ریزش مو و عمل کاشت مو در زنان
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

ریزش مو و عمل کاشت مو در زنان

ریزش مو و عمل کاشت مو در زنان

  • کدام زنان گزینه های خوبی برای عمل کاشت مو هستند؟

از آنجا که عمل کاشت مو گزینه خوبی برای تقریبا 90% از مردان تاس در کشور ما می باشد، زنان فکر می کنند که آنها نیز گزینه های خوبی برای این کار هستند، اما معمولا قضیه اینطور نیست.

زنان بسیار کمی به نوعی از ریزش مو مبتلا هستند که آنها را به گزینه های خوبی برای عمل کاشت مو تبدیل کند. در عوض بیشتر زنان ریزش موی منتشره دارند، یک کم پشت شدن در تمامی نواحی سر، از جمله طرفین و پشت سر، که به عنوان نواحی اهدا کننده در مردان عمل می کنند. در عمل کاشت مو، موها از همین نواحی برداشته شده و در دیگر نواحی سر کشت می شوند.

در مردان، نواحی اهدا کننده نواحی با ثبات نامیده می شوند، که به این معنی است مو و پیازهای مو در این نواحی تحت تاثیر دی هیدرو تستسترون (DHT) که پیازهای مو را در دیگر بخش های سر از بین می برد قرار نمی گیرند. این وضعیتی است که در افراد مبتلا به آلوپسی آندروژنتیک، یا آنچه معمولا تحت عنوان الگوی تاسی مردانه شناخته می شود، روی می دهد.

با این وجود، در الگوی تاسی زنانه این نواحی اهدا کننده معمولا بی ثبات هستند. آنها در حال کم پشت شدن هستند، درست همانند دیگر نواحی سر. نواحی اهدا کننده در زنان تحت تاثیر DHT کشنده پیاز مو می باشند. این بدان معنی است که اگر شما مو و پیازهای همراه آن را از این نواحی اهدا کننده در زنان بردارید و آنها را در دیگر نواحی کاشت کنید، به خطا رفته اید. هر پزشکی که تلاش کند تا موها را از یک ناحیه بی ثبات بر داشته و کشت کند به طور بالقوه عملی غیر اخلاقی انجام داده است و ممکن است صرفا تلاش کند از بیمار خود بهره اقتصادی ببرد.

یک تفاوت دیگر بین الگوهای تاسی مردان و زنان خط موی جلو سر می باشد. برخلاف مردان، خط مو در زنان دارای ریزش مو حفظ می شود. آنها نباید نگران آن باشند که در عمل کاشت مو قاب صورت شان تغییر کند و در عوض بیشتر نگران این هستند که موهای شان را در رو و پشت سر از دست بدهند. با این وجود، کاشت مو کار زیادی در جهت افزایش حجم مو انجام نمی دهد. بلکه فقط مو را از یک محل به محل دیگر منتقل می کند. پيشنهاد مي كنم مقاله روشهاي درمان ريزش مو را مطالعه فرماييد .

کدام زنان گزینه های خوبی برای عمل کاشت مو هستند؟

به گفته متخصصان، درصد بسیار کمی از زنان گزینه های خوبی برای جراحی کاشت مو هستند. حدود 2% تا 5% زنانی که به ریزش مو مبتلا می شوند از این نوع عمل بهره می برند. این زنان عبارتند از:

  • زنانی که به واسطه آلوپسی مکانیکی یا کششی (غیر هورمونی) دچار ریزش مو شده اند.
  • زنانی که جراحی های زیبایی یا پلاستیک پیشین داشته اند و نگران ریزش مو در محل های اطراف زخم های خود هستند.
  • زنانی که یک الگوی مشخص ریزش مو دارند، مثل آن چیزی که در الگوی تاسی مردانه دیده می شود. این الگو شامل عقب رفتن خط مو، کم پشت شدن فرق سر (بر روی تاج یا بالای سر)، و یک ناحیه اهدا کننده که متاثر از آلوپسی آندروژنتیک نمی باشد.
  • زنانی که به واسطه آسیب، از جمله قربانیان سوختن، زخم های ناشی از تصادفات، و سوختگی به واسطه مواد شیمیایی، دچار ریزش مو شده اند.
  • زنان مبتلا به آلوپسی جانبی، شرایطی که شبیه به آلوپسی کششی به نظر می آید.   

 

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن  نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.




ن : khashayars

شومینه برقی، تحولی در صنعت شومینه

شومینه برقی، تحولی در صنعت شومینه

شومینه های برقی با عمق بسیار کم و شیک می باشند و بعنوان تأمین کننده مطلوب گرمایش محیط منازل و اماکن عمومی و در عین حال یکی از عناصر دکوراتیو زیبا و لوکس نیز محسوب می شوند، شومینه برقی با انواع چیدمان و سبک دکوراسیونی اماکن کاملاً مطابقت و سازگاری دارد. شومینه های برقی در شکل های هندسی زیبا و فانتزی نیز قابل ارائه می باشد و نیز قابلیت تولید سفارشی در رنگ های مختلف و طرحهای متفاوت را داراست. شومینه های برقی برای محیط های آپارتمانی و محیط های بزرگ نیز قابلیت استفاده را دارند.
لازم است بدانیم که انواع شومینه برقی بعنوان یک تحول عظیم در صنعت شومینه می باشند. شومینه های قدیمی و شومینه های سنگی همواره در خانه ها جاگیر بوده و در فصول گرم سال نیز بلا استفاده می ماندند، پیشرفت علم و تکنولوژی منجر به کشف ایده جدید و در نتیجه طراحی و تولید شومینه مدرن گردید.
هر یک از شومینه هایی که در بازار فعلی به فروش می رسند، نقاط ضعف و قوتی دارند، عده ای بزرگ و جاگیر هستند، تمیز کردن عده ای از آنها سخت و طاقت فرساست، عملیات بنایی و مراحل نصب سختی دارند، فضای اتاقها را به هدر می دهند و از همه مهمتر آلایندگی زیست محیطی دارند. بنابراین خلاقیت و ابتکار مهندسین و طراحان منجر به ساخت و تولید نسل جدید شومینه ها با عنوان شومینه های برقی با عملکرد بالا و عاری از آلایندگی پدید آمده و تمامی معایب بالا و معایب شومینه های قدیمی را مرتفع نموده است.
شومینه دیواری در حال حاضر خود را به یک عنصر دکوراسیونی شیک و زیبا مبدل ساخته اند و روز به روز به محبوبیت و طرفداران استفاده ازآنها افزوده می شود.

شومینه کلاسیک نمونه ای از هنر سنتی پیشینیان ما بوده است که در قدیم الایام با استفاده از گچ و گل و در درون دیوار خانه ها ساخته می شده است و برای گرم کردم و روشنایی از آن استفاده می کردند و سوخت آن هیزم بوده است. در کشور ما ایران، شومینه با توجه به معماری آن مورد استفاده قرار گرفته و تنها ظاهر آن مورد توجه بوده و در اکثر منازل به عنوان دکوراسیون فضاها جلب توجه می نماید و موجب پویایی فضای داخلی اتاقها می شود. فضایی که شومینه چدنی ایجاد می کند، می تواند بهترین فضای ممکن برای استراحت و گپ زدن باشد.

از مزایای خرید شومینه برقی هوشمند این است که گرمایش محیط را با استفاده از سوخت پاک برق تأمین نموده و هیچگونه آلایندگی ندارند. امنیت و ایمنی آن بالا بوده و مخرب محیط زیست نیز نمی باشند. شعله های آتش در شومینه شیشه ای برقی حیرت انگیز بوده و با تنظیمات شما می تواند محیطی شاد و مفرح برای اعضای خانواده ایجاد نماید.

شومینه ال سی دی (شومینه برقی) به راحتی اتاق را به یک فضای دنج و راحت تبدیل می کنند. برای استفاده از شومینه های برقی فقط کافی است به راحتی به برق بزنید، عقب بنشینید و از شومینه برقی خود لذت ببرید. شومینه برقی خیلی معروف شده است زیرا نمای نزدیکی از بنایی شومینه (شومینه دست ساز) را دارد اما بسیار راحت و به صرفه می باشند. چه راه خوبی است که راحتی یک شومینه واقعی را برای هر اتاق در خانه یا آپارتمان خود اضافه کنیم.
شومینه برقی دیواری درخشان به شما این اجازه را می دهد زمانی که از مزایای آتش شومینه زیبا لذت می برید همچنان بدون احتیاج به خرید و تأمین چوب یا مصرف گاز گرم بمانید. شعله واقعی شومینه وقتی در برابر چشمان شما می درخشد شما را خیره و مجذوب خود می کند.
کنترل چند منظوره به شما اجازه می دهد تا از ۲ حالت گرمایشی و جلوه های آتش به دلخواه انتخاب کنید. طراحی ظریف و باریک و قابلیت جابجایی راحت امکان نصب آسان را به شما می دهد.
شومینه های برقی گروه صنعتی اچ بی گرمای محیط را بدون آلودگی برای شما فراهم می کند، بدون اینکه احتیاج به تعبیه ورودی گاز و یا دودکش باشد. زیبایی و مدرن بودن این شومینه مناسب با خانه و شیوه زندگی امروزی شماست.

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

تولید و پخش یونولیت و یونولیت سقفی

تولید و پخش یونولیت و یونولیت سقفی  

شرکت فرازفوم تولید و پخش یونولیت , یونولیت سقفی  و یونولیت بسته بندی با کیفیت تحت نظارت سازمان استاندارد ملی می باشد. تخصص اصلی و فعالیت فرازفوم برروی تولید و تزریق یونولیت ، فوم و پلاستوفوم جهت بسته بندی و ورق یونولیت و فوم فشرده و نیمه فشرده محصولات تولید شده کارخانجات و کارگاه های تولیدی شما عزیزان تولید کننده و نیز یونولیت و پلاستوفوم های ساختمانی میباشد.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

برترین تأمین کننده مصالح و مجری پروژه های ساختمانی

برترین تأمین کننده مصالح و مجری پروژه های ساختمانی

معرفی کناف:

ساختار کلی سیستم های ساخت و ساز خشک شامل صفحات روکش دار گچی (و یا صفحات مسلح سیمانی) و پروفیلهای فولادی سبک می باشد ، که این صفحات به عنوان پوشش و پروفیلها به عنوان زیرسازی عمل می نمایند.

مزایایی همچون سهولت،سرعت و دقت بالا در اجرا،ایمنی در برابر زلزله و حریق،خواص عایق بندی حرارتی،صوتی و رطوبتی،وتعمیرات و نگهداری آسان موجب شده است که امروزه سیستمهای ساخت و ساز خشک به عنوان جایگزین روشهای منسوخ سنتی (بنایی) در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گیرند.

تایل های گچی ساده

تایل های گچی ساده فاقد خاصیت جذب صوت می باشند.این تایل ها در دو نوع بدون روکش و روکش دار تولید و عرضه می گردند.

تایل های بدون روکش دارای قابلیت رنگ آمیزی می باشند.

تایل های با روکش P.V.C نیازی به رنگ آمیزی نداشته و بدین ترتیب سرعت کار بالا می رود.

تایل های با روکش آلومینیوم (در پشت تایل)در مکان هایی که احتمال ریزش آب به پشت تایل وجود دارد(مانند محل عبور لوله های تاسیساتی)و یا در محیط هایی که احتمال تعرق وجود دارد(مانند مناطق شرجی نظیر شمال یا جنوب کشور)مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت عمران گستر ایده نو تاسیس سال 1386 با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش و اجرای مصالح نوین ساختمانی هم اکنون دفتر فروش فایبر سمنت برند SCG اسمارت برد تایلند و فروشنده مصالح کناف ایران میباشد. بطور کلی فعالیت شرکت عمران گستر ایده نو در زمینه " فروش کناف - اجرای کناف & فروش فایبر سمنت برد - اجرای فایبر سمنت برد " می باشد. شرکت عمران گستر ایده نو در راستای ارتقای کیفیت ساخت و ساز در کشور ، نظارت و اجرای پروژه های فایبر سمنت برد ، درای وال و سقف کاذب کناف را برعهده دارد. نظارت و اجرای این پروژه ها بصورت کاملا تخصصی و تحت سرپرستی مهندسین دارای صلاحیت انجام میگردد.

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

برترین شرکت ارائه تور کیش نوروز

برترین شرکت ارائه تور کیش نوروز

یکی از بهترین تفریحات، برای هر کسی رفتن به سفر و گردش در نقاط پر جاذبه است. قطعا برای شما نیز پیش آمده بعد از مدت طولانی کار و فکر کردن به دغدغه‌های زندگی، پیش‌بینی سفری را ببینید تا از این حالت رهایی یابید. سفر کردن خصوصا در کنار خانواده و عزیزان می‌تواند حال هر کسی را خوب کند. از بهترین نقاطی که در ایران می‌شود به عنوان مقصد سفر در نظر داشت، جزیره کیش است. خیلی از مشتاقان سفر به کیش با خرید تور کیش از آژانس هم کوچ به این جزیره دوست‌داشتنی سفر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین موضوعات برای سفر، بحث انتخاب هتل و محل اقامت است. یقینا قبل از سفر باید با بررسی و تحقیق کافی در مورد هتل‌های مقصد، انتخاب درستی در این زمینه داشت. جزیره کیش جزو جاهایی است که به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان، هتل‌های زیادی را در دل خود جای داده است. هتل‌هایی که درجه‌بندی‌های متفاوت و متنوعی دارند و می‌توان گفت بهترین آن‌ها، هتل‌های پنج ستاره کیش است. هتل‌های شیک، مجلل و با امکانات بسیار که برای اقامت در کیش فوق‌العاده مناسب هستند. یکی از این هتل‌های پنج ستاره و زیبا، هتل داریوش کیش می‌باشد. این هتل در میدان داریوش و در سال 1380 تاسیس شد. هتل داریوش در سال 1396 نیز مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر جزو لوکس‌ترین هتل‌ها به شمار می‌رود. جزیره کیش هوایی گرم و مرطوب دارد. به همین جهت باید فصول خنک سال را برای سفر به کیش در نظر گرفت. بهترین ایام سال برای سفر کیش اواخر زمستان و اوایل بهار است که هوای مطبوع و معتدل این ایام در کیش، لذت سفر را دو برابر خواهد کرد. تور کیش نوروز را از همین حالا می‌توانید رزرو کنید. برای انتخاب هتل مناسب و مورد پسند نیز تور کیش نوروز هتل داریوش را به شما پیشنهاد داریم. برای برخی افراد ممکن است هزینه‌های بالای سفر، عاملی محدود کننده و مانع برای رفتن به مسافرت‌شان تلقی شود. شاید در حال حاضر، بعضی افراد، تورهای ارزان‌قیمت‌تر را در نظر داشته باشند. برای این گروه از عزیزان، تور لحظه آخری کیش را پیشنهاد داریم. با رزرو تور کیش لحظه آخری می‌توانید از قیمت مناسب و تخفیف آن در روزهای پایانی استفاده کنید. همان‌طور که از نام این تور مشخص است، تور لحظه آخری، در روزهای پایانی مانده تا آغاز تور به دلیل عدم تکمیل ظرفیت ارائه می‌شود و معمولا قیمت کمتری نسبت به نوع معمول دارد. تور ارزان کیش نیز نوع دیگری از تورهای ارزان قیمت است. با رزرو تور ارزان کیش ، علاوه بر قیمت مناسب آن، از کیفیت مطلوب خدمات‌دهی نیز بهره‌مند گردید. جزیره کیش نقطه‌ای توریستی در جنوب کشور از جاهای دیدنی استان هرمزگان محسوب می‌شود. این جزیره هر ساله پذیرای تعداد بسیاری از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است و به همین جهت برای اقامت این حجم از گردشگر، هتل‌های زیادی در این جزیره ساخته شده است. هتل داریوش یکی از این هتل‌های پنج ستاره می‌باشد.

