کلاف پیچ در پیچ بازارکار و راهکار آنلاین آن !
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

کلاف پیچ در پیچ بازارکار و راهکار آنلاین آن !

کلاف پیچ در پیچ بازارکار و راهکار آنلاین آن !

در جوامع امروزی ، زیر بنای توسعه و پیشرفت کشورها , مرهون صنعت و دانش و گسترش صنایع و کارخانجات زیربنایی و تبدیلی می باشد . در این بین آنچه که بنیان و اساس این تحول و پیشرفت را مقدور می سازد ، نیروی انسانی ماهر و مجرب و باتجربه و جذب شده از بازارکار می باشد که چشم پوشی از اهمیت نیروی کار و انسانی ، برابر با اغماض از پیشرفت صنعت و دانش هر کشوری خواهد بود.

با توجه به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی ،لزوم تعیین سازوکاری مناسب برای جذب نیروی انسانی وگزینش آن ، ناگریز می باشد.

در هر جامعه و کشوری ، فرآیندها و اصولی برای دعوت به همکاری و انتخاب و استخدام نیروی انسانی در نظر گرفته میشود که این روال در کشور ما ، شامل برگزاری آزمونهای استخدامی و مصاحبه های علمی و حضوری جهت گزینش نیروی انسانی کارآمد می باشد.

از دیگرسو، با توجه به شرایط کنونی کشور و عدم وجود هماهنگی بین تقاضای نیروی انسانی و فارغ التحصیلان دانشگاهی و آکادمیک و نیروی انسانی موجود ، توازن و برابری مناسبی برقرار نمی باشد و به دلیل همین عدم توازن ، رقابت تنگاتنگی برای استخدام و دست یابی به مشاغل و موقعیت های شغلی و موفقیت در آزمونهای استخدامی توسط کارجویان وجود دارد که رفته رفته سخت تر و پیچیده تر می گردد. همین رقابت تنگاتنگ سبب می شود که لزوم اطلاع رسانی و آگاهی از موقعیت های شغلی و استخدام های جدید ، برای افراد در جستوجوی کار، بیش از پیش احساس شود.

پاسخ به این دغدغه ها وایجاد موقعیت های مناسب و برابر برای همه افراد و اطلاع رسانی منظم ودقیق آگهی های استخدامی اساس تشکیل سایت های استخدامی را تشکیل می دهد. سایت کاریابی کاریاب دات نت با احساس این مسئولیت سنگین و درجهت گسترش آگاهی های شغلی جامعه و ثبت و ارائه آگهی های استخدام دولتی و خصوصی و استخدام کشوری و استخدام سراسری معتبر و برگزیده، پا به این عرصه نهاد.

ما در سایت استخدامی کاریاب دات نت براین باور و عقیده هستیم که نباید هیچ فردی به خاطر عدم اطلاع و آگاهی از موقعیت های شغلی و آگهی های استخدامی، فرصت شرکت در آزمونهای استخدامی و استخدام های جدید را از دست بدهد. هدف سایت استخدامی کاریاب دات نت ایجاد پل ارتباطی بین افراد جویای کار و کارفرمایانی که به دنبال استخدام کارمندهای مورد نیاز خودشان هستند، می باشد.

همچنین در کنار اطلاع رسانی دقیق و منظم آگهی های استخدامی ، خدمات زیر نیز از سوی سایت کاریاب به همه دواطلبان آزمونهای استخدامی و مصاحبه های شغلی ارائه می گردد.

امکانات ارائه شده در سایت کاریاب دات نت :

این خدمات شامل گستره وسیعی از کاربران گرامی از فارغ التحصیلان دانشگاهی و دارای تحصیلات آکادمیک گرفته تا همه کارجویان و افراد ماهر و مبتدی در عرصه صنعت را در بر می گیرد.

سایت استخدام کاریاب دات نت با ارائه مجموعه ای کامل و در عین حال جامع از خدمات آگهی های استخدامی ، نیاز به هرگونه منبع و مأخذ اضافی را برطرف نموده و نگرانی های موجود بر سرراه دواطلبان شرکت کننده در آزمونهای استخدامی را برطرف می سازد.

در یک کلام اینکه کاربرانی که از سرویس ها و خدمات سایت کاریاب بهره مند می شوند و در آنها عضویت واشتراک دارند از یک امتیاز و برتری خاصی نسبت به سایر افراد جویای کار برخوردار خواهند بود.

علاوه بر ارائه و درج به روز آگهی های استخدامی و استخدام های به روز و خدمات ویژه در سایت کاریاب،همواره کارشناسان سایت کاریاب در جهت ایجاد آمادگی برای آزمونهای استخدامی و مصاحبه های شغلی ، بسته ها و نمونه سوالات استخدامی برگزیده و ویژه ای را برای داوطلبان آزمونهای استخدامی ارائه می نماید.

همه موارد ذکر شده در بالا، تنها گوشه ای از خدمات بی نظیر و گسترده سایت استخدامی کاریاب می باشد که شما کاربران گرامی با عضویت در سرویس ها و امکانات ویژه سایت کاریاب دات نت اعم از  خدمات اطلاع رسانی سایت کاریاب ، خدمات اطلاع رسانی کانال تلگرامی سایت کاریاب ، خدمات اطلاع رسانی پیامکی و ایمیل های گروهی و موارد بسیار دیگر که سبب می شود سایت کاریاب از جایگاه ممتازی در میان سایر سایت های موجود در این زمینه برخوردار گردد.



