرات (افزایش وزن)
  • قبل تمرین/ حین تمرین
  • پروتئین ها
  • اسید آمینه

بخش دوم: ویتامین ها و مواد معدنی

  • مکمل های تخصصی
  • ویتامین های گروه ب
  • تناسب اندام
  • سلامت مغز و اعصاب
  • محصولات بانوان
  • محصولات آقایان
  • انواع مولتی ویتامین ها
  • مواد معدنی

بخش سومآرایشی بهداشتی

  • مراقبت از پوست
  • بهداشت عمومی
  • بهداشت آقایان
  • بهداشت بانوان
  • مراقبت ناخن
  • دهان و دندان
  • ضد تعریق
  • مراقبت از مو
  • بهداشت جنسی

بخش چهارممادر و کودک

  • لوازم کودک
  • مراقبت از پوست کودک
  • مراقبت از پوست مو و ناخن مادر
  • مراقب از موی کودک
  • لوازم مادر
  • غذای کودک
  • تقویت مادر

بخش پنجمتجهیزات پزشکی

 

 

 

داروخانه شبانه روزی آرامش (بی نسخه ) واقع در چهار راه پارک وی تهران از سال 1384 در زمینه داروهای تخصصی، محصولات آرایشی و بهداشتی، ارتوپدی، مکمل های تغذیه ای و ورزشی مشغول فعالیت می باشد. سایت بی نسخه به پشتوانه داروخانه شبانه روزی آرامش، با هدف ارائه تمامی محصولات بدون نسخه داروخانه، با قیمت مناسب تر و ارسال سرریع تر به تمام نقاط کشور وارد بستر اینترنت شد. تمامی فعالیت های این سایت طبق قوانین سازمان غذا و دارو می باشد.

داروخانه آرامش

دارای مجوز از معاونت غذا و دارو ی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر داروساز

خانم دکتر شکوه تولایی زاده

مسئولین فنی

خانم دکتر هاله شاه محمدی

خانم گلاره السادات رضوی

آقای دکتر محمودرضا مددیان

تلفن

78149

ایمیل

 

info@binoskhe.com

آدرس داروخانه

ضلع جنوب شرقی چهارراه پارک وی، پلاک

1

 

ادرس سایت اینترنتی :

بی نسخه دارای تمامی مجوز های لازم بهداشتی از تمامی مراکز مجاز بهداشتی و نظارتی مثل نماد دو ستاره نماد اعتماد الکترونیک از سازمان صنعت و معدن  و سامانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی است.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.