سفرهای جنوبی همواره با استقبال فراوانی مواجه بوده و جزیره کیش را می‌توان پر طرفدارترین نقطه دیدنی در جنوب کشور دانست. کیش به علت جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و دیدنی از جمله بهترین نقاط برای سفر داخلی می‌باشد. به طور کلی سفر کردن حال ادمی را خوب می‌کند. خصوصا زمانی که بعد از مدتی طولانی کار و مشغله زندگی، نیاز به تفریح و استراحت دارید. کیش به لحاظ آب و هوایی دارای شرایط ویژه‌ای است. هوای گرم و مرطوب آن باعث شده تا فصول خنک سال زمان بهتری برای سفر به این جزیره باشد. برای سفر به جزیره کیش، اواخر زمستان و اوایل بهار را می‌توان بهترین زمان دانست. از طرفی کسانی که شاغل یا محصل هستند و نیاز به چند روز تعطیلی پشت سر هم برای سفر کردن دارند، می‌توانند روزهای آغازین سال نو و تعطیلات نوروز را به عنوان زمان مناسب برای سفرشان در نظر بگیرند. شما نیز می‌توانید در صورت تمایل سفر به جزیره کیش، از تور کیش نوروز استفاده کنید. مسئله مهم دیگر برای سفر انتخاب هتل و محلی جهت اقامت در مقصد است. جزیره کیش هر ساله پذیرای تعداد بسیاری گردشگر داخلی و خارجی می‌باشد که به همین دلیل هتل‌های زیادی در این جزیره ساخته شده است. هتل‌های کیش درجه‌بندی‌های مختلفی دارند که نوع پنج ستاره آن‌ها امکانات بسیاری دارد و بهترین انتخاب برای مسافران کیش می‌باشد.  یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در کیش، هتل ترنج است که هتلی فوق‌العاده جذاب و زیبا و دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد. شما می‌توانید با رزرو تور کیش نوروز هتل ترنج سفری جذاب به کیش در تعطیلات نوروز داشته باشید. هزینه‌های سفر نیز این روزها دغدغه عده بسیاری برای رفتن به مسافرت شده است. قطعا هر کسی علاقه‌مند است سفر ارزان‌تر را به کیش داشته باشد و از پرداخت هزینه‌های اضافی خودداری کند. تورهای ارزان قیمت می‌تواند گزینه مناسبی برای این گروه از عزیزان باشد.تورهایی مانند تور لحظه آخری کیش، که از نام آن مشخص است به دلیل عدم تکمیل ظرفیت در روزهای پایانی و مانده تا آغاز تور، با قیمت کمتر و با تخفیف عرضه می‌شوند. با رزرو تور کیش لحظه آخری می‌توان سفر ارزان و به یاد ماندنی را به کیش تجربه کرد. از دیگر تورهای ارزان قیمت، تور کیش ارزان است. با خرید تور کیش، علاوه بر قیمت مناسب تور مسافرتی، از خدمات با کیفیت آن نیز بهره‌مند شوید. جزیره کیش از جاهای دیدنی در استان هرمزگان محسوب می‌شود. این نقطه دیدنی در دل خلیج فارس، در طول سال پذیرای گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور است که دلیل آن را می‌توان نقاط فراوان گردشگری، دیدنی و تفریحی دانست. هم‌چنین کیش به علت توریستی بودن، مراکز خرید و بازارهای فراوانی دارد که جهت رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد نرخ تورها، هتل‌ها و شرایط آن‌ها می‌توانید به سایت هم کوچ مراجعه کنید یا با کارشناسان بخش فروش آژانس هم کوچ تماس بگیرید.

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

محصولات بهداشتی مادر و نوزاد موستلا

محصولات بهداشتی مادر و نوزاد موستلا

موستلا

موستلا - امروزه محصولاتی مثل شامپو های سر و بدن ، لوسیون ها ، کرم های سوختگی ، مرطوب کننده ها و بسیاری محصول بهداشتی دیگر قسمتی جدانشدنی از وسایل مورد نیاز سیسمونی نوزاد را تشکیل می دهند .

به همین دلیل شرکت های بسیاری به تولید این محصولات بهداشتی پرداخته اند . یکی از شرکت هایی که توانسته موفقیت و محبوبیت بسیار زیادی در این زمینه و جلب رضایت مادران بسیاری در سراسر جهان را بدست آورد شرکت فرانسوی موستلا است .

موستلا تجربه ی بسیاری زیادی در زمینه ی تولید این محصولات بهداشتی که مخصوص استفاده برای نوزاد هستند دارد .

همچنین طی یک نظر سنجی جهانی محصولات تولید شرکت موستلا توانسته اند میزان رضایت 92 درصدی را برای خود کسب کنند .

خرید محصولات موستلا

محصولات موستلا در چند سال اخیر نیز توانسته اند جایگاه خود را میان خانواده های ایرانی باز کرده و رضایت مادران کشورمان نیز بدست آورند.

یکی از مسائل مهم برای مادرانی که در حال خرید سیسمونی نوزاد هستند تهیه محصولات اصل و با تاریخ انقضا مناسب موستلا است .

که به دلیل تقاضای زیاد برای خرید این محصول متاسفانه محصولات تقلبی این برند نیز در ایران تولید شده است .

نمایندگی موستلا 

توصیه ما به شما عزیزان این ااست که اگر قصد خرید محصولات موستلا را دارید به مراکز فروش معتبر و یا نمایدگی برند موستلا مراجعه کنید .

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی مادرآن به عنوان یکی از عرضه کنندگان اصلی محصولات موستلا به عنوان یکی از نمایندگان مطمئن محصولات موستلا فعالیت دارد.

در ادامه به ویژگی های برخی از محصولات بهداشتی این برند خواهیم پرداخت :

  1.  

کلد کرم محافظ و تغذیه کننده نوتری پروتکتیو موستلا«mustela»

  • کاربردکرم مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست صورت
  • حجم: 40 میلی لیتر
  • مناسب: پوست نوزادان و کودکان
  • ترکیبات: موم زنبور عسل،روغن گیاهی و سرامید
  • حاوی: عصاره روغن بادام و ذرت
  • مزیت: رطوبت رسانی بالا و طولانی
  • دارای: 93% مواد ترکیبی با منشا طبیعی
  • فاقد: اثر چسبندگی
  • کاهش واکنش های آلرژی زا: دارد
  • ساخت کشور: فرانسه
  • شرکت سازنده: موستلا (Mustela)
  • شماره مجوز: 7427065993542920
  • صادرکننده مجوز: سازمان غذا و دارو

 

کرم ضد ترک شکم بارداری موستلا«Mustela» حجم ۱۵۰ میلی لیتر

 

  • نوع محصول: کرم پیشگیری از به وجود آمدن ترک پوستی ناشی از بارداری
  • حجم150 میلی لیتر
  • ویژگی: بدون عطر این کرم مغذی چسبناک نبوده و به سرعت جذب پوست می شود
  • مزیت96% رضایت خانم های باردار از عدم ایجاد ترک
  • خصوصیت: بدون حساسیت و واکنش های آلرژیک
  • حاوی: پیتید های آواکادو -الاستورگولاتور-موم عسل و کره شی آ
  • شماره مجوز5301284399023878
  • صادرکننده مجوز: سازمان غذا و دارو
  • ساخت کشور: فرانسه
  •  

 

شامپو سر و بدن کودک ۱×۲ موستلا «Mustela» حجم ۲۰۰ میلی لیتر

 

  • نوع محصول: شامپو سروبدن
  • حجم: 200 میلی لیتر
  • ویژگی: ضد شوره و قارچ
  • دارای: ویتامین B5،نرم کننده مو و چشم را نمی سوزاند
  • فاقد: عطر،رنگ،پارابن و مواد نگهدارنده
  • شماره مجوز: 7863047068409178
  • صادرکننده مجوز: سازمان غذا و دارو
  • محصول کشور: فرانسه
  • شرکت سازنده: ماستلا(Mustela)



ن : khashayars

گرمایش زمین و آب شدن یخ های قطبی

گرمایش زمین و آب شدن یخ های قطبی

از مهمترین دلایل گرمایش زمین تولید گازهای گلخانه ای است ، با پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف روز به روز به گرمای زمین اضافه شده و همین امر باعث آب شدن یخ های قطبی می شود . با آب شدن یخ های قطبی سطح دریاها بالاتر آمده و زمین هایی که ارتفاع کمی از دریاها دارند را در خود می بلعد .

صنایعی که به محیط زیست آسیب نمی زنند

نکته ای مهم که باید درباره آن صحبت کنیم آن است که چه صنایعی دوست دار محیط زیست هستند و کدام میتوانند به محیط زیست آسیب برساند . دانشمندان در حوزه سلامت توانسته اند به ماده ای کاملا خوراکی که بیشتر در تولید فیلتر دستگاه های تصفیه آب استفاده می شود دست پیدا کنند که کاملا برای انسان و طبیعیت بی خطر بوده زیرا تولید آنها گازهای گلخانه ای را افزایش نمیدهد و همچنین چالش عمده ای برای دفع زباله های آنها نخواهند داشت ، در ادامه توضیحات به این مقوله اشاره خواهیم کرد .

گرم شدن زمین باعث بوجود آمدن تبعات منفی بر اقتصاد جهانی ، تهدید سلامت انسان ها و علاوه بر آن میتواند باعث وارد آمدن میلیاردها دلار خسارت بر پیکره اقتصاد مالی کشورها داشته باشد . طی گزارشی که اخیرا سازمان آب و هوایی جهانی در سال 2018 میلادی که مقر آن در پاریس است ، آمده است که این روند روز به روز در حال افزایش است و کشورهایی مانند آمریکا و چین که نقش بیشتری در صنایع و یا بهتر بگوییم تولید گازهای مخرب محیط زیستی دارند در معرض این عوارض منفی هستند .

مهمترین پیامدهای گرم شدن کره زمین

  • بالا آمدن آب دریاها و اقیانوس ها
  • بلعیده شدن زمین هایی که ارتفاع کمی از سطح آبها دارند مانند شانگهای در چین و نیویورک در آمریکا
  • به خطر افتادن سلامت انسان ها و مخصوصا گیاهان و جانداران
  • افزایش هزینه های مالی بسیار زیاد برای مهار آن

 

جدال سیاسی قدرت ها بر سر مساله گرمایش زمین در سال 2018

مساله گرمایش زمین اکنون به جدال سیاسی بین قدرت های جهانی مخصوصا ایالات متحده آمریکا بدل شده ، آمریکا پس از فرمان دونالد ترامپ از پیمان آب و هوایی پاریس خارج شد زیرا آنها معتقدند گزارش ارائه شده ی این سازمان تنها یک تبلیغ منفی بر علیه آن کشور است ، وی معتقد است استفاده از سوخت های فسیلی میتواند به کاهش گرمای کره زمین که منجر به آب شدن یخ های قطبی می شود کمک زیادی کند .

تولید گاز دی اکسید کربن

کشورهای مانند چین ، ژاپن و آمریکا نقش فزاینده ای در تولید گازهای دی اکسید کربن دارند و تنها عامل این افزایش گاز، تنها رشد صنایع و کارخانجات صنعتی در این کشورها می باشد . امروزه محققان و دانشمندان اعلام کرده اند که گرمای زمین و آب شدن یخ های قطبی در طی 1500 سال بی سابقه بوده و این میتواند خطر جدی برای بقای نسل بشر و تمامی موجودات و گیاهان در کره زمین را در پی داشته باشد .

جالب است بدانید دانشمندان میتوانند از نحوه زندگی مورچه ها و سن درختان یا همان حلقه های ایجاد شده در تنه درختان اطلاعات مفیدی در رابطه با گرمایش کره زمین بدست آورند، وضعیت یخ های قطبی از اوایل سال 1970 میلادی توسط محققان در حال بررسی و جمع آوری اطلاعات است و آمارهای بدست آمده وضعیت نا خشنودی را نشان می دهند .

صنایع دشمن محیط زیست

صنایعی هستند که از آنها با عنوان دشمن محیط زیست نام برده می شود ، این صنایع اکثرا در کشورهای پیشرفته مانند چین ، ژاپن ، هند و آمریکا مورد استفاده قرار میگیرند . در بعضی از کشورهای توسعه نیافته نیز عدم مدیریت صحیح و توجه نکردن به پیامدهای منفی آثار مخرب محیط زیست اینگونه صنایع، به وضوح به چشم می خورد .

این صنایع که آلوده کننده محیط زیست هستند عبارتند از :

  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • صنایع تولید کودهای کشاورزی و دفع آفات و حشره کش ها
  • صنایع پوشاک
  • صنایع آسفالت و سیمان

یخ های قطبی

ذوب شدن یخ های قطبی بطور مستقیم منجر به بالا آمدن سطح آب و دریاها نمی شود ! بله درست است ، ولی اگر یخ های مستقر شده در کوه های یخی آب شوند این خود میتواند به بالا آمادن سطح آب دریاها و اقیانوس ها بدل شود . اگر آب  داخل لیوان را منجمد کنید سپس آنرا حرارت بدهید خواهید دید که سطح آب لیوان بالا نخواهد آمد ولی اگر تکه یخی را در یک لیوان پر از آب بگذارید و آنرا آب کنید مشاهده خواهید کرد که آب از لبه لیوان سرازیر می شود . این همان فرق یخ های قطبی شناور در دریاها و یخ های موجود در کوه های یخی می باشد .

چه صنایعی گاز گلخانه ای تولید نمیکننند ؟

با پیشرفت تکنولوژی مخصوصا در صنعت آب و فاضلاب محققان برای جلوگیری از تولید گازهای گلخانه ای توانسته اند به نوعی از ترکیبات عالی دست پیدا کنند که برای استفاده و تولید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار میگیرند ، این مواد از نوعی الیاف های طبیعی برای تولید فیلترها و قطعاتی که رابطه مستقیم با جریان آب دارند بعنوان FOOD GRADE یا مناسب برای مصارف غذایی تهیه و تولید می شوند .

محصولات دوست دار محیط زیست

طبق گزارش خبرنگار ما در حوزه سلامت و بهداشت یکی از شرکت های ایرانی موفق و پیشرو در زمینه ارائه محصولاتی که با محیط زیست سازگار هستند  شرکت " انرژی پویآب پارس " می باشد که با اتکا به بیش از یک دهه تجارب خود توانسته در زمینه واردات و فروش انواع آبشیرین کن های خانگی موفقیت های چشمگیری را بدست آورد .

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

هر آنچه لازم است از تشریفات عروسی بدانید!

هر آنچه لازم است از تشریفات عروسی بدانید!

راهنمای تشریفات عروسی

تشریفات عروسی همواره یکی از دغدغه های اصلی زوج ها می باشد. چرا که استرس و اضطرابات ناشی از مراسم و تشریفات عروسی به گونه ای می باشد که هر زوج جوانی در خلال شمار بسیار زیادی از کار ها و مسئولیت های مرتبط به جشن شان، دچار فراموشی برخی از کار ها و تشریفات جشن عروسی می شوند. تشریفاتی که امروزه توسط موسسات تشریفاتی به بهترین و جامع ترین شکل برگزار می شوند.

در این میان شاهد وب سایت های گوناگونی می باشیم که با ارائه نکاتی طلایی و کلیدی شما را در بر پایی مراسمی بی نقص همراهی می نمایند.

وب سایت ویکی عروسی از جمله معتبر ترین و جامع ترین مراجع عروسی و تشریفات عروسی می باشد که با ارائه نکات اصلی و راه کار های خلاقانه شما را در بر گزاری جشنی بی نظیر همراهی می نماید.

در واقع وب سایت ویکی عروسی با انتشار و ارائه مقالات، تصاویر و حتی فیلم های آموزشی بهترین و کاربردی ترین مطالب را در اجرای تشریفات عروسی، به آسان ترین شیوه ممکن در اختیار زوج های جوان قرار می دهد.