:: برچسب‌ها: آگهی استخدام, سایت استخدام,


ن : khashayars

چگونگی تعمیر درب برقی و پارکینگ

چگونگی تعمیر درب برقی و پارکینگ

فروش و نصب و تعمیرات انواع دربهای کشویی فروش و نصب و تعمیرات انواع دربهای کشویی تاشو نیمه گرد و تمام گرد تلسکوپی با سازه های استاندار روز دنیا بدونه خرابی و بی صدا فروش انواع ملزومات درب شیشه ای فریم درب شیشه ای باریک و پهن در وزن مختلف و رنگهای متنوع تعمیرات مکانیک و الکترونیک انواع برد و لوازم بردی درب اتوماتیک پخش انواع یدکی درب شیشه ای تهران تکنیک چندین سال در صنعت درب اتوماتیک بخصوص درب شیشه ای اتوماتیک فعال بوده و در زمینه تولید قطعات درب اتوماتیک شیشه ای مانند ریل کاور هنگر مقطعه ریل فریم قطعات پلاستیکی انواع چرخ دنده فولی و غیره نیز فعال میباشد. فروش انواع موتور درب شیشه از ایرانی چینی ایتالیایی و سوئیسی تایوان با قیمت های تجاری بی واسطه فریم های خاص استیل و فولادی فریم لوکس وارداتی تهران تکنیک درب اتوماتیک شیشه ای  وتعمیر درب برقی ریموتی در تمام نقاط تهران.

تعمیرات درب های اتوماتیک دولنگه ،ریلی، کرکره برقی ، درب های بادی قدیمی با قطعات اصلی و با ضمانت و تعمیر جک پارکینگ – برد – چشم – ساخت ریموت یدک به صورت شبانه روزی با ضمانت

مرکز تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک

تعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک (دولنگه, ریلی,تک لنگه) و انواع درب اتوماتیک و تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی با کیفیت بالا و نازلترین قیمت حتی تعطیلات



:: برچسب‌ها: تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک,


ن : khashayars

تعمیر و نگهداری کامپیوتر، لپ تاپ، شبکه و پرینتر

تعمیر و نگهداری کامپیوتر، لپ تاپ، شبکه و پرینتر

 

|سخت افزار:|

– تعمیر انواع کامپیوتر، لپ تاپ، نوت بوک و سرور

– ارائه انواع کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی

– پشتیبانی کامپیوتر و سیستم

|نرم افزار:|

– نصب انواع سیستم عامل ویندوز

– نصب نرم افزارهای کاربردی

– ارائه انتی ویروس اورجینال

|شبکه:|

– نصب و راه اندازی شبکه

– پشتیبانی شبکه و کامپیوتر

– عقد قرارداد پشتیبانی جهت شرکت ها و موسسات

– فروش انواع سرور و ups و پشتیبانی سرور

|ماشین های اداری:|

– ارائه انواع پرینتر و کاتریج

– شارژ کاتریج لیزری و جوهر افشان

– تعمیر پرینتر، فکس و اسکنر

سعادت آباد – میدان کاج – نبش کوچه هفتم – مجتمع میلاد کاج – طبقه ۳ واحد ۳۰۷

تلفن: ۲۲۳۴۰۴۹۲ – ۲۲۳۴۰۴۷۶

Www.rayanposhtiban.com



:: برچسب‌ها: شارژ کاتریج لیزری,


ن : khashayars

نمایندگی هایک ویژن در ایران

نمایندگی هایک ویژن در ایران

کمپانی Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd. که با نام Hikvision شناخته می شود در سال ۲۰۰۱ با ۴۹ درصد سرمایه خارجی تاسیس شد. هایک ویژن به طور رسمی در سال ۲۰۱۰ در در برد شرکت های کوچک و متوسط بورس اوراق بهادار چین وارد و ثبت گردید. هایک ویژن یک شرکت سهامی خاص که بخشی از سهام آن به صورت عمومی در بورس چین عرضه شده است، بنیان گذار این شرکت با سهم ۱۸٫۲۸ درصد آقای کونگ هوگ کای می باشد و ۵۲ درصد از سهام شرکت متعلق است به شرکت فناوری چین و موسسه تحقیقاتی CETC و ۸٫۴۸ درصد سهام متعلق به کارمندان و مدیران ارشد شرکت می باشد و ۲۱٫۲۴ درصد سهام نیز متعلق به سهام داران عمومی هست.

سرمایه گذاران بین المللی نظیر UBS AG و JP Morgan در میان ۱۰ شرکت برتر سهام دار Hikvision حضور دارند. موسسه آماری IHS در سال ۲۰۱۵ سهم Hikvision را از بازار محصولات نظارت تصویری ۵٫۵ درصد اعلام کرد که قابل توجه است سهم این کمپانی در سال ۲۰۱۰ ۴٫۶ درصد بود که رشد ۱ درصدی در بازار توان این کمپانی را نشان میدهند. هایک ویژن ۲۴۰۰ نمایندگی در ۱۵۵ کشور دارد که بیش از ۴۰ هزار تولید کننده در سراسر جهان مشغول به فروش محصولات این  شرکت هستند. Hikvision  به ارائه بهترین خدمات در جهان از جمله پشتیبانی فنی، مهندسی، فروش و خدمات محلی به مشتریان معروف است.

شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نمایندگی هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.

راهکارهای هایک ویژن هم اکنون در سراسر جهان و در سازمان ها و نهادهایی مانند پروژه های نظارت شهری، بوئنس آیرس آرژانتین، چانگینگ چین، بلو هاریزون برزیل، لایت ریل فرانکفورت آلمان، قطار برقی شانگهای چین، حمل و نقل عمومی لندن، مترو بلژیک، مترو نورنبرگ آلمان، فرودگاه شارل دوگل فرانسه، برگرکینگ انگلستان (گلاسکو)، استادیوم های ورزشی پاویلیون چین، آلبرتو آرژانتین ، هتل آتلانتیک موناکوَ، دانشگاه ماساچوست آمریکا و تعداد زیادی از سازمان های دولتی، گمرکات، هتل ها و بیمارستان های سراسر دنیا در حال کار هستند.

شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات و راه حل های نظارت تصویری به ویژه دوربینهای مدار بسته در دنیا است که با داشتن فناوری و تخصص در طراحی و ساخت دوربین های مدار بسته همواره از شرکت های نوآور و پیشرو بوده است.سامانه دوربین مدار بسته هایک ویژن ، از اجزای متعددی تشکیل شده است که می توان به طور کلی به دوربین و مرکز کنترل ضبط تصاویر اشاره نمود. امروزه این سامانه بطور روز افزون در حال پیشرفت و فراگیر شدن در دنیا می باشد. هدف کلی از بکارگیری سامانه دوربین مدار بسته بطور کلی به دو شاخه مهم تقسیم می شود. رویکرد نظارتی: با توجه به کیفیت بالای تصاویر دوربین های هایک ویژن و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند یک کار در یک کارخانه و… می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این مهم می تواند اطلاعات مهمی جهت اتخاذ تصمیمات مدیریتی در اختیار مدیران قرار دهد. رویکرد حفاظتی امنیتی: ماموریت اصلی این سیستم، در اختیار قرار دادن دید همیشگی از نقاط حیاتی یک مکان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه تهدید می باشد. لذا سامانه دوربین مداربسته هایک ویژن ، با ارائه راهکارهای هوشمند تصویر برداری این چالش مهم را بصورت تقریبا کامل حل می کند.با توجه به این مهم که سامانه دوربین مدار بسته در حالت کلی از دوربین و مرکز کنترل ضبط تشکیل شده است.سبد محصولات کامل دوربین هایک ویژن با تنوع قیمتی گوناگون و بر اساس مشخصات فنی مختلف دست مشتری را در انتخاب یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی، باز می گذارد.شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نماینده دوربین هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی هایک ویژن در ایران,


ن : khashayars

آل اسپرت، تجربه یک خرید ایده آل

آل اسپرت، تجربه یک خرید ایده آل

فروش اینترنتی هم اکنون بخش عمده ای از فروش ها را به خود اختصاص داده است و بیشتر خرده فروشان بزرگ عضو این دسته هستند .

فروشندگانی که تنها فروش  آنلاین دارند درحال رشد هستند و میلیون ها نفربطور منظم به فروش آنلاین رسیده اند. از اجناس دسته دوم گرفته تا  لوازم ورزشی، کالای دیجیتال و… به معاملات آنلاین روی آورده اند.

همچنین مشتریان دلایل متعددی برای خرید اینترنتی عنوان می کنند. بسیاری از این دلایل به خصوصیات منحصربه فرد محیط اینترنت مثل دسترسی آسان به کالا و خدمات وجود اطلاعات فراوان در مورد محصولات، امکان مقایسه کالاها با یکدیگر و قیمت های آن ها، صرفه جویی در زمان، انعطاف پذیری در زمان خرید، عدم نیاز به تحرک فیزیکی، وجود قیمت های رقابتی، تنوع محصولات و سهولت در سفارش خرید برمی گردد. در واقع می توان عمده ترین مزیت خرید اینترنتی را راحتی و سهولت آن دانست. به این ترتیب خرید مجازی می تواند جایگزین بسیار خوبی برای خرید حضوری باشد.

یکی از دسته محصولاتی که خریداران زیادی برای تهیه نمودن آن با سردرگمی های فراوان مواجه میشوند، کفش و پوشاک ورزشی می باشد.

پیدا کردن سایز مناسب به خصوص در خرید اینترنتی محصولاتی که سایزبندی دارد، کمی سخت به نظر می رسد و بیشتر کاربران نگرانی این را دارند که به چه صورت سایز دقیق خود را خرید کنند و یا اگر خرید کردند و با سایز آنها مغایرت داشت آیا امکان تعویض وجود دارد. آل اسپرت برای حل این مشکل این امکان را برای مشتریان خود گذاشته تا در صورت هر گونه مغایرت در سایز محصول امکان بازگشت و تعویض محصول برای مشتری وجود داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آل اسپرت با هدف ارائه جدید ترین محصولات ورزشی از قبیل، کفش فوتسال، کفش پیاده روی، کفش فوتبال ، کفش والیبال ، کفش بسکتبال و پوشاک ورزشی از برندهای معتبر آدیداس، نایک، پوما، ریبوک، اسیکس، ساکونی، میزانو، جوما، کانورس، اندرارمور، اسکچرز و… در محیطی کاربرپسند، قابل اطمینان و با مجربترین مشاوران و کارشناسان ورزشی فعالیت می کند. فروشگاه آل اسپرت که دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا، با سریع ترین روش های ارسال به سراسر ایران (پیک، باربری، پست پیشتاز، تیپاکس و هوایی) در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تیم فروش و پشتیبانی این مجموعه که ساعت کاری از ساعت ۹ الی ۲۰  (حتی روزهای تعطیل) می باشد، اماده مشاوره خرید و کلیه مراحل ثبت نام، خرید و پس از آن را با دقت نظارت می کنند تا رسالت خود را ادا نموده و خدمات فروش و پشتیبانی را به نحو احسنت ارایه دهند.

جشنواره های فروش فصلی با تخفیفات ویژه، مهلت تست و گارانتی، بن های خرید متنوع و… از جمله امکانات خوب این فروشگاه میباشد.