همراهمان باشید! چرا که شما را در ادامه با ارائه و معرفی تشریفات گوناگون، اعم از تشریفات مراسم نامزدی، تشریفات مراسم عقد و تشریفات عروسی توسط ویکی عروسی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

هر آنچه می باید از تشریفات عروسی بدانید!

وب سایت ویکی عروسی شما را با به روز ترین و خلاقانه ترین خدمات و به طور کلی تشریفات عروسی در تمامی نقاط ایران بیشتر آشنا می کند. در واقع ویکی عروسی با تلاش هایی چشمگیر، سابقه ای درخشان و از همه مهم تر در نظر گرفتن سلیقه زوج های جوان، با معرفی برترین موسسات خدماتی و تشریفات عروسی، کمک شایانی به آن ها می نماید. ارائه نکاتی طلایی که می توانند زوج های جوان را در انتخاب و تصمیم گیری مناسب برای انتخاب تشریفات مراسم شان همراهی نمایند.

همان طوری که می دانید ازدواج پروسه ای مهیج و طولانی می باشد. پروسه ای که اگر هیجانات آن کنترل نشود سبب بروز استرس های بیشماری در زوج های جوان و حتی خانواده های آن ها می شود. از این رو امروزه زوج های جوان به دنبال موسساتی تشریفاتی برای جشن عروسی شان می باشند. موسساتی که با ارائه ایده هایی جدید و خلاقانه و از همه مهم تر در نظر گرفتن بودجه اشخاص، آماده سرویس دهی به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود می باشند. ایده هایی مبتکرانه که می توانند در زمینه های گوناگونی مانند تالار عروسی، لباس عروس، گل آرایی مراسم عروسی، کیک عروسی، شیرینی عروسی، تاج عروس و بعضا حتی خرید جهیزیه و آینه و شمعدان عروس ارائه شوند.

راهنمای انتخاب تالار عروسی

همان طوری که می دانید امروزه شاهد تنوع هایی بی نظیر از سالن ها، باغ ها و به طور کلی تالار عروسی می باشیم.

امروزه دیگر از تالار های عروسی و به طور کلی تشریفات عروسی گذشته خبری نمی باشد. بلکه حساسیت عروس و داماد ها به قدری زیاد می باشد که شاهد باغ های عروسی، سالن های لوکس و تشریفات عروسی بی نظیری می باشیم.

تالار های لوکس عروسی بیشماری که بسته به ظرفیت و سلیقه تان دامنه انتخاب گسترده ای را در انتخاب تالار عروسی دلخواه در اختیار شما قرار می دهد.

تالار ها و باغ های عروسی که با فضا سازی هایی بی نظیر، آب نما ها و از همه مهم تر نور پردازی هایی حرفه ای، شبی به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای عروس و داماد و حتی مهمانان رقم می زنند.

از این رو وب سایت ویکی عروسی با جمع آوری و در اختیار داشتن معتبر ترین و شناخته شده ترین برند ها برای تشریفات عروسی، با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و میل مشتری در تلاش است تا شما را برای انتخاب موسسه ای مناسب همراهی نماید.

موسسه های تشریفات عروسی که بنا بر میل و خواسته شما، می توانند شما را در انتخاب باغ ها و تالار هایی با شکوه با منظره ای متفاوت، در داخل و یا حومه شهر برای بر پایی جشن عروسی مختلط و یا جدا گانه همراهی نمایند.

راهنمای انتخاب و یا خرید لباس عروس

پیش تر به حساسیت و استرس های پروسه ازدواج اشاره کردیم. پروسه ای که اگر وسواس و دقت بیشتری در آن به خرج دهید، بدون شک نتیجه ای مطلوب و ماندگار به دست خواهید آورد.

از جمله مهم ترین و ابتدایی ترین گام در بر پایی جشن عروسی و به طور کلی تشریفات عروسی، انتخاب و خرید لباس عروس می باشد. مهم ترین و زیبا ترین لباسی که خانم ها در طول زندگی شان بر تن می کنند. لباسی سر تا سر سفید که زیبایی آن ها را دو چندان می کند.

بدون شک لباس عروس تنها لباسی می باشد که دختر ها از زمان کودکی شان بار ها و بار ها خود را در آن تصور کرده اند. لباسی که اگر چه از مدت ها پیش آن را در ذهن و یاد شان طراحی کرده اند، اما با نزدیک شدن جشن عروسی و افزایش دلشوره ها و میل به بهتر دیده شدن، انتخاب مدلی زیبا و مناسب را برای آن ها دشوار می سازد.

علاوه بر این ها از سویی دیگر شاهد ترند های گوناگونی از لباس عروس می باشیم. لباس هایی با طراحی هایی بی نظیر که حساسیت در انتخاب لباس عروسی مناسب را دو چندان می نمایند.

وب سایت ویکی عروسی با ارائه ترند های برتر سال و مدل های برگزیده از لباس عروس های گوناگون از برند هایی خاص و شناخته شده شما را در انتخاب، دوخت و یا خرید بهترین و خاطره انگیز ترین لباس عمر تان همراهی می نماید.

در واقع جالب است بدانید ویکی عروسی علاوه بر ارائه آرشیوی کامل و بی نقص از مدل های متنوع لباس عروس، با ارائه مقالاتی جامع، اطلاعاتی کامل و نکاتی اساسی با در نظر گرفتن فرم، اندام و از همه مهم تر روحیات و خلق و خوی افراد، آن ها در انتخاب لباس عروس مناسب همراهمی نماید.

تشریفات عروسی با قیمت مناسب

بدون شک شمار بسیار زیادی از زوج ها جوانی که قرار است تا ماه هایی آینده ازدواج نمایند و مهم ترین و تکرار نشدنی ترین جشن عمرشان را بر پا نمایند، دچار دلشوره و ناراحتی های بسیار زیادی می شوند. دلشوره هایی که بخش عظیمی از آن مربوط به هزینه های هنگفت و سنگین مراسم عروسی و تشریفات آن می شود.

مراسمی که ممکن است بر اساس باور های غلط و رایج امروزی و گفتن عبارت "عروسی که فقط یک بار تکرار می شود" هزینه های بسیار زیادی را در شروع زندگی برای زوج های جوان به همراه آورد.

از این رو امروزه انتخاب موسسات تشریفات عروسی، نه تنها مانع از فراموشی و از قلم افتادن نکات ریز و کوچک مراسم عروسی می شود، بلکه با در نظر گرفتن میزان بودجه افراد، در شکل گیری و برگزاری جشنی بی نقص و مقرون به صرفه آن ها را همراهی می نماید.

در واقع وب سایت ویکی عروسی با در نظر گرفتن تمامی این نکات، اقدام به معرفی بهترین و معتبر ترین موسسات و مراکز خدماتی و تشریفاتی می نماید تا شبی جادویی و فراموش نشدنی را در یاد و خاطرتان برای همیشه زنده نگاه دارد.

 

 

 

 

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

برترین مرکز ارائه خدمات سانترال و ویپ

برترین مرکز ارائه خدمات سانترال و ویپ

سانترال چیست؟

تلفن سانترال یا مرکز تلفن در ارتباطات وظیفه مدیریت تماس های ورودی و خروجی را برعهده دارد که می تواند بصورت سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد. سانترال ها مانند سانترال پاناسونیک ارتباط داخلی بین تمامی کارمندان را برقرار می سازد و خطوط شهری ورودی به سانترال یا مرکز تلفن را بین همه کارمندان (بر اساس نوع برنامه ریزی) تقسیم و به اشتراک می گذارد.

امروزه در هر سازمان و یا حتی در یک شرکت نوپا استفاده از سانترال، بسیار حائز اهمیت خواهد بود، چرا که پاسخ دهی منظم به مشتریان، بدون مرکز تلفن امکان پذیر نخواهد بود و شما برای اینکه بتوانید به تمامی تماس ها پاسخ دهید و هیچ تماس از دست رفته ای نداشته باشید، باید از سانترال استفاده کنید.

با استفاده از قابلیت های مرکز تماس در سانترال و سیستم گزارش گیری حرفه ای، می توانید از نوع عملکرد کارمندان در پاسخ دهی به مشتریان آگاه شوید و در راستای بهبود راندمان و درخواست مشتریان خود، درست و به موقع برنامه ریزی کنید.

 

ویپ چیست و چرا امروزه مورد استقبال بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است؟

ویپ به تکنولوژی انتقال صدا بر روی بستر شبکه یا همان تجهیزات شبکه می گویند. سانترال های قدیمی مانند سانترال پاناسونیک سری TDA از بستر مخابراتی یا همان زوج سیم استفاده می کردند و برای راه اندازی هر داخلی نیاز بود که یک یا دو زوج سیم از محل نصب سانترال به سمت داخلی مورد نظر کشیده شود تا داخلی مورد نظر فعال شود، پس در فواصل خیلی طولانی قابل راه اندازی نبود. اما تکنولوژی ویپ نیازی به زوج سیم مسی ندارد و شما می توانید با برقراری شبکه، داخلی خود را هر فاصله ای فعال کنید.

در ویپ همانطور که گفته شد باید از تجهیزات شبکه برای فعال سازی تلفن های سانترال استفاده کنید و توجه داشته باشید که تلفن های شما، تلفن های تحت شبکه خواهند بود و همچنین می توانید از تلفن های نرم افزاری هم بر روی سیستم و یا موبایل خود استفاده کنید، تنها با نصب اپلیکیشن یا نرم افزار.

برای راه اندازی ویپ اگر از برند های تجاری مانند سانترال پاناسونیک استفاده می کنید باید برای راه اندازی هر داخلی، خطوط شهری و یا فعال سازی هر یک از سرویس ها مانند ضبط مکالمات، صف انتطار مشتریان، صندوق صوتی و ... کارت دستگاه و یا لایسنس را تهیه کنید که شامل هزینه خواهد بود، اما توجه داشته باشید که این سانترال ها بصورت اماده (رک مونت یا باکس)در اختیار شما قرار خواهد گرفت وکاملا پایدار و مطمئن هستند و مسائل امنیتی در این سانترال ها لحاظ گردیده است.

سانترال پاناسونیک سری NS و TDE قابلیت پشتیبانی از پروتکل سیپ را دارند و شما می توانید از این سانترال ها برای استفاده از قابلیت ویپ استفاده کنید.

سانترال پاناسونیک سری NS مانند سانترال هوشمند NS500 ، کاملا تحت شبکه بوده و تمامی قابلیت های یک مرکز تماس حرفه ای را داراست که پیشنهاد ماست برای شرکت های نوپا.

ویپ نرم افزاری مانند ایزابل یا الستیکس (Open source)

اوپن سورس یا متن باز مانند الستیکس که با استریسک برنامه ریزی شده است، تمامی قابلیت های یک مرکز تلفن و مرکز تماس فوق حرفه ای را بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد، البته شما باید برای راه اندازی آن از یک سرور پایدار استفاده کنید و آن را بر روی سرور با تامین امنیت، نصب کنید.

سرور های قدرتمند ایزابل بر روی بستر شبکه و با استفاده از پروتکل سیپ می تواند ویپ با بیشمار قابلیت و داخلی را برای شما فراهم سازد. یکی از قابلیت های فوق العاده سرور های ایزابل راه اندازی مرکز تماس کاملا حرفه ای و با گزارش دهی بسیار کامل است که رایگان در اختیار شما قرار می دهد و اگر شما تصمیم داشته باشید که از برند های تجاری استفاده کنید باید هزینه بسیار سنگینی را قبول کنید.

 

گروه پی بی ایکس شاپ

خدمات

پی بی ایکس شاپ، مرکز آموزش، فروش و نصب کلیه سیستم های مخابراتی

نصب سانترال های پرظرفیت پاناسونیک و سیپ سرورها، برقراری ارتباط کامل بین سانترال ها و راه اندازی ارتباطات رایگان بین سازمانها تخصص ما می باشد.

 

آموزش سانترال

ما در گروه فنی پی بی ایکس شاپ با تمام تلاش، تصمیم داریم تا برای شما دوستان و همکاران عزیز، ویدئو های آموزشی سانترال های پاناسونیک و ویپ را با بالاترین سطح کیفی و کاملا کاربردی تولید کنیم و در این راستا قدمی برداشته باشیم.

ویدئو و مقالات ما را دنبال کنید و در صورتیکه هرگونه سوال و یا ابهامی در آموزش ها داشتید، با ما در ارتباط باشید تا در سریعترین زمان پاسخ گوی شما باشیم.

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

مرکز خرید دام زنده

مرکز خرید دام زنده

چگونه بهترین گوسفند را بامناسب ترین قیمت خریداری کنیم ؟

جواب این سوال بسیار ساده است . امروزه در کلان شهرهایی مانند تهران زمانی که شهروندان بخواهند اقدام به خرید گوسفند زنده کنند ممکن است ساعت ها وقتشان تلف شود دست آخر ممکن است نتواند گوسفند مناسبی را نیز پیدا کنند در حالی که ، شما می توانید تنها با یک تماس با مجموعه بازار گوسفند ، اقدام به خرید از بهترین نژاد گوسفندان ایرانی با قیمت واقعا مناسب کنید.

یکی از بزرگترین مزیت های خرید گوسفند زنده از مجموعه بازار گوسفند ارسال و ذبح رایگان دام توسط قصاب های مجرب ما می باشد.

بازار گوسفند مرجع تخصصی خرید و فروش دام زنده با سابقه ای درخشان، آماده عرضه انواع دام زنده در سراسر تهران با قیمتی مناسب و بدون تعطیلی به شما مشتریان گرامی است.

گروه بازار گوسفند متخصص درامر فروش گوسفند زنده است که سفارشات را سروقت درب منزل به شما تحویل خواهد داد

چرا باید از سایت بازار گوسفند ، گوسفند بخریم ؟
بزرگترین مزیت این سایت نسبت به رقبا فروش گوسفند زنده از بهترین نژادهای بومی ایران است که تغذیه ای کاملا ارگانیک دارند  تمامی گوسفندان این مجموعه از بدو تولد تحت نظر دامپزشک می باشند و از بهترین نوع علوفه تغذیه می کنند و در اماکن بهداشتی نگهداری و پرورش می یابند.

برخی از خدمات برجسته بازار گوسفند

ارسال رایگان دام برای مراسم های شما به تمام نقاط تهران

ذبح رایگان و کاملا بهداشتی

خرد کردن گوشت به دلخواه مشتری

پاک کردن سیرابی و کله پاچه

ارسال کارت خوان سیار

بهترین قیمت گوسفند زنده

فروش انواع نژادهای ایرانی نظیر مغان ، افشار ، مهربان ، سنگسر، بجنورد ، شال ، بره ، بز، قوچ و میش

کیفیت عالی و قیمت مناسب تخصص ماست . بازار گوسفند ، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید دام زنده آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات به همراه ارزان ترین قیمت ها به شما عزیزان می باشد.

پس همین الان می توانید با شماره های ذکر شده تماس گرفته و گوسفند سفارش داده شده خود را در کم ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرد.

شماره همراه : 09197124011

شماره ثابت : 66000798-021




ن : khashayars

کلینیک تخصصی دکتر محمد روشنی

کلینیک تخصصی دکتر محمد روشنی

ورم معده:

دکتر روشنی فوق تحصص گوارش و کبد ورم معده یک نوع سوزش، آسیب و التهاب معده دانسته و علایم رایجش شامل احساس سوزش پس از غذا یا هنگام دراز کشیدن، تهوع، نفخ شکم، درد شکمی، سکسکه و از دست دادن اشتها می باشد.

 

علت شایع درد ناگهانی معده

 

عدم تحمل لاکتوز:

یکی از علل رایج درد معده در جهان همین عدم تحمل لاکتوز است ؛ عدم تحمل لاکتوز علائمی چون گاز، نفخ، آروغ، سوء هاضمه، تهوع، اسهال، یبوست و درد گرفتگی عضلات شکم دارد .