اگر قصد خرید لوازم ورزشی را دارید، پیشنهاد ما این است که همین الان به وب سایت این شرکت به نشانی www.allsport.ir مراجعه نموده تا یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

آل اسپرت، تجربه یک خرید ایده آل



:: برچسب‌ها: لوازم ورزشی,


ن : khashayars

کف کاذب فناوری جدید در صنعت ساختمان

کف کاذب فناوری جدید در صنعت ساختمان

همانطور که میدانید فناوری های نوین همه بخش های زندگی را بخصوص برای انسانهای شهرنشین دستخوش تغییراتی کرده است که اغلب موجب راحتی بیشتر و دارای مزیت های فراوان می باشد . در بخش ساختمان و طراحی داخلی بنا نیز پیشرفت تکنولوژی بخوبی خود را نشان می دهد . مثلا مصالح و امکاناتی جدید مهیا شده که در کار ساختمان سازی، راحتی زیادی را ایجاد می کنند . یکی از این موارد ، مصالح و تسهیلاتی است که راهی مناسب و مطمئن برای عبور دادن تجهیزات جانبی نظیر : سیم ها و کابل ها ایجاد کند به طوری که در مواقع ضروری بتوانیم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشیم .

تا چند سال قبل شاید برخی اسامی در صنعتی ساختمان حتی وجود خارجی نداشتند . ولی امروزه این مفاهیم و مصالح و اصطلاحات ساختمانی بشدت پرکاربرد شده اند . یکی از اینها کف کاذب است . حال سوال اینجاست که کف کاذب چیست ؟ کف کاذب محصولی است که در صنعت ساختمان و بصورت تخصصی برای مکانهای مختلف کاربرد دارد و از سه قطعه اصلی تشکیل شده است : ۱- تایل  ۲- پایه  ۳- استرینگر . در واقع مجموعه ای از صفحات و سازه که بصورت شبکه های افقی و پایه های عمودی قابل تنظیم میباشند که به منظور  ایجاد یک فضای مناسب در زیر تایل ها جهت پشتیبانی تاسیسات و توزیع خدمات بکار برده میشود  . صفحات کف کاذب به آسانی جابجا میشوند تا دسترسی به خدمات زیرین صفحات به سرعت انجام شود . کف کاذب چندین نوع است : کف کاذب سولفات کلسیم ، آلومینیومی ،فولادی و …

کف کاذب در سازه ها به دلیل داشتن پایه ها به عنوان کف اصلی به حساب نمی آید . کف کاذب به منظور پوشاندن کابل ها و تاسیسات در اتاق های سرور و دیتاسنتر وهمچنین کف نمایشگاه ها و غرفه ها کاربرد فراوانی دارد .

کف های کاذب انواع گوناگونی دارد که دو نمونه از آنها بیشترین کاربرد را دارد . کف کاذب فولادی که استحکام و تحمل بار بیشتری دارد واز لحاظ قیمت مقرون به صرفه است و کف کاذب آلومینیومی که سبکتر است و در مناطق شرجی و مرطوب مصرف بیشتری دارد اما به دلیل آنکه این محصول در اتاق سرور بیشترین مصرف را دارد شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را ارائه داده است این نوع کف کاذب با پوسته فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL عرضه میشود که تمامی استانداردهای اتاق سرور و نیازهای کارفرمایان صنعت IT را برآورده میکند . از جمله این استانداردها میتوان به ضد حریق بودن ، آنتی استاتیک بودن ، آکوستیک بودن و تحمل بار گسترده و بار متمرکز اشاره کرد .

مجموعه ی آرتام را که از سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی و جدی شروع به فعالیت کرده و متخصصین آرتام با سال ها تجربه توانسته اند با واردات این نوع کف کاذب ها از سراسر دنیا ، کیفیت را افزایش داده و موجب شده تا کارفرمایان آسوده خاطر با آنها همکاری نمایند



:: برچسب‌ها: کف کاذب,


ن : khashayars

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان

 

یونولیت کاربردهای متنوعی را به شرح زیر به خود اختصاص داده است بیش از ۵۰ سال است این محصول در بسیاری از کاربردهای بسته بندی جای خود را باز کرده
یونولیت در سال های اخیر جاذبه زیادی در بخش های مختلف صنعت ساختمان پیدا کرده است از جمله کاربردهای مهم این فوم ها در ساختمان میتوان استفاده به عنوان بلوک سقفی عایق حرارتی یا صوتی را نام برد که در سال های اخیر یونولیت جای گزینی سفال در سقف منازل و ساختمان ها شده است.
یونولیت سبک عایق حرارتی برودتی و صوتی می باشد و با استفاده است این بلوک ها به جای بلوک های سنتی حدود ۷۰% از هدر رفت انرژی جلوگیری میشود.
به طور کلی دانه های پلی استایرن انبساطی به عنوان یک محصول نهایی به بازار عرضه می شود که در کارگاه های مصرف کننده بدون انجام هیچگونه واکنش شیمیایی تبدیل به انواع قطعات و ورق های پلی استایرن انبساطی می شود که این محصول برحسب دانسیته و شکل و اندازه در زمینه بسته بندی و عایق کاری به کاربرده میشود . به علت قابلیت قالب پذیری این ماده در هرشکل و اندازه ای خطوط مصرف کننده پلی استایرن انبساطی توانایی تولید انواع محصول را به هر شکل و اندازه ای دارا میباشند و این کار فقط با تعویض قالب امکان پذیر میباشد.

شرکت مادفوم عرضه کننده محصولات ساختمانی پلاستوفوم { یونولیت } استاندارد و با کیفیت تحت نظارت سازمان استاندارد ملی می باشد. مادفوم با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید یونولیت ، یونولیت سقفی ، یونولیت بسته بندی در انواع و ابعاد مختلف آماده ارائه خدمات به کارفرمایان و انبوه سازان محترم در سراسر کشور می باشد.