عدم تحمل گلوتن:

عدم تحمل گلوتن و حساسیت به این ماده در واقع به پروتئین موجود در جو، گندم و چاودار یکی دیگر از دلایل دردمعده است ؛ مشکلی که همراه با نفخ، اسهال، یبوست، خستگی مفرط و درد شکم است.

بیماری رفلکس معده (GERD):

بیماری رفلکس معده، مشکلی است که در آن بخش پایینی اسفنکتر مری به نحوی نامناسب باز می شود و یا به طور کامل بسته نمی شود و اجازه می دهد که اسیدهای شکمی به مری بیایند. عوامل ریسک بیماری رفلکس معده عبارتند از:چاقی، بارداری، سیگار کشیدن و خوردن محصولات اسیدی مانند مرکبات یا غذاهای مبتنی بر گوجه فرنگی .

 

آلرژی های غذایی یا عدم تحمل:

احساس سوزش در معده و سینه می تواند ناشی از آلرژی یا عدم تحمل غذا باشد. این احساس هم می تواند بعد از خوردن رخ دهد. زمانی که فرد غذایی را مصرف می کند که نمی تواند تحملش کند و یا نسبت به آن حساسیت دارد، ممکن است تهوع و استفراغ را تجربه کند. سپس پزشک شما یک تست آلرژی تجویز خواهد کرد تا محدوده غذاهای محرک برای شما اعلام و تعیین شود.

داروها یا مواد مخدر:

داروهای خاص و مواد مخدر می توانند لایه محافظ معده شما را بشکنند ، این اتفاق می تواند ریسک فرد را برای ورم معده افزایش دهد.

 

 

استرس و فشارهای عاطفی:

بسیاری از مسائل گوارشی از استرس عاطفی نشات می گیرد.استرس می تواند روند هضم را کاهش دهد و اسیدهای معده را در معده رها کند و در نتیجه خطر رفلاکس را افزایش دهد. مصاحبه سلامتی و یا ارزیابی سلامت روانی می تواند به تشخیص استرس عاطفی کمک کند. پزشک می تواند درمان را براساس شرایط شما ارائه دهد.

سندروم روده تحریک پذیر (IBS):

  IBS ناشی از عملکرد نادرست اعصاب است که عملکرد و ادراک روده را کنترل می کند. علایم IBS شامل حالت تهوع، نفخ، اسهال، یبوست و گرفتگی است. یک عامل بزرگ برای سندرم روده تحریک پذیر استرس است، بنابراین یک بار دیگر مدیریت صحیح وضعیت عاطفی برای درمان IBS بسیار مهم است.

 

زخم معده:

زخم معده، زخم هایی هستند که در لایه معده و یا دوازدهه ایجاد می شوند. یک روش درمانی متداول برای زخم معده، هدف قرار دادن باکتری هایی است که این مشکل را بوجود می آورد -که معمول ترین آن ها اچ.پیلوری است.

 

بیماری سلیاک:

بیماری سلیاک حساسیت به گلوتن است. سیستم ایمنی بدن، گلوتن را بعنوان یک عامل مضر تشخیص می دهد و به عنوان یک تهدید به آن حمله می کند. این می تواند منجر به علایم ناخوشایند و بدی شود.

یک راه حل آسان برای بیماری سلیاک حذف گلوتن از رژیم غذایی شما به هر قیمتی است. اگر بیماری سلیاک درمان نشود، می تواند منجر به آسیب در طول روده ها شود که مانع از توانایی آن ها برای جذب مواد مغذی می شود و باعث سو تغذیه می شود.

 

سنگ صفرا:

سنگ صفرا یک التهاب شکمی دردناک را موجب می شود و یکی از دردهایی است که نه تنها موجب درد معده می شود بلکه با درد معده هم اشتباه گرفته می شود.

انگل:

حواستان باشد که انگل ها می توانند صدها مشکل برایتان ایجاد کنند که برخی از آنها شامل گرفتگی دردناک شکم، اسهال، استفراغ، تهوع، گاز و ناراحتی گوارشی از نشانه های رایج وجود انگل در معده است.

 

مشکلات قلبی عروقی:

بله درست خواندید ، برخی از بیماری های قلبی عروقی موجب مشکلات و دردهای معده می شوند ؛ زمانی که آنفارکتوس (سکته قلبی) در قسمت پایین قلب رخ می دهد، مانند آنوریسم آئورت می تواند موجب ایجاد معده درد شود که در این شرایط باید فورا به اورژانس مراجعه کنید .

 

اچ. پیلوری:

همان طور که گفتیم، اچ. پیلوری یک دلیل شایع زخم معده است، اما به تنهایی می تواند باعث احساس درد و سوزش در معده شود.در طول زمان، اچ. پیلوری لایه های محافظ شکم را تجزیه می کند، اما خبر خوب این است که پزشک می تواند داروهایی تجویز کند که آن را درمان کند.

اسید معده بیش از حد:

مقدار زیادی از اسید معده می تواند به سوزش معده کمک کند.برخی از داروهای بدون نسخه می توانند به تسکین احساس سوزش که توسط اسید معده زیادی ایجاد شده است، کمک می کنند.اگر شدید بود، ممکن است پزشک شما داروهایی را تجویز کند.

اندومتریوز:

گاهی علت درد معده مشکل در عضو دیگری از بدن است مثل مشکل رحمی که اندومتریوز نام دارد. دلیل اصلی این مشکل دردناک انتشار سلول های دیواره رحم به قسمت های دیگر مانند لگن است که موجب گرفتگی دردناک شکم، دوره های قاعدگی نامنظم، خونریزی های پر لکه و حتی ناباروی می شود.

 

دیگر علل مهم درد و سوزش معده:

تب خال، اگزما، پسوریازیس، مصرف زیاد الکل، التهاب، سیگار کشیدن، چاقی، ماهیچه های شکمی بعد از ورزش، فتق دیافراگم، و درد کلیه ها یا کبد.

هرپس یا تب خال روی شکم:

ویروس تب خال همان عفونت است که منجر به رشد ابله مرغان و زونا می شود. این ویروس اغلب منجر به ایجاد تاول دردآور می شود که می تواند بر هر بخشی از بدن تاثیر بگذارد، اما عمدتاً بر کمر، سینه، شکم، صورت و گردن تاثیر می گذارد.

 

 

 

 

پسوریازیس:

پسوریازیس یک اختلال پوستی رایج است که بر چرخه زندگی سلول های پوست تاثیر می گذارد.این باعث می شود که سلول ها به سرعت روی سطح بمانند و زیاد شوند و ظاهر ضخیم، پوسته پوسته شدن، و خشک شدن زیاد با لکه های قرمز را نشان می دهد.

هم چنین می تواند باعث درد برای کسانی شود که تحت تاثیرش قرار گرفته اند. پسوریازیس یک اختلال خود ایمنی مزمن در نظر گرفته می شود که به این معنی است که سیستم ایمنی بدن به خودش حمله می کند و در اینجا سلول های پوست هدف قرار می گیرند.

 

علت درد معده و عوامل تاثیرگذار روی آن

سیگار کشیدن:

سیگار کشیدن نه تنها برای ریه ها مضر است بلکه برای کل سیستم گوارشی شما نیز مضر می باشد.سیگاری ها میزبان اثرات جانبی منفی ناشی از سیگار کشیدن هر روزشان هستند، که شامل خلط اضافی، سرفه های شدید، و بوی بد است هم چنین باعث افزایش خطر سوزش معده، زخم و سرطان می شود.

التهاب معده:

التهاب معده اغلب منجر به علائمی از حالت تهوع، استفراغ، نفخ شکم، عدم هضم، احساس سوزش معده، از دست دادن اشتها، درد شکمی و امکان احساس سوزش معده در بین وعده های غذایی و یا شب می شود.

ماهیچه های شکمی پس از ورزش:

آسیب ماهیچه های شکمی اغلب منجر به بروز علائم درد، تورم و احساس سوزش می شود ؛ به احتمال زیاد آسیب های وارده به تازه واردهای ورزشی که بیش از حد توانشان ورزش کرده اند و آمادگی جسمانی ندارند، رخ می دهد.بدون توجه به میزان آمادگی، توصیه می شود که هر گونه ورزش جدید را به آرامی شروع کنید

 

فتق هیاتال:

در این مورد مشخص شده محتویات حفره های شکمی، مانند معده یا روده ها، به سمت بالا به سمت حفره قفسه سینه، از طریق دهانه مری در دیافراگم رخ می دهد، به نام شکاف و فاصله مری شناخته می شود.

فتق هیاتال عموماً در افراد مسن (60 +) اتفاق می افتد، اما می تواند در افرادی که سیگار می کشند نیز دیده شوند، یا کسانی که حمل بار سنگین را انجام می دهند، یا چاق هستند. علائمش اغلب شامل درد قفسه سینه، دشواری در بلعیدن، سوزش معده، درد بالای شکم و سکسکه مکرر است.

 

درد مقعد نشانه چیست؟

درد مقعد ممکن است نشانهٔ ساده کوفتگی ناشی از زمین خوردن یا لخته شدن خون در رگ بواسیری باشد. شقاق (ترک پوست اطراف مقعد) نیز علت شایع دیگر درد مقعد است. شقاق همانند یک زخم تبخالی، ولی دردناک است.

 

برخی افراد دچار گرفتگی ماهیچه های راست روده هستند که معمولاً شب ها روی می دهد. این گرفتگی های دردناک که در میان نوجوانان شایع است، با بالا رفتن سن فروکش می کند. از طرف دیگر، درد مقعد می تواند علامتی برای وجود یک آبسه یا بیماری آمیزشی، یا خارج شدن راست روده از محل طبیعی خود باشد که این مورد در زنان مسنی که چندین زایمان داشته اند زیاد روی می دهد.

 

انواع بیماری های مقعدی:

درد بی دلیل مقعد

هموروئید داخلی ( بواسیر )

هموروئید ترومبوزه ( هموروئید بیرونی )

شقاق یا فیشر

سینوس مویی یا  کیست پیلونیدال

 آبسه مقعدی

زگیل تناسلی

مقعد خارش دار

 

بیماری ها و درد مقعد

 

.درد بی دلیل مقعد

در بعضی از بیماران پس از کنار گذاشتن علل عضوی، بدون علت خاصی از درد مقعد شکایت دارند. سندرم لواتور، نوعی بیماری است که شامل حمله های درد، احساس پری و فشار در رکتوم و ناحیه ساکروکوسیکس بوده و اغلب با نشستن تشدید می شود. بعضی از بیماران وجود جسمی را در داخل رکتوم احساس می کنند. نوعی از این سندرم بصورت درد تیز و برنده ای در رکتوم است که هنگام شب از خواب بیدار می کند

 

بواسیر

بواسیر شایع ترین بیماری مقعد است. در حقیت، احتمالاً نیمی از افراد تا سن 50 سال، بواسیر را تجربه می‏ کنند. بواسیر وریدهایی در ناحیه مقعدی است. به هر علتی فشار بیش از حد به پایین راست روده و ناحیه مقعدی وارد شود، به طور غیرطبیعی این وریدها متورم می شوند. این فشار زیاد می‏تواند به علت زور ‏زدن برای دفع مدفوع، اکثرا در اثر اسهال مزمن و کمتر به علت یبوست، حاملگی، پیری یا علل دیگر باشد. بواسیرهای خارجی به صورت توده نرم و متورم و یا توده سفت در اطراف ناحیه مقعدی ظاهر می‏شوند و بواسیرهای داخلی در داخل کانال مقعدی ایجاد می‏ شوند.

 

نشانه های بواسیر

شایع ترین علایم بواسیر شامل خارش و خونریزی، بیرون زدگی و درد می‏ باشند. خونریزی اغلب به دنبال دفع مدفوع اتفاق می ‏افتد. بواسیر ممکن است افتادگی پیدا کند (به بیرون بلغزد) و از طریق مقعد بیرون بزند.

 

درد مقعد در طی حرکات روده یا بعد از تحریک بواسیرها اتفاق می افتد. در خیلی از موارد، علایم در عرض چند روز فروکش  می‏ کند. اگر علایم و درد مقعد تداوم داشته باشند بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

 

هموروئید خارجی ترومبوزه

 

هموروئید خارجی ترومبوزه، بواسیر واقعی نیست. بلکه بیشتر، بسته شدن( ترومبوز) ورید های هموروئید خارجی زیر پوست کانال بوده و اصطلاح مناسب تر برای آن هماتوم پری آنال است. این حالت بوسیله برجستگی آبی رنگ و سفت و دردناک زیر پوست مشخص شده و اندازه آن از چند میلی متر تا چند سانتی متر متغیر است. ایجاد تنگی( ترومبوز) معمولا به دلیل افزایش ناگهانی فشار وریدی هست.

 

در بیشتر موارد این حادثه در بیماران جوان و سالم اتفاق افتاده و لزوما ارتباطی به هموروئید( بواسیر) ندارد. ابتدا درد بسیار شدید بوده ولی به تدریج طی 3-2 روز با کم شدن ادم حاد, کاهش می یابد. با کم شدن احتقان ممکن است ترومبوز خود بخود پاره شده و خونریزی کند. این عارضه بدون درمان بهبود می یابد.

 

 

 

كيست‌ پيلونيدال‌

كيست‌ پيلونيدال‌ يك‌ كيسه‌ كوچك‌ پوستي‌ حاوي‌ مو در قسمت‌ پايين‌ كمر. اين‌ كيست‌ به‌ صورت‌ يك‌ منفذ پوستی كوچک نمايان‌ شده‌ و گاهی چيزی بيش‌ از يك‌ فرورفتگي‌ حاوي‌ چند موي‌ پيچيده‌ نيست‌. اين‌ كيست‌ مستعد عفونت‌ است‌. كيست‌های پيلونيدال‌ در افراد سياه‌پوست‌ ناشايع‌ است‌. هر دو جنس‌ مبتلا میشوند ولي‌ در مردان‌ شايع‌تر است‌. عفونت‌ كيست‌ معمولاً در اوايل‌ بزرگسالي‌ (40-18 سال‌) آغاز مي‌شود.

 

علايم‌ شايع‌ كيست‌ پيلونيدال‌

با ايجاد عفونت‌ علايم‌ زير بروز مي‌كند:

درد، قرمزي‌، احساس‌ درد با لمس‌ و تورم‌ ناحيه‌ مبتلا

تب‌ و لرز

ترشح‌ چرك‌

شقاق‌ مقعد یا ” فیشرآنال” (Anal Fissure )

 

علايم‌ شايع‌ عدم عفونت

درد مقعد شديد به‌ هنگام‌ عبور مدفوع‌ سخت‌ يا حجيم‌. امكان‌ دارد تا يك‌ ساعت‌ نيز طول‌ بكشد.

درد دوباره‌ با اجابت‌ مزاج‌ بعدي‌ بر مي‌گردد.

درد به‌ هنگام‌ نشستن‌ روي‌ يك‌ جسم‌ سخت‌

وجود رگه‌هايي‌ از خون‌ روي‌ كاغذ توالت‌، لباس‌ زير، يا پوشك‌ بچه‌

خارش‌ اطراف‌ مقعد

كودكان‌ مبتلا ممكن‌ است‌ از اجابت‌ مزاج‌ امتناع‌ كنند.

 

 

 

 

 

 

شقاق مقعد

شقاق‏های مقعدی، پارگی‏های کوچک در کانال مقعدی هستند. این پارگی ها معمولاً در طی عبور مدفوع سفت یا بزرگ بر روی بافت مقعدی ایجاد می‏ شوند. شقاق مقعدی شایع بوده و معمولاً بدون درمان خاصی ترمیم می‏یابند. در بعضی از بیماران مبتلا به شقاق مقعدی، وقتی که شقاق‏ها ترمیم نیابند این حالت مزمن می شود.