یونولیت و کاربرد آن در ساختمان



:: برچسب‌ها: تولید یونولیت, یونولیت سقفی, یونولیت بسته بندی,


ن : khashayars

فرش سجاده ای مساجد با محراب نقش کاشان

فرش سجاده ای مساجد با محراب نقش کاشان

 

فرش سجاده ای  کاشان با نام "محراب نقش" با حدود 20سال سابقه در صنعت نساجی به ویژه تولید فرش محرابی یا همان فرش سجاده ای برای  مساجد، حسینیه ها، اماکن متبرکه،امامزاده ها، نمازخانه های مدارس و ارگان های دولتی با جدیدترین طرح ها و چشم نواز ترین رنگ ها در تولید کفپوش های فرش سجاده ای  خدمت گزار شما عزیزان است. محراب نقش علاوه برتولید سجاد فرش، محصولات دیگری چون فرش تشریفات که برای سالن ها، راهروها، هتل ها، همایش ها و اماکن عمومی قابلیت استفاده را دارد؛ پشتی هایی هم طرح با سجاده فرش برای مساجد، هم نقش با فرش های ماشینی برای منازل و مناسب  برای مکان های مذهبی – تفریحی و سنتی همچون رستوران ها و قهوه خانه ها است و تابلو فرش هایی زیبا با طرح هایی متنوع در سبد محصولات خود گنجانده است.

«نصب دقیق و صحیح»، «ضمانت مناسب ترین  قیمت» و «ارائه بهترین کیفیت» از اصولی است که محراب نقش، به آن پایبند بوده است.

فرش سجاده ای

هدف محراب نقش  آبادانی بهشت زمین یعنی مساجد است و در همین رابطه خدمات ویژه ای را برای فروش سجاده فرش در نظر گرفته است و به وسیله ی کسب رضایت  مشتریان توانسته است به عنوان یک تولید کننده موفق در زمینه سجاده فرش، نام محراب نقش را در ذهن خریداران خود ماندگار کند.

خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه:

فروش سجاده فرش

مشاوره رایگان:

محراب نقش کاشان توسط کارشناسان  و متخصصان فنی فروش، به صورت رایگان و آنلاین به صورت فعال و صادقانه به ارائه مشاوره به متولیان و خیرین مساجد می پردازد. همین عامل سبب می شود تا مشتریان با کسب اطلاعات مفیدی که کارشناسان این مجموعه در اختیارشان قرار می دهند  بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

طرح تعویض:

فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، به منظور  تسهیل در امر مفروش کردن مساجد، طرح تعویض فرش های کهنه را با سجاده فرش نو ارائه داده است. این طرح با استقبال خوبی از طرف  بسیاری از مساجد مواجه شد. وجود مشکلات مالی، انبار شدن فرش های کهنه و عدم کارایی آنها از دلایل استقبال از این طرح بوده است.

طراحی طبق سفارش مشتری:

شما می توانید طرح سجاده فرش خود از بین طرح هایی که از سوی شرکت خدمت شما ارائه می شود، انتخاب کرده و در صورت لزوم تغییراتی همچون تغییر در رنگ ها، گل و بوته ها، ترنج، سرترنج، حاشیه ها و... ایجاد کرده و یا بخشی را حذف و اضافه کنید. همچنین می توانید فرش سجاده ای با طرحی خاص و منحصر به فرد سفارش دهید. شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان، توسط طراحان حرفه ای خود، این نیاز شما را برآورده می سازد.

شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان

بن هدیه 5میلیون ریالی:

شرکت فرش سجاده ای محراب نقش کاشان با توجه به استقبال اهالی مسجد از محصولات خود، طرح ویژه ای را برای ائمه ی جماعات مساجد در نظر گرفته است.
با ثبت اطلاعات مسجد خود می توانید بدون قرعه کشی از هدیه ی محراب نقش یعنی بن خرید ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی از محصولات شرکت محراب نقش کاشان شامل: فرش سجاده ای، فرش تشریفات، کالاهای مورد نیاز مساجد همچون : فضا سازی، هدایای مسجدی و تجهیزات مسجدی بهرمند شوید.

فرصت همکاری:

اگر فرصت کمی دارید و به دنبال یک شغلی میگردید که محیط کاری مذهبی داشته باشد، پاره وقت هم باشد امّا درآمد تضمینی و سوددهی بالا داشته باشد، فرصت را از دست ندهید و همین الان با ثبت اطلاعات خود، وارد یک کار درآمدزا بشوید.

شرکت فرش سجاده‌ای محراب نقش کاشان در نظر دارد جهت تکمیل کادر بازاریابی خود اقدام به جذب نیرو در این بخش نماید. علاقمندان می‌توانند اطلاعات خود را در قسمت همکاری با محراب نقش کاشان ثبت کنند.
محراب نقش با ارائه فرش های سجاده ای و سجاده فرش های متنوع سعی در تعالی فرهنگ نمازخوانی در مساجد و سایر مجتمع های فرهنگی و مذهبی دارد . فرش سجاده ای و فرش تشریفات به ‌طورمعمول در عرض استاندار ۱٫۲۵ سانتی‌متر تولید می‌شود، اما شرکت محراب نقــش،  با به‌کارگیری از فنّاوری روز دنیا توانسته است این اندازه را به دو برابر افزایش دهد. شما می‌توانید پس از سفارش محصول موردنظرتان، سجاده فرشی متناسب با  فضای مسجد خود تهیه کنید، تا دیگر نیاز چندانی به برش سجاده فرش نباشد و شما را از پهن کردن هر گونه فرش دیگری بی نیازکنــد.
برای آگاهی از قیمت وهمچنین نحوه خرید فرش سجاده ای با ما تماس بگیرید.

"ما بر آنیم که همدمی برای سجده های عاشقانه ی شما باشیم"

جهت مشاهده محصولات فرش سجاده ای محراب نقش کاشان  به وب سایت ما و یا کانال تلگرامmehrabnaghsh@  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ۰۳۱۵۴۷۵۱۳۶۶ و  ۰۹۱۳۳۸۹۹۵۱۹ تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: فرش سجاده ای مساجد,


ن : khashayars

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت مشهد

 

طراحی سایت راد وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است.ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در راد وب را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
برخی از خدمات : 


۱: طراحی و برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس که کاملا کاربر پسند و استفاده از آن آسان میباشد.