 

علایم شقاق مقعد

بیماران مبتلا، درد مقعد را در حین دفع مدفوع تجربه می ‏کنند. درد ممکن است بعد از اتمام بیرون روی طول کشیده و تا بیرون روی بعدی فروکش نماید. سایر عوارض می‏ توانند شامل خونریزی، خارش و ترشح باشند.

 

آبسه‌ آنوركتال‌ (Anorectal abscess)

اين‌ بيماري‌ در مردان‌ و در كساني‌ كه‌ مبتلا به‌ بعضي‌ بيماري‌هاي‌ گوارشي‌ هستند بيشتر ديده‌ مي‌شود. اين‌ آبسه‌ ممكن‌ است‌ درست‌ در ناحيه‌ سوراخ‌ مقعدي‌ يا به‌ طورعمقي‌تر در جدار راست‌ روده‌ تشكيل‌ شود.

 

علايم‌ شايع‌ آبسه آنورکتال

  • تورم‌ (در آبسه‌هاي‌ سطحي‌)
  • درد به‌ هنگام‌ لمس‌ راست‌ روده‌
  • درد ضرباندار
  • تب‌ و ديگر علايم‌ جدي‌تر در مورد آبسه‌هاي‌ عمقي‌تر
  • درد به‌ هنگام‌ اجابت‌ مزاج

 

زگیل های جنسی

در پوست اطراف مقعد، داخل کانال مقعد و بخش تحتانی رکتوم هستند. از بین بردن آنها مشکل است. در معاینه توده گل کلمی تیپیکی را نشان می دهد که گاهی به صورت منفرد و گاهی مجتمع است. علائم آن احساس ناراحتی، بوی بد یا خونریزی است.

 

 

 

مقعد خارش دار

اشاره به خارش داخل و اطراف مقعد دارد. حالتی است که هم بچه ها و هم بزرگسالان را درگیر می‏کند. به طور کلی علایم با رعایت بهداشت شخصی فروکش می‏ کند. در موارد شدید ممکن است که بیمار از درمان دارویی سود ببرد.

 

علل مقعد خارش دار

¤ شایع ترین علت خارش معقد، بهداشت بد و نامناسب و یا افراط در بهداشت است.

 

¤ سایر علل شامل بواسیر، انگل‏ها بویژه کرمک، عفونت‏های پوستی و واکنش‏های حساسیتی خاص می‏باشد (اما به آنها محدود نمی‏ شود).

 

¤ مصرف موادغذایی مانند قهوه، چای، نوشابه سیاه و مرکبات ممکن است با خارش ناحیه مقعد همراه شوند.

 

¤ همچنین البسه تنگ و چسبان می‏ توانند با خارش ناحیه مقعد همراه باشند.

 

درمان درد مقعد:

خوشبختانه راه های ساده ای برای تسکین سریع درد مقعد وجود دارد.

  • حمام نشستن. نشستن روزانهٔ دو یا سه بار در یک تشت آب گرم ۴۰ تا ۴۵ درجهٔ سانتی گراد به مدت ۱۵ دقیقه ممکن است درد مقعد را تسکین دهد. (آب باید خیلی گرم باشد، ولی نه آنقدر داغ که دست را بسوزاند.) پوشاندن نشیمنگاه با حولهٔ خیسانده در آب گرم نیز راه مؤثر دیگری است.

 

  • بی حس کردن: گذاشتن داروهای حاوی بنزوکائین یا ایبوکائین بر روی نقاط حساس شده می تواند درد مقعد را تا حدی آرام کند.

 

  • آب را فراموش نکنید: خوردن ۶ تا ۸ لیوان آب در روز برای جلوگیری از یبوست و درد مقعد لازم است. اگر به اندازهٔ کافی به بدن نرسانید، مدفوع مانند سنگ سخت می شود. دفع مدفوع سخت شده مشکل تر است و زور زیاد شدن برای دفع آن امکان ایجاد شقاق یا بواسیر را بیشتر می کند.

 

  • غذاهای فیبردار بخورید: پزشکان افزودن میوه های تازه، سبزیجات، نان گندم سبوس نگرفته، و غلات را به رژیم غذائی توصیه می کنند. مواد فیبردار حجم و نرمی مدفوع را زیاد کرده و فشار بر روی رگ های خونی را به هنگام دفع کاهش می دهد.

 

  • مسهل بخورید: اگر در دفع منظم مدفوع مشکل دارید، پزشکان استفاده از مسهل را برای نرم کردن مدفوع و دفع آسان تر آن توصیه می کنند. اجابت مزاج راحت امکان پدید آمدن علائم درد مقعد را کاهش می دهد.

 

  • ورزش کگل: تمرین کگل معمولاً برای کنترل انواع خاص بی اختیاری دفع انجام می شود، ولی می تواند به قوی کردن ماهیچه های مقعد و جلوگیری از بواسیر دردناک کمک کند. ورزش کگل بر روی ماهیچه های قلابی شکلی تأثیر می کند که از استخوان شرمگاه در جلو تا استخوان دنبالچه در پشت کشیده می شوند.

 

منقبض کردن این ماهیچه ها نه تنها جریان ادرار را بند می آورد، بلکه ماهیچه های راست روده را نیز در حالت طبیعی نگاه می دارد. گرچه انجام تمرین کگل بسته به شرایط متفاوت است، ولی روش معمول آن شامل ۲۰ بار منقبض کردن این ماهیچه ها به مدت ۱۰ ثانیه و روزی چهار بار است. از پزشک خود دربارهٔ مفید بودن این روش سئوال کنید.

 

  • شنا کنید: ورزش راه مهمی برای منظم کردن دفع مدفوع است. اگر دچار درد مقعد شدید، باید از ورزش هائی مثل وزنه برداری که بر روی ماهیچه ها فشار زیاد می آورد خودداری کنید. شنا ورزش بسیار خوبی است، چون فشاری وارد نمی کند. تنیس و بدمینتوت نیز مفید هستند. ولی از انجام کارهای در حال چمباتمه زدن و هر چیز که فشار بر روی ناحیهٔ مقعد را افزایش می دهد باید خودداری کرد.

 

کلینیک تخصصی دکتر محمد روشنی :

دکتر محمد روشنی عضو رسمی انجمن های داخلی از جمله انجمن گوارش و کبد ایران – شبکه هپاتیت ایران – انجمن متخصصی داخلی و همچنین انجمن های بین المللی AGA – ASGE – AASLD – UEG – ESGE – EASL می باشد و خدمات تخصصی و فوق پیشرفته زیر توسط ایشان انجام میشود .

 

 

آندوسکوپی معده

آندوسکوپی معده .آندوسکوپ یک لوله منعطف، بلند و باریکی است . که منبع نور و دوربین ویدیویی کوچکی در سر آن قرار دارد . و به وسیله آن اندوسکوپی انجام می شود . این ابزار از طریق دهان وارد بدن می‌شود و می‌توان درون مری، معده و اثنی‌عشر را مشاهده نمود .

آندوسکوپها همچنین دارای لوله‌هایی برای ساکشن یا کشیدن مایع درون معده به خارج، فرستادن هوا به داخل معده و بادکردن آن و عبور دادن وسایل خاصی برای نمونه‌برداری (تکه‌برداری یا بیوپسی) نیز می‌باشند .
آزمایش آندوسکوپی، دقیق‌ترین و مفیدترین راه برای بررسی علل مختلف سوءهاضمه می‌باشد. این آزمایش . بهترین راه تشخیص زخم‌ها و سرطان معده بوده و همچنین برای تشخیص عفونت هلیکوباکترپیلوری بسیار مفید میباشد ….
برخی از انواع آندوسکوپی نیاز به آمادگی‌های مخصوص مثلا پاک کردن معده یا روده دارد. ممکن است پزشک از شما بخواهد پیش از انجام عمل چیزی نخورید یا ننوشید، یا برای شما مسهل تجویز کند .
افرادی که تحت آندوسکوپی قرارمی‌گیرند معمولا با داروهای آرام‌بخش تسکین داده می‌شوند تا درد و ناراحتی‌شان به حداقل برسد .

کولونوسکوپی

کولونوسکوپی روشی است که در آن یک پزشک متخصص با استفاده از یک لوله بلند، انعطاف‌پذیر و باریک (که در انتهای آن یک دوربین و چراغ کوچک نصب شده است)، داخل راست‌روده و روده بزرگ (کولون) را مشاهده می‌کند. به این لوله باریک “کولونوسکوپ” یا “اسکوپ” می‌گویند. کلونوسکوپی می‌تواند تحریک، تورم بافت روده، زخم‌ها، پلیپ روده بزرگ و سرطان کولون را نشان دهد.

شایع‌ترین علامت سرطان روده بزرگ (سرطان کولون) این است که در اغلب موارد علامت یا نشانه‌ای ندارد. به همین دلیل دکتر محمد روشنی ، متخصص کبد و آندوسکوپی از کلونوسکوپی برای تشخیص زودهنگام مشکلات گوارشی از جمله سرطان روده بزرگ استفاده می‌کنند.

انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی، بهترین و دقیقترین آندوسکوپی فوقانی و کولونوسکوپی بدون درد .

درمان هموروئید (بواسیر) و شقاق مقعد بدون جراحی و درد . انجام بالون معده بدون جراحی، تشخیص و درمان هپاتیت . کبد چرب و  بیماریهای کبدی . تشخیص زود هنگام سرطانهای دستگاه گوارش معده و روده . درمان غیر جراحی سرطان مری و تنگی مری بدون جراحی . تشخیص و درمان درد معده ، درمان چاقی با بالون معده . کنترل خونریزی های گوارشی با آندوسکوپی . بهترین اقدامات تشخیصی و درمان اسهال و یبوست.

 

مشاوره رایگان و اطلاعات تماس :

آدرس : تهران- خیابان شریعتی – بالاتر از میرداماد – نیام – پلاک 58 – طبقه اول – واحد 1

تلفن تماس : 02122889947 – 09197719030

 

 

 

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

نحوه انتخاب در خرید گن مردانه

نحوه انتخاب در خرید گن مردانه

 

در فصل سرما که دیگر هوا گرم نیست و عرق کردن وجود ندارد بسیاری از افراد از فرصت استفاده کرده و از گن استفاده میکنند تا در این مدت خود را به فرم مناسبی برسانند و فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران برای انتخاب گن مناسب پیشنهادهایی برای شما دارد .

هرگز فقط به برچسب یا مارک یک لباس و نوشته‌های روی آن یا حتی صحبت‌های فروشنده یا یک دوست اعتماد نکنید. یکی از اشتباه‌های رایج ، انتخاب گن کوچک‌تر از سایز خودشان است. این کار باعث بروز چین‌های ریز روی پوست می‌شود، درحالی که انتخاب گن مناسب به صافی پوست کمک می‌کند.

از گنی استفاده کنید که از جنس مرغوب کشی هیدرودرم و الیاف آنتی باکتریال استفاده شده است .

برای خرید گن مردانه توجه کنید میکروفیبر درصد بالایی از جنس پارچه را تشکیل دهد .

گن مردانه حتما باید طراحی به گونه‌ای شده باشد که قابلیت تبادل هوا و رطوبت را داشته باشد که باعث رشد باکتری‌ها در سطح گن، نشود. بهتر است گن، در دو یا سه لایه طراحی شده باشد تا لایه درونی لایه لطیف تر جهت راحتی مصرف کننده و لایه خارجی محکم تر جهت استحکام و دوام بیشتر باشد.

دوخت انواع گن لاغری مردانه می‌تواند باعث بهبودی عملکرد و یا اختلال در عملکرد گـن شود. بسته به این که آیا نوع دوخت مسطح یا غیر مسطح باشد و یا اینکه نخ دوخته شده سطح مقطع گرد و یا نواری داشته باشد، ظرافت، استحکام و زیبایی گـن متفاوت خواهد بود که بهترین نوع دوخت در گن‌ها، دوخت مسطح است

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوای آن بر عهده ما نیست و بر عهده سایتی است که در داخل متن رپرتاژ آگهی، لینک آن قرار گرفته است.




ن : khashayars

رزرو اتوبوس

رزرو و اجاره اتوبوس ، مینی بوس ، مدیل باس ، ون و خودرو

شرکت همسفر گشت ایرانیان ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس، مینی‌بوس، میدل‌باس، ون و سواری دربستی در تهران به مقصد تمامی نقاط کشور و همچنین کشورهای همسایه با افتخار سرویس دهی به سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و سایر مراکز دولتی و خصوصی با سابقه طولانی و درخشان آماده پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان می‌باشد.
کرایه مینی‌بوس و اتوبوس‌های دربستی توریستی جهت تورهای گردشگری، بازدیدها و سفرهای دسته جمعی یک یا چند روزه از دیگر خدمات این شرکت می‌باشد.

خودروهای دربستی همسفر:
اتوبوس اسکانیا VIP  تک صندلی همراه پذیرایی (25 نفره)
اتوبوس اسکانیا، مان ویژه و VOLVO B9 درجه یک (44 نفره)
اتوبوس ولوو B12 ،TX، B7 و B9 کولردار (42 نفره)
اتوبوس اسکانیا شهری کولردار 44نفره (مبله)
میدل باس VIP یوتانگ
مینی‌بوس هیوندای و سیترا
ون‌های ویژه تویوتا هایس، هیوندای H1، فیات دوکاتو، دلیکا و نارون




ن : khashayars

بهترین مکان برای خرید لوازم یدکی خودرو

بهترین مکان برای خرید لوازم یدکی خودرو

این روز ها یکی از بهترین روش های خرید قطعات خودرو   ,خرید آنلاین است .

شما می توانید به دور از ترافیک و گذاشتن زمان زیاد به راحتی به صورت اینترنتی قطعه مورد نظر خود را در هر مکانی در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

حال سوال این است که فروشگاه آنلاین مناسب برای خرید لوازم یدکی خودرو را از کجا پیدا کنیم ؟

بهترین راه برای خرید قطعات خودرو فروشگاه آنلاین اسپیریاب می باشد که می توانید محصولات مورد نیاز خود را در آن سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید .

یکی دیگر از مزیت های فروشگاه اسپیریاب قیمت های آن می باشد که مناسبترین قیمت ها برای مشتریان در نظر گرفته شده و قیمت تمامی محصولات پایین تر از قیمت محصولات بازار می باشد .

اسپیریاب به سراسر کشور محصولات خود را ارسال می کند و شما می توانید از سرار کشور به صورت آنلاین قطعات مورد نظر خود را سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید .

در ادامه بیشتر درباره خودرو هایی که می توانید قطعات آن را از ما تهیه نمایید توضیح خواهیم داد :

خرید لوازم یدکی و قطعات بی ام و

یکی از برند های گران قیمت و بسیار پر طرفدار در ایران بی ام و می باشد که اسپیریاب تمامی قطعات مدل های مختلف این برند از جمله قطعات نایاب را برای فروش دارد .

به دلیل وارداتی بودن لوازم یدکی این برند مغازه ها قیمت های بسیار نجومی به مشتریان خود می دهند اما اسپیریاب سعی نموده مناسب ترین قیمت ها را برای مشتریان خود در نظر بگیرد و محصولات اصلی بی ام و با مارک Bmw group  به مشتریان خود به فروش برساند .

تشخیص لوازم یدکی تقلبی از لوازم یدکی و قطعات اورجینال بی ام و :                 

یکی از نکات بسیار بسیار مهم در هنگام خرید لوازم یدکی بی ام تشخیص اورجینال بودن یا تقلبی بودن این قطعات می باشد .

با توجه به مونتاژ لوازم یدکی اصلی بی ام و توسط برخی شرکت های سودجو و تولید قطعات بی کیفیت به خریداران تاکید می کنیم در خرید خود دقت به عمل آورند به این دلیل که با خرید قطعات یدکی بی کیفیت ممکن است در شرایط حساس این قطعات کارایی خود را از دست دهند و یا حتی خیلی زودتر از زمان خود خراب شوند و باعث از بین رفتن وقت شما شوند .