۲: بهره مندی از کنترل پنل سایت این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. این بروزرسانی ها رایگان میباشد.

۳: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

۴: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟

 

۱- نمونه کارهای ما را ببینید.

۲ -در بخش تعرفه طراحی ، هزینه سفارش را آنلاین ببینید.

۳- اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست بسته برنزی انتخاب کنید.

۴- بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

۵- بروشور ما را مطالعه کنید.

۶-جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ یا از طریق تلگرام به آیدی @chatwithus پیام ارسال نمایید. در لحظه پاسخگو شما هستیم

واحد طراحی و برنامه نویسی راد وب

 

قبل از سفارش باید اطلاعات دقیقی از ‘دامنه ‘ و ‘سرور’، ‘زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده’ کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد،وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است،اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

چگونه میتوانیم از این خدمات استفاده کنیم؟

چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی سایت و یا اپلیکیشن موبایل را دارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راد وب در تماس باشید. لطفا برای طراحی اپلیکیشن مشهد ، طراحی سایت مشهد و سئو سایت و جهت کسب اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شرکت راد وب تماس بگیرید . همیشه پاسخگو هستیم . تلفن دفتر ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ و یا از طریق تلگرام به ای دی  chatwithus  پیام بدهید
طراحی سایت | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل | طراحی لوگو مشهد |

طراحی سایت مشهد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت مشهد,


ن : khashayars

شیک ترین دفتر ازدواج تهران، آیین مهر و وفا

شیک ترین دفتر ازدواج تهران، آیین مهر و وفا

 

دفتر ازدواج آیین مهر و وفا

امروزه کیفیت برپایی مراسم عقد به نسبت گذشته کاملا متفاوت شده است. به نوعی که دیگر مراسم‌های عقد در منزل، پاسخگوی تقاضا و نیاز زوج‌های جوان نیست. این روزها اکثر زوج‌ها برای برپا کردن مهم‌ترین جشن زندگی به دنبال فضایی رویایی، لوکس و مجلل هستند که از دکوراسیون داخلی مناسبی برخوردار باشد و چیدمان سفره عقد نیز با توجه به جدیدترین متدهای دیزاین انجام شود. یک سالن عقد منحصر به فرد و کاملا مجهز علاوه بر خاطره‌سازی برای عروس و دامادها و ساختن یک شب رویایی برای آنها، موجب می‌شود تا باب آشنایی خانواده و اقوام در یک فضای لوکس و دلنشین باز شود و اولین دیدار آن ها به صورت نیک و دلنشینی به ثبت برسد. دفتر ازدواج آیین مهر و وفا با در نظر گرفتن چنین مواردی و با کمک حرفه‌ای ترین طراحان دکوراسیون داخلی سعی بر ایجاد فضایی لوکس و دلنشین گرفت و توانست خیلی زود به عنوان شیک‌ترین دفتر ازدواج تهران شناخته شود.

دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا با شماره ثبتی ۴۰۲۸۹ و ظرفیتی ۵۰ نفری یک مکان مناسب برای برپایی مراسم عقد و آشنایی خانواده‌ها با یکدیگر خواهد بود.  مدیریت محضر ازدواج آیین مهر و وفا به منظور رفاه حال مدعوین گرامی و پشتیبانی از انواع سلیقه‌ها، خدمات دفتر ازدواج خود را در قالب ۴ پکیج متنوع گردآوری کرده است، عکاسی و فیلمبرداری، شمع‌آرایی، گل‌آرایی طبیعی، پذیرایی، بادکنک‌آرایی، موسیقی زنده، گیفت و عقد آریایی (به طور نمادین) خدمات عرضه شده‌ای است که به صورت متنوع در پکیج‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. برای کسب آگاهی از محتویات پکیج‌ها در ادامه مقاله همراه ما باشید.

دفتر ازدواج

پکیج اول

همان طور که واضح است خواندن خطبه عقد و ثبت قانونی آن یکی از موارد مشترک در هر ۴ پکیج محضر آیین مهر و وفا است. در این پکیج انتخاب عاقد اعم از: روحانی، غیر روحانی، سید و... بر عهده زوجین خواهد بود. انتخاب تم رنگی سفره عقد یکی دیگر از گزینه‌هایی است که دست زوج ها برای انتخاب آن باز خواهد بود. سفره عقدهای دفتر ازدواج آیین مهر و وفا در سه رنگ صورتی، آبی و بنفش مورد استفاده هستند. برگزاری مراسم عقد نمادین که این روزها بازار داغی هم پیدا کرده است، یک گزینه قابل اجرا برای افرادی است که  علاقمند هستند تا عقد آریایی را نیز در کنار عقد رسمی خود داشته باشند. نورپردازی، سیستم دود و موسیقی از دیگر خدماتی است که در این پکیج عرضه می‌شود.

پکیج دوم

پکیج دوم محضر آیین مهر و وفا نیز کلیه خدمات ارائه شده در پکیج اول از جمله خواندن خطبه عقد و ثبت آن، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی، عقد نمادین آریایی، نورپردازی، سیستم دود و موسیقی را شامل می‌شود؛ علاوه بر اینکه این پکیج دارای موسیقی زنده (دف زنی) و شمع‌آرایی کامل هم خواهد بود. ضمن اینکه از کلیه مدعوین نیز با دمنوش و یا چای پذیرایی خواهد شد.

پکیج سوم

خواندن خطبه عقد و ثبت قانونی آن، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی برای سفره عقد، عقد آریایی (نمادین)، نورپردازی، سییستم دود، موسیقی، موسیقی زنده (دف‌زنی) و شمع‌آرایی کامل خدمات ارائه شده در پکیج اول و دوم است که در پکیج سوم به صورت یکجا جمع شده است؛ ضمن اینکه این پکیج دارای گل‌آرایی طبیعی کامل سفره عقد است و از تمامی میهمانان با کوکتل میوه و یا شربت پذیرایی خواهد شد.

پکیج چهارم

این پکیج کامل‌ترین پکیج ارائه شده در دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا است و به نوعی دربرگیرنده کلیه پکیج‌های قبلی است. دراین پکیج برخی از خدمات عرضه شده به صورت ویژه  خواهد بود، ضمن اینکه گزینه‌های جدیدتری را هم شامل می‌شود. خواندن خطبه عقد، ثبت قانونی عقد، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی سفره عقد، مراسم عقد نمادین آریایی ویژه، نورپردازی، سیستم دود، موسیقی زنده (دف زنی دوبل به همراه هم خوانی)، شمع‌آرایی کامل، گل‌آرایی طبیعی کامل سفره عقد، بادکنک‌آرایی و عکاسی و فیلمبرداری و ثبت تمامی لحظه‌های شیرین زوج‌ها از جمله خدمات پکیج چهارم است. شما می‌توانید با استفاده از این پکیج از میهمانان خود با آب میوه طبیعی پذیرایی کنید.

توجه اول: زمان در نظر گرفته شده برای تمامی پکیج‌ها ۱ ساعت خواهد بود، ولی قابل افزایش است.

توجه دوم: حداکثر ظرفیت قابل پشتیبانی در کلیه پکیج‌ها ۵۰ نفر است.

سفره عقد

درباره دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا

ما سال‌هاست که به برپایی مراسمی شیک و بی‌بدیل برای زوج‌های جوان مفتخریم و قطعا مهم‌ترین اصل برای ما جلب رضایت زوج‌ها در مهم‌ترین شب زندگی‌شان است. در صورتی که می‌خواهید اطلاعاتی خاص در زمینه برپایی مراسم عقد، خدمات قابل عرضه و یا درج شروط ضمن عقد بدانید می‌توانید با ما با شماره های ۲۲۱۴۸۷۷۶ - ۲۲۱۴۸۸۰۱ در ارتباط باشید. دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا واقع در محدوده سعادت‌آباد یک گزینه بسیار عالی برای زوج های با سلیقه و حساسی است که کیفیت را در راس فاکتورهای انتخاب محضر خود قرار داده اند.

شما می‌توانید از طریق سایت آیین مهر و وفا به آدرس www.daftaraghd.com اطلاعات جامع‌تری در مورد حیطه فعالیت‌ها و خدمات این محضر کسب نمایید.

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

این یک رپرتاژ آگهی می باشد



:: برچسب‌ها: شیک ترین دفتر ازدواج تهران,


ن : khashayars

عروسکو، مرجع برترین برندهای عروسی کشور

عروسکو، مرجع برترین برندهای عروسی کشور

 

وب سایت نوظهور عروسکو به عنوان اولین و بزرگترین سایت مرجع رتبه‌بندی کسب و کارهای عروسی کشور و به سبب ایده جدیدش بسیار زود مورد توجه همگان قرار گرفته است.

سایت عروسکو  در رویکردی متفاوت و شاید جنجالی و هیجان انگیز اقدام به رتبه‌بندی (رده بندی) مشاغل مرتبط با خدمات مجالس و عروسی در ابتدای هر ماه کرده است که همین موضوع به مذاق عده‌ای ناخوشایند و به زعم برخی دیگر بسیار میمون و مبارک بوده است. تا جایی که تاکنون اخبار رتبه‌بندی‌ها در سراسر کشور و به سرعت میان صاحبین مشاغل دست به دست گشته است.

رتبه‌بندی مشاغل عروسی در سایت عروسکو در یکم هر ماه و بر اساس امتیازات مشتریان به برندهای برتر در مشاغل اصلی عروسی یعنی آتلیهعکاسی، سالنزیبایی، مزون‌ لباس عروس، باغ و تالارهای عروسی و تشریفات مجالس صورت می‌گیرد و این خود باعث شده تا در میان مردم خیلی زود به لقب " سایت برندهای برتر عروسی"  نامیده شود و به طور مستمر و روزانه بازدیدکنندگان بسیاری از جمله عروس و دامادها و صاحبین این گروه از مشاغل در این سایت حضور داشته باشند و از آخرین اخبار و اطلاعات مفید در حوزه مراسم عروسی بهره مند گردند.

به بیان مدیریت این سایت، اصل ایده‌ی رتبه‌بندی به سبب ارزش‌گذاری و پاسداری از جایگاه هنرمندان و دلسوزان عرصه‌ی مجالس عروسی در سراسر کشور بوده  و سایت عروسکو، همواره هدف اصلی خود  که ساماندهی و همچنین معرفی برترین برندهای عروسی است را پیگیری خواهدکرد تا روز به روز به سایتی بزرگتر در زمینه های راهنمای عروسی و همینطور  راهنمای مشاغل عروسی در کشور تبدیل شود./

برندهای برتر عروسی

 

برندهای برتر عروسی



:: برچسب‌ها: آتلیه‌ عکاسی, سالن‌ زیبایی, آتلیه‌ عکاسی، سالن‌ زیبایی, مزون‌ لباس عروس, باغ و تالارهای عروسی, تشریفات مجالس,


ن : khashayars

تاثیر کانال تلگرام در تبلیغات

تاثیر کانال تلگرام در تبلیغات

 