آیا علاقه مند به این هستید که لوازم یدکی BMW شما ماهی یک  یا چند بار خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند ؟

حال سوال این است که چگونه می توان لوازم یدکی اصلی را از تقلبی تشخیص داد .!!

این روز ها در ایران قطعات مونتاژ شده معمولا دقیقا مانند قطعات اصلی می باشند و تشخیص آن یا به سختی است یا غیر ممکن یا حتی مشاهده شده بعضی تعمیر کاران به عنوان قطعه اورجینال به شما قطعه تقلبی می دهند تا سود بیشتری نسیب آن ها شود .

معمولا قیمت قطعات اورجینال واقعی گران تر از لوازم یدکی تقلبی می باشند که البته این فقط ملاک نیست اما در بعضی از موارد قابل تشخیص است .

لازم است بدانید تمامی قطعات بی ام و اورجینال دارای هولوگرام یا برچسب BMW Group می باشد و جعبه های مخصوص خود را دارد که در صورت چند بار خرید قطعات اورجینال به سادگی می توانید اورجینال بودن آن را تشخیص دهید .

یکی دیگر از این راه های تشخیص لوازم یدکی اورجینال فروشگاه هایی می باشد که هم لوازم یدکی تقلبی و ارزان خود را معرفی کرده اند و هم لوازم یدکی اورجینال بی ام و را معرفی کرده اند . به این نوع فروشگاه ها بسیار می توان اعتماد کرد به این دلیل که هم فروش قطعات ارزان و فروش قطعات اورجینال گران قیمت دارند . این راه تقریبا مطمعن ترین راه می باشد .

لازم به ذکر است شما می توانید از سایت اسپیریاب قطعات اورجینال و قطعات ارزان قیمت را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت تهیه نمایید . و همچنین از پشتیبانی کارشناسان ما برخوردار باشید .

خرید لوازم یدکی بنز

خرید لوازم یدکی تویوتا

تویوتا یکی از برند های بسیار پرطرفدار در جهان و ایران می باشد که در حال حاظر خودرو های زیادی از این برند خارجی وارد ایران شده است . ما سعی نموده ایم بهترین لوازم یدکی خودرو تویوتا را با برند ژاپنی برای مشتریان خود داشته باشیم .

خرید لوازم یدکی هیوندای

هیوندای یکی از برترین برند های خودرو سازی کره جنوبی می باشد که در ایران و کشور های آسیایی طرفداران بسیار زیادی دارد . شما می توانید برای تهیه قطعات این خودرو های این برند از سایت اسپیریاب اقدام نمایید .




ن : khashayars

بهترین تفریحات کویری در اطراف دبی

بهترین تفریحات کویری در اطراف دبی

وقتی از دُبی بازدید می‌کنید انتظار دارید معماری فوق العاده، پارک‌های ماجراجویانه، و بازارها و رستوران‌های بی‌شماری را ببینید – اما از طبیعت امارات انتظار چندانی ندارید. اگر از علاقه‌مندان به دامان طبیعت هستید، نگران نباشید – راه‌های زیادی وجود دارد که در ماه‌های اکتبر تا فوریه که هوا مناسب است، خودتان را با اردو زدن یا رانندگی در کویرهای‌های امارات مشغول کنید.

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی و همچنین تهیه بلیط قطار از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

کمپ زدن:

دریاچه‌ها و بیابان القدره

بیابان القدره یکی از نزدیک‌ترین بیابان‌ها به دُبی است که با ماشین کمتر از یک ساعت با شهر فاصله دارد، و یکی از محبوب‌ترین مکان‌های اردو زدن در میان ساکنین است. این بیابان برای گذراندن یک آخر هفته‌ی آرام یا مهمانی گروهی در کنار دریاچه‌های متعدد، بسیار عالی است و آن‌قدر نزدیک است که حس خانه را دارد و آن‌قدر دور است که می‌توان آسمان پر از ستاره را از آنجا تماشا کرد! حتماً با خودروی بیابان‌گردی و جعبه‌ی کمک‌های اولیه به آنجا بروید، اما نگران نباشید، چون به اندازه‌ی کافی به شهر نزدیک هستید به شبکه‌ی تلفن همراه دسترسی خواهید داشت.

آفرود:

صحرای سویحان

صحرای سویحان که بین دُبی و ابوظبی قرار دارد، یک انتخاب عالی برای تجربه‌ی یک آفرود ماجراجویانه است! گروه‌های محلی مثل Offroad Bug و MTM Powersports خودشان برنامه‌ریزی کرده و تورهای آفرود برگزار می‌کنند، اما پیش از آنکه بخواهید سوار این ماشین‌ها شوید با آن‌ها تماس بگیرید – آن‌ها تورهای خود را فقط با رانندگان حرفه‌ای برگزار می‌کنند!

راه‌پیمایی:

کوه جیص

یکی از مرتفع‌ترین کوه‌های امارات که در امتداد مرز امارات و عمان در امارت رأس الخیمه قرار دارد، محلی عالی برای پیاده‌روی و راه‌پیمایی است. با ماراتن‌های منظمی که از کوهپایه تا قله‌ی کوه برگزار می‌شود، ساکنین و توریست‌ها می‌توانند یک روز عالی را در آنجا سپری کنند. رسیدن به بالای قله به اندازه‌ی دور شدن از سر و صدای شهر ارزشمند و فرح‌بخش است و اگر قصد دارید شب را آنجا سپری کنید، یک محل عالی برای اردو زدن خواهد بود.

سافاری

با اینکه پروژه‌ی پارک سافاری دُبی هنوز به اتمام نرسیده است، اگر به دنبال یک تور روزانه‌ی کوچک برای بازدید از بیابان‌های دُبی و ابوظبی هستید می‌توانید برای یک سافاری ثبت نام کنید. این احتمالاً اولین چیزی است که هتل‌ها انتظار دارند شما به دنبال آن باشید، بنابراین از متصدی هتل سؤال کنید، و آن‌ها بدون شک یکی از شرکت‌های همکار را به شما معرفی خواهند کرد! این تورها با وجود سافاری، شن سواری، تتو با حنا، غذا، و موسیقی شبانه برای کل خانواده سرگرم‌کننده و امن خواهند بود. اگر سفرتان به امارات کوتاه است، این یک راه عالی برای لذت بردن از طبیعت کشور خواهد بود!




ن : khashayars

با ترس از ابتلا به تومور مغزی چه کنیم؟

با ترس از ابتلا به تومور مغزی چه کنیم؟

تومور مغزی همواره از دلایل نگرانی و اضطراب در افرادی است که هر نوع علائمی مرتبط با سیستم عصبی را دارند. واقعیت این است که متاسفانه شیوع انواع سرطانها و از جمله بدخیمی های مغزی افزایش یافته یا حداقل اینکه امروزه بیشتر از قبل تشخیص داده میشوند.

مهمترین دلیل بروز شایعترین تومورهای مغزی چیزیست که در اختیار کسی نیست؛ ژنتیک! اما تئوری هایی مطرح هستند که نگرانی هایی در مورد استفاده از تلفن همراه و اشعه های محیطی را مطرح میکنند که هنوز با قطعیت به اثبات نرسیده اند. پس به نظر میرسد بهتر است مهمترین و شایعترین علائم آن را بشناسیم تا بتوانیم به موقع برای بررسی و درمان اقدام کنیم. از طرفی ترس و نگرانی به خاطر بروز هر علامتی هم مخل آرامش خواهد بود، خصوصا اگر با علامت شایعی مثل سردرد روبرو باشیم؛ پس باید اطلاعاتمان در مورد اهمیت این علائم بیشتر باشد تا با مواجهه با آنها به جراح مغز و اعصاب مراجعه کنیم.

هم در مورد تومورهای خوش خیم مغزی و هم تومورهای بدخیم، سردرد شایعترین علامت است؛ اما بیش از 90 درصد افرادی که سردرد دارند تومور مغزی ندارند؛ پس این چند مورد را به عنوان علائم خطر سردرد به ذهن بسپارید:سردرد صبحگاهی که علیرغم شدت زیاد در صبح به تدریج تا ظهر بهتر و کمتر میشود؛ سردردی که روز به روز و هفته به هفته در حال تشدید است و معمولا به داروهای مسکن جواب نمیدهد؛ اگر سردرد مزمن قبلی مثل میگرن به تازگی در حال بدتر شدن است یا فرم آن عوض شده و در نهایت اینکه علایم مهم دیگری مثل تهوع، استفراغ، تاری دید، اختلال در راه رفتن و یا ضعف در اندامها در کنار سردرد ایجاد شود.

به جز سردرد به این چند مورد هم توجه کنید:سابقه تومور مغزی در خانواده، سابقه هر نوع سرطان در نقاط دیگر بدن در فرد، تشنج، هر نوع خواب آلودگی یا کاهش سطح هوشیاری، تغییرات تدریجی در عملکرد مغزی که ممکن است طی چند هفته یا چند ماه به تدریج بدتر و بدتر شود مثل تاری دید، دوبینی، سرگیجه، کاهش شنوایی، اشکال در درک طعم یا بوی غذا، اختلال تعادل، احساس ضعف در دست یا پا و تغییرات پیشرونده خلقی مانند پرخاشگری، افسردگی یا بدبینی.

اما در این میان بد نیست چند علامت شایع بیماران که معمولا نشانه خطر نیستند اما باعث نگرانی میشوند نیز بیان شود:شروع ناگهانی سردرد به دنبال فشار عصبی؛ ایجاد و تشدید سردرد از حدود ظهر تا شب؛ تهوع و استفراغ همراه با درد شکم، تاری دید و سردرد به دنبال فشار کاری یا مطالعه طولانی، گزگز و بی حسی دستها و دهان خصوصا به دنبال استرس، فراموشی گهگاه خصوصا همراه با خستگی یا استرس و ایجاد ناگهانی سرگیجه و تهوع بصورت گردش اتاق دور سر.

در مجموع باید گفت که علائم تومور مغزی چه سردرد و چه سایر علائمی که ذکر شد ماهیت پیشرونده دارند و به تدریج تشدید می شوند و بعید است علائم تومور مغزی مثلا به دنبال فشار عصبی خود را نشان دهند.

قطعا داشتن اطلاعات بیشتر در مورد آنچه تهدید واقعی است باعث آرامش و جلوگیری از ایجاد ترس در صورت مشاهده علائم ظاهرا نگران کننده خواهد شد.




ن : khashayars

برترین خدمات چاپی با مجتمع آلتینای

برترین خدمات چاپی با مجتمع آلتینای

در سال‌های اخیر و در پی توسعه کسب و کارهای آنلاین، شاهد ظهور و رشد صنایع مختلفی بر بستر اینترنت و افزایش میزان رضایتمندی و سرعت دریافت سفارشات به مخاطبان این صنایع بوده ایم.

چاپ ‌آلتینای به عنوان تنها چاپخانه آنلاین در حوزه چاپ افست و دیجیتال از کسب و کارهای موفقی است که بیش از 15 سال سابقه درخشان در حوزه چاپ که از حضور فعالش در بازار می‌گذرد به خوبی خلاء‌های موجود در این حوزه را برای مشتریان پر کرده است. خلاء‌هایی که ممکن است هر کدام از ما هنگام سفارش‌دهی چاپ کاتالوگ، جعبه، کارتن، ساک دستی، هاردباکس و… با آن مواجه شده باشیم. طی کردن پروسه طولانی مراجعه به دفاتر خدمات فنی یا چاپخانه، قیمت گران، متفاوت بودن نتیجه کار با آنچه سفارش داده شده است و بدقولی چاپخانه در ارسال به موقع سفارش‌ها، تنها بخشی از مشکلاتی هستند که ممکن است هر کدام از ما را با فعالان سنتی حوزه چاپ درگیر کرده باشد.

چاپ‌آلتینای اما به عنوان یک شرکت مشتری محور، رویکردی متفاوت به این صنعت دارد که همین موضوع موجب تمایز آن نسبت به سایر فعالان این حوزه و افتخار همکاری با برندهای معتبر داخلی و خارجی و همچنین رضایت 97 درصدی مشتریانش شده است.

این چاپخانه با هدف رقابت در بازار کسب و کارهای آنلاین در سال 84 و تحت مدیریت جناب آقای مهندس مجید صفرزاده شروع به کار کرد و حالا با گذشت سالیان طولانی با ارائه خدمات گسترده، سریع، با کیفیت و ارزان از مهمترین اعضای اکوسیستم صنعت چاپ کشور است.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت altenay.com نه تنها سفارش‌های چاپی خود را در 2 فرم عادی و اختصاصی از چاپ کاتالوگ، ست اداری، جعبه و کارتن گرفته تا زیر چاپ فاکتور، لیبل، فولدر، پوستر، تراکت،  و… به صورت آنلاین ثبت کنید، بلکه می‌توانید از کمک کارشناسان حرفه‌ای چاپ‌آلتینای برای نحوه سفارش، جنس محصول و طراحی سفارش‌های خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید کار طراحی را به آتلیه طراحی تخصصی آنلاین چاپ‌آلتینای بسپارید و در کمترین زمان ممکن با سلیقه خود سفارش خود را طراحی و ثبت کنید.

بررسی قبل از تولید توسط نرم‌افزارهای تخصصی، کنترل کیفیت، خدمات قبل و پس از چاپ و ارسال محصول از مهمترین ویژگی‌های این چاپخانه است. به این ترتیب کیفیت کار شما تضمین شده و دارای گارانتی کامل است.

همچنین یکی از ویژگی‌های چاپ آلتینای، قیمت بسیار مناسب خدمات آن است. شما به عنوان مشتری می‌توانید قیمت سفارش خود را در لحظه استعلام نموده و با سایر چاپخانه ها مقایسه کنید. درضمن چاپ آلتینای تنها چاپخانه ایست که امکان حضور و نظارت مستقیم شما مشتریان عزیز را درون چاپخانه و نظارت بر کلیه مراحل چاپ و پس از چاپ را فرآهم کرده است.

گستردگی خدمات چاپ‌آلتینای نیز به شما این امکان را می‌دهد که در هر نقطه از کشور و حتی خارج از کشور که هستید، بتوانید از خدمات آن در هر زمان و تیراژی استفاده کنید.

پس اگر از شیوه‌های سنتی چاپ دل خوشی ندارید، اگر به دنبال یک چاپخانه سریع و مطمئن هستید که سفارش‌های چاپی شما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به دستتان برساند به چاپ‌آلتینای مراجعه کنید.

کلیه سفارشاتی که مجتمع چاپ‌آلتینای به مشتریان خود ارائه می نماید دارای گارانتی کامل چاپ و زمان تحویل هستند و این گارانتی بصورت کتبی درون فاکتور و قرار دادهای مشتریان ذکر می شود.

تجهیزات ما عبارتند از :

1 – آتلیه طراحی و عکاسی فوق تخصصی با حضور اساتید بین المللی

2 – چاپخانه افست کالیبره با امکان حضور شما درون چاپخانه و نظارت بر تمامی مراحل چاپ

3 – واحد های سلفون کشی ، یووی ، طلاکوب ، صحافی ، جعبه سازی ، کارتن سازی و هاردباکس

4 – واحد دیجیتال مارکتینگ : طراحی و سئو سایت و صفحات اینستاگرام

برخی از محصولات چاپی ما عبارتند از :

چاپ کاتالوگ

چاپ جعبه

چاپ کارتن

چاپ ساک دستی

چاپ هاردباکس

چاپ ست اداری

چاپ لیبل

چاپ فاکتور

چاپ پوستر

چاپ فولدر

چاپ بروشور

چاپ تراکت

چاپ بنر

و …

تنها راه گذر از شرایط سخت اقتصادی و کسب پیشرفت روز افزون تبلیغات می باشد.پس اگر واقعا به دنبال افزایش مشتریان و درآمد خود هستید با ما دست به دست شوید.