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و حضور پررنگ فناوری‌های جدید، دنیای کسب و کارها نیز سبک و سیاق خاصی به خودش گرفته و از زمانی که شبکه های اجتماعی به میان آمده‌اند با استقبال بی‌نظیر افراد جامعه روبرو شده است، تلگرام که یکی از این شبکه‌های پرقدرت تبلیغاتی است، برجسته ترین و کاربردی ترین رسانه در تبلیغات رسانه‌ای است که می‌تواند یک نقش مثمر ثمر در کسب و کار شما داشته باشد. در کنار تمام ویژگی‌های این شبکه‌ی پر قدرت، تبلیغ کانال تلگرام توانسته حسابی جایگاه ویژه‌ای را برای خودش باز کند. از این رو ما بر آن شدیم تا در این مقاله در رابطه با تبلیغ تلگرام و کانال تلگرام مطالب مهم و ویژه‌ای را برای شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تبلیغ کانال تلگرام

 

کاربرد تلگرام در تبلیغات:

تلگرام با ویژگی‌های تبلیغاتی خود به عنوان یکی از محبوبترین رسانه‌ها شناخته شده و امروزه کمتر کسی است که برنامه تلگرام را در گوشی خود نداشته باشد و روزانه چند ساعتی را درون کانال به جستجو نپردازد.این رسانه‌ی قوی یکی از پل‌های ارتباطی مستحکم ما بین فروشندگان و مشتری قرار گرفته و شرکت های زیادی برای معرفی برند خود از طریق تبلیغ در کانال تلگرام اقدام می کنند و طبق تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته، بازاریابی و فروش به واسطه‌ی کانال تلگرام توانسته نظر عموم مردم را به خودش جلب کند. این شبکه رفته رفته به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است به گونه ای که زمان زیادی را برای دیدن پست ها و مطالب ارائه شده سپری می کنند و بسیاری از مدیران و فروشندگان نیز با استفاده از تبلیغات در کانال تلگرام به فروش خود وسعت فوق العاده‌ای داده‌اند.

یک رسانه کمهزینه و پر نفوذ:

اگر می‌خواهید قدم محکمی در کسب و کارتان بردارید و نمودار فروش خود را افزایش دهید، از تبلیغ در تلگرام غافل نشوید، در واقع این جامعه مجازی یک کمپین کم هزینه و پرنفوذ در برند سازی برای افرادیست که قصد دارند کسب و کار خود را رونق دهند و با یک تکنیک مثمر ثمر، هوشمندانه عمل کنند.

کلام آخر

با کانال تلگرام می توانید کسب و کارتان را توسعه دهید و وارد دنیای مجازی شوید. مهمترین نکته پس از داشتن یک کانال تلگرام تبلیغات موثر و افزایش ممبر می باشد که می توانید از طریق تبلیغ کانال های تلگرامی به راحتی به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید و رشد روزافزونی را در کسب و کارتان تجربه کنید.

 



:: برچسب‌ها: تاثیر کانال تلگرام در تبلیغات,


ن : khashayars

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

 

افزایش فالور اینستاگرام به یکی از دغدغه  های اصلی کاربران این شبکه اجتماعی تبدیل شده است . بسیاری از کسب کارها ، شخصیت ها سلبریتی ، کاربران عادی و . . . با اهداف مختلف سعی در افزایش طرفداران و دنبال کنندگان خود دارند . در این بین شرکت هایی هستند که خدمات افزایش فالورفیک ارائه می کنند . این شرکت ها با درست کردن حساب های جعلی سعی در افزایش فالوور اینستاگرام یک حساب کاربری دارند . در این مقاله به بررسی فالور فیک در اینستاگرام می پردازیم :

 

 

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

برای استفاده از خدمات شبکه اجتماعی اینستاگرام نیاز است یک حساب کاربری در آن ایجاد نمایید . برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری هم می بایست یک پست الکترونیک داشته باشید . شرکت های مختلف با استفاده از آدرس ایمیل های جعلی اقدام به ایجاد حساب های کاربری جعلی (فیک) کرده و از آن برای افزایش تعداد فالور های اینستاگرام استفاده می کنند . معمولاً حساب های کاربری فوق فاقد تصویر پروفایل است و هیچ فعالیتی در پیج مربوطه دیده نمی شود و تنها هدف از ایجاد چنین کاربرانی افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.

سایت های بسیاری در زمینه فروش فالور فیک فعالیت دارند و تنها با جستجوی عبارت “خرید فالور فیک اینستاگرام” می توانید با تعداد زیادی از این سایت ها آشنا شوید .

 

چگونه فالور های فیک اینستاگرام را تشخیص دهیم ؟

همانطور که اشاره شد این حساب های کاربری عملا فعالیتی نداشته و فقط افزایش تعداد فالور ها آن هم به صورت نمایشی مورد استفاده قرار می گیرند . بنابراین می توانید به تعداد لایک های مطالب منتشر شده در پیج نگاه کنید . در صورتی که تعداد لایک ها با تعداد فالور ها همخوانی نداشته باشد بی شک آن پیج دارای فالور های فیک می باشد .

همچنین این حساب های کاربری فاقد تصویر پروفایل هستند . با بررسی فالور ها یک پیج می توانید بفهمید فالور های آن فیک یا واقعی هستند .

 

جهت خرید فالور های واقعی و هدفمند متناسب با شهر خود با کارشناسان لوتوس شرق در ارتباط باشید . . .

www.lotusshargh.com | لوتوس شرق

 
 

مشاوره رایگان – ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

 

۰۹۱۲۹۱۵۵۵۳۰ – ۰۹۱۵۲۴۰۲۳۰۰

 

جهت خرید فالور های واقعی و هدفمند متناسب با شهر خود با کارشناسان لوتوس شرق در ارتباط باشید . . .

مشاوره رایگان ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته


:: برچسب‌ها: افزایش فالور,




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.