تبلیغات موجب جذب پتانسیل های موجود در حوضه فعالیت شما می گردد و این پتانسیل های موجود را تبدیل به مشتریان دائمی و متعهد به شما می گرداند.

تقریبا تمامی مدیران با تبلیغات کاملا موافق هستند اما دغدغه اصلی آنها این است که چگونه تبلیغات کنند تا بازدهی بالاتری برای آنها و کسب و کارشان به ارمغان آورد.

مجتمع چاپ و تبلیغات آلتینای با دارا بودن کارشناسان مشاور خبره به صورت کاملا رایگان آماده ارائه راهکار های دقیق برای نحوه تبلیغات و تشریح کامل فرآیند آن به شما عزیزان می باشد.




ن : khashayars

ثبت آگهی رایگان کسب و کار در پیام اول

ثبت آگهی رایگان کسب و کار در پیام اول

این یک هشدار است بدانید اگر کسب و کار خود را در اینترنت ثبت نکنید انگار اصلا کسب و کار ندارید.

با توجه به رشد روز افزون خدمات وبساتها و همچنین اقبال و درخواست عمومی در این زمینه و بازده فراوان سیستم تبلیغات اینترنتی و همه گیر شدن آن در ایران عزیزمان طی چندین سال گذشته حجم این بازار به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است. این موضوع نوید بخش ایجاد بازاری خوب در این زمینه می باشد. که نباید از آن غافل ماند.

همانطور که همه ما میدانیم سهم جستجوی اینترنتی دربدست آوردن نیاز های روزمره به شدت افزایش یافته است به طوری که علاوه بر متصل بودن کل گروه بزرگ کسب و کار واقعی به دنیای مجازی و اینترنت حتی خانم های خانه دار، افراد مسن، جوانان و  نوجوانان هم برای یافتن خدمات مورد نظرشان از طریق جستجوی اینترنتی و نزدیک ترین مرکز به موقعیت خودشان وابسته به اینترنت هستند.

جستجوهایی نظیر اطلاعات خانه داری، دستور های پخت غذا و کیک ها، دانستنی های نوزادان و مطالب زیبایی و بهداشت و ... برای خانم ها، اطلاعات عمومی و جذابیت های تاریخی و جغرافیایی مناطق تفریحی ایران و جهان و همچنین  علائم بیماری ها و .. برای افراد مسن تر و اطلاعات درسی و تحقیقات دانشگاهی و به روز بودن در بخش مد و زیبایی و بازی های جذاب کامپیوتری و آگاه بودن از دنیای سلبریتی های مورد علاقه شان و ...برای نوجوان و جوانان از اینترنت استفاده می شود.

امروز تصور دنیایی بدون اینترنت و اینترنتی بدون موتورهای جستجوی اینترنتی امکان پذیر نیست .بدون شک گوگل تاثیر گذارترین و پر استفاده ترین ابزار وب است و میتوان گفت دیگر اینترنت بدون گوگل هیچ معنایی ندارد. روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام میگیرد و وظیفه گوگل رساندن کاربران به بهترین و مفیدترین و در واقع برترین نتایج ممکن است..

با توجه یه اسمارت فون ها و اینترنت پرسرعت اپراتور های خوب کشورمان عملا این جستجو نه وابسته به زمان خاص و نه وابسته به مکان خاصی است. این نیست که حتما می بایست پشت لب تاب در منزل و محل کار باشی و در صورت وصل به اینترنت به این دنیای مجازی نامتناهی وصل باشی. گوشی های تلفن همراه عملا مکان و زمان استفاده از اینترنت را حذف کرده اند.

سهم جستجوی اینترنتی در شهرستانها به شدت افزایش یافته و تقاضا در شهرستان های رو به رشد بسیار زیاد و با ذوق زیادی انجام میشود این نتیجه را سرویس های گوگل نظیر ترند و گوگل پلنر ارائه میدهند و ثبت شده است.

جستجوهای اینترنتی بومی های هر شهر و ثبت محل کسب وکار خود در فضای مجازی هم جای خود دارد که گاهی دیده شدن در اینترنت و بالاتر بودن از سایر رقبا در هر زمینه ای بسیار ارزشمند است و امتیاز ویژه ای است جالب اینکه قسمت اعظم این جستجو های اینترنتی در شهرستان هم از طریق مسافرانی که به شهر های مختلف ایران سفر میکنند می باشد.

جستجو هایی نظیر: بهترین رستوران تهران یا معروفترین سالن زیبایی غرب تهران و یا بهترین مسافرخانه در رامسر و یا بهترین رستوران در اصفهان و ارزانترین هتل در تهران و  قالیشویی و یا بهترین کلینیک زیبایی تهران ...

دیدیم که بودن در جستجو ها خیلی بهتر است از نبودن؛ مسئله این است که به این فکر کنیم کسب و کاری که سالها برای تلاش آن زحمت کشیدید، هزینه کردید و زمان گذاشتید در دنیای بزرگ مجازی با اینهمه جمعیت حاضر آنلاین وجو ندارد و کسی آن را به واسطه نبودن پیدا نمیکند، این بدان معنی نیست که کسی به آن خدمات نیاز ندارد، کسانی برنده هستند که در ابتدای شروع فعالیت خودشان در دنیای واقعی بصورت موازی در فضای مجازی هم حضور پیدا کند.

میدانیم که صفحه اول نتایج جستجوی گوگل فقط گنجانش نمایش 10 نتیجه را دارد و اگر کسب و کار و سایت شما در میان این 10 گزینه یا لینک برتر گوگل نباشد به درصد بسیار بالایی از کاربران و مشتریان هدفمند خود دست نخواهید یافت.

اکنون که در سال 2018 هستیم در مرجع اصناف بزرگ اینترنتی نبودن و اینکه متقاضیان و بازار هدف شما توانایی یافتن شما را نداشته باشند و یا اصلا نباشید که پیدا شوید بی انصافی بسیار بزرگی به خود و کسب و کار خود کردید. عملا مشتریان خود را به واسطه حضور فیزیکی و بسیار محدود به موقعیت محلی را انتخاب کردید . نمیدانید چه جماعت مشتاقی در فضای مجازی به دنبال شما و خدماتی که ارائه میدهید هستند که شما از آنها غافلید.

خوشبختانه مجموعه پیام اول شهر اینترنتی تهران توانسته است، با توجه به این رشد چشمگیر در همین راستا پیام اول جهت حمایت از فعالان کسب و کار در فضای مجازی، خدمات متعددی و جذابی را ارائه می نماید و شما می توانید بنا به نیاز خود از این خدمات نوین بهره مند گردید و فعالیت خود را در این بازار گسترش دهید.

در سایت ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول امکان ثبت آگهی رایگان و درج تبلیغات لینک دار رایگان میباشد همچنین مدت زمان اعتبار اگهی های  رایگان دو ماه بوده و درصورت تمدید مجدد در سایت نمایش داده میشود در واقع آگهی های ثبت شده مدت زمان نمایش نامحدود دارند .

ثبت آگهی رایگان، در وب سایت و موتور جستجوی ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول می تواند مزیت های بسیار زیادی برای شما داشته باشد. از جمله این مزیت ها این است که:

  1. میتوانید کسب و کار خود را تحت عنوان آگهی رایگان بدون پرداخت هیچ مبلغی در سایت مرجع اصناف پیام اول درج نمایید. بسیاری از وب سایتها، با پرداخت هزینه میتوان آگهی ثبت کرد و در ازای دریافتِ مبلغ، آگهی شما را درج میکنند. حتی اگر قرار باشد که آگهی رایگان برای شما درج کنند، معمولا آگهی رایگان شما در انتهای تمامی آگهی های پولی نمایش داده میشود. با این وصف میزان تاثیرگذاری آگهی های رایگان شما به شدت کاهش خواهد یافت.
  2. آگهی شما مادام العمر است. بسیاری از وب سایتهای با عنوان نیازمندیها، برای 1-3 ماه آگهی شما را نمایش میدهند و به محض اینکه آگهی شما در صفحات گوگل شناخته شد و پتانسیل زنگ خور پیدا کرد،  آگهی شما منقضی میگردد. در نتیجه باید همیشه حواستان باشد که آگهی های رایگان اینترنتی شما، منقضی نگردد. در ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول، آگهی رایگان شما، تاریخ انقضاء ندارد و نخواهد داشت. یعنی اگر فقط یک بار در سایت ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول، درج آگهی کنید، آگهی رایگان شما برای همیشه در این سایت نمایش داده خواهد شد. البته مادامیکه خود شما عزیزان، اقدام به حذف آگهی خود نکنید.
  1. امکان درج لینک رایگان وب سایت و شبکه های اجتماعی کمتر وب سایت نیازمندی اجازه درج لینک رایگان میدهد. ما این امکان را برای شما فراهم کردیم که لینک رایگان شبکه های اجتماعی اعم از تلگرام و اینستاگرام، و لینک وب سایت و یا لینک وبلاگ خود را در ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول با هزینه ماهیانه پانزده هزار تومان درج کنید. و کاربران پس از کلیک روی لینک های شما، مستقیم به سایت و یا شبکه های اجتماعی شما ارجاع داده میشوند.
  2. موتور جستجو به معنای واقعی، جستجو در بسیاری از سایتهای نیازمندی، بسیار سخت و پیچیده است. و معمولا کاربران در این وبسایتها (سایتهای نیازمندی) بصورت دقیق نمیتوانند به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند. در سایت ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول شما براحتی نام صنف و شهر مورد نظر را وارد کرده و سپس روی دکمه جستجو کلیک کرده، و براحتی به اطلاعات مورد نظرتان دست می یابید.
  3. آگهی رایگان شما به سرعت تایید میشود. ما شرایطی فراهم کردیم که درج آگهی شما در کمتر از یک ساعت توسط پشتیبان سایت تایید گشته، و نمایش داده شود.
  4. سرعت بسیار بالای سایت، تمام تلاش ما در جهت سادگی و پردازش اطلاعات با سرعت بسیار بالا، میباشد. میخواهیم کاربر در کمتر از 30 ثانیه به آگهی و یا اطلاعات مورد نظر خود دستیابی پیدا کند.
  5. قابلیت درج آگهی بدون نیاز به ثبت نام های طولانی، ما تا توانستیم امور را ساده و سریع کردیم. کاربر میتواند در زمان بسیار کم آگهی تبلیغاتی خود را ثبت کند. چون از مراحل ثبت نام بسیار کاستیم. به زودی ثبت نام با شماره موبایل شما و یا از طریق جیمیل فراهم خواهد شد. شماره موبایل شما، در این وب سایت حکمِ نام کاربری را برای شما خواهد داشت و براحتی با وارد کردن شماره موبایل و رمز 1 بار مصرف (که هر دفعه هنگام ثبت یا ویرایش آگهی برای شما پیامک میشود.) میتوانید آگهی تبلیغاتی خود را ثبت کنید. تکنولوژی رمز یکبار مصرف تنها در وب سایتهای بانکی و با امنیت بسیار بالا مورد استفاده قرار میگیرد.
  6. آگهی ثبتی شما غیر قابل هک میباشد.

در این میخواهیم کمی راجع به مزایای ثبت آگهی در اینترنت اشاره کنیم: امروزه تبلیغات کاغذی رفته رفته جایش را به تبلیغات اینترنتی میدهد. البته این اتفاق تا حدود زیادی افتاده است. اما هنوز هستند کسانی که دست از تبلیغات کاغذی برنداشته و مقهور کسانی شدند که از تبلیغات اینترنتی بهره میبرند. مزایای درج آگهی رایگان عبارتند از:

  1. اگر وب سایت ندارید، نگران نباشید. مهم حضور شما در اینترنت است. شما باید در اینترنت آگهی ثبت کنید. بسیاری از سایتهای تبلیغاتی و نیازمندی این امکان را به شما میدهند که آگهی رایگان درج کنید. وب سایت نیازمندی های اصناف " ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول " نیز یکی از کاربردهایش همین است.
  2. هر کسی دنبال شما باشد، شما را می یابد. سریعترین راهِ یافتن اطلاعات، اینترنت است. در آگهی اینترنتی خود، عنوان فعالیت، نام برند، نام کامل خودتان، شماره تماس، آدرس و... را درج کنید. این موارد معمولا در گوگل سرچ میشوند و کاربر به توسط آن به شما دست می یابد.
  3. میتوانید لینک کانال تلگرام، لینک اینستاگرام و لینک وب سایت خود را درج کنید. تا کاربران با کلیک روی لینک های شما بطور مستقیم با شما متصل شوند. البته بسیاری از وب سایتهای نیازمندی بابت این موضوع مبالغ هنگفتی دریافت میکنند. (در وب سایت ما، تمامی خدمات کاملا مقرون به صرفه است).
  4. در صورت داشتن وب سایت، ثبت آگهی رایگان شما در اینترنت موجب بهبود رتبه شما در الکسا و بهبود نتایج گوگل میشود.
  5. ثبت آگهی رایگان اینترنتی، برای شما کاملا بصرفه است. صرفا چند دقیقه از زمان شما را میگیرد.
  6. وقتی در اینترنت تبلیغ میکنید، در واقع دارید در سطح ملی و کشوری و یا حتی بین المللی فعالیت میکنید. اهمیت تبلیغات در دنیای مجازی و اینترنت به این دلیل است که حد و مرز نمیشناسد.
  7. مختصر و مفید ننویسید. این مفهوم همیشه به ما آموزش داده شده. " مختصر مفید " اما باید در اینجا اکیدا سفارش کنم که هرگز هنگام درج آگهی اینترنتی مختصر مفید عمل نکنید. در مورد فعالیت خود کاملا توضیح دهید. مو به مو . با جزئیات. شرح کامل فعالیت خود را درج کنید. بدون کم و کاست. خلاصه نویسی نکنید. به تمامی ریز فعالیتهای خود اشاره کنید. این باعث میشود هنگام جستجو کاربران به شما دست بیابند. و تعداد بازدید آگهی ثبت شده شما در اینترنت بسیار زیاد میشود.

تا اینجا به مزایای درج آگهی رایگان در وب سایت ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول، و اهمیت درج آگهی اینترنتی اشاره کردیم.

اینک به مهمترین نکات هنگام درج آگهی در فضای اینترنت اشاره خواهیم کرد:

  1. عنوان فعالیت خود را با دقت وارد کنید. عنوان، هنگام درج آگهی، بسیار مهم است. مثلا نوشتن عنوان : " پخش لنت " شاید خیلی موثر نباشد. اما " فروش انواع لنت ترمز " میتواند بسیار موثر باشد.
  2. در هنگام ثبت آگهی دقت کنید که شماره تماس هایتان با پیش شماره استانی آغاز گردد. آگهی شما از تمام کشور بازدید خواهد داشت. مثلا ننویسید: 44386106، بنویسید: 02144386106، کاربران اینترنتی تنبل هستند. میخواهند سریعا به شما دست بیابند. زحمت پیدا کردن پیش شماره استان خود را به آنها ندهید.
  3. نام تجاری خود را بطور دقیق قید کنید. مثلا ننویسید شرکت پیام اول. این نام بسیار کلی است. بنویسید شرکت تبلیغات اینترنتی پیام اول. کاربران در صورتی که کلی بنویسند اطلاعات کلی نیز دریافت میکنند. بهتر است دقیقا نام تجاری و صنفی خود را بنویسید تا در صورت سرچ مستقیما به شما برسند.
  4. در هنگام ثبت آگهی، اصلا عجله نکنید. قرار است هزاران نفر شما را ببینند. اطلاعات خود را کامل درج کنید. تلفن های تماس، فکس، آدرس شرکت، آدرس شبکه های اجتماعی، آدرس سایت و...
  5. از کلمات کلیدی موثر و پرکاربرد در آگهی رایگان اینترنتی خود، استفاده کنید. کلمات کلیدی کلمات پر کاربرد و پر مصرف در صنف و فعالیت کاری شما محسوب میشوند، که در فضای اینترنت کاربران از آن کلمات زیاد استفاده میکنند. مثلا فرض کنید شما یکی از شعب آیس پک در قیطریه هستید. کلمات کلیدی صنف شما عبارت خواهند بود از: بستنی فروشی- آیس پک- آیس پک در تهران- آیس پک در قطیریه و... بهتر است این کلمات در متن آگهی شما استفاده شوند.

بسیاری از وب سایتهای نیازمندی، بابت درج آگهی از شما مطالبه پول های میلیونی میکنند. شاید هیچ نیازی به پرداخت پول زیاد نباشد. در واقع بین درج آگهی پولی و درج آگهی رایگان هیچ فرقی وجود ندارد. البته صاحبان سایت بر این باو نیستند. آنها سعی میکنند تا شما را متقاعد بکنند که بابت درج آگهی 7 ستاره فلان مبلغ رو بپردازید. اما بهتر است بدانید 99% از مراجعات به وب سایتها از طریق موتور جستجوی گوگل است. برای گوگل محتوای آگهی شما، عنوان آگهی و... مهم است. نه تعداد ستاره ها. درج آگهی رایگان شما در 10 سایت نیازمندی، بهتر  از خریدن 1 آگهی پولی 7 ستاره است. بازهم تکرار میکنم برای گوگل محتوای شما مهم است. نه ستاره های آگهی . تمام توجه و تمرکز شما روی کیفیت مطالب، محتوا، عنوان، کلمات کلیدی و.... باشد. برای گوگل فاکتور مهم کیفیت است. وگرنه هیچ تفاوتی بین آگهی رایگان شما و آگهی های 7 ستاره وجود ندارد. خبر خوب این است که حتی میتوانید از آگهی پولی گوی سبقت را ربوده و از آنها بازدید و زنگخور بیشتری داشته باشید. لازم است به مفاد و موارد اشاره شده در این دقت کرده و همین اصول را هنگام درج آگهی رایگان رعایت کنید. این یک راز است که نباید به آن اشاره میشد ولی بهتر دانستیم که جهت رسیدن سریعتر به اهداف متقاضی تبلیغات این راز رو فاش کنیم. ستاره و توان در بالاتر بودن بین هم صنفی ها کاربرد فراوانی دارد.

تا اینجا به مزایای ثبت آگهی در سایت " ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول " مزایای ثبت آگهی رایگان در فضای اینترنت، نکات مهم هنگام درج آگهی، تفاوت درج آگهی رایگان و آگهی پولی اشاره کردیم. حالا نوبت این است که به شما بگوییم چگونه میتوانید در سایت ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول، آگهی رایگان خود را ثبت کنید . در قسمت بالای وب سایت روی دگمه ی " ثبت آگهی رایگان " کلیک کنید. در قسمت ورود  نام و نام خانوادگی و ایمیل را وارد نمایید، ثبت نام کنید و روی تایید آگهی در ایمیل خودتان کلیک کنید، بعد از ورود به پنل خود از طریق افزودن آگهی اقدام کنید. در این قسمت کلیه اطلاعات صنفی و شغلی خود را وارد کرده و در نهایت آگهی خود را ثبت کنید. " تیم پشتیبانی ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول "، پس از مطالعه آگهی شما، آن را تایید میکند. و پس از تایید آگهی اینترنتی شما در صفحه سایت نمایش داده خواهد شد. فراموش نکنید ثبت آگهی رایگان اینترنتی در سایت " ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول " کاملا رایگان است. ضمن اینکه هیچ محدودیتی در تعداد آگهی های ثبتی شما وجود ندارد. شما میتوانید بی نهایت آگهی ثبت کنید. هر چه بیشتر بهتر. در ثبت آگهی رایگان خساست به خرج ندهید. تا میتوانید آگهی با عناوین مخلتف ثبت کنید.

درج آگهی اینترنتی، دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک الزام است. در عصر حاضر موفقیت شما در اینترنت میتواند موفقیت شما را در صنعت خودتان تثبیت کند. آگهی رایگان اینترنتی شما، با آگهی اینترنتی که بابتش مبلغ پرداخته اید تفاوتی نمیکند. بنابراین بابت اینکه مبلغی نپرداخته اید، این فکر به سراغ شما نیاید که آگهی اینترتی شما موثر نیست. نقشی که صبر و حوصله در موفقیت شما در فضای مجازی و اینترنت ایفا میکند، پول خرج کردن ایفا نمیکند. تا میتوانید آگهی های اینترنتی رایگان در وب سایتها ثبت و درج کنید و حوصله به خرج دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

ثبت اصناف نیازمندیهای پیام اول، یک وب سایت رایگان، جهت ثبت و درج آگهی رایگان برای کلیه واحدهای صنفی ست. این امکان برای شما وجود دارد که بی نهایت آگهی رایگان در این سایت ثبت کنید. همین کار را بکنید. ابدا خساست به خرج ندهید. تمامی فعالیتهای خود را با جزئیات و بصورت بسیار کامل آگهی کنید. ما در این مورد بسیا سخاوتمندیم. کاملا از شما حمایت میکنیم. با کمال میل آگهی های رایگان شما را پذیرفته و در وب سایتمان درج میکنیم.

تا الان راجع به مزایا گفتیم. کمی هم به شما راجع به معایب بگوییم. بسیار مهم است که آگهی رایگان شما در وب سایت معتبر درج گردد. وب سایتهایی که بازدید بالا داشته و در نهایت به بالا رفتن بازدید آگهی شما و زنگ خور شما منجر شود. هر گردی گردو نیست. کمی در اینترنت و وب سایتهای اعتبار سنجی همانند الکسا و.... در مورد وب سایتی که قرار است در آن آگهی رایگان ثبت کنید، تحقیق کرده، سپس اقدام به درج آگهی نمایید. شاد و پیروز باشید.

وب سایت پیام اول برترین وب سایت نیازمندی با ثبت آگهی های روز کشور شناخته شده است که شامل تمام اصناف کشور است .

سایت مرجع اصناف پیام اول با دامین PayameAvval.net، نیازمندیهای ایران را پشتیبانی میکند و در تمامی شهر ها میتوانید صنف خود را در کنار بقیه رقبا ثبت نمایید و در گوگل دیده شوید و خدمات خود را برای آن دسته از متقاضیان جستجوی اینترنتی ارائه دهید.

لازم به ذکر است پیام اول برای ایجاد بستری راحت تر و ایجاد فضای رقابتی بین صاحبین مشاغل در شهرستانها نمایندگی فعال میپذیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09306301063 تماس حاصل نمایید.

سایت شهر اینترنتی تهران با دامین  TehranInt.irهم با هشتاد درصد اصناف در هشتاد درصد محله های تهران در ده لینک برتر گوگل می باشد که آماده خدمت رسانی به عزیزان در تهران می باشد.

خدمات دیگری نظیر طراحی سایت، اس ام اس مارکتینگ، انواع طراحی های بروشور و کارت ویزیت و لوگو و .. تنها بخشی از خدمات مجموعه پیام اول شهر اینترنتی تهران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 82427 داخلی 3 واحد تبلیغات و یا با شماره تلفن همراه 09306301063 تماس حاصل نمایید.

کلمات کلیدی

ثبت آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

ثبت آگهی آنلاین

سایت نیازمندی آنلاین

سایت های ثبت آگهی رایگان

ثبت نام آگهی رایگان

ثبت رایگان آگهی

ثبت رایگان آگهی تبلیغاتی

ثبت آگهی لینکدار رایگان

ثبت آگهی لینک دار رایگان

ثبت آگهی فروش رایگان

ثبت آگهی رایگان در گوگل

ثبت آگهی رایگان در اینترنت

ثبت آگهی با لینک

ثبت آگهی رایگان اینترنتی

درج آگهی

درج آگهی رایگان در سایت معتبر

برترین سایت نیازمندی با ثبت آگهی های روز کشور

بهترین قالیشویی تهران

بهترین سالن زیبایی تهران

بهترین کلینیک زیبایی تهران




ن : khashayars

فروشگاه اینترنتی قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری سی ال 806

فروشگاه اینترنتی قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری سی ال 806

فروشگاه سی ال 806 در سال 96 با تمرکز بر تامین قطعات مورد نیاز همکاران و سازندگان تابلو روان و تلویزیون شهری و همچنین اجاره دهندگان تلویزیون های شهری کار خود را آغاز نمود

تنوع محصول و قیمت پایین همواره از ویژگی های بارز سی ال 806 بوده است ، با این وجود با گسترش خدمات خود ، پشتیبانی آنلاین نیز به سایت اضافه شد تا کاربران سایت همواره

چرا باید از وبسایت CL806  خرید کنیم ؟

✳️ کمترین قیمت قطعات دارای آفرهای خودکار

✳️ جدیدترین آپدیت نرم افزارهای تابلو روان و تلویزیون شهری

✳️ دارای خدمات پشتیبانی آنلاین

✳️ مقالات مربوط به آموزش مقایسه انواع ماژولهای و برد کنترلر ها

✳️ قیمت های بروز قطعات

✳️ پشتیبانی و رفع مشکلات همکاران و راهنمایی در خصوص دوربین مداربسته و تابلو روان

✳️ دارای نماد اعتماد دو ستاره و چندین مزایای دیگر.نسبت به رقبا

تیم ما با داشتن تجربه و تبحر فوق العاده ، علاوه بر ارائه خدمات فنی به صورت آنلاین ، برای همکاران تلویزیون شهری که از محصولات سایت استفاده میکنند خدمات کانفیگ و راه اندازی سخت ترین مین بردهای تلویزیون شهری را نیز به صورت رایگان انجام می دهد÷

تلویزیون شهری در واقع به مجموعه ای از کاربرد های تابلوهای دیجیتال تمام رنگی گفته می شود که معمولا در مراسمات ، همایش ها ، جشن ها و همچنین برای امور تبلیغاتی و اطلاع رسانی مانند استند های دیجیتال ، تلویزیون های غول پیکر شهری و .... استفاده می شود

همواره از مشاوره رایگان سایت سی ال 806 در خرید استفاده کنید

به علت وجود تنوع بسیار زیاد ماژول SMD  در بازار انتخاب بهترین گزینه کار بسیار مشکلی است ، به طور مثال ماژول p5 smd  دارای 7 نوع است که هر کدام برای کاربری خاصی  استفاده می شود

در تصویر زیر دو ماژول p5 Smd 2121 blackface  و مدل p5 Smd 2727 Whiteface  در کنار یکدیگر قرار دارند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند

 

و یا ماژول p10 SMD و  p6 SMD از نوع اوتدور نیز چندین مدل و برند مختلف وجود دارد

البته فراموش نکنید که هنوز ماژول های تلویزیون شهری DIP هنوز به طور کامل از دور خارج نشده اند ، و هنوز هم میتوان در کاربری های خاصی از آنها استفاده کرد

علاوه بر ماژول تلویزیون شهری ، برای جشن ها و تالار ها  و همایش ها و ... معمولا از تلویزیون های رنتال  استفاده می شود که به صورت کابینت های آماده در کنار هم  به ابعاد مختلف قابل استفاده می باشد ، در انتخاب کابینت رنتال نیز باید دقت لازم را داشته باشید

چه ماژول تلویزیون شهری برای کاربری شما مناسب است ؟


آیا ماژولی که بر روی یک استند دیجیتال در فرودگاه استفاده می شود با ماژول یک ویدئو وال  در استودیو یکسان است ؟

تخصص در کنار تجربه  باعث شده تیم جوان ما همواره بهترین راه حل هارو در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد و لذت یک خرید با بازدهی بسیار بالا را برایتان به ارمغان می آورد

شک نکنید ! از مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا بهترین انتخاب را با کمترین هزینه داشته باشید

✅سایتی متفاوت منتظر شما هستیم از سایت ما دیدن کنید✅

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوا، بر عهده سایت لینک شده در متن می باشد و ما مسئولیتی در قبال آن نداریم.




ن : khashayars

دانلود فیلم های قانونی با لینک مستقیم

دانلود فیلم های قانونی با لینک مستقیم

وب سایت دانلود فیلم زرفیلم در شهریور ماه سال 1397 با هدف خدمت رسانی در زمینه دانلود فیلم های روز دنیا با لینک مستقیم ایجاد گردید.

هدف و محوریت سایت ابتدا امکانات بالا که شامل پنل کاربری، لیست تماشا، علاقمندی ها و یک پروفایل جامع کاربری با امکانات بالا و ظاهری کاربرد پسند بود. در ابتدای کار فعالین خود را در زمینه دانلود فیلم با لینک مستقیم شروع کردیم و بعد از مدتی اقدام به درج دانلود فیلم های دوبله فارسی نمودیم و در این زمینه توانستیم تمامی فیلم های اراوه شده را با دوبله و سینک اختصاصی ارائه نماییم که خوشبختانه با استقبال زیاد کاربران ایرانی مواجه گردید. یکی مشکلات مهم کاربران پیدا کردن زیرنویس مناسب کیفیت دانلود شده بود که تیم زرفیلم در ابتدای شروع کار تصمیم گرفت تمامی فیلم هایی که دارای زیر نویس می باشد را به صورت دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده ارائه نماید که این نیز با استقبال بی نظیر کاربران و فیلم دوستان مواجه گردید. بعد از گذشت چندین ماه زر فیلم در بخش دانلود سریال نیز ورود کرده و سریال های روز را با زیرنویس چسبیده و با کیفیت متنوع اقدام به درج نموده. امید واریم که با حمایت شما کاربران فهیم و یاری گرفتن از خداوند مننان همچنان بتوانیم خدمات شایانی را ارائه نماییم

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و مسئولیت محتوا، بر عهده سایت لینک شده در متن می باشد و ما مسئولیتی در قبال آن نداریم.




ن : khashayars

صنایع فلزی آهن سازه

صنایع فلزی آهن سازه

خانه مهم‌ترین محیطی است که فرد در دوران زندگی خود در آن حضور دارد و در حقیقت جزو مکان‌هایی است که فرد باید نهایت آرامش و امنیت را در این مکان احساس کند. امنیت و آرامش درونی خانه توسط اعضای خانواده تأمین شده و امنیت و آرامش محیطی توسط یکسری از لوازم حفاظتی برای خانه تأمین می‌شود. حفاظ‌ ها جزو یکی از مهم‌ترین لوازم حفاظتی به شمار می‌روند که انواع مختلفی ازلحاظ کاربرد دارند. انواع حفاظ روی دیوار عبارتند از حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ لیلیوم , حفاظ نیزار , حفاظ بوته ای , حفاظ کلاسیک. یکی از حفاظ‌ هایی که برای عدم ورود سارقین به محیط خانه استفاده می‌شود حفاظ شاخ گوزنی است که شبیه به شاخ گوزن طراحی شده و که از جنس فلز ساخته می شود که دارای نوکی تیز بوده و مانع از عبور افراد متجاوز به داخل منزل مسکونی می‌شود. با توجه به اینکه آرامش و امنیت جزو نیازهای اساسی انسان بوده و انسان در اولین گام، این نیاز را درجایی که زندگی می‌کند برآورده می‌سازد ، درنتیجه اطلاع از ابزارهای حفاظتی و همچنین لوازمی که می‌توان از آن‌ها در تأمین امنیت خانه استفاده کرد مهم و ضروری می‌باشد.

شرکت آهن سازه با بیش از 15 سال سابقه و بیش از 1200 پروژه موفق اجرا شده در کشور در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ سر نیزه ای و حفاظ لیلیوم و حفاظ نیزار... با کادری مجرب و بهترین متریال روز دنیا فعالیت دارد .
http://ahansaze.com
کارخانه : تهران ابتدای یافت آباد میدان الغدیر به سمت آزادگان کارگاه آهن سازه
09127800603

 





